En nyt ihan ymmärrä tuota Messin hehkutusta
MM-kisojen maalitilastoissa esim. Mbappé on vaan muutaman maalin päässä ja hänellä sentään on uraakin jäljellä todennäköisesti 10 vuotta. Vai onko tässä nyt joku juttu mitä mä en tajua?
(Ps. Olen aina inhonnut Messiä)
Kommentit (47)
Mbappella on myös huomattavasti enemmän pelitilannemaaleja pudotuspeleistä.
Messin fanipojille Messi on paras vaikka statsit sanoisivat mitä.
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Miksei Messi saanut punaista korttia? VAR varmasti näki.
Selolostaja sanoi eilen hyvin pelissä ”tavallisen näköinen pikkumies”
😀😀
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Perheellinen mies ja kunnollinen isä menestyksestä huolimatta. Siitä jo iso peukku!
Lopetin eilen Ylen MM-ottelun katsomisen juuri tuon Messi-öyhötyksen takia. Selostajan joka toinen sana oli Messi. Todella ärsyttävää kuunnella.
Messi on tehnyt edellisissä viisissä kisoissaan yhteensä 8 pelitilannemaalia. Siis yhden tai kaksi per turnaus.
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen mies ja kunnollinen isä menestyksestä huolimatta. Siitä jo iso peukku!
Kunnollinen isä? Tuomittu rikollinen...
Mbappe ei vedä koskaan rankkaria. Vaan puolet maaleista viime kaudellakin tuli hänen ja Vinin filmaamista pilkuista
Väsynyt papparainen, joka odottaa, että muut rakentavat hänelle maalipaikan.
Argentiina tarvitsee kulloisenkin Messiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Mbappe ei vedä koskaan rankkaria. Vaan puolet maaleista viime kaudellakin tuli hänen ja Vinin filmaamista pilkuista
Klosella ei yhtäkään rankkarimaalia. Kaikki pelitilannemaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Mbappe ei vedä koskaan rankkaria. Vaan puolet maaleista viime kaudellakin tuli hänen ja Vinin filmaamista pilkuista
Näissä kisoissa on se hyvä puoli, että filmaaminen ja ajan peluu ei ole enää niin kannattavaa. Kivempi katsoa pelejä kun parin minuutin välein ei joku pelaaja ole kieriskelemässä kentän pinnassa tai muuten tekemässä kaikkea muuta kuin pelaamassa jalkapalloa.
Olet siis aina inhonnut Messiä, etkä ymmärrä "hehkutusta" - mitenkään et kuitenkaan perustele näkemyksiäsi?
Menetkö syksyllä kasille, vai ysille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Onnistumisprosentti 66 % kertoo siitä että Messi vetää ne vaikka ei ole hommassa hyvä. Koska maaleja pitää saada.
Messi on myös tehnyt useita maaleja rangaistuspotkulla. Aika kultaa muistot, Messiä kritisoitiin edellisiin kisoihin saakka heikoista suorituksista KV-otteluissa.