Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37881/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana et Aleksista ja Millusta tullut oikea pari. Tykkään. Kateelliset juoskaa järveen. He on ihanat, hauskat ja energiset asukkaat, hyväntuulisia ja viihdyttäviä kokoajan.

Katselkaa te norsunvee-naama-Lauraa ja Sallamilla-tylsimyksiä. Vitsit oikein lentää.

Sorry, mutta ei täällä ole kateellisia, vaan ihan niitä jotka ei vaan tykkää yhtään. Ei ole ihania, hauskoja eikä viihdyttäviä.

Vierailija
37882/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku Laura lentää ulos niin toivottavasti tästä läppämachine-asiasta kysytään studiossa, että mikä läppä se oli kun ei oikein katsojille koskaan auennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37883/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on ihan hengästynyt tosta höpötyksestä. Onpa jännä reissu ollut. Vau. Läppä lentää.

Vierailija
37884/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tekee pahaa katsoa 247 niin menkää töihin.

Kyllä töiden lomassakin kerkeää vilkaisemaan bb-juttuja, on meillä sentään taukoja :-) t. työläinen

Vierailija
37885/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

SOFIA ON IHANA NAINEN,

Sofia ei ole Sofia. Sofia ei ole ihana. Sofia ei ole nainen.

Vierailija
37886/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitku Laura lentää ulos niin toivottavasti tästä läppämachine-asiasta kysytään studiossa, että mikä läppä se oli kun ei oikein katsojille koskaan auennut.

No ens viikon sunnuntaina tiedetään jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37887/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuhruiset mustat vaatteet eivät sovi kenellekään. Herää myös ajatus, että noille Merven vaatteille on tapahtunut jotakin tuolla talossa. Muiden vaatteet eivät tosin näytä kärsineen yhtä paljon.

No eihän nykyvaatteet kestä mitään. Kulahtavat pahimmillaan jo ekassa pyykissä, saati sitten kuukaudessa.

Vierailija
37888/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi tai Reeo lähtee huomenna, miehiä on enää 3 talossa. Talosta tulee naisten talo.

Miksi tätä pitää ajatella jonain mies-naiskilpailuna. Tai pohtia monta miestä ja monta naista.

Hyvät saa jäädä ja huonot ulos.

Viime vuonna oli enemmistö miehiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37889/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörö on perheensä ja kaveriporukkansa hassu koheltaja, jolle sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
37890/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitku Laura lentää ulos niin toivottavasti tästä läppämachine-asiasta kysytään studiossa, että mikä läppä se oli kun ei oikein katsojille koskaan auennut.

No ens viikon sunnuntaina tiedetään jo.

Hope so 😇🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37891/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tilanne näkyi jo ehkä viikko sitten ja oli hyvin nopea. Kamera zoomasi kondomia oikein. Käyttämätön pakkauksessa oleva kondomi oli Aleksin vieressä ja Millu oli vieressä.

Viikko sitten, miksei tästä sitten keskusteltu jo viikko sitten kun asioita muutenkin raportoidaan lähes reaaliajassa? Niin moni katsoo 247, että varmasti moni muukin tarkkasilmäinen olisi asian huomannut ja asiasta olisi kohuttu jo viikko.

Nabbe kävi heittämässä kondimipakkauksen heille makkarissa kun Allu ja Millu olivat siellä juttelemassa. Tämä näytettiin koosteessakin.

Vierailija
37892/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto ei anna ihmisten nukkua yhdessä eikä tarjoile alkoholia talossa, bileistä ei tietoakaan. Todella loistavaa kontenttia

Kyllä tätä mielummin katselee kuin sitä kännisekoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37893/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Vierailija
37894/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuhruiset mustat vaatteet eivät sovi kenellekään. Herää myös ajatus, että noille Merven vaatteille on tapahtunut jotakin tuolla talossa. Muiden vaatteet eivät tosin näytä kärsineen yhtä paljon.

No eihän nykyvaatteet kestä mitään. Kulahtavat pahimmillaan jo ekassa pyykissä, saati sitten kuukaudessa.

Kyllä mulla vaan kestää :) kun osaa lukea ja noudattaa pesuohjeita niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Multa löytyy jopa ylä-asteen aikana ostettuja, täysin ehjiä ja siistejä vaatteita, joita olen käyttänyt paljon ja olen jo lähelle kolmenkympin eli koulustakin on "hieman" aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37895/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä alaikäisiä eksynyt taas sättiin. Ei siellä oo pantu, en oo edes nähnyt suukkoja, oisko Miia neitsyt ja neitsyttä ei kannata uhrata ennenku löytää rakkauden ja haluaa elää forever.

Oli varmaan vitsi. Milluhan on bi-seksuaali eli käy miehet ja naiset

Vierailija
37896/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

SOFIA ON IHANA NAINEN,

Sofia ei ole Sofia. Sofia ei ole ihana. Sofia ei ole nainen.

On Sofia ihana nainen! Yritä joskus ajatella jotain muuta kuin niitä pakkomielteitä jotka jäytävät aivoissasi. 

Vierailija
37897/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi tai Reeo lähtee huomenna, miehiä on enää 3 talossa. Talosta tulee naisten talo.

Miksi tätä pitää ajatella jonain mies-naiskilpailuna. Tai pohtia monta miestä ja monta naista.

Hyvät saa jäädä ja huonot ulos.

Ainahan tätä on kauhisteltu, kun tilanne on ollut toisin päin. Asukkaat nimeää - asukkaat häätää -toiminta on myös johtanut siihen, että hyviä on joutunut ulos ja huonoja jäänyt.

Vierailija
37898/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.

Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.

Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.

En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.

Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee

Vierailija
37899/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

Vierailija
37900/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?

Ketju on lukittu.