Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37861/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne kaks pellavapäätä Anu ja Helmeri oli ja on niiin tylsiä. Et kivampi näitä Millua ja Allua on katsella, myös yksin ja erikseen.

Vierailija
37862/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aleksi (ted bundy) ja mia tulee erottaa mitä pikimmin. Toinen noista heti ulos. Ei tuota jaksa katsella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37863/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tukka ihan hyvin Merve. Ei sitä tarvitse haroa 123.992 kertaa päivässä.

Vierailija
37864/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaikäisiä eksynyt taas sättiin. Ei siellä oo pantu, en oo edes nähnyt suukkoja, oisko Miia neitsyt ja neitsyttä ei kannata uhrata ennenku löytää rakkauden ja haluaa elää forever.

Vierailija
37865/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Laura päätyi kuvailemaan itseään sanalla läppämachine?

Oliko se se läppä?

Vierailija
37866/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aleksi tai Reeo lähtee huomenna, miehiä on enää 3 talossa. Talosta tulee naisten talo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37867/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aleksi.ted.bundy kirjoitti:

Tuo aleksi (ted bundy) ja mia tulee erottaa mitä pikimmin. Toinen noista heti ulos. Ei tuota jaksa katsella..

  Miia ei taida olla edes häädössä. Meinaatko että Miia olisi luovuttanut Heidille noin vaan jotta Heidi ei joutuisi häätöön. Heidi poisti tietenkin itsensä ja ottivat tialle joko Tuulan tai Napakaskarin ja siellä on Aleksi, Milena ja Reeo. 

Vierailija
37868/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tekee pahaa katsoa 247 niin menkää töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37869/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova pokka et kehtaa itse itseään kuvailla läppämachineksi. Tietääkö Lörtsy mitä se tarkoittaa? Vai onko vaan tosi erilainen huumorintaju. Ku kellään muulla.

Vierailija
37870/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi tai Reeo lähtee huomenna, miehiä on enää 3 talossa. Talosta tulee naisten talo.

Miksi tätä pitää ajatella jonain mies-naiskilpailuna. Tai pohtia monta miestä ja monta naista.

Hyvät saa jäädä ja huonot ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37871/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas taas tuota Merven homssuisuutta. Onko lihonnut talossa noin paljon, että paitakaan ei mahdu enää päälle? Taisi tosin tuo paita olla alunperinkin tiukka.

Vierailija
37872/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää sekin jos kaikki miehet lähtee. Ämmät keskenään monta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37873/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Laura päätyi kuvailemaan itseään sanalla läppämachine?

Oliko se se läppä?

Yhden läpän poni.

Vierailija
37874/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla puheripuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37875/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tukka ihan hyvin Merve. Ei sitä tarvitse haroa 123.992 kertaa päivässä.

Parempi ois kun lähtis haromaan tukkaansa ja lepuuttaan ahteriansa kotio

Vierailija
37876/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tunnelma ollut koko illan keittiössä, kokkaavat maksasta ruokaa. Larppaavat kotitalouden tuntia, Milena ja Heidi oppilaina ja Reeo opettaa. Lähes kaikki asukkaat mukana pöydän ympärillä, vapautunut tunnelma, rentoa vitsailua ja huumoria.

Reeo on kyllä rento heppu, mukava kattoa ku duunailee keittiössä :)

Harmi, että koosteisiin ei kuitenkaan koskaan laiteta tällaisia kivoja hetkiä mukaan. Niissä keskitytään vain Reeon huonoihin puoliin. Ja muutenkin näytetään pelkkää juonittelua ja pelaamista, Nabazin "hassuja" kielikukkasia pk-huoneessa tai epäkiinnostavaa Allun ja Millun "romanssia" 🤢

Vierailija
37877/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä Laura päätyi kuvailemaan itseään sanalla läppämachine?

Oliko se se läppä?

Lörö on itse yksi iso läppä, huono sellainen. Supertylsä kivikasvotapetti koko talossa.

Vierailija
37878/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Laura valittu sen perusteella et on kaikkien aikojen tylsin asukas.

Vierailija
37879/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:

Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.

Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.

No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.

Tässä liikutaan kaveruuden ja rakkauden välillä . Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan viisari keikahtaa .

Itse olen sitä mieltä, että tuossa ei kyllä ole ollut mitään kaveruutta enää pitkään aikaan.

Ihan parihan noi jo on. Ei puutu enää kuin pusu&nusu, niin se on niitattu.

Karvanhan sanoi heille kerran ulkona naureskellen, että "jos te ette mene naimisiin tämän jälkeen niin minä haastan teidät oikeuteen" 😁

Vierailija
37880/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhruiset mustat vaatteet eivät sovi kenellekään. Herää myös ajatus, että noille Merven vaatteille on tapahtunut jotakin tuolla talossa. Muiden vaatteet eivät tosin näytä kärsineen yhtä paljon.

Ketju on lukittu.