Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37841/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailutilanteissa Heidi ja Laura ovat vahvimmat .

Kumma juttu että Heidi on kunnossa kilpailuissa. Muulloin saa vapautuksia huonosta olostaan, päänsärkyjä ym.

Vierailija
37842/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa Reeo ja Miikka sympatiaa katsojalta tuosta eilisestä. Reeo tokaisi, että eipä kukaan tullut puhumaan ja tsemppaamaan heitä hyllylle laiton johdosta. Miikalle tuo oli varmasti kovempi paikka, kun on hyvät mahdollisuudet noissa päällikkökisoissa.

Tietäisivätkin vaan kaiken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37843/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos on pitäneet mikkiä lattialla tai seinällä. En tajua tota touhua tulla nyt taloon panemaan. Karmeat silmäpussit Millulla.

Vierailija
37844/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan teki Karvanin kanssa kovan muuvin tullessaan taloon ja saivat Kirsin äänestykseen ja ulos.

Olin, että jes, nyt tuli pelaaja, hyvä vastavoima. Susi lampaan vaatteissa. Mutta mitä sitten tapahtui? Ei mitään. Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei ollutkaan susi vaan ihan tavis lammas.

Ei Karvan ja Milla saaneet Kirsiä äänestykseen vaan talon asukkaat antoivat eniten häätöää iä. Kirsin mahdollinen voitto kisassa oli vain pieni prosentti että olisi päässyt neuvotteluhuoneeseen. Pitää muistaa että asukkaat änesti häätöön ja katsojat potkaisi ulos.

Vierailija
37845/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos on pitäneet mikkiä lattialla tai seinällä. En tajua tota touhua tulla nyt taloon panemaan. Karmeat silmäpussit Millulla.

Tiedä mitä vetää.

Vierailija
37846/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ajoi Dianan hiuksien sivut paljaiksi, Miikkan hiukset leikkasi, Tuulan hiusten juurikasvun valkaisi ja hiuksia lähti kun valkaisuaine liian kauan päässä, leikkasiko Karvanin korvien seudun paljaaksi ja leikkasiko Aleksin hiusten muotoilun neliöksi. Nabbe säheltää. Esim tontun pukiessaan läväytteli laskokset rumasti nitojalla, peltileivät eräänä yönä ilman kohotusainetta leipoi kun ei kärsivällisyyttä etsiä komerosta. Ruuankin laittaa miten sattuu. Nabben parturin taidot ei vielä säväytä mua. Kävikö ihan 3 vuotisen parturikoulun? Sama juttu kisoissa, puuttuu keskittyneisyys.

Se halus suolata huonoilla leikkauksilla ja yliblondaten Reeon tukan. Sama tuulalle. Passiivisaggressio.

On ammattitaitoisia ja vähemmän ammattitaitoisia alalla.Kampaajina sama juttu.Hyvin laaja skaala taidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37847/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa Reeo ja Miikka sympatiaa katsojalta tuosta eilisestä. Reeo tokaisi, että eipä kukaan tullut puhumaan ja tsemppaamaan heitä hyllylle laiton johdosta. Miikalle tuo oli varmasti kovempi paikka, kun on hyvät mahdollisuudet noissa päällikkökisoissa.

Tietäisivätkin vaan kaiken!

Miksi olisivat arvostelleet kun isoveli tarjosi otatko ruokarahaa ja 2 hyllylle kisa ajaksi ja saatte avun suunnistustehtävän sanojen muodosteluun. 2 valita. Ne 2 olisi olleet jokatapauksessa joidenkin katsojien suosikki. Aina joku valittaisi. Samassa tilanteessa Reeo tai Miikka olisivat valinneet ne 2 joiden seurassa vähiten viihtyvät tai jotka mahdollisesti heitä nimeää. Loogista.

Vierailija
37848/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia tai Aleksi ulos sunnunataina. Ei ketään kiinnosta näiden pieru-teini-kikatussuhde. Ovat kuin jotain ylä-aste ikäisiä- 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37849/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papukaksoset best <3 aiemmista BB-pareista Eevis&Jukka oli hirveitä, Anu&Helmeri  hirvittävän tylsiä ja Ella&Arttu ällöjä, mutta nämä kaksi on naiivin söpöjä.

Nämä kaksi on kyllä lapsellisuuden huippu ja ällöttäviä.

Vierailija
37850/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat silmäpussit on Millulla eikö nuku öisin tarpeeksi?

Ei se kerkee kun pitää huolta tästä 'pikkuveljestään'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37851/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita nyt hauskempi katsella, Aleksia ja Millua, ku just sitä oksettavaa Jukkaa ja Eevistä nylkyttämässä.

Vierailija
37852/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37853/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noita nyt hauskempi katsella, Aleksia ja Millua, ku just sitä oksettavaa Jukkaa ja Eevistä nylkyttämässä.

Se ero että kaksoset panee peiton alla. Eevi ja Jukka sextailivat milloin missäkin.

Vierailija
37854/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tilanne näkyi jo ehkä viikko sitten ja oli hyvin nopea. Kamera zoomasi kondomia oikein. Käyttämätön pakkauksessa oleva kondomi oli Aleksin vieressä ja Millu oli vieressä.

Viikko sitten, miksei tästä sitten keskusteltu jo viikko sitten kun asioita muutenkin raportoidaan lähes reaaliajassa? Niin moni katsoo 247, että varmasti moni muukin tarkkasilmäinen olisi asian huomannut ja asiasta olisi kohuttu jo viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37855/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

SOFIA ON IHANA NAINEN,

Vierailija
37856/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noita nyt hauskempi katsella, Aleksia ja Millua, ku just sitä oksettavaa Jukkaa ja Eevistä nylkyttämässä.

Se ero että kaksoset panee peiton alla. Eevi ja Jukka sextailivat milloin missäkin.

Nämä nyt yrittää sitä ainakin salailla onneksi. Eevis ja Jukka sormettivat ja panivat avoimesti jopa olohuoneessa ja muiden läsnäollessa.

Vierailija
37857/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana et Aleksista ja Millusta tullut oikea pari. Tykkään. Kateelliset juoskaa järveen. He on ihanat, hauskat ja energiset asukkaat, hyväntuulisia ja viihdyttäviä kokoajan.

Katselkaa te norsunvee-naama-Lauraa ja Sallamilla-tylsimyksiä. Vitsit oikein lentää.

Vierailija
37858/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noita nyt hauskempi katsella, Aleksia ja Millua, ku just sitä oksettavaa Jukkaa ja Eevistä nylkyttämässä.

Se ero että kaksoset panee peiton alla. Eevi ja Jukka sextailivat milloin missäkin.

Nämä nyt yrittää sitä ainakin salailla onneksi. Eevis ja Jukka sormettivat ja panivat avoimesti jopa olohuoneessa ja muiden läsnäollessa.

Siis vastenmielistä. Muutenkin koko sen niitten touhu. Eevis joka ei edes peseytynyt koskaan.

Vierailija
37859/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noita nyt hauskempi katsella, Aleksia ja Millua, ku just sitä oksettavaa Jukkaa ja Eevistä nylkyttämässä.

Se ero että kaksoset panee peiton alla. Eevi ja Jukka sextailivat milloin missäkin.

Nämä nyt yrittää sitä ainakin salailla onneksi. Eevis ja Jukka sormettivat ja panivat avoimesti jopa olohuoneessa ja muiden läsnäollessa.

Hyi olkoon kun näitä muistelee. E&J ovat käyttäytyneet ällöttävimmin talossa. Ei tule mieleen mikä olisi ollut yhtä vastenmielistä seurattavaa.

Vierailija
37860/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

SOFIA ON IHANA NAINEN,

Ei niin ihana mies.

Ketju on lukittu.