Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37821/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe ajoi Dianan hiuksien sivut paljaiksi, Miikkan hiukset leikkasi, Tuulan hiusten juurikasvun valkaisi ja hiuksia lähti kun valkaisuaine liian kauan päässä, leikkasiko Karvanin korvien seudun paljaaksi ja leikkasiko Aleksin hiusten muotoilun neliöksi. Nabbe säheltää. Esim tontun pukiessaan läväytteli laskokset rumasti nitojalla, peltileivät eräänä yönä ilman kohotusainetta leipoi kun ei kärsivällisyyttä etsiä komerosta. Ruuankin laittaa miten sattuu. Nabben parturin taidot ei vielä säväytä mua. Kävikö ihan 3 vuotisen parturikoulun? Sama juttu kisoissa, puuttuu keskittyneisyys.

Vierailija
37822/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilanne näkyi jo ehkä viikko sitten ja oli hyvin nopea. Kamera zoomasi kondomia oikein. Käyttämätön pakkauksessa oleva kondomi oli Aleksin vieressä ja Millu oli vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37823/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tiedetään mitä Aleksi ja Millu lusikassa tekee?

Vierailija
37824/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:

Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.

Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.

No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.

Wait what? 😱 Onko ne oikeesti jo pussailleet?

Eikö niiden sängyt ole erotettu?

On ne pussanneet, näin toissa iltana/alkuyöstä kun olivat vielä samassa sängyssä.

Vierailija
37825/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parivaljakko kirjoitti:

Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.

Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.

Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.

Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.

85% öisistä reeon käymistä on peliä. Ihanaa että sinulle osui juonimaton yöosuus. Harvinaista herkkua. Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu :)

Koska BB on antanut ohjeet, mikä on sallittua talossa, niin juonittelu ON sallittua, miksi jota kuta sitten haukutaan juonittelusta, jos kerran säännöissä se on sallittua. Nyt etenkin Reeoa haukutaan juonittelusta, sehän ei tee siinä mitään väärää, vaan paremminkin osaa pelata.

Kyllä Reeo yritti Heidiltä udella ennen sohvalle siirtymistä neuvotteluhuoneen päätöksistä. Reeo kiertäny kehää hermostuneena ja malttamattomana kun ei saa tietoa. Kerrankin ei saanut juonitella kun oli kielletty Heidin paljastaa neuvotteluhuoneen päätöksistä.

Vierailija
37826/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Mikä lie katkera feministi, tyypillinen miestenvihaaja jaksaa jaksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37827/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholia, ei bileitä HALOO kirjoitti:

Nyt vähän valoja päälle tuotanto - minkä ihmeen takia Aleksi ja Mia eivät saa nukkua samassa sängyssä? Viime yönä valvoivat monta tuntia yhdessä ja pussailivat peiton alla ennen kuin molemmat menivät pettyneinä omiin sänkyihinsä.

Ei kai ne pussaile, nehän sanoi että suhde on kuin siskon ja veljen.

No onhan se nyt ollut niin läpinäkyvää, ettei kyseessä ole mikään sisaruussuhde. Kokoajan ovat rakkautta tunnustaneet toisilleen niiden papujen avulla ja viime yönä tosiaan ovat pussailleet.

Tässä liikutaan kaveruuden ja rakkauden välillä . Nähtäväksi jää kumpaan suuntaan viisari keikahtaa .

No siis ei tosta puutu enää kun peitonheilutus.

Peittohan jo heilunut. Kädet käyneet ties missä ja ketun kolossa käymistä emme nää kun peitto nousee ja hengitys kiihtyy.

Vierailija
37828/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papukaksoset best <3 aiemmista BB-pareista Eevis&Jukka oli hirveitä, Anu&Helmeri  hirvittävän tylsiä ja Ella&Arttu ällöjä, mutta nämä kaksi on naiivin söpöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37829/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan teki Karvanin kanssa kovan muuvin tullessaan taloon ja saivat Kirsin äänestykseen ja ulos.

Olin, että jes, nyt tuli pelaaja, hyvä vastavoima. Susi lampaan vaatteissa. Mutta mitä sitten tapahtui? Ei mitään. Ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei ollutkaan susi vaan ihan tavis lammas.

Ja heti aamusta juonimassa Sallan kanssa. Olisi halua kuulemma Merven ja Lauran jengiin pahnanpohjimmaisiksi. Ääliö...

Vierailija
37830/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37831/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskokset panee...

Vierailija
37832/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat silmäpussit on Millulla eikö nuku öisin tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37833/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Suutelivatko sisarellisesti?

Himokkaat suuteluäänet oli.

Vierailija
37834/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä parivaljakko kirjoitti:

Katsoin tässä aamusella (heräsin viiden aikoihin) ruutu+:sta 24/7 sohvalla käydyt yölliset jutustelut.

Heidi ja Reeo juttelivat mm. matkailusta, festareista, eläimistä, maksaruuasta, eilisestä kisasta, taloelämästä yleisesti, tv-ohjelmista mm. sohvaperunoista. Juonittelusta ei tietoakaan. Mukavaa ja rentoa jutustelua. Tuollaista leppoisuutta kaipaan, koosteisiin sitä ei taida paljon mahtua, kun siinä tämän ketjun perusteella pönkitetään vain tuotannon suosikkeja.

Eli onko siellö vaan "ihana, ihanin" - jauhantaa ja kikatusta. Tylsaaaa.

Ehkä katson ne koosteet läpi kun ruutu+ -tilaukseni kohta päättyy. Nyt nautitaan vielä Reeon ja Heidin jutteluista, niin kauan kuin niitä voi katsella.

85% öisistä reeon käymistä on peliä. Ihanaa että sinulle osui juonimaton yöosuus. Harvinaista herkkua. Reeon helppo ja varma tie finaaliin jatkuu :)

Koska BB on antanut ohjeet, mikä on sallittua talossa, niin juonittelu ON sallittua, miksi jota kuta sitten haukutaan juonittelusta, jos kerran säännöissä se on sallittua. Nyt etenkin Reeoa haukutaan juonittelusta, sehän ei tee siinä mitään väärää, vaan paremminkin osaa pelata.

Kyllä Reeo yritti Heidiltä udella ennen sohvalle siirtymistä neuvotteluhuoneen päätöksistä. Reeo kiertäny kehää hermostuneena ja malttamattomana kun ei saa tietoa. Kerrankin ei saanut juonitella kun oli kielletty Heidin paljastaa neuvotteluhuoneen päätöksistä.

Juonittelu kuuluu asiaan. Mä kannatan niitä ihmisiä, jotka on mun mielestä persoonallisia, hauskoja, sympaattisia ja/tai fiksuja. Niitä ei oo kovin montaa tuolla talossa. Niinpä GO HEIDI JA REEO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37835/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7 näkyi makuuhuoneessa Aleksin taskusta oli pudonnut kondomi sängylle. Nopeasti otti sen talteen, kun nousivat sängystä. Näkyi tilanteessa, kun juttelivat monen kanssa sängyllä.

Olin kuulevinani kondomin laiton ääniä eräänäkin yönä. Kaiutin oli täysillä. Peitto nousi ym liikehdintää.

Vierailija
37836/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat silmäpussit on Millulla eikö nuku öisin tarpeeksi?

Vetää ihan järkyttävät määrät nuuskaa

Vierailija
37837/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuhun sitä kondomia olisi taskussaan kannellut. Kamera oikein otti lähikuvaa siitä.

Vierailija
37838/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe ajoi Dianan hiuksien sivut paljaiksi, Miikkan hiukset leikkasi, Tuulan hiusten juurikasvun valkaisi ja hiuksia lähti kun valkaisuaine liian kauan päässä, leikkasiko Karvanin korvien seudun paljaaksi ja leikkasiko Aleksin hiusten muotoilun neliöksi. Nabbe säheltää. Esim tontun pukiessaan läväytteli laskokset rumasti nitojalla, peltileivät eräänä yönä ilman kohotusainetta leipoi kun ei kärsivällisyyttä etsiä komerosta. Ruuankin laittaa miten sattuu. Nabben parturin taidot ei vielä säväytä mua. Kävikö ihan 3 vuotisen parturikoulun? Sama juttu kisoissa, puuttuu keskittyneisyys.

Se halus suolata huonoilla leikkauksilla ja yliblondaten Reeon tukan. Sama tuulalle. Passiivisaggressio.

Vierailija
37839/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos panevat peiton alla. Mutta siinä on 10 henkilön mutta. Haluavatko muut että heidän nukkuma tilassa paneskellaan. Muutenkin valittavat pahoista tuoksuista makkarissa. Mahtaa tuoksahdella Aleksin sänky. Kovia pieremäänkin.

Vierailija
37840/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojilla on käytössä kaksi kameraa joista yhtä voi katsoa vain kerrallaan .Lisäksi aika harva voi seurata tilanteita koko ajan . Paljon jää näkemättä jolloin jotkut kommentit ovat putkimaisesta katsannosta .

Itse käytän taukonappia jos muuta hommaa ja vaihtelen kameroita. Ja saatan kelata tapahtumia taaksepäin kun nukkuvat. Eli aika paljon oon nähnyt.

Ketju on lukittu.