Olen laihduttanut 30 kiloa ja se on kannattanut
Kommentit (11)
Ensin lihotetaan itsensä ja sitten luullaan että ollaan isojakin sankareita kun on pudotettu sitä painoa.🥱
Ai mikä on tekosyyni laihdutukseen?
Minä noin 70kiloa. Bmi oli alkuun 52 ja nykyisin 27. Onhan tämä parasta mitä voi olla. Koko elämän mittainen henkinen ja fyysinen taakka on pois. Helppo reissu tämä 6 vuotta ei kuitenkaan ollut.
Mua kiinnostaa myös millä keinoilla onnistuit?
Vierailija kirjoitti:
Elintaparemontilla. Tarkemmin ottaen siirryin eineksistä ja roskaruuasta kotiruokaan. Jätin käytännössä kaikki rasvaiset ja sokeriset herkut pois ja aloin syömään pienempiä annoksia.
Minä laihdutin koosta 56 kokoon 34-36.
Kävin vatsan ja rintojen korjausleikkauksessa julkisella ja otatin myös Silinkonirinnat koosta AA kokoon DD. Valkaisin hampaani ja kasvatin pitkän tukan. Aloin urheilla 5 krt viikossa. Tutut eivät tunnistaneet. Lomapaikassa jossa olen joka kesä käynyt yli 20 vuotta, niin tutut siellä luuli, että miehelläni oli uusi, itseään 10 vuotta nuorempi vaimo minun sijaan.
Kaupassa vieras mies pysäytti minut, kehui ulkonäköäni ja pyysi treffeille. Tällaista ei ikinä tapahtunut lihavana.
Kyllä hoikkana on parempi olla. Koettakaa vaikka kävellä kymmenen litran vesipullo selässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvä trolli. Eli henkisen sairastelun puolelta ylensyönyt sosiopaatti. Ethän ruoki häntä, kiitos.
Pelkään että musta tulee löysänahkainen liito-oravaa muistuttava jos laihdutan 30kiloa, parempi hyväksyä itseni tälleen
Hienoa.