Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, minkälainen on sinun unelmajoulusi? Jos sinä saisit päättää ihan kaikesta, lahjoista, ruuista, koristeista?

Vierailija
13.12.2023 |

Tekemisistä? Haluaisitko oikein mitään? Mistä sinun joulumielesi koostuu, mistä tulee "joulufiilis" rauhoittumisen ja toisaalta juhlan tuntua?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen joulu jonkun muun joulupöydässä kuin omassani, ettei tarvitse pistää tikkua ristiin. Joulusauna, jouluruokia, pukki lahjoja jakamassa, glögiä ja yhdessäoloa. Onneksi sellainen on ollut tarjolla siskollani vuosikaudet.

Vierailija
2/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perinteinen joulu jonkun muun joulupöydässä kuin omassani, ettei tarvitse pistää tikkua ristiin. Joulusauna, jouluruokia, pukki lahjoja jakamassa, glögiä ja yhdessäoloa. Onneksi sellainen on ollut tarjolla siskollani vuosikaudet.

Mitäs sitten kun ei olisi tätä siskoa järjestämässä? Mitä jos hän sairastuu vakavasti tai kuolee?

Laittaisitkä vuorostasi hänelle tällaisen kivan joulun jos hän olisi estynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta koko joulu. Ehkä pitäisi myöntää että se on naisten järjestämä, ja lähinnä lapsille.

Vierailija
4/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen joulun ja siihen kuuluu aika maltillinen määrä jouluvaloja ja -koristeita. Ei ole jouluverhoja tai jouluista tonttutorkkupeittoa. Jouluruoka koostuu pitkälti laatikoista ja salaateista, koska olen kasvissyöjä eikä kukaan perheessä koskaan ole kinkusta pitänyt. On pukki ja lahjoja. Ollaan yhdessä ja käydään joulusaunassa.

Puoliso järjestää sitten meidän perheen toisen joulun, jota vietetään uutena vuotena ja loppiaisena. Aika samalla kaavalla mennään silloin, mutta ruoat on vähän erilaisia.

M43

Vierailija
5/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän itse joulun vietosta, yleensä käyn saunassa ja juon pullon hyvää tummaa olutta. Syön mitä haluan ja milloin haluan, tämän vuoden ruoka on vielä suunnittelematta

Vierailija
6/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä menee väärin päin. Mies on jouluhössöttäjä ja minä vihaan joulua. Yritän lasten vuoksi parhaani mukaan tehdä hyvän joulun ja olla olematta marttyyri, mutta mieluummin oikeasti skippaisin koko joulun. Pitikin kaikista miehistä ottaa tuollainen hössöttäjä.

Vierailija
7/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No! MIssä ne seksistiset ja piristävät punaista pitsistringiä & suklaapuolta ahnaasti tarjolla yms. toiveet on?!

Vierailija
8/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimon kanssa meidän näköinen joulu. Ollut jo vuosia. Eli en ole mikään uhri. 

Vierailija
9/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No! MIssä ne seksistiset ja piristävät punaista pitsistringiä & suklaapuolta ahnaasti tarjolla yms. toiveet on?!

Ketjussa kysyttiin miesten mielipiteitä, ei naisten

Vierailija
10/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, kuin kommentoimasi, mutta olen minäkin hämmästynyt, ettei tänne ole noita navan alapuolisia juttuja jo tullut. Miehiltä kun jotain tällä palstalla kysyy, niin vastaukset ovat yleensä juuri tuota öhö öhö -luokkaa...

ohis

Vierailija
11/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun ei olisi tätä siskoa järjestämässä? Mitä jos hän sairastuu vakavasti tai kuolee?

Laittaisitkä vuorostasi hänelle tällaisen kivan joulun jos hän olisi estynyt?

En. Hän laittaa sen, koska pitää perinteistä miehensä kanssa. Heillä on myös lapsia, joita varten hän sen erityisesti tekee, eikä minulle. Jos en menisi sisarelleni, lähtisin mielummin etelään. Nyt lähden vasta tapanina. Niinhän minä tein, kun he asuivat vuosia ulkomailla.

Vierailija
12/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis aikaa ja vanha pirtti niin joulu ennen vanhaan Kolmosen ja Vanamon tyylillä vois olla mukava :D

Vierailija
13/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, kuin kommentoimasi, mutta olen minäkin hämmästynyt, ettei tänne ole noita navan alapuolisia juttuja jo tullut. Miehiltä kun jotain tällä palstalla kysyy, niin vastaukset ovat yleensä juuri tuota öhö öhö -luokkaa...

ohis

Miesvihaajan karvas pettymys

Ohis

Kun löydetään totuudesta olematonta miesvihaa.

Superohis

Vierailija
14/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Nuoriso ei ole vielä herännyt, tähän astiset vastaukset on aikuisilta

Vierailija
15/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta koko joulu. Ehkä pitäisi myöntää että se on naisten järjestämä, ja lähinnä lapsille.

Tiedän kyllä erään 27 vuotiaan miehen joka on ihan hulluna joyuluun. Saksassa oli just ja ekana joulutorille tietenkin.

Vierailija
16/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Mitä pahaa on, jos vastaa kysymykseen unelmajoulusta, et haluaa vaikkapa sitä seksiä? Mikä siinä on niin pelottavaa ja ällöttävää ja pahaa? Vai sekö siinä iljettää, jos nimenomaan mies sitä toivoo?

N38

Vierailija
17/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Miesvihaajan karvas pettymys

Ohis

Kun löydetään totuudesta olematonta miesvihaa.

Superohis

No eihän se nyt ollut totuus. Sitähän tuo miesvihaaja täällä vinkuu, kun ei vihamieliset odotukset täyttyneetkään.

Sinänsä toinen kysymys voisi olla, mikä siinä seksissä on niin hirveän kamalaa, ettei sitä saa aikuinen mies toivoa ollenkaan?

Vierailija
18/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Öhö öhö, trolleista koskaan kuullut?

Vierailija
19/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain minä ja nuori kaunis naisystävä joka on järkännyt kuusen ja paketit. Aattoaamuna viimeiset säädöt ja nainen leipoo jotain pipareita ja on pois tieltä. Illalla tunnelmavalaistus, hässimistä jonka jälkeen tonttulakit takaisin päähän, juhlapäivällinen ja pakettien korkkaus ja voipa siinä korkata shamppanjatkin. Rakkaudentunnustuksia ja pako todellisuudesta edes yhden illan ja yön ajan.

Vierailija
20/54 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Mitä pahaa on, jos vastaa kysymykseen unelmajoulusta, et haluaa vaikkapa sitä seksiä? Mikä siinä on niin pelottavaa ja ällöttävää ja pahaa? Vai sekö siinä iljet

Ei siinä mitään pahaa olekaan. Aloituksessa kysyttiin miesten mielipiteitä joulun vietosta niin naiset sitten kirjoittavat millainen heidän joulu heidän mielestään olisi hyvä. Huomaatko?