Lue keskustelun säännöt.
Minun tekee mieli emmental juustoa.
Kommentit (8)
Siinä on hauskoja reikiä ja kalsiumia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos vitutus jatkuu menen kauppaan ostamaan emmentalia.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hauskoja reikiä ja kalsiumia
Ja ne reiät on kalorittomia. Voi syödä vaikka kuinka paljon lihomatta.
Pitääkö olla m-mental syödäkseen tuota?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla m-mental syödäkseen tuota?
Kysy tekoälyltä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis Vanhanajan Juustoleipä must have
Ompi