Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
32961/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Sonteri!

Vierailija
32962/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu-Leena kirjoitti:

Mulla on täällä lettu levällään.

Ihanaa sain just aasian viennit päätökseen niin tulen sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32963/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuukohan se Petra Olli siellä päällikön huoneessa sitten kun tulee taloon.

Vierailija
32964/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaisi olla jos olisin tuolla ja Reeo on. Ahdistaisi jos oma tyttö(ei oo tyttöä) olisi tuolla Heidi ja kuinka Reeo haluaa luiskaan jos ei nyt niin silloin kun hänelle sopii. 

Pari tuntia sitten kun Miikka ja Reeo "rekrytoivat" Nabbea nimeämään Allun seuraavassa häätöäänestyksessä. N ei innostunut vaan edelleen halusi antaa äänen mm. Heidille, niin siihen HETI olivat Reeo ja Miikka valmiit. Voi Heidi parkaa😢

En usko et Reeo oikeesti lähtee tohon. Koko ajan pitänyt Heidin puolia ja eilen puhuivat, etteivät anna toisilleen ääniä.

Vierailija
32965/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?

Oikeastikko Laura valehteli noin läpinäkyvästi päin naamaa?

Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!

Siis eikö tämän kauden teema ollut juonittelu? On siis vähän hassua paheksua pelaamista. Kaikki sinne ovat pelaamaan menneet, jokaisella vaan erilainen taktiikka.

Nojoo, niinhän se kyllä on. Itellä tekee vaan aina jotenki pahaa katsoa, jos joku valehtelee räikeästi päin naamaa. Ja vielä niin että toinen sinisilmäisesti uskoo.

Vierailija
32966/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hyypiö tuo Reeo..Koko ajan vaan kyttää muita pirullinen hymy naamalla..eihän tuo puhu ees muiden kuin Miikan kanssa !!

Ei ainakaan fantasioi kenenkään potkamisesta

Mistä sen tiedät? Harva uskaltaa kertoa kyseenalaisista fantasioistaan ääneen, vaikka niitä monilla onkin. Hiljaa oleminen ei ole tae yhtään mistään.

Vierailija
32967/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Heidi-pienoista. Kertoo Lauralle äänestysjuttuja ja Laura valehtelee silmät kirkkaina "Toivottavasti sun porukka ei kuvittele että mä oon antanut Reeolle ääniä". Eikös se Laura antanut?

Siis uskomattoman kieroa pelaamista Lauralta ja koko läyhäjengiltä. Toivottavasti nimeämiset näytetään telkkarissa!

Siis eikö tämän kauden teema ollut juonittelu? On siis vähän hassua paheksua pelaamista. Kaikki sinne ovat pelaamaan menneet, jokaisella vaan erilainen taktiikka.

Nojoo, niinhän se kyllä on. Itellä tekee vaan aina jotenki pahaa katsoa, jos joku valehtelee räikeästi päin naamaa. Ja vielä niin että toinen sinisilmäisesti uskoo.

Mua haittaa enimmäkseen vaan silloin, jos ovat läheisiä ystäviä. Kuten Laura ja Heidi.

Vierailija
32968/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu-Leena kirjoitti:

Voinko liittyä seuraan? Mulla on aineita mukana.

Vierailija
32969/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra Olli on kyllä tosi tylsä vierailija talossa. Olis nyt piostänyt jonkun räiskyvämmän persoonan tyyliin Niko Saarinen tai Henny Harjusola

Vierailija
32970/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hyypiö tuo Reeo..Koko ajan vaan kyttää muita pirullinen hymy naamalla..eihän tuo puhu ees muiden kuin Miikan kanssa !!

Sian potkasta?🐷

Vierailija
32971/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra Olli on kyllä tosi tylsä vierailija talossa. Olis nyt piostänyt jonkun räiskyvämmän persoonan tyyliin Niko Saarinen tai Henny Harjusola

Ei toista transelmia taloon. Mielummin Niko.

Vierailija
32972/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaisi olla jos olisin tuolla ja Reeo on. Ahdistaisi jos oma tyttö(ei oo tyttöä) olisi tuolla Heidi ja kuinka Reeo haluaa luiskaan jos ei nyt niin silloin kun hänelle sopii. 

Pari tuntia sitten kun Miikka ja Reeo "rekrytoivat" Nabbea nimeämään Allun seuraavassa häätöäänestyksessä. N ei innostunut vaan edelleen halusi antaa äänen mm. Heidille, niin siihen HETI olivat Reeo ja Miikka valmiit. Voi Heidi parkaa😢

En usko et Reeo oikeesti lähtee tohon. Koko ajan pitänyt Heidin puolia ja eilen puhuivat, etteivät anna toisilleen ääniä.

No ei lähdekään, eihän he voi pakottaa Nabasia äänestämään niin kuin he haluavat. Nabas voi antaa pisteet Heidille, mutta en usko että Reeo eikä Miikkakaan siihen lähtee että Heidiä itse nimeäisivät.

Vierailija
32973/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua haittaa enimmäkseen vaan silloin, jos ovat läheisiä ystäviä. Kuten Laura ja Heidi.

Mua ei, koska tiedostan ettei parissa viikossa voi vielä olla läheinen ystävä kenenkään kanssa, varsinkaan bb-talossa, jossa teemana juonittelu.

Silloin ei ehkä kannata ottaa kaikkia muiden puheita ihan tosissaan.

Vierailija
32974/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tiedät? Harva uskaltaa kertoa kyseenalaisista fantasioistaan ääneen, vaikka niitä monilla onkin. Hiljaa oleminen ei ole tae yhtään mistään.

Tuo oli vain kielikuva. Kirjoittaja tarkoitti, ettei ole ilmiselvästi väkivaltainen toisin kuin Aleksi.

Vierailija
32975/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöppö. 

Vierailija
32976/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio kirjoitti:

Pillu-Leena kirjoitti:

Tuu vaan. Nussittaan niin että lettu vaahtoo.

Vierailija
32977/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonittelu ja pelaaminen kyllä, on teemana. Se on sitten toinen juttu miten pelaa ja juonii. V.ttuileeko ylimielisenä, huutaako tekoitkua, vai tekeekö vaan ovelia peliliikkeitä ja käyttäytyy kuitenkin samalla hyvin.

Vierailija
32978/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei, koska tiedostan ettei parissa viikossa voi vielä olla läheinen ystävä kenenkään kanssa, varsinkaan bb-talossa, jossa teemana juonittelu.

Silloin ei ehkä kannata ottaa kaikkia muiden puheita ihan tosissaan.

Vanhat on olleet tuolla jo kuukauden

Vierailija
32979/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio kirjoitti:

Pillu-Leena kirjoitti:

Tulkaa kaikki vaan, olen itsekin täällä jalat levälläni. Pakkohuumatkaa minut ja pakottakaa kirjoittamaan viihdettä. :D

Vierailija
32980/100630 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on komea ja miehinen niin Karvan!😍

En tiedä. Ajaisi sen partansa. Näkis minkä näköinen mies siellä alla on

Se parta on just ihana💕

Ketju on lukittu.