Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä korun ostan 18-vuotiaalle kummitytölle?

Vierailija
27.07.2022 |

Kummityttö täytti 18 ja juhlat on viikon päästä. Tytön äiti vinkkasi, että tyttö haluaisi korun. Korun saajalla on elegantti ja klassinen tyyli, joten varmaan arvostaisi eniten jotain yksinkertaista ja herkkää korua. Oma koruasiantuntemukseni on hyvin rajallinen, joten kyselen täältä apua. Onko teillä mielessä jonkinlaista kaunista ja eleganttia korua, joka kestää aikaa ja katsetta? :)

Kommentit (252)

Vierailija
141/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummitytölle 18-vuotislahja?Kummin osuus loppuu rippiäisiin.

Ei muuten lopu

Periaatteessa kummin tehtävä on lapsen kristillisestä kasvatuksesta huolehtiminen, jos vanhemmat ei sitä hoida. Se taitaa lukea siinä kummeille annettavassa kummikirjassakin.

Kummi ei ole mikään lahja-automaatti.

MUTTA jos kummi EI anna lahjoja, tulee lapsi unohtamaan hänet.

Onko sillä kummin elämään joku suurempikin merkitys sitten jos kummilapsi ei ole vielä viisikymppisenä käsi ojossa odottamassa lahjoja?

Vierailija
142/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelisin tänä päivänä aika harvan 18-vuotiaan välittävän helmikoruista, cameekoruista tai Kalevala-koruista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruliikkeessä osataan varmasti auttaa korun valitsemisessa. He tuntevat trendit ja tyylit budjettisi mukaisesti. Voit myös ostaa lahjakortin koruliikkeestä, niin saa varmasti mieleisensä korun. Hänellä kun saattaa olla tietty koru mielessä tai sitten hän pitää koruista ja vaihtelee niitä jopa asunsa mukaisesti, jolloin korulla ei tavallaan ole niin väliä.

Vierailija
144/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hänen äidiltään millainen korun on oltava tai suoraan tytöltä. Ei kai kysyminen niin paha olisi. Jos tyttö haluaa korun lahjaksi niin hän varmaan vaan odottaisi korua vielä kovemmin kun tietää saavansa haluamansa korun. Ja aina voi ostaa pienen lahjan kylkiäiseksi jos ei halua tytön tietävän kaikkia lahjoja. Joka tapauksessa korun tunnearvo muodostuu siitä, että se on sinulta ja annettu 18-vuotispäivänä.

Vierailija
145/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination rannekorut tulevat taas muotiin. Jos tytöllä ei vielä ole tai hän halusi joskus sellaisen eikä koskaan saanut niin nyt olisi hyvä tilaisuus hankkia se. Koru on kehittynyt paljon. Paloja saa vaikka millaisia, kultaisena ja ruusukultaisenakin ja ohuesta paksuun. Itse aloin taas haaveilemaan sellaisesta.

T. Nainen 22v

Vierailija
146/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kulkuset alahuuliin(häpyhuuliin) Tuli mieleen kun telkkarissa mies valitsi trehvikaveria alastomista naisista joilla oli killuttimia kaikissa huulissa.

Vierailija
147/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kysyisin kummitytöltä itseltään tai äidiltään millaista korua kummityttö erityisesti toivoisi - korviksia, rannekorua, ketjua, riipusta, sormusta, kultaisena vai hopeisena? Näin riski epäonnistua valinnassa olisi hiukan pienempi.

Vierailija
148/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet tytön shoppailupäivälle kahvitteluineen. Valitsemaan itse korua. Laita siihen joku hintakatto. Vietätte yhteisen iltapäivän. Sen muistaa paremmin.

Vierailija
149/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvittelisin tänä päivänä aika harvan 18-vuotiaan välittävän helmikoruista, cameekoruista tai Kalevala-koruista.

Kalevala-koruja näkynyt ainakin useamman tyttäreni kavereilla

Vierailija
150/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevalalta löytyy monia 100 euron koruja, jotka eivät ole liian kalliita 18-vuotislahjaksi kummitytölle.

Oma 21-vuotias on myös tykännyt erityisesti näistä eleganteista malleista, mm. tästä:

https://t.ly/csik

Olen parikymppinen nainen ja minusta tuo kaulakoru on ihana!

Sama <3

Vierailija
151/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut pk-seudulla, käy katsomassa Helsingin pantin myyntivalikoima. Kiillotetut käytetyt korut uudenveroina, murto-osalla uuden hinnasta. Jos siis haluat ostaa kaupasta korun 200 e, sillä saa käytettynä korun jonka arvo uutena kaupassa n. 1000 e. Heidän huutokaupoista saa vieläkin edullisemmin, mutta eivät ole kiillotettuja, tosin se maksaa vain kympin pari/koru.

Ehkä joku ohut kultainen kaulaketju, kelta- tai valkokultaisena. Siihen voi sitten vaihdella riipuksia.

Hyvä ostaa jotkut käytetyt korvikset ja sitten saada niistä hepatiitti a ja b sekä kuppa. Pelkkä ajatuskin käytetyn ostamisesta oksettaa minua, siksi suosinkin vain cuccin ja lv:n lux koruja

Cuccin:DDDDD

Cucci on italialainen muotitalo, johon ei valitettavasti pääse muut kuin rikkaat.

Ja markkarit.

Vierailija
152/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettet osta mitään parinkympin hopea ketjua, itse ostin kummipojalle 4mm kultaketjun ja siihen lapinkullasta teetetyn vaskoolin. Oli todella iloinen kun tykkää patikoida lapissa.

Vierailija
153/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikoinaan v.85 syntyneelle tyttärelle kultasepänliikkeestä rippilahjaksi kultaisen horoskooppikorun ketjuineen. Vielä en ole kuullut moitetta enkä kiitosta enkä onko paketti tullut perille.                                                                         Joku aika sitten  tuli netissä kysely onko minun tikkurilan asunto tyhjä tai vuokrattu? Nyt minulla On kaksi pulmaa. Minulla Ei ole koskaan ollut Tikkurilassa asuntoa enkä pysty(osaa) vastaamaan tähän viestiin.

Vierailija
154/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel cc korvikset. Kuuminta hottia näkyy nyt olevan. Miksi kaikilla pitää olla sellaiset....mä en ymmärrä mut mitä sit.

Vierailija
155/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel cc korvikset. Kuuminta hottia näkyy nyt olevan. Miksi kaikilla pitää olla sellaiset....mä en ymmärrä mut mitä sit.

Cuccin korvikset on hienommat!

Vierailija
156/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kauniita ja nuorille sopivia. Omani sai juuri rippilahjaksi rannekorun ja tykkäsi kovasti:

https://www.efvaattling.com/fi/tuotteet/rannekorut/

Vierailija
157/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö tykkää eleganteista, klassista koruista niin yksi vaihtoehto voisi olla hyvin yksinkertainen kultaketju jossa valkoinen helmi :)

T. Samanlaisesta tyylistä tykkäävä 

Vierailija
158/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti koruliikkeeseen. Et voi tietää toisen makua. Ketuttaa jos saa typerän korun, mitä ei koskaan pidä.

Vierailija
159/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevalalta löytyy monia 100 euron koruja, jotka eivät ole liian kalliita 18-vuotislahjaksi kummitytölle.

Oma 21-vuotias on myös tykännyt erityisesti näistä eleganteista malleista, mm. tästä:

Muistan kun itse 15-vuotiaana sain rippiristiksi Kalevala-korun. Olin pettynyt, sillä se oli jotenkin liian maskuliininen ja karu. Olisin halunnut jonkin naisellisen ja siron korun. Risti on jäänyt käyttämättä.

Vierailija
160/252 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika kallis on kyllä, satanen!