Voiko narsistin seura väsyttää näin paljon?
Kommentit (11)
Voi. Älä anna sille tilaisuutta tuhota mielenterveyttäsi. Kuuntele tämä
"Miksi narsistinen ihmissuhde on niin musertava" : https://www.youtube.com/watch?v=A09SpaVF0dk
Voi se. Isompina annoksina tekee pahaa jälkeä mielenterveydelle.
Kyllä voi ja siksi se on niin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Älä anna sille tilaisuutta tuhota mielenterveyttäsi. Kuuntele tämä
"Miksi narsistinen ihmissuhde on niin musertava" : www.youtube.com/watch?v=A09SpaVF0dk
Narsisti on parhaimmillaankin pidemmän päälle raskasta seuraa koska kaikki asiat kiertyvät häneen. Vaikkei hän siis kohdistaisi sitä terroriaan juuri sinuun, niin sen hänen egosentrisyytensä kanssa on vaan tosi uuvuttavaa.
Kyllä. Raskaan ihmisen seura vie mehut kokonaan. En tiedä mikä tuo kusipää on, mutta kai se on pikku hiljaa tajuttava että huonontaa oloani täyteen
yksinäisyyteenkin verrattuna.
Niin juuri, sama se mikä on diagnoosi. Jos toinen tekee olostasi raskasta, kannattaa jättää sellainen ihminen kokonaan taakseen tai vähentää tekemisissä olo minimiin.
Et voi tietää mikä toisessa on sua väsyttävää. Muunkinlaiset voi väsyttää, ei vain narsistit.
Ihmiset täällä neuvoo heti katkaisemaan ihmissuhteen, jos se "väsyttää". Tässä voi käydä niin, että välttelee lopulta ongelmaa, joka onkin itsessä eikä toisessa. Myös introvertit väsyvät muiden seurassa.
Voi olla myös väsyttävää, jos itse vetää roolia vaikka välttelevän kiintymyssuhteen takia. Ei ihmissuhteita kannata tosta noin vaan katkaista, jos "väsyttää". Se, jos mikä, on narsistista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset täällä neuvoo heti katkaisemaan ihmissuhteen, jos se "väsyttää". Tässä voi käydä niin, että välttelee lopulta ongelmaa, joka onkin itsessä eikä toisessa. Myös introvertit väsyvät muiden seurassa.
Voi olla myös väsyttävää, jos itse vetää roolia vaikka välttelevän kiintymyssuhteen takia. Ei ihmissuhteita kannata tosta noin vaan katkaista, jos "väsyttää". Se, jos mikä, on narsistista.
Eiköhän se kysyjä ole jo huomannut, että nimenomaan yhden ihmisen kanssa on niin vaikeaa että ahdistaa pitkään. Näin luulen. Jos on niin tyhmä ettei huomaa tapahtuuko tätä useimpien ihmisten seurassa, kun vika onkin itsessä, ja katkaisee välit, niin oma häpeä ja menetys.
Voi.
Ota välimatkaa.