Minkä korun ostan 18-vuotiaalle kummitytölle?
Kummityttö täytti 18 ja juhlat on viikon päästä. Tytön äiti vinkkasi, että tyttö haluaisi korun. Korun saajalla on elegantti ja klassinen tyyli, joten varmaan arvostaisi eniten jotain yksinkertaista ja herkkää korua. Oma koruasiantuntemukseni on hyvin rajallinen, joten kyselen täältä apua. Onko teillä mielessä jonkinlaista kaunista ja eleganttia korua, joka kestää aikaa ja katsetta? :)
Kommentit (252)
Joku sellainen mikä esittää löysää vittua ja keskellä barokkihelmi klittana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriskoru
Tämä on tätä päivää, moderni ja tosi henkilökohtainen
Laajentaisin lahjaksi genitaalilävistys. Lävistäjä osaa suositella siihen sopivaa korua.
Sitä kelpaisi esitella kateellisille kavereille ja poikaystäville nykyään muodissa olevissa string- (tjsp) -bikineissä.
Miksi? Koska hän voi.
Ostin omalle kummitytölleni K alevalakorun lahjakortin. Osti kauniin hopeisen itselleen mieluisan korun. Muistaa kuitenkin, että kummilta on :)
3v vanha ketju, toki ajankohtainen aina
Ostaisin jonkun yksinkertaisen korun missä olisi vaikka yksi helmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peniskoru, koska penis on herkkä.
Ei kovin feminististä tuollainen. Jos tälle linjalle haluaa lähteä, niin se olisi sitten enemmin kullitettu Vittujen Kevät -kaulakoru 24 karaatin kultauksella.
https://www.vittujenkevat.fi/collections/uusimmat-tuotteet/products/kul…
Voi kuinka kuvottavia nuo on, en ottaisi vastaan jos joku tarjoaisi.
mutta Marin ex viisikko hallinto ja näiden maksamat trollit koittavat peitellä kaikki rikokset
Vierailija kirjoitti:
mutta Marin ex viisikko hallinto ja näiden maksamat trollit koittavat peitellä kaikki rikokset
Kiva korusarja, oon tykännyt. Sopii iästä riippumatta.
Aika vaikea sanoa, mistä nuori pitäisi. Mun tytär ei halua missään nimessä mitään hopeista ylioppilaslahjaksi, ei siis valkokultaakaan. Tykkää Kalevalakoruista, jotka on taas mun mielestä kauheita.
Siskontyttö taas haluaa hopeanväristä, minimalistista ja ostin hänelle valkokultaiset timanttirengaskorvakorut rippilahjaksi.
Kannattaa miettiä käytettyä vaihtoehtona, jos arvelet, ettei lahjansaajaa haittaa. Myös liikkeissä on yllättävänkin suuria hintaeroja, kannattaa olla tarkkana.
Lahjakortti on hyvä vaihtoehto, jos lahjansaajan mausta ei ole varmuutta.