Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tytön äitinä suhtaudut siihen että media normalisoi hyvin pitkälle isoja ikäerosuhteita. Esim Harlinit esittää ikäeron jotenkin hienona asiana.

Vierailija
25.07.2022 |

Minusta olisi parempi ettei tätä tehtäisi

Kommentit (424)

Vierailija
81/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan puoliso tuo jotain lisäarvoa elämään. Yleensä ihminen on suhteeseen ryhtyessään jollain tapaa tyytymätön, kaipaa jotain uutta elämäänsä. Kyse on enemmän tarpeesta kuin tilaisuudesta.

Johanna on kertonut että opettajan työ ja arki ei tuntunut omalta. Sitten tuli Renny joka tempaisi hänet aivan toisenlaiseen maailmaan. Yhtäkkiä oli rahaa ja mahdollisuus toteuttaa unelmia työn ja asumisen suhteen. Onhan se täysin erilaista elämää kuin arkinen opettajan työ pienellä palkalla.

Vierailija
82/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuus iän suhteen on hyvä asia, mutta toivoisin telkkarissa näytettävän myös pariskuntia, joissa nainen on selvästi miestä vanhempi. Oikeasti keski-ikäisenä naisena kiinnostaisi seurata tällaista suhdetta. Olen nimittäin ihastunut itseäni n. 15 vuotta nuorempaan mieheen, ja saanut hieman jo vastakaikuakin. En vain uskalla edetä mitenkään.

Niillä miehillä on yleensä ongelmia oles kelu luvan kanssa.

Ihan on kantasuomalaisia miehiä niissä pariskunnissa joita minä tunnen. Ja aika paljon itseänikin lähestyy ihan vaan suomalaiset itseäni nuoremmat miehet.

Eri

Tässäkin tapauksessa ihan on kantasuomalaisesta miehestä kyse. 

T.  Se keski-ikäinen ihastuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Renny olisi joku tavallinen 63-vuotias autonkuljettaja tai peruskoulun opettaja, niin ei kukaan alle 30-vuotias nainen olisi hänen kanssaan. Sama koskee myös Saulin ja Jennin suhdetta. Ei Jennille olisi mennyt naimisiin 25 vuotta itseään vanhemman sähkömiehen kanssa, mutta julkisuudessa esiintyvä poliitikko kelpaa.

Kyllä Rennyn näköinen nuorekas hopsis saisi nuoren naisen vaikka olisi pitkäaikaistyötön

Vierailija
84/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan puoliso tuo jotain lisäarvoa elämään. Yleensä ihminen on suhteeseen ryhtyessään jollain tapaa tyytymätön, kaipaa jotain uutta elämäänsä. Kyse on enemmän tarpeesta kuin tilaisuudesta.

Johanna on kertonut että opettajan työ ja arki ei tuntunut omalta. Sitten tuli Renny joka tempaisi hänet aivan toisenlaiseen maailmaan. Yhtäkkiä oli rahaa ja mahdollisuus toteuttaa unelmia työn ja asumisen suhteen. Onhan se täysin erilaista elämää kuin arkinen opettajan työ pienellä palkalla.

Niin no jos on tylsistynyt elämäänsä, niin tuskinpa se samanikäinen opettajamies pystyisi sitä muuttamaan samalla lailla kuin Hollywood-ohjaaja.

Vierailija
85/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa miljonäärin kanssa.

Se, että hänen varallisuutensa on noin 30x ja tulonsa noin 5x sen mitä minulla, ei ole tarkoittanut sitä, että hän ostaisi minulle mitään kallista. Ajan itse ostamallani parin tonnin autolla, vaatteeni hankin isoimmaksi osaksi ketjuliikkeistä ja esim Lidlestä. Puhelimeni on 6 v vanha. Syntymäpäivälahjaksi sain 20€ maksavan hampurilaisen.

Älkää olettako, että rahamiehet kylvettävät naisensa kalliissa tavaroissa. Todennäköisesti suurin osa ei sitä tee, kuin korkeintaan suhteen alussa. Vaikeaa tässä on, että muut olettavat minulla olevan kaikkea kallista. Myös se on joskus vaikeaa, kun hän ostelee itselleen kalliita juttuja JA puhuu niistä tauotta. Elintasoero perheessä on välillä henkisesti vaikea juttu.

Ainut, miten tulen tästä ehkä joskus rahallisesti hyötymään on se, jos hän kuolee ennen minua ja saan sitten leskeneläkettä.

Itse seurustelen persaukisen duunarin kanssa ja hyvin nopeasti tuli eteen se että hän halusi minun vaihtavan autoni turvallisempaan, kun ajelin tuollaisella parin tonnin prutkulla. Koska hän oli huolissaan siitä että minulle sattuu jotain. Tulkitsen sen välittämiseksi, joten tuo sinun tilanteesi tuntuu oudon kylmältä.

Vierailija
86/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsillani on terve itsetunto, ettei elämisen mallia tarvii telkkarista hakea.

Vierailija
87/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on 24,toivon ettei hän ainakaan 10 v vanhempaa löydä.

Vierailija
88/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on 24,toivon ettei hän ainakaan 10 v vanhempaa löydä.

Onkos tyttäresi Dannysta kuullut?

Vierailija
89/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuus iän suhteen on hyvä asia, mutta toivoisin telkkarissa näytettävän myös pariskuntia, joissa nainen on selvästi miestä vanhempi. Oikeasti keski-ikäisenä naisena kiinnostaisi seurata tällaista suhdetta. Olen nimittäin ihastunut itseäni n. 15 vuotta nuorempaan mieheen, ja saanut hieman jo vastakaikuakin. En vain uskalla edetä mitenkään.

Jospa vaikka itse etenisit ja sitten tulisitte julkisuuteen tuollaisena parina, vai minkä takia muiden pitää uskaltaa ensin, eikä sinun? 

Tai vaihtoehtoisesti et etene ja jatkat muiden syyttelemistä siitä, ettet uskalla. Itseasiassa tuo olisi parasta. Toivottavasti jäät yksin ja kyseinen mies löytää paremman naisen.  

Miksi olet noin aggressiivinen? En ole ketään tässä syytellyt, kuhan toivoin roolimallia ikäerosuhteesta myös toiseen suuntaan. Se että en uskalla on ihan oma vikani, ja siihen toivoisin rohkaisua vaikkapa mediassa näkyvien parien avulla. Samalla tavalla uskon monen homoseksuaalin rohkaistuneen mediassa esiintyneiden julkihomojen kautta olemaan rohkeammin oma itsensä.

Voi hyvin olla että rohkaistun ilman näitä roolimallejakin, olen kuitenkin muilta osin aika rohkea tyyppi. Rakkausasioissa on tullut lunta tupaan, siksi tällaiseen suhteeseen lähteminen tuntuu pelottavalta. Enkä tietysti voi olla varma tulisiko siitä mitään, vaikka olisinkin aloitteellinen.

T. Se keski-ikäinen ihastuja

Vierailija
90/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä juttu. Parempi varakkaan herrasmiehen kuin jonkun kaljaa kittaavan amisjonnen kanssa.

Ei ole amisjonneja enää, he ovat jo niitä ukkoja.

He ivat Vennejä nykyisin.

Vierailija
91/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poikia ,mutta tuntuisi oudolta jos heillä olisi yli 20 vuotta vanhemmat tyttöystävät.Helmikin kaunis tyttö niin varmasti olisi löytänyt ikäisensä poikaystävän.

Vierailija
92/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, oma tyttö on järkevä eikä ole näitä, joille ulkonäkö irtoripsineen tai huulitäytteineen tai edes meikkeineen on pääasia. Eikä miesten miellyttäminen ole pääasia. Ei edes kiinnosta moiset sarjat kuin harlins.

Vierailija
93/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten J&R ihannoivat ikäeroaan? Mä olen ainakin käsittänyt niin, etteivät välitä muiden ilkeistä puheista vaan tekevät mitä haluavat. Sekö on jotain ihannointia? Näen myös valtavan suuren rakkauden/tai ainakin hetkellisen hullaantumisen, what ever, mutta ihan se on heidän oma asiansa.

Miksi kenenkään suhteisiin pitäisi puuttua ja niitä täällä haukkua? Omat tyttärennekin (ja poikanne) naivat kenet tykkäävät, eli kannattaa vain ottaa heti se asenne, että no can do. Jos siis on ylipääsemätön halu elää myös sen oman lapsensa elämä. Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti.

Johannan vanhempien ilmeistä näki hyvin, vaikka kuinka yrittivät Rennyä kehua ja näyttää iloisilta, että miehen ikä painaa ja pahasti. Siskot painottivat kukin vuoronperään, että kauheesti me onnea toivotetaan ja Johanna on rakastunut ja se on niin ihanaa, vaivautunein ilmein.

Maine moraalittomana naistenmiehenäkin sitten vielä se toinen vakavampi asia iän lisäksi. Mutta kestettävä on.

Vierailija
94/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siitä unelmasta maksoi kovan hinnan, mikäli Seiskan juoruja on uskominen.

Vierailija
95/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla poikia ,mutta tuntuisi oudolta jos heillä olisi yli 20 vuotta vanhemmat tyttöystävät.Helmikin kaunis tyttö niin varmasti olisi löytänyt ikäisensä poikaystävän.

Eikö tuota Dannyn elämää vois jo jättää repostelematta? Helmille hän on ponnahduslauta ja musiikkialan maestro, joka koettaa nostaa Helmin artistiksi. Danny saa vielä viimeisiä potkuja samalla edelleen jatkuvalle uralleen, joten kahden kauppa.

Kaksi aikuista voi tehdä mitä lystää, ovat sinkkuja ja omillaan tulevat toimeen, tuskin Helmi on sossun asiakas. Vois ajatella asianomaiset kyylääjät vaikka niin, että olenkohan mä tirkistelijäluonne, kun mua niin kiinnostaa noiden touhut? Aina muistetaan  miettiä mitä Dannyn makkarissa tapahtuu. Sopii katsoa itse kunkin peiliin.

Vierailija
96/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma keski-ikäinen tyttäreni ei vielä seurustele.

Vierailija
97/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ulkonäön mukaan se menee.

Vierailija
98/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa miljonäärin kanssa.

Se, että hänen varallisuutensa on noin 30x ja tulonsa noin 5x sen mitä minulla, ei ole tarkoittanut sitä, että hän ostaisi minulle mitään kallista. Ajan itse ostamallani parin tonnin autolla, vaatteeni hankin isoimmaksi osaksi ketjuliikkeistä ja esim Lidlestä. Puhelimeni on 6 v vanha. Syntymäpäivälahjaksi sain 20€ maksavan hampurilaisen.

Älkää olettako, että rahamiehet kylvettävät naisensa kalliissa tavaroissa. Todennäköisesti suurin osa ei sitä tee, kuin korkeintaan suhteen alussa. Vaikeaa tässä on, että muut olettavat minulla olevan kaikkea kallista. Myös se on joskus vaikeaa, kun hän ostelee itselleen kalliita juttuja JA puhuu niistä tauotta. Elintasoero perheessä on välillä henkisesti vaikea juttu.

Ainut, miten tulen tästä ehkä joskus rahallisesti hyötymään on se, jos hän kuolee ennen minua ja saan sitten leskeneläkettä.

No tuo nyt kuulostaa jo aivan täysin käsittämättömältä. Tuskin hän sinusta välittää, jos ei halua sinulle mitään antaa vaikka mahdollisuus olisi.

Toiseksi hirveintä olisi kuunnella, kun toinen jauhaa ostamistaan tavaroista. Olisi kiva tietää perustelut, miksei hän halua ostaa puolisolleen mitään. Onko tehty jokin sopimus, että lahjoilla ei pröystäillä, ja on jotenkin vitsikästä juhlia synttäreitä vaikka burgerissa. Ymmärtäisin tuollaisen, koska itsekin harrastan antijuhlia.

Vierailija
99/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on nyt useaan kertaan todettu, että ei huolta, kun ei nuoria naisia vanhat miehet yleensä kiinnosta. Mutta ongelma onkin se, että kuka tahansa nuori nainen voi joutua vanhemman miehen vaikutuksen alaiseksi. Jos mies käyttää valta-asemaansa taitavasti, niin nuori nainen voi joutua sellaiseen suhteeseen, johon ei oikeasti halua. Nuoret ovat alttiimpia johdattelulle ja eivät vielä kyseenalaista asioita samalla tavalla kuin vanhemmat ihmiset. Suurten ikäerojen normalisointi johtaa siihen, että nuoret ovat vielä vähemmän varuillaan.

Vierailija
100/424 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että isoista ikäeroista kirjoitetaan tai että niitä on olemassa, ei tarkoita ihannointia. Kaksi yli 18v ihmistä saa olla yhdessä oli ikä mikä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme