Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli elämäsi rankin vuosi?

Vierailija
21.01.2026 |

AP aloittaa. 

2016. Ero heti alkuvuodesta, lihoin 15 kiloa puolessa vuodessa erilaisten mielialalääkkeiden takia. Jäin työttömäksi. Äiti sairastui. Tiivis perhe (lähisukulaiset) hajosi, jonka myötä kaikki yhteiset joulut ja juhannukset jäivät historiaan.

Pahimmat uniongelmat ikinä, olin ihan elävä zombie.

Ei sitä kamalaa tunnelmaa pysty edes kuvailemaan. 

Toisiksi pahin vuosi oli 2019. 

Nyt menee ihan hyvin. En tiedä tuleeko koskaan enää aikaa ennen vuotta 2016, mutta olen tyytyväinen elämääni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. rankin vuosi.. ehkä 2004 kun kultalusikka putosi ja katkesi. Sen joutui viemään sen kultasepälle korjattavaksi.

Vierailija
2/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019

9 läheistä kuoli tuonna vuonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut niin monta menneisyydessä etten pysty muistamaan aina vuosia. Paitsi viime vuoden. Silloin sappi ja rytmihäiriö. Uskon että tulevaisuus voi olla parempi, siltä osin kun voi vaikuttaa.

Vierailija
4/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999, isä teki itsemurhan. Minä löysin hänet kun tulin koulusta kotiin.

Vierailija
5/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011. Vastavihitty puoliso yritti pitkään jatkuneiden terveysongelmien jälkeen itsemurhaa. Ei onnistunut, mutta työelämä jäi. Olin 32, vuorotöissä, erityislapsen äiti, keskeneräisessä talossa ja hoitamassa sairasta miestä, josta en tiennyt, uusiiko yrityksensä. Mulle se maksoi uran, jämähdin ensimmäiseen ammattiini, koska poppoo piti elättää. Pari vuotta oli niin kiire, etten juuri muista mitään.

Paljon myöhemmin meillä kaikilla on kaikki hyvin.

Vierailija
6/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 02 03. Isäni kuoli kun olin 14v. Toki pari eroa aikuisiällä

Vierailija
7/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2011. Vastavihitty puoliso yritti pitkään jatkuneiden terveysongelmien jälkeen itsemurhaa. Ei onnistunut, mutta työelämä jäi. Olin 32, vuorotöissä, erityislapsen äiti, keskeneräisessä talossa ja hoitamassa sairasta miestä, josta en tiennyt, uusiiko yrityksensä. Mulle se maksoi uran, jämähdin ensimmäiseen ammattiini, koska poppoo piti elättää. Pari vuotta oli niin kiire, etten juuri muista mitään.

Kiva että nyt menee paremmin. :)

Mulla on sama, etten muista juuri mitään noista kahdesta vuodesta v 2016 jälkeen. Jotain muistan sitten 2019 taas, mutta muistikuvat eivät ole millään tavalla hyviä. Noiden vuosien jälkeen on mennyt tasaisesti paremmin joka vuosi.

Ap

Vierailija
8/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että nyt menee paremmin. :)

Mulla on sama, etten muista juuri mitään noista kahdesta vuodesta v 2016 jälkeen. Jotain muistan sitten 2019 taas, mutta muistikuvat eivät ole millään tavalla hyviä. Noiden vuosien jälkeen on mennyt tasaisesti paremmin joka vuosi.

Ap

Hienoa! Ei se onneksi ole aina pelkkää alamäkeä, vaikka kulissien rytistessä uuteen uskoon ei pystykään näkemään kuin hetken kerrallaan. Meidän lapsi on jo aikuinen, ja joskus katselen hänen vanhoja koulukuviaan. Pari vuotta niistä on aivan hukassa, ja niitä ei valitettavasti saa takaisin. Jännä tuo ihmisen pää: perheen kanssa on jälkeenpäin puhuttu noista ajoista, ja jokainen sanoo, etteivät muut kolhut ole sen jälkeen tuntuneet kovin pahoilta. Ilmeisesti sitä aina vertaa siihen pahimpaan?

Vierailija
9/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli neljä vuotta peräkkäin, jolloin kuoli läheisiä. Tuli käytyä kymmenissä hautajaisissa tuon neljän vuoden aikana.

Vierailija
10/10 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen lapsesta asti (70-l.) vuoteen 2021. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi