Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Mikä vaivaa, prinssi Harry? Outo välikohtaus Meghan-vaimon kanssa - "Ei ole rakkautta"

Vierailija
22.07.2022 |

https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Mika-vaivaa-prinssi-Harry-Outo-valikohta…

Ahdistaakohan Harrya julkiset tapahtumat ja Meghan tukee pitämällä kiinni?

Kommentit (1054)

Vierailija
981/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan kiristände harfia ja kirjoittaa jonkn me too kirjan lopulta, kun heittää kurviin harrin. Harriy parka.

Meghanista äärimm huonot vibat. Näkee harryn naamadta et on lakannut saamasta ja M pyörittää korttitaloa, joka romahtamassa Harrun alta. Olisinkuunnellut veljeään.

Tää on suomenkielinen palsta, ei viron.

Ei tuo kyllä viroksi kirjoittanut. eri

Vierailija
982/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikäkö Harrylla oli?

Jos luitte lehtijuttua niin se sali oli puolityhjä, Harry olisi varmaan tykännyt puhua täydelle salille.

Ehkäpä on alkanut huomata, että avioliitto Meghanin kanssa vie häntä suohon? Ennen oli suosittu ja vitsikäs, nyt alkaa suosio rapista.

Ei se ollut puolityhjä vaan tyhjä. Kuulijoita oli 18 ja heistä 9 oli kännykällä.

Esittelijä esitteli hänet sanoilla: Prince öö Earl of Wessex. 😂

Seisotko sanojesi takana? Taidat olla samanlainen loanheittaja kuin muutkin Meghan-vihaajat. 

Tassa on Harryn omat sanat esittelijalleen: "Thank you to the President of the General Assembly, His Excellency Mr. Abdulla Shahid, for the introduction."

Ei kai olisi noin kiittanyt vaarin menneesta esittelysta? Tassa ketjussa on sellainen "anything goes" meininki etta ei mitaan rajaa ja huvittavaa on etta nama sepustelijat eivat ymmarra etta heidan tosiasiansa voidaan tarkastaa.

Voit ihan vapaasti tarkistaa.

Hänet esiteltiin näillä sanoilla: Prince öö.. Earl of Wessex!

Lähde!

Ei tule lahdetta kun sellaista ei ole. Harry esiteltiin aivan korrektisti ja siita on video You Tubessa. Tama valehtelija ei vaan anna periksi.

Mm täältä löytyy - laitoin tämän jo kertaalleen, taisit poistattaa sen kiimassasi...

Niin mitä tuosta?

Joku ärsyttävän oloinen random Harry & Megan hater tubettaja kaivelee juoruartikkeleita kuvitellen löytävänsä aihetta vahingoniloon ja nauraa omille vitseilleen?

Joo siinä tuli se pätkä missä sanottiin tuo esittely mutta mitä sitten? Ei ole eka kerta kun joku puhuja on sanonut vahingossa väärin ja korjannut sen.

Ja joo Harry näytti väsyneeltä. Kerrassaan hirveän kauhean kamalaa jos joku on väsyneen oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lähes tuhat kommenttia kahdesta ihmisestä, joita lähes 100% varmuudella kukaan kommentoijista ei tunne eikä ole koskaan tavannut. Lisäksi nämä henkilöt ovat tunnettuja siitä, että heistä toisen äiti oli naimisissa nahjusmaisen Britannian kruununprinssin kanssa.

En ymmärrä. Mutta ei se mitään, poistun toisaalle ja jätän teidät nautiskelemaan.

Ja tälle pään aukomiselle oli joku tarve? Mikä?

Varmaan sama tarve kuin muillakin haukkujilla tässä ketjussa. Kohde vaan on eri.

Jos oli tarkoitus olla jotenkin ylevämpi, niin pieleen meni. Muut sentään puhuvat ketjun aiheesta, paitsi toisten silmille hyppijät. Tämä ei ollut yhtään parempi muita, vaikka itse olettaa kai toista.

Nimitteli vielä tulevaa kuningastakin nahjukseksi. Harrya vähätteli myös. 

Miten kommenttisi liittyy aloituksen aiheeseen? Pata taitaa soimata nyt kattilaa tässä muutenkin😁

Nopea oli poistumisesi, kuten arvata saattoi. Miten sinun kommenttisi minulle liittyy ketjun aiheeseen? Ja olet varmaankin "eri"...

Mä en ollut se joka jeesusteli aiheessa pysymisestä. Mun puolesta täällä voi kaikki vittuilla toisilleen ja haukkua Meghania ja Harrya. Sitähän nämä ketjut on täynnänsä enkä yritäkään esittää että tässä keskusteltaisiin vain heistä vaan tässä haukutaan myös omasta mielipiteestä eriävät kommentit ja niiden esittäjät. Jos ei miellytä ei ole pakko lukea.

Aika harva täällä varmaankaan pakosta lukee, mutta kaipa vaikuttimia sentään kysyä saa, kun joku tulee päätään aukomaan siitä, kuinka pikku Megsua ja Harrya täällä haukutaan, kun  samalla itse solvaa Charlesin nahjukseksi ja alentaa vielä Harrynkin joksikin nobodyksi. Ei oikein

ole niin kuin johdonmukaista. Ei myöskään älylliseltä vaikuta, kun itse avaa ketjun ja alkaa solvata muita. Kertalukaisulla näkisi mistä on kyse ja voisi heti häipyä, mutta ei, täytyy vaan kerjätä huomiota.

Haterin vuoksi näitä luetaan, itselläni ei ole mielipidettä Harrysta, Katesta, Meghanista ja Willsistä. Koko hovi on turha instituutio.

Vierailija
984/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikäkö Harrylla oli?

Jos luitte lehtijuttua niin se sali oli puolityhjä, Harry olisi varmaan tykännyt puhua täydelle salille.

Ehkäpä on alkanut huomata, että avioliitto Meghanin kanssa vie häntä suohon? Ennen oli suosittu ja vitsikäs, nyt alkaa suosio rapista.

Ei se ollut puolityhjä vaan tyhjä. Kuulijoita oli 18 ja heistä 9 oli kännykällä.

Seisotko sanojesi takana? Taidat olla samanlainen loanheittaja kuin muutkin Meghan-vihaajat. 

Tassa on Harryn omat sanat esittelijalleen: "Thank you to the President of the General Assembly, His Excellency Mr. Abdulla Shahid, for the introduction."

Ei kai olisi noin kiittanyt vaarin menneesta esittelysta? Tassa ketjussa on sellainen "anything goes" meininki etta ei mitaan rajaa ja huvittavaa on etta nama sepustelijat eivat ymmarra etta heidan tosiasiansa voidaan tarkastaa.

Lähde!

Ei tule lahdetta kun sellaista ei ole. Harry esiteltiin aivan korrektisti ja siita on video You Tubessa. Tama valehtelija ei vaan anna periksi.

Mm täältä löytyy - laitoin tämän jo kertaalleen, taisit poistattaa sen kiimassasi...

Niin mitä tuosta?

Joku ärsyttävän oloinen random Harry & Megan hater tubettaja kaivelee juoruartikkeleita kuvitellen löytävänsä aihetta vahingoniloon ja nauraa omille vitseilleen?

Joo siinä tuli se pätkä missä sanottiin tuo esittely mutta mitä sitten? Ei ole eka kerta kun joku puhuja on sanonut vahingossa väärin ja korjannut sen.

Ja joo Harry näytti väsyneeltä. Kerrassaan hirveän kauhean kamalaa jos joku on väsyneen oloinen.

Kukapa pikkulasten isä tai äiti ei olisi väsynyt.

Vierailija
985/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on nyt pienentänyt ja suoristanut nenäänsä lisää ja poskipäätkin on uudet.

Tuohon uuteen naamaan sopisi mielettömän hyvin kunnollinen kihararyöppy.

Kyllä tuossa ravintolasta tai mistä lie poistumisen kuvassa on ihan sama nenän kyömy kuin aiemminkin.

Kyömy? Meghanillahan on kyömyn vastakohta, hyppyrinenä.

Itse asiassa Meghanilla on nenässä sekä kyömy että hyppyri. Erikoisen muotoinen nenä, mutta ei mitenkään hassumman näköinen. Meghan on kokonaisuudessaan kauniskasvoinen.

Kuvassa nenä.

https://www.brides.com/story/meghan-markle-makeup-artist-daniel-martin-…

Vierailija
986/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikäkö Harrylla oli?

Lähde!

Niin mitä tuosta?

Kukapa pikkulasten isä tai äiti ei olisi väsynyt.

Ihan kuin ne itse hoitaisi ne lapset! Poika on päiväkodissa ja kotona on hoitajat 24/7.

Vierailija
987/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yorkin prinsessoilla on ollut paras häälook.

Varsinkin jos suhteuttaa heidän arkilookkeihinsa.

Beatrice on tällä hetkellä tyylikkäin kuningasperheen naisista.

Anteeksi mutta itse olen pitänty Beatricea ja Eugeniea aina vähän "rumina". Näyttää joltain Tuhkimon siskopuolilta.

Maghan on kyllä aidon oikeasti kaunis, joten hyvå, että tulee kuninkaallisiin vähän uutta verta.

Minä en kyllä tajua lainkaan miten joku voi pitää Meghania kauniina. Ei ole edes nätti.

Mun mielestä Meghan on sillain naapurintyttömäisellä tavalla tosi nätti. Huono kuva kyllä muuten tullut hänestä, vaikka en mitenkään erityisen tiiviisti seuraa kuninkaallisia.

Vierailija
988/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella epäsympaattinen, ärsytystä synnyttävä pari.

Aivan päinvastoin kuin William ja Kate, jotka ovat mielestäni jotenkin tosi kivan oloisia, aitoja ja symppiksiä yhdessä.

Näin on. Kyllä se ulospäin näkyy, onko suhde normaalin rento ja tasa-arvoinen, vai pakotettu panttivankityyppinen draama.

Joo, kyllähän kaikki suhteen asiat aina näkyy ulospäin. Oikeat narsistien uhritkaan eivät koskaan yllätä ketään kertomalla että suhde oli sysipaska eikä kukaan kuvitellut että heillä oli kaikki hienosti hohoi nyt taas.

Vierailija
989/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että Harrya ahdistaisi olla ihmisten edessä? Ollut syntymästään asti. Tottuneempi hän on siihen kuin Meghan. Heillä on vain joku tosi paha riita. Tai sitten Harryn mielenterveys on järkkynyt. Siltä kuva näyttää.

Jos on pienestä asti pakotettu johonkin mistä ei pidä niin se ei voi sitten aikuisena ahdistaa? Äidin hautajaisissakin kiellettiin itkemästä koska siellä kuvattiin.

Harry on aikaisemminkin sanonut ettei ole viihtynyt julkisena hovinarrina.

Mutta ei voi ahdistaa, ei

Vierailija
990/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikäkö Harrylla oli?

Lähde!

Niin mitä tuosta?

Oli kyllä aika rasittava video. Samat fraasit näköjään meghanvihaajilla, melkein sanasta sanaan jotain lauseita täälläkin esitetty omina mielipiteinä.

Vierailija
991/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lähes tuhat kommenttia kahdesta ihmisestä, joita lähes 100% varmuudella kukaan kommentoijista ei tunne eikä ole koskaan tavannut. Lisäksi nämä henkilöt ovat tunnettuja siitä, että heistä toisen äiti oli naimisissa nahjusmaisen Britannian kruununprinssin kanssa.

En ymmärrä. Mutta ei se mitään, poistun toisaalle ja jätän teidät nautiskelemaan.

Varmaan sama tarve kuin muillakin haukkujilla tässä ketjussa. Kohde vaan on eri.

Jos oli tarkoitus olla jotenkin ylevämpi, niin pieleen meni. Muut sentään puhuvat ketjun aiheesta, paitsi toisten silmille hyppijät. Tämä ei ollut yhtään parempi muita, vaikka itse olettaa kai toista.

Miten kommenttisi liittyy aloituksen aiheeseen? Pata taitaa soimata nyt kattilaa tässä muutenkin😁

Nopea oli poistumisesi, kuten arvata saattoi. Miten sinun kommenttisi minulle liittyy ketjun aiheeseen? Ja olet varmaankin "eri"...

Mä en ollut se joka jeesusteli aiheessa pysymisestä. Mun puolesta täällä voi kaikki vittuilla toisilleen ja haukkua Meghania ja Harrya. Sitähän nämä ketjut on täynnänsä enkä yritäkään esittää että tässä keskusteltaisiin vain heistä vaan tässä haukutaan myös omasta mielipiteestä eriävät kommentit ja niiden esittäjät. Jos ei miellytä ei ole pakko lukea.

Aika harva täällä varmaankaan pakosta lukee, mutta kaipa vaikuttimia sentään kysyä saa, kun joku tulee päätään aukomaan siitä, kuinka pikku Megsua ja Harrya täällä haukutaan, kun  samalla itse solvaa Charlesin nahjukseksi ja alentaa vielä Harrynkin joksikin nobodyksi. Ei oikein

ole niin kuin johdonmukaista. Ei myöskään älylliseltä vaikuta, kun itse avaa ketjun ja alkaa solvata muita. Kertalukaisulla näkisi mistä on kyse ja voisi heti häipyä, mutta ei, täytyy vaan kerjätä huomiota.

Haterin vuoksi näitä luetaan, itselläni ei ole mielipidettä Harrysta, Katesta, Meghanista ja Willsistä. Koko hovi on turha instituutio.

Joo, meghanvihaajien aivoituksia on kiva ihmetellä. Mielenkiintoista seurata että mikähän nyt antaa aihetta haukkumiseen. Teki ne mitä vaan niin aina löytyy joku vika.

Vierailija
992/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tuota tiennyt. Itse luen näiden kahden kujanjuoksua seuraten, on niin mielenkiintoinen heidän elämätilanteensa kaikkine suunnitelmineen ja pyrkimyksineen. Aikamoista kisaa käyvät brittihovin kanssa. Kummallinen suhde heillä; irrottaudutaan läheisistä ja ollaan vain aggressiivinen "me kaksi" vastaan kaikki muut.

Montako "hullua" täällä oikein pyörii, kun ihan asiallisiinkin kommentteihin tulee jotain ihmepskaa. Kuin Korkeasaaressa käyskentelisi. Jollain on ainakin työntäyteiset päivät, kun jaksaa noin uurastaa. Ois jo loman tarpeessa, niin sekopäistä menoa on.

Vierailija
993/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä prinssi, eikös se oo ihan tavallinen Harri vaan nykyään koko pelle?

Just Harry...

Second row Harry

Vierailija
994/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Harry menee puhujaksi jos on esiintymiskammoinen ja jännittää? Ei kai sen ole mikään pakko? Vaimoko käskyttää. Eläisi nyt vaan sitä rauhallista perhe-elämää.

Poissa julkisuudesta niin kuin halusi.

Vierailija
995/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä prinssi, eikös se oo ihan tavallinen Harri vaan nykyään koko pelle?

Just Harry...

Second row Harry

On ainakin yksi brittiläinen asia mistä Meghan tykkää; The Beatles, "I wanna hold your hand".

Vierailija
996/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen pariskunta kuin omat vanhemmat, sillä erotuksella että mun vanhemmat on tavallisia pulliaisia. Kun narsisti ja epävakaa menee yhteen, niin se on todella tuhoisaa läheisille ja etenkin lapsille.

Epävakaa on ikuisen uhrin asemassa, mutta kokee silti jotain omituista tyydytystä narskulle uhrautumisesta. Narskua puolestaan kiinnostaa vain oma hyvinvointi ja omat halut. Muun perheen voi talloa, alistaa ja traumatisoida. Erottaa välit muuhun sukuun, että lapsilla ei olisi pakoa siitä helvetistä.

Harry toistaa äitinsä kaavaa, valitettavasti. Minusta näyttää, että tälle sadulle saattaa tulla ikävä loppu. Sääliksi käy heidän lapsiaan. Harry varmaan halusi heille erilaisen lapsuuden kuin omansa oli, mutta koska näyttää toistavan Dianan kaavaa, lapset joutuvat yhtälailla julkisuuteen. Mediaa kiinnostaa tämä perhe, koska aiheuttavat koko ajan jotain kohua. Ihme, että eivät itse näe tuota kaavaa.

Vierailija
997/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että Harrya ahdistaisi olla ihmisten edessä? Ollut syntymästään asti. Tottuneempi hän on siihen kuin Meghan. Heillä on vain joku tosi paha riita. Tai sitten Harryn mielenterveys on järkkynyt. Siltä kuva näyttää.

Jos on pienestä asti pakotettu johonkin mistä ei pidä niin se ei voi sitten aikuisena ahdistaa? Äidin hautajaisissakin kiellettiin itkemästä koska siellä kuvattiin.

Harry on aikaisemminkin sanonut ettei ole viihtynyt julkisena hovinarrina.

Mutta ei voi ahdistaa, ei

Silti edelleen on julkisena hovinarrina, vieläpä negatiivisemmalla tavalla ja pahemmin kuin koskaan aiemmin? Ojasta allikkoon.

Vierailija
998/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautalangasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin, meni minuutti, niin näin videon missä näkyy että niiaisi. Tsekatkaapa Meghan did curtsy to the Queen

Eipä näy mitään. Ja saippuasarjatähden ja valaistusmestarin tyttären, jos kenenkä, pitäisi ymmärtää huonot kamerakulmat ja liioitella niiausta, jos tietää, ettei se välity muuten katsojille.

Esittää muuten niin huonosti viatonta morsianta, että oksettaa. 3. aviomies jo menossa, ja kaikki tietää. Olisi ollut itsevarma ja kaunis aikuinen nainen!

"Saippuasarjatahden ja valaistusmestarin tyttaren", nyt Doriasta on tehty tv-tahti. :D

saippuasrajatähti=Meghan

valaistusmestarin tytär=Meghan

Sori, jos en osaa suomen kielioppia tarpeeksi, mutta tämä oli lauseen tarkoitus.

Mista olet keksinyt etta Suits olisi saippuasarja?

Oon katsonut pätkän sitä. Ehtaa pskaa.

Soap operat ovat paivalla esitettyja sarjoja. Suits tuli yhdeksalta illalla.

SUITS 9 p.m. on USA Network. This long-running legal drama begins its ninth and final season.Jul 17, 2019.

Sarja lopetettiin kun Meghan lahti. Hanelle myos maksettiin $50,000/episoodi. Ei ihan huonosta tyosta tuollaisia summia makseta.

Käsite on laajentunut koskemaan kaikkia roskasarjoja.

Meghan kirjoitettiin ulos ja tämä oli tiedossa hänellä kun hän alkoi metsästää aviomiestä numero 3.

Palkkioiden määrästä on montaa tietoa. Yleisin on 30 000 per jakso.

Eri

Paljon väärää tietoa. Meghan oli mukana seitsemän kautta, ja kun tapasi Harryn, hän itse irtisanoutui. Samalla myös sarjan päähenkilö Adams päätti lopettaa. Heidän hahmonsa kirjoitettiin avioitumaan keskenään ja lähtemään pois, ja pääparin jännitteen menettämisen jälkeen itse sarjakin hiipui pois.

Sinänsä yhdeksän tai seitsemän kautta on erittäin pitkä aika mille tahansa sarjalle. Meghan oli prime time -sarjan ykkösnainen, tykkäsipä hänestä tai ei.

Minä uskon Tom Boweria. Tietoni ovat hänen kirjastaan.

Jostain syystä Tom Bower on päättänyt, ettei Suits ole suosittu. Hän alkoi inttää asiasta hieman nolosti Ben Shepardin kanssa aamushowssa.

Bower on kyllä ilmoittanut sinänsä rehellisesti, että hänen tarkoituksena on mustamaalata Harrya ja Meghania, ja että hän on haastatellut kirjaansa vain ihmisiä, jotka eivät pidä heistä. Mutta en ymmärrä, miksi Suits pitää samalla haukkua.

Toisaalta niinhän se on tälläkin palstalla, Suits on huono sarja, Northwestern on huono yliopisto ja Toronto epäsuosittu kaupunki, koska Meghan niihin jotenkin liittyy...

Ei se nyt mikään kovin tunnettu tai laajalle levinnyt sarja ollut.

Meilläkin Maikkari hautasi sen maanantai-iltoihin melkein keskiyöhön. Minä ja varmaan monet muutkin jättivät sen katsomatta huonon lähetysajan takia. Meghan Marklen nimen kuulin ensi kertaa, kun alettiin juoruta prinssi Harryn tapailevan jotakin amerikkalaista näyttelijää.

Sinä ja monet muut olette TV-tottumuksiltanne vähemmistöä ja ilmeisen iäkkäitä ihmisiä.

En minäkään ole Suitsia katsonut, mutta toisaalta katson kaikki sarjat suoratoistona, joten minulle on samantekevää, mihin aikaan Maikkari niitä esittää. Itse asiassa en tunne yhtään alle kuusikymppistä, joka katsoisi TV-sarjat jakso kerrallaan viikon välein siihen aikaan, kun niitä satutaan lähettämään. Anoppi on 75 ja kova telkkarin katsoja, ja hänkin tallentaa digiboksille.

Tämä ei kuitenkaan ollut asian pointti. Eli ymmärsit tahallaan väärin. Figures.

Ja kyllä, meilläkin on ollut tallentava digiboksi vuodesta 2008 alkaen. Ensin tavallinen ja vuodesta 2012 saakka HD-boksi. Nykyisin satamegainen nettiyhteys, jonka kanssa striimaukset onnistuvat. Enkä vieläkään katsoisi Pukumiehiä, jos sarja tulisi puolilta öin. No, en katsoisi sitä mihinkään kellonaikaan tulevana.

Kyllä sitä kai joku on katsonut kun noin monta tuotantokauttakin on tehty.

Mä katsoin sen Netflixistä, en kyllä ollut silloin yhtään kärryillä koko sarjasta tai Meghanista ja olinkin ihmeissäni tunnistaessani sieltä Meghanin. Tajusin että ai, tää on nyt se sarja mistä on puhuttu siinä että se on näyttelijä. Sarja itsessään oli mun mielestä ihan ok, tykkään usein kaikenlaisista juonittelusarjoista. Sellainen, että on sitä huonompia, mutta myös parempia sarjoja nähty. Muuttui aika itseään toistavaksi niinkuin sarjat turhan usein muuttuvat.

Vierailija
999/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen pariskunta kuin omat vanhemmat, sillä erotuksella että mun vanhemmat on tavallisia pulliaisia. Kun narsisti ja epävakaa menee yhteen, niin se on todella tuhoisaa läheisille ja etenkin lapsille.

Epävakaa on ikuisen uhrin asemassa, mutta kokee silti jotain omituista tyydytystä narskulle uhrautumisesta. Narskua puolestaan kiinnostaa vain oma hyvinvointi ja omat halut. Muun perheen voi talloa, alistaa ja traumatisoida. Erottaa välit muuhun sukuun, että lapsilla ei olisi pakoa siitä helvetistä.

Harry toistaa äitinsä kaavaa, valitettavasti. Minusta näyttää, että tälle sadulle saattaa tulla ikävä loppu. Sääliksi käy heidän lapsiaan. Harry varmaan halusi heille erilaisen lapsuuden kuin omansa oli, mutta koska näyttää toistavan Dianan kaavaa, lapset joutuvat yhtälailla julkisuuteen. Mediaa kiinnostaa tämä perhe, koska aiheuttavat koko ajan jotain kohua. Ihme, että eivät itse näe tuota kaavaa.

Juuri näin. Harry halusi lapsilleen varmasti erilaisen lapsuuden, mitä itsellään on ollut. Harry menetti lapsena äidin, jonka johdattamana oli alkanut julkisuudessa näkyminen ja julkisuudesta Harry saikin tarpeekseen. Onneksi suuri suku, isä, veli, isovanhemmat ja jopa isoisoäiti ja muut sukulaiset olivat vahvana turvaverkkona.

Omien lastensa kohdalla Harry on valmis myymään elämänsä julkisuuteen narrina ja luopiona. Kaunaa ja katkeruutta tihkuvat teot ja narsistisesti käyttäytyvä vaimo, lasten äiti, leimaavat lasten arkea. Valheet täyttävät sen historian minkä lapset oppivat suvustaan tietämään. Lapset kasvavat usein vaihtuvien lastenhoitajan huomassa oppimatta tuntemaan isovanhempiaan, serkkujaan, tätiään ja setiään, täysin ilman turvaverkkoja.

Vierailija
1000/1054 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo brittein kuninkaallisten perhe on jollakin tavoin häiriintynyt. Voin kyllä kunnioittaa joitakin heistä, esimerkiksi kuningatar itse hoitaa työnsä erittäin hyvin ja asiallisesti. Virhearviointeja toki hänellekin on sattunut, mutta pääasiassa hän on ollut työssään erittäin onnistunut. Myös Philipillä on omat ansionsa. Ihmisiä hekin ovat, ikävine ja mukavine piirteineen. Harry tuntuu perineen äitinsä lapsellisuuden ja tyhmyyden, mutta ei ehkä niin sitä Dianan herkkyyttä ja empaattisuutta. Tai ehkä hän on oikeasti herkkä, mutta äidin kuolema ja kasvaminen tuollaisessa perheessä on rikkonut hänet. Kenelläkään kyseisessä perheessä ei ole koskaan voinut olla millään tavalla normaali elämä, ja vähän heitä käy myös sääliksi. Siksi kai sitä samalla kunnioittaa niitä, jotka kantavat osansa kunnialla.