Seiska: Mikä vaivaa, prinssi Harry? Outo välikohtaus Meghan-vaimon kanssa - "Ei ole rakkautta"
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Mika-vaivaa-prinssi-Harry-Outo-valikohta…
Ahdistaakohan Harrya julkiset tapahtumat ja Meghan tukee pitämällä kiinni?
Kommentit (1054)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Harry menee puhujaksi jos on esiintymiskammoinen ja jännittää? Ei kai sen ole mikään pakko? Vaimoko käskyttää. Eläisi nyt vaan sitä rauhallista perhe-elämää.
Raha. Pakko haalia rahaa joka puolelta. Tosin tuosta keikasta he maksoivat itse koska tarvitsevat näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lähes tuhat kommenttia kahdesta ihmisestä, joita lähes 100% varmuudella kukaan kommentoijista ei tunne eikä ole koskaan tavannut. Lisäksi nämä henkilöt ovat tunnettuja siitä, että heistä toisen äiti oli naimisissa nahjusmaisen Britannian kruununprinssin kanssa.
En ymmärrä. Mutta ei se mitään, poistun toisaalle ja jätän teidät nautiskelemaan.
Ja tälle pään aukomiselle oli joku tarve? Mikä?
Varmaan sama tarve kuin muillakin haukkujilla tässä ketjussa. Kohde vaan on eri.
Jos oli tarkoitus olla jotenkin ylevämpi, niin pieleen meni. Muut sentään puhuvat ketjun aiheesta, paitsi toisten silmille hyppijät. Tämä ei ollut yhtään parempi muita, vaikka itse olettaa kai toista.
Nimitteli vielä tulevaa kuningastakin nahjukseksi. Harrya vähätteli myös.
Miten kommenttisi liittyy aloituksen aiheeseen? Pata taitaa soimata nyt kattilaa tässä muutenkin😁
Nopea oli poistumisesi, kuten arvata saattoi. Miten sinun kommenttisi minulle liittyy ketjun aiheeseen? Ja olet varmaankin "eri"...
Mä en ollut se joka jeesusteli aiheessa pysymisestä. Mun puolesta täällä voi kaikki vittuilla toisilleen ja haukkua Meghania ja Harrya. Sitähän nämä ketjut on täynnänsä enkä yritäkään esittää että tässä keskusteltaisiin vain heistä vaan tässä haukutaan myös omasta mielipiteestä eriävät kommentit ja niiden esittäjät. Jos ei miellytä ei ole pakko lukea.
Ei taida Harry elää sitä elämää mistä haaveili. Edelleen julkisena apinana, mutta nyt julkisuudesta pitää lisäksi tienata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lähes tuhat kommenttia kahdesta ihmisestä, joita lähes 100% varmuudella kukaan kommentoijista ei tunne eikä ole koskaan tavannut. Lisäksi nämä henkilöt ovat tunnettuja siitä, että heistä toisen äiti oli naimisissa nahjusmaisen Britannian kruununprinssin kanssa.
En ymmärrä. Mutta ei se mitään, poistun toisaalle ja jätän teidät nautiskelemaan.
Ja tälle pään aukomiselle oli joku tarve? Mikä?
Varmaan sama tarve kuin muillakin haukkujilla tässä ketjussa. Kohde vaan on eri.
Jos oli tarkoitus olla jotenkin ylevämpi, niin pieleen meni. Muut sentään puhuvat ketjun aiheesta, paitsi toisten silmille hyppijät. Tämä ei ollut yhtään parempi muita, vaikka itse olettaa kai toista.
Nimitteli vielä tulevaa kuningastakin nahjukseksi. Harrya vähätteli myös.
Miten kommenttisi liittyy aloituksen aiheeseen? Pata taitaa soimata nyt kattilaa tässä muutenkin😁
Nopea oli poistumisesi, kuten arvata saattoi. Miten sinun kommenttisi minulle liittyy ketjun aiheeseen? Ja olet varmaankin "eri"...
Mä en ollut se joka jeesusteli aiheessa pysymisestä. Mun puolesta täällä voi kaikki vittuilla toisilleen ja haukkua Meghania ja Harrya. Sitähän nämä ketjut on täynnänsä enkä yritäkään esittää että tässä keskusteltaisiin vain heistä vaan tässä haukutaan myös omasta mielipiteestä eriävät kommentit ja niiden esittäjät. Jos ei miellytä ei ole pakko lukea.
Aika harva täällä varmaankaan pakosta lukee, mutta kaipa vaikuttimia sentään kysyä saa, kun joku tulee päätään aukomaan siitä, kuinka pikku Megsua ja Harrya täällä haukutaan, kun samalla itse solvaa Charlesin nahjukseksi ja alentaa vielä Harrynkin joksikin nobodyksi. Ei oikein
ole niin kuin johdonmukaista. Ei myöskään älylliseltä vaikuta, kun itse avaa ketjun ja alkaa solvata muita. Kertalukaisulla näkisi mistä on kyse ja voisi heti häipyä, mutta ei, täytyy vaan kerjätä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Harry elää sitä elämää mistä haaveili. Edelleen julkisena apinana, mutta nyt julkisuudesta pitää lisäksi tienata.
Eikä ole enää hovin palvelijakuntaa passaamadsa eikä poliisivoimia turvaamassa.
Itse pitää hoitaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on saanut tietää jonkin totuuden Meghanista?
Ei, vaan Harrylla alkaa purkautua traumat, joita koki lapsena vanhempien erosta, julkisuuden kirjoista jo silloin ja äidin yllättävästä kuolemasta ja kaikesta sitä seuranneesta, nyt kun on oma lapsi. Traumaa pahentaa trauma tukiverkoston menettämisestä. Harry yritti hieman hölmösti tuoda esiin perheensä vikoja. Samoinhan hän toimii kuin Diana, toistaa Dianan asenteita ja virheitä.
Traumaa pahentaa vaimon mieleltään häiriintyneet isä ja sisäpuoli sekä median valheet ja hullut tuntemattomat vainajat, jotka uhanneet jopa perheen lapsen henkeä.Siihen sitten vielä aina ollut puheenpitokammo, niin johan on paniikki päällä. Paniikissa toisen tarttuminen kädestä voi jopa pahentaa paniikkia. Se, että läheinen katsoo.
Myös Ruotsin Madeleine on kamppaillut julkisen esiintymiskammon kanssa.
Harry ja Williamhan saivat terapiaa äitinsä kuoltua. Taatusti kalleinta ja parhainta. Tarkoittaako tämä, ettei terapiasta ole mitään hyötyä?
Kun Harry kuulemma kysyy aina Dianan hengeltä, mitä nyt pitäisi tehdä niin Diana oikeasti vastaisi:
Mene hoviin ja korjaa välisi ja ole kuninkaallinen ja tulevan kuninkaan velipoika. Mene töihin ja ole kunniallinen Spencer.
Vierailija kirjoitti:
Kun Harry kuulemma kysyy aina Dianan hengeltä, mitä nyt pitäisi tehdä niin Diana oikeasti vastaisi:
Mene hoviin ja korjaa välisi ja ole kuninkaallinen ja tulevan kuninkaan velipoika. Mene töihin ja ole kunniallinen Spencer.
Dianaa taatusti harmittaisi kaikkein eniten veljesten välirikko. En usko, että vaatisi Harryä enää palaamaan hoviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on saanut tietää jonkin totuuden Meghanista?
Ei, vaan Harrylla alkaa purkautua traumat, joita koki lapsena vanhempien erosta, julkisuuden kirjoista jo silloin ja äidin yllättävästä kuolemasta ja kaikesta sitä seuranneesta, nyt kun on oma lapsi. Traumaa pahentaa trauma tukiverkoston menettämisestä. Harry yritti hieman hölmösti tuoda esiin perheensä vikoja. Samoinhan hän toimii kuin Diana, toistaa Dianan asenteita ja virheitä.
Traumaa pahentaa vaimon mieleltään häiriintyneet isä ja sisäpuoli sekä median valheet ja hullut tuntemattomat vainajat, jotka uhanneet jopa perheen lapsen henkeä.Siihen sitten vielä aina ollut puheenpitokammo, niin johan on paniikki päällä. Paniikissa toisen tarttuminen kädestä voi jopa pahentaa paniikkia. Se, että läheinen katsoo.
Myös Ruotsin Madeleine on kamppaillut julkisen esiintymiskammon kanssa.
No huh, siis hullut tuntemattomat vainoajat, ei vainajat.
Ei sulla niin väärin mennyt, koska Harry on sanonut kuuntelevansa vainajia, mm Dianan ääntä. Ihan aivopesua ollut Meghanin tallista, joogineen ja nälkäkuureineen ja koskettelu liittyy juuri siihen ja katseella kontrollointi. Se on hypnoosinkaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuninkaallisessa perheessä valita ihan mitä itse haluaa, ihan tuosta noin vaan. Monella ihan tavallisellakin tallaajalla on valtavat paineet ja odotukset ja rooli omassa suvussa ja perheessä. Ne on niin vaikeita ja kiperiä asioita, että vaan sellainen joka on kokenut jotain samaa voi asian ymmärtää.
Toiset on tyytyväisiä siihen paikkaan, joka itselle on osoitettu. Ja sit on meitä mustia lampaita, jotka näkee sen paskan läpi ja haluaa itse valita oman polkunsa.
Itsehän he valitsivatkin, lähteä omilleen, niin miksi ihmeessä isille rahapyynnöt ja miksi ihmeessä valitukset perään vielä. Olisivat lähteneet säädyllisesti kuten Madde ja Chris. Heillä mennnee ihan ok, eivätkä kosta perheilleen mitään, vaikka aihettakin tod olisi Chrisin mummi oli keskitysleirissä ja Silvia nkorkeahkon nutsin tytär...
On vahan eri asia olla Ruotsin Madde ja Brittien Harry. Maddesta ei Pohjoismaiden ulkopuolelle tieda kukaan mitaan. Ihan rauhassa saavat elaa ja olla.
Ei Euroopasssa olekaan ollut tapana nostaa meteliä omasta kuninkaallisuudestaan kuten harry tekee nyt ja ennenkaikkea Meghan. Koko Euroopan kuninkaaallisetkin nauravat näille, Marie Chantalista alkaen.
Marie Chantalin perhettä Philipin vaimo joutui elättämään. 1950-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianaa taatusti harmittaisi kaikkein eniten veljesten välirikko. En usko, että vaatisi Harryä enää palaamaan hoviin.
Kyllä mä luulen että toivoisi Harryn palaavan hoviin. Tietää ettei tämä pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen että toivoisi Harryn palaavan hoviin. Tietää ettei tämä pärjää yksin.
Kirja kun julkaistaan niin paluuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin ihanaa kun pääsee nimettömänä 0haukkumaan, tuomitsemaan, ilkeilemään tänne? Saa oman pahan olonsa purkaa johonkin ja hetkellistä nautintoa.
Harryn ja Meghanin inhottavat kiusaajat olette alinta pohjasakkaa.
Menkää vaikka kävelylle.Oho, osaako ne suomeakin jo? Kyllä onkin fiksuja. Vai googlekääntäjälläkö ne lukee AV palstaa jossa niitä "kiusataan"?
Kuvittelisin kyllä että H&M keksii parempaakin tekemistä kuin lukea jotain vieraskielistä keskustelupalstaa. Kun nyt ensin kahlaa läpi ne kaikki englaninkielisetkin juorut. Mutta voinhan tietysti olla väärässä ja meidän tuumiskelut täällä romahduttaa niitten lopunkin mielenterveyden. Tsori siitä.
Meghanin vihaaja ainakin kääntää google-kääntäjällä englantilaisia vihakeskusteluja Meghanista ja Harrysta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn koko tämä muutos perustuu siihen että saa vihdoin olla oikeasti vapaa ja elää sellaista elämää kuin itse haluaa. Se ei muuten ole mikään ihan pikkujuttu.
Harva ymmärtää, varsinkin jos omassa elämässä on aina menty vähän sieltä minne tie on vienyt. Eikä koskaan tehty valintoja sieltä omasta ytimestä käsin.
Se että elää rehellisenä itselleen ja tuntee itsensä on niin harvinaista että harva täällä ymmärtää. Kun ei tunneta edes omaa itseään.
Ok. Hartsa on aina haaveillut miljonäärielämästä, jatkuvasta julkisuudesta kohujen voimalla ja vähän kyseenalaisesta maineesta, kun ei oikeastaan osaa mitään?
No, onhan sekin unelma.
Älähän sekoita omia unelmiasi Harryn ajatuksiksi.
Omia unelmieni et pysty lukemaan läpi näistä viesteistä. Mutta Harrym kohdalla en puhu unelmista, vaan teoista.
Sinä sanoit, että hän elää nyt sellaista elämää kuin haluaa. Minä totesin millaista elämää hän nyt elää.
Miten niin ei pysty lukemaan sun ajatuksia? Jatkuvaa naisvihaa Meghania kohtaan plus muutamaa muuta nuorta, menrstynyttä, kaunista naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun löytyy tyytyväisyys omaan elämään, ei tarvitse suu vaahdossa kirjoittaa asiattomia Harrystä, Meghanista tai kenestäkään.
Toivottavasti löydätte sinne pisteeseen vielä.
Harry elättää itsensä solvaamalla muita ja sinä solvaat täällä.
On teillä se piste vielä kaukana.
Meghan nyt on vain narsisti.
Näin juuri. Itse tosin lisäisin sanan vaikuttaa narsistilta, sillä vaikka paljon tietoa on saatavilla, ei täyttä varmuutta voi näin "kaukaa" kuitenkaan sanoa olevan. Ja vaikkei Meghan olisikaan narsisti, on hänen monet tekonsa silti haitallisia ja tuomittavia sekä arvostelu ymmärrettävää ja sallittua jo ihan hänen korkean julkisen asemansakin takia. Surullista ja omituista kuinka nämä itsensä hyviksi ja oikeamielisiksi julistavat ihmiset halventavat itse täysin räävittömästi muita puolustaen samalla muille haitallista mahdollista narsistia. Meghan ei edes näe näitä juttuja, mutta täällä jotkut loukkaantuvat verisesti hänen puolestaan ja halventavat kaikki kirjoittajat, vaikkei kaikki edes ole haukkunut Meghania tai Harryä. Kaikki leimataan sairaiksi 24/7 palstalla roikkujiksi, jotka ovat aina ja kaikkialla ilkeitä ja lapsensa pilattu. Tuo jos mikä on ihan _pähkähullua_! Siis ihan totaali sekoilua.
Mutta sähän roikut täällä koko päivän. Joskus ennen olit yölläkin, sulla oli silloin tunnukset joista olet luopunut/joutunut luopumaan. Samoin roikut Suomi24:lla plus eräällä kolmannella palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja kun julkaistaan niin paluuta ei ole.
Jollain tasolla varmasti Harry tajunnut tämän itsekin. Huhujen mukaan yrittää poistella kirjasta pahimpia haukkuja, mutta Meghanille ja kustantamolle ei oikein sovi. Pahaan rakoon on joutunut omaa tyhmyyttään
Onhan näissä aika raju ero, että Harry stressaa perheensä turvallisuudesta ihan äärimmäisyyksiin asti. Kun taas Williamilla on ulkopuolisia suhteita ja hän pakkaa koko perheensä samaan helikopteriin niin että jopa kuningatar joutuu puuttumaan hänen piittaamattomuuteensa oman perheensä turvallisuudesta. Siinä näkyy todella iso ero välittämisessä ja rakkaudessa joka ei voi olla aiheuttamatta isoa skismaa kahden parin välillä, jos samaan paikkaan joutuvat. Toivottavasti eivät enää koskaan joudukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näissä aika raju ero, että Harry stressaa perheensä turvallisuudesta ihan äärimmäisyyksiin asti. Kun taas Williamilla on ulkopuolisia suhteita ja hän pakkaa koko perheensä samaan helikopteriin niin että jopa kuningatar joutuu puuttumaan hänen piittaamattomuuteensa oman perheensä turvallisuudesta. Siinä näkyy todella iso ero välittämisessä ja rakkaudessa joka ei voi olla aiheuttamatta isoa skismaa kahden parin välillä, jos samaan paikkaan joutuvat. Toivottavasti eivät enää koskaan joudukaan.
Ei Harry stressaa turvallisuudesta vaan hän haluaa maksattaa ne kulunsa veronmaksajilla.
Siitähän hän riitelee.
Vierailija kirjoitti:
Meghan kiristände harfia ja kirjoittaa jonkn me too kirjan lopulta, kun heittää kurviin harrin. Harriy parka.
Meghanista äärimm huonot vibat. Näkee harryn naamadta et on lakannut saamasta ja M pyörittää korttitaloa, joka romahtamassa Harrun alta. Olisinkuunnellut veljeään.
Tää on suomenkielinen palsta, ei viron.
Miksi Harry menee puhujaksi jos on esiintymiskammoinen ja jännittää? Ei kai sen ole mikään pakko? Vaimoko käskyttää. Eläisi nyt vaan sitä rauhallista perhe-elämää.