Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Mikä vaivaa, prinssi Harry? Outo välikohtaus Meghan-vaimon kanssa - "Ei ole rakkautta"

Vierailija
22.07.2022 |

https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Mika-vaivaa-prinssi-Harry-Outo-valikohta…

Ahdistaakohan Harrya julkiset tapahtumat ja Meghan tukee pitämällä kiinni?

Kommentit (1054)

Vierailija
1021/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn perhe on kayttaytynyt erittain huonosti, nokka pystyssa ovat muita parempia. Johan sita vahemmastakin kovasydamisyydesta suivaantuu.

Sehän se on Harryn akilleen kantapää. Englannissa on todellakin yläluokka ja eliitti, ja kuninkaalliset killuu siellä kaikkein korkeimmalla. Diana yritti kasvattaa lapsistaan normaaleja, mutta pieleen meni. Ei kait tuollaisessa asemassa voi kasvaa terveeksi tai tasa-arvoiseksi. Andrew lienee kuitenkin pahin eliitti-elostelija.

Itse asiassa englantilainen yläluokka usein kokee olevansa kuninkaallisten yläpuolella. Kenties se juontaa juurensa jo keskiaikaan, jolloin jokainen kuningas tarvitsi tarpeeksi mahtavia "kuninkaantekijöitä" ympärilleen.

Vierailija
1022/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti sanottuna: Harrya vaivaa vankila jonne itse käveli vapaaehtoisesti perheen huutaessa varoitusta ansasta.

Harry parka, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Harryn pärjäävän amerikkalaisessa yhteiskunnassakaan. Siellä moni on luonut omaisuutensa itse ja joutunut ansaitsemaan asemansa. Harry on saanut kaiken ihan asemansa puolesta, joutumatta itse tekemään töitä tai ratkaisuja. Ei ole päässyt luonne kasvamaan, varmasti joutuu naurunalaiseksi ja on jo joutunut köyhyys- ja ilmastonmuutospuheineen.

Joo, olihan hän armeijassa, mutta ei oikein vakuuta sekään ura.

Vierailija
1024/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Harryn pärjäävän amerikkalaisessa yhteiskunnassakaan. Siellä moni on luonut omaisuutensa itse ja joutunut ansaitsemaan asemansa. Harry on saanut kaiken ihan asemansa puolesta, joutumatta itse tekemään töitä tai ratkaisuja. Ei ole päässyt luonne kasvamaan, varmasti joutuu naurunalaiseksi ja on jo joutunut köyhyys- ja ilmastonmuutospuheineen.

Amerikkalainen yhteiskunta on kova.

Harry on nelikymppinen eikä ole koskaan hoitanut edes omia asioitaan itse.

Hänet syödään tuolla elävältä ja hän alkaa pikkuhiljaa tajuta sen.

Vierailija
1025/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on joutunut jo naurunalaiseksi omien tekojensa takia. Kipeintä Harrylle on tajuta, jos koskaan pystyy, että muut ihmiset näkevät hänen valinneen hyvästä asemastaan ja saamistaan varoituksista huolimatta, vaimokseen epämiellyttävästä luonteestaan tunnetun ihmisen.

Vierailija
1026/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lähes tuhat kommenttia kahdesta ihmisestä, joita lähes 100% varmuudella kukaan kommentoijista ei tunne eikä ole koskaan tavannut. Lisäksi nämä henkilöt ovat tunnettuja siitä, että heistä toisen äiti oli naimisissa nahjusmaisen Britannian kruununprinssin kanssa.

En ymmärrä. Mutta ei se mitään, poistun toisaalle ja jätän teidät nautiskelemaan.

Well said.

Tämä ketju ei kerro hovista juuri mitään mutta kertoo suomalaisesta yhteiskunnasta ja pahoinvoinnista. Tämä yksi heitteri voi todella huonosti, ei ole ilmeisesti enää työelämässä. Häiriköi netissä nuoria naisia, ainakin itseään nuorempia, julkisuudessa olevia. Me veronmaksajat maksamme hänen hoidon ja elämisen.

Kahlasin ketjua pitkälle lävitse ja voisin sanoa sinusta sen että luulisin sinulla olevan jonku kaunis nainen mielessä jonka päälle yrität nyt sälyyttää kaikenlaisia palstatekoja, koska olet kateellinen ko henkilölle vaan. Muutenhan ei voi mitenkään käsittää miten ikinä pystyisit syyttelemään muka yhtä ihmistä 99 % vieteistä täällä. Sinulla on vihaongelma ja yrität narsistin tavoin kaataa sen jonkin viattoman niskaan. Se paistaa aika kauaksi. Törkeää.

Vierailija
1027/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on senrakenteinen psyykeltään joka tarvitsee vahvan sosiaalisen rakenteen ympärilleen, voidakseen hyvin ja ollakseen avuksi kenellekään. Armeija oli yksi sellainen paikka. Hovi tarjosi myös vahvat rakenteet toimia. Hän ei kykene yksin selvittämään asioitaan ja luomaan elämän edellytyksiä. Siksi hän koukuttuikin meghanista koska Meghan feikkasi sitä tomeruutta, jota ei ole. Hukassa nämä ovat nyt.

Vierailija
1028/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hakevat rajoja ja toistavat virheitään niin kauan kuin on ihan pakko muuttaa asennetta. Sellainen pakko voi tullakin vielä. Yleensä nämä etenevät niin. Jokin mullistava kokemus jossa oma suuruudentunto murenee ja maski tipahtaa. Kuolema tai jokin muu kauheus yleensä.

Vierailija
1029/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan elää kuvitelmassa jossa hänen oma etenemisensä on muka johtunut hänen erinomaisuudestaan , eikä muiden avusta. Kun hän maalaa näin itsensä nurkkaan hän tulee jäämään yksin, Maine ulkonäkö ja terveys ja rahat menneenä. Gone with the Windsor, jos Harry kyllästyy kuin Rhett Butler teki muinoin Vivien Leighille siinä leffassa.

Vierailija
1030/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on joutunut jo naurunalaiseksi omien tekojensa takia. Kipeintä Harrylle on tajuta, jos koskaan pystyy, että muut ihmiset näkevät hänen valinneen hyvästä asemastaan ja saamistaan varoituksista huolimatta, vaimokseen epämiellyttävästä luonteestaan tunnetun ihmisen.

Harry on tehnyt itsensä naurunalaiseksi koko maailman edessä. Ja yrittää kaikin keinoin mustamaalata veljeään ja tämän vaimoa. Jotka taas ovat hoitaneet hommansa fiksusti koko maailman edessä.

Onko Meghan, joka ei voi sietää kateudessaan edes katsoa Katea, tartuttanut kateuden kalvavan taudin Harryyn? Taisi olla jo tauti alkanut itää Harryssa ennen Meghania, mutta perhe sai esiin Harryn hyvät puolet. Meghan saa esiin vain Harryn huonoja puolia ja vahvistaa niitä paljon.

Vierailija
1031/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö tää typerä usalainen-idea lähti kun tuuppasit jonkin hölmön amerikkalaisen puppujuorulehden pätkän toiseen ketjuun eikä ihmiset reagoineet kuten toivoit??? Meni tunteisiin.

😂😂😂😂😂

Et sitten uskaltanut lupautua soittamaan jos annan puhelinnumeroni? 

Aikamoinen pelkuri vellihousu. Sielta Pohjanperilta kylla uskallat kirjoitella ja haukkua tuntemattomia mutta et seiso sanojesi takana.

Lopeta jo tama turha suunsoitto.

Olen eri, mutta kiinnostaa toki puhelinnumerosi. Ei siksi, että soittaisin, vaan näkisin uskallatko todella laittaa oman numerosi vai tapasi mukaan naapurin numeron.

Veikkaan, että olet aikamoinen tyhjän uhoaja vellihousu etkä uskalla omaa numerosi laittaa.

Milloin muka olen naapurin numeron palstalle laittanut? En koskaan, taas kuvittelet omiasi.

Jos et kerran aio soittaa niin mita utelet? Laittaisinko numeroni tahan niin etta koko Suomi alkaisi soitella. Uhoajat ei uskalla.

Vierailija
1032/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on tehnyt itsensä naurunalaiseksi koko maailman edessä. Ja yrittää kaikin keinoin mustamaalata veljeään ja tämän vaimoa. Jotka taas ovat hoitaneet hommansa fiksusti koko maailman edessä.

Onko Meghan, joka ei voi sietää kateudessaan edes katsoa Katea, tartuttanut kateuden kalvavan taudin Harryyn? Taisi olla jo tauti alkanut itää Harryssa ennen Meghania, mutta perhe sai esiin Harryn hyvät puolet. Meghan saa esiin vain Harryn huonoja puolia ja vahvistaa niitä paljon.

Edelleenkään en ymmärrä, miksi kukaan kadehtisi Katea. Enemmänkin häntä säälitään. Hänen on varmaan vaikeaa kulkea pystypäin.

Vierailija
1033/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama uusi kirja on saanut kritiikkia etta kirjoittaja on valehdellut Meghanista haastateltujen mukaan.

Vierailija
1035/1054 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö tää typerä usalainen-idea lähti kun tuuppasit jonkin hölmön amerikkalaisen puppujuorulehden pätkän toiseen ketjuun eikä ihmiset reagoineet kuten toivoit??? Meni tunteisiin.

😂😂😂😂😂

Et sitten uskaltanut lupautua soittamaan jos annan puhelinnumeroni? 

Aikamoinen pelkuri vellihousu. Sielta Pohjanperilta kylla uskallat kirjoitella ja haukkua tuntemattomia mutta et seiso sanojesi takana.

Lopeta jo tama turha suunsoitto.

Olen eri, mutta kiinnostaa toki puhelinnumerosi. Ei siksi, että soittaisin, vaan näkisin uskallatko todella laittaa oman numerosi vai tapasi mukaan naapurin numeron.

Veikkaan, että olet aikamoinen tyhjän uhoaja vellihousu etkä uskalla omaa numerosi laittaa.

Milloin muka olen naapurin numeron palstalle laittanut? En koskaan, taas kuvittelet omiasi.

Jos et kerran aio soittaa niin mita utelet? Laittaisinko numeroni tahan niin etta koko Suomi alkaisi soitella. Uhoajat ei uskalla.

No arvasinhan tämän. Tyhjän puhuja.

Vierailija
1036/1054 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Harry todella olisi halunnut estää kirjansa julkaisun tai vetää pois pahimmat syytökset perhettään kohtaan ja kustantaja/Meksu ei suostu, olisi Harrylla vielä yksi ässä hihassa.

Kertoisi perheelleen, mitä on tulossa ja pyytäisi juridista apua eroon. Sitten aloittaa eroprosessin ja siitä tulee tieto julkisuuteen. Tämän jälkeen kirjan loanheitolla ei ole enää vaikutusta, kun Harrysta ei tullutkaan sitä, mitä kirjassa luvataan, eikä ainakaan sillä tavalla kuin siinä väitetään eli meksun ansiosta.

Vierailija
1037/1054 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Harry todella olisi halunnut estää kirjansa julkaisun tai vetää pois pahimmat syytökset perhettään kohtaan ja kustantaja/Meksu ei suostu, olisi Harrylla vielä yksi ässä hihassa.

Kertoisi perheelleen, mitä on tulossa ja pyytäisi juridista apua eroon. Sitten aloittaa eroprosessin ja siitä tulee tieto julkisuuteen. Tämän jälkeen kirjan loanheitolla ei ole enää vaikutusta, kun Harrysta ei tullutkaan sitä, mitä kirjassa luvataan, eikä ainakaan sillä tavalla kuin siinä väitetään eli meksun ansiosta.

Kun tyhmyydellä ei ole rajaa ja ajattelukykyä varjostaa vielä ylpeys omista ja vaimonsa (olemattomista) kyvyistä niin seurauksena ei voi olla kuin rumaa katsottavaa.

Vierailija
1038/1054 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tyhmyydellä ei ole rajaa ja ajattelukykyä varjostaa vielä ylpeys omista ja vaimonsa (olemattomista) kyvyistä niin seurauksena ei voi olla kuin rumaa katsottavaa.

Tyhmyydellä ei ole rajaa kun otetaan seiskan ja kaikenmaailman skandaalikirjailijoiden jutut todesta.

Jos tuo kirja on faktaa, niin sitten Harrynkin kirja on. Sillä sentään on ensikäden tietoa.

Vierailija
1039/1054 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen tämän kuvion niiiin päivänselvästi. Meghan on tässä se joka on joutunut koko elämänsä kärsimään isänsä ja siskonsa mielenterveysongelmista, alkoholismista ym.

Ja hän on selvinnyt ja hitto hän on vahva, rohkea ja upea.

Se aiheuttaa ihmisissä hämmennystä ja kateutta.

On saattanut kärsiäkin, en osaa yhtään sanoa, sillä mitään tietoa suuntaan tai toiseen ei ainakaan minulla tästä ole. Sen sijaan hänen käytöksensä ei ole vain vahvaa, rohkeaa ja upeaa oli hän sitten kärsinyt jostain tai ei. Vahva, rohkea ja upea ihminen ei sekaannu hurrikaanin tavoin muiden, jopa kokonaisten valtiollisten instituutioiden elämään arvostellen ja katkoen ihmissuhteet joka suuntaan ja komentaen kuinka tehdään ja ollaan, vaikka taustalla olisikin muka ainakin jossain tapauksessa jaloja ja hyviä pyrkimyksiä. Sekin on kyllä usein pelkkää tekopyhää hurskastelua, sillä omat toimet ovat jopa päinvastaisia. Vahva, rohkea ja upea ihminen ei parjaa toistuvasti muita julkisuudessa ja tienaa tällä julkisella likapyykin pesulla. Vahva, rohkea ja upea ihminen ei myöskään ole opportunistinen valehtelija.

Ohhoh, oletpas sinä perehtynyt. Uskallathan myös muuttaa tarvittaessa mielipidettäsi?

Tarkastella asiaa neutraalisti, ilman vihaa?

Perehtynyt ja vihaa? Ei todellakaan. Tästä parista on jatkuvasti juttuja valtamediassa eli mitään erityistä erillistä "perehtymistä" ei tarvita. Ja vihaa? Missä ihmeessä näet vihaa? Viha on raivoisaa ja se näkyy myös kirjoituksissa. Jos vihaisin tai olisin vihainen, olisi tekstissä esim. huutomerkkejä ja raivoisia ilmaisuja tyyliin nämä ällöttävät pskiaiset tmv., ei suinkaan ilmaisuja tyyliin olipa tyhmä kiinteistökauppa ja miten ihmeessä eivät ajatelleet pidemmälle jne. Kuvittelet siis nyt itse hyvin vahvasti asioita ja luot merkityksiä omassa päässäsi, joita ei tosiasiassa ole. Ja totta kai olen valmis muuttamaan mielipidettäni, aina. Nyt tosin kaikki vain vahvistaa aiempaa käsitystäni, mutta mikäli ilmi alkaa tulla toisenlaisia juttuja, niin ehdottomasti.

Älä vastaa tuolle häirikölle ollenkaan. Jotain mt-ongelmia selkeästi.

Joo, just mietin samaa, etten enää tuon jälkeen aio vaivautua. Ärsyttää vaan, kun nuo tuollaiset keksii juttuja omasta päästään ja valehtelevat sitten kuinka hirveitä ihmisiä ja kirjoituksia täällä vain muka on ja muut muka hyvät ihmiset uskoo kaiken ja pöyristyy ja lynkkaa sitten myös. No, hulluja on monenlaisia.

Vastaileeko palstahullu täällä jo itselleen? :D

Ei vastaile. Sinä hullu puolestasi kuvittelet jotenkin mystisesti tietäväsi kuka on kirjoittanut minkäkin viestin. Ja vielä oikein hymiön laitat, niin varma olet itsestäsi. Ai että kun olisi hienoa, jos mode voisi tulla näyttämään teille seonneille faktat. 

Mä tiedän kuitenkin missä muissa ketjuissa M:n vihaaja on kirjoitellut,mm siinä ketjussa missä puhuttiin kielistä. Pakko oli tulla siihenkin ketjuun vaikka kielitaito (englanti) on hänellä vaatimaton😁

Tyyppi on lähes jokasessa langassa, tekee aloituksia julkkisnaisista. Vastailee itselleen ja käy peukuttamasaa 3-6 kertaa omia vastauksiaan.

Joissain ketjuissa peukutellut aloitusviestiään ja ekan sivun viestejä parhaimmillaan jopa yli sata kertaa. 😂 Näin saisi muka kuvan, että aihe kiinnostaisi monia. Yllättyisitte, jos tietäisitte, kuinka pieni määrä kirjoittelijoita tällä muka suomen suosituimmalla palstalla tuottaa suurimman osan sisällöstä. :D

Vierailija
1040/1054 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti sanottuna: Harrya vaivaa vankila jonne itse käveli vapaaehtoisesti perheen huutaessa varoitusta ansasta.

Harry parka, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Mitä sä hourit?!