Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
181/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuolla tuntuu aina olevan näitä "julkkiskavereita" ties kuinka paljon...

Jotenkin niin laskelmoitua kaikki.

Joskus 2000-luvun alkupuolella Sarasvuo ilmoitti, että odottakaapa vain n. 20 vuotta (en muista nyt tarkkaan tätä vuosimäärää mutta oli ehkä jotain tätä luokkaa), niin hänellä on ainakin kahden eri tieteenalan tohtoritutkinnot suoritettuna. No enpä ole kuullut että olisi suorittanut edes maisteritutkintoa yhdeltäkään alalta.

Vierailija
182/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarasvuo tulee jostain todella vaatimattomista oloista. Hänelle lienee tullut jokin vamma sieluun silloin ja nyt jotenkin kompensoi tuo kompleksiaan eri tavoin.

Vaatimattomat olothan ne juurikin suurimmat vammat aiheuttaa ihmissieluun?

Voihan nyt veddu sendään.

Kyllähän se on siitä yksilöllisestä ihmisluonteesta kysymys.

No en tarkoittanut että suoraan näin menisi. Mutta Sarasvuon lapsuudessa oli muistaakseni aika suuria ongelmia, taloudellisesti ja muutenkin. Ehkä altistanut hänet myöhemmälle pätemisentarpeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarasvuolla tuntuu aina olevan näitä "julkkiskavereita" ties kuinka paljon...

Jotenkin niin laskelmoitua kaikki.

Joskus 2000-luvun alkupuolella Sarasvuo ilmoitti, että odottakaapa vain n. 20 vuotta (en muista nyt tarkkaan tätä vuosimäärää mutta oli ehkä jotain tätä luokkaa), niin hänellä on ainakin kahden eri tieteenalan tohtoritutkinnot suoritettuna. No enpä ole kuullut että olisi suorittanut edes maisteritutkintoa yhdeltäkään alalta.

Ylioppilas Heinonen.

Vierailija
184/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan mahtavaa, että on tuollainen elämää suurempi ystävyys. Jos olisin kuitenkin jomman kumman kumppani, niin mulle tulisi tunne, että mulla taidetaan pyyhkiä nyt pöytää...

Sulla ei olekaan Mariskan karismaa.

Vierailija
185/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska on onnellisessa parisuhteessa. Tää haastis on annettu ihan muista syistä. Tehkää ite yksikin kokonainen sanoitus edes pöytälaatikkoon niin sit voidaan alkaa kinastelemaan niistä hiteistä. Levy-yhtiöhän halusi väkisin muuttaa "missä muruseni on" -biisiä mut onneks queen piti puolensa. Joidenkin ei tarvitse olla noin epävarmoja suhteistaan, Mariska kuuluu tähän ihmisryhmään kuka elää elämäänsä haluamallaan tavalla eikä häpeän kautta.

Queen 😂?

Oikein hyvä, Mariska!

Vierailija
186/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan mahtavaa, että on tuollainen elämää suurempi ystävyys. Jos olisin kuitenkin jomman kumman kumppani, niin mulle tulisi tunne, että mulla taidetaan pyyhkiä nyt pöytää...

Sulla ei olekaan Mariskan karismaa.

Huh, onneksi mulla on omani. Mariskan ns. karismalle mulla ei ole tarvetta.

Vierailija
187/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa tää vanhempi artikkeli:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/af7395da-3c71-4265-ab29-6424516…

Rakkautta se on.

Vierailija
188/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se "iso väliintulo" on ollut, josta toistuvasti puhuvat? Miten Sarasvuo on auttanut Mariskaa? Rahallisesti, oletettavasti, mutta missä?

Vierailija
189/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota.. jos joku julkisesti määkisi mun siipalleni tyyliin : minä liityin sinuun, häämme pidetään jeejee, voin odottaa sinua vaikka seuraavaan elämään, uuu-uu",

niin ilmestyisin sekunnin murto-osassa luutani kanssa paikalle kuin kiukkuisin noita-akka ja sitten joku muu ruuminosani voisi liittyä moisia ukolleni lurittelevan  takapuoleen aika mojovasti. . . .ei ristus en kattelisi, mutta jokainen tekee niin kuin parhaaksi kokee.

En ollut kuullut aiemmin mutta nyt katsoin pätkän, ei helve tti 😱 ensinnäkin Mariskan laulutaito, enkä yhtään ymmärrä nyt ehkä mutta ei kyllä mitenkään erikoinen. Perus karaoke jollouts. Itse biisivalinta taas.... Ööh... Erikoista 😬 hyvin erikoista.

Vierailija
190/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Äh, Mariskassa on sellaista vetoa, mitä identiteetiltään mammoista puuttuu.

Olen kuullut kahdelta hänet tuntevalta, että "hyvä jätkä" muiden joukossa, ei sen kummempaa. Av mammoilla ei ole tarvetta olla mikään hyvä jätkä.

Sivumennen sanoen, on kovin loukkaavaa kutsua naista "hyväksi jätkäksi".

No, tämä tuntemani mies noita sanoja käytti. Ja miten niin "loukkaavaa"? Onpa ihan hirveää ja katastrofaalista tulla kutsutuksi hyväksi jätkäksi. Ihmeellistä haurautta. Jos mua sanoisi joku hyväksi jätkäksi, sanoisin rauhallisesti, että olen kylläkin nainen ja that's it.

Tämä menee nyt sivuun alkuperäisestä aiheesta, pahoittelut.

Olen 50+ nainen. Nuorena olisin varmasti ollut riemuissani, jos minua olisi sanottu hyväksi jätkäksi. Ajat ovat muuttuneet ja ymmärrän, että tällainen sukupuolittaminen ja miessukupuolen arvioiminen naissukupuolta paremmaksi on ihan p***eestä. Arvioitakoon ihmisiä ihmisinä. Olen paljon mieluummin hyvä ihminen kuin hyvä jätkä tai hyvä likka.

Vierailija
191/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma että nämä kaksi kokevat olevansa toistensa kaksoisliekkejä.

Vierailija
192/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo fanittaa muiden lahjakkuuksia, kun itsellä ei kummallisempia taitoja ole. Meni naimisiinkin huippu-urheilijan kanssa. Tosin Kuitunen kärysi dopingista, joten ei pidä hehkuttaa liikaa.

Vierailija
193/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Sarasvuo Virpi juoksumatto niin löydät artikkeleita miten kaikki alkoi.

En ole Jonne joten muistan.

194/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne heitä?

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
195/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta se on.

Tuossa Mariska näyttää siltä kuin olisi pukeutunut miehen (Jarin) pyjamaan.

Vierailija
196/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mariskan lapsen isä?

Vierailija
197/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla on tapana kiirehtiä antaman itse haastattelu, kun tietävät paljastuvansa jostain negatiivisesta asiasta. Niin tuntuu olevan tässäkin tapauksessa. Jotkut määrittelevät noin syvän "sapioseksuaalisen" suhteen pahempana pettämisenä kuin fyysisen seksin. Hämmentävää ellei peräti röyhkeää, että tämä "kiva täti" on kutsuttu perheen vapaa-ajan viettoon.

Vierailija
198/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta se on.

Jjuuuusstt😳 voi Virpi parka, tosin jos heidän suhde alkoi samalla tavalla ja vielä pettämisen kautta åniin eiks pelin henki ole ihan selvä, eikä juuri yllätä.

Vierailija
199/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mistä puhutte?

Vierailija
200/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä yhdistää tekoälyllisyys, on opittu jossain kurssilla muutama termi joita heitellään. Ihan täynnä tyhjää molemmat, mutta luulevat itsestään paljonkin. Lisäksi Mariska luulee olevansa seksijumalatar ja Jariin uppoaa, tosi noloa. Kumpikaan ei ole kiinnostava eikä varsinkaan älykäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi