Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Olen samanikäinen kun JS. Hän oli ns. hip ja nousussa, menin baariin ja sanoin tarjoilijalle: ollaan saman ikäisiä, tarjoilija kuittais siihen, niin, mut se on paljon paremman näkönen kuin sinä! :)
Mariskan biisiä Liekki kuuntelen joskus, kun tulee mieleen ex - se/meidän suhde paloi niin kuumalla liekillä, et huhhuh. Ja todkin: miten siitä kuumasta suhteesta tuli vain "kädenlämpöinen".
(monesti ... naah, turhaa, aivan turhaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariska on Virpiä nuorempi, että sikäli.
Jari vaihtoi viimeksikin pettämällä nuorempaan eli Virpiin. Piiri pieni pyörii.
Niin eli miksi kukaan säälisi tuota Virpiä?
Jos nainen on niin tyhmä, että alkaa tuollaisen nuorempaan vaihtavan vanhemman miehen kanssa, niin ihan oma valintahan se on ja sitten kestää sen, ettei se miehen nuorempien naisten ihailu jää häneen.
Aikuiset ihmiset tekee omat valinnat ja vaikka pidänkin nuita vanhempien miesten matkaan lähteviä naisia vähän sellaisina tasottomina ressukoina, niin en sentään sääli.
Oma valintansa ja toivottavasti ovat onnellisia.
Sarasvuolta ei oikeastaan löydy muita ansioita kuin omintakeisen televiso-ohjelman juontaminen persoonallisella otteella. Tarkoitan tietysti Hyvät, pahat ja rumat -ohjelmaa.
Sarasvuo ei ole opiskellut, ja sen huomaa, jos hänen juttujaan kuuntelee.
Sarasvuolta löytyy valtava itsevarmuus ja halu olla äänessä. Hän on hyvä puhumaan ja esiintymään. Mutta sen kuoren alla ei ole tieteellistä eikä taiteellista mestaruutta. Sisäinen sankari on ontto tynnyri.
Jarista ja Mariskasta tulee hyvä pari ikäerosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas heillä syvällinen yhteys. Yhtyminen fyysisesti vain puuttuu. Virpinä olisin todella huolissani.
Miksi ihmeessä olisi? Hän tietää löytäneensä uskollisen miehen, johon voi luottaa.
Ensimmäinen vaimo oli muistaakseni kampaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.
Äh, Mariskassa on sellaista vetoa, mitä identiteetiltään mammoista puuttuu.
Minusta hän vaikuttaa tylsältä, sanoitukset huonoja ja räppäystapa aiheuttaa 🙈🙈🙈
Meillä on karismaattisia esiintyjiä, mutta hän ei kuulu niihin. Tosin Jariin oli myös tehnyy vaikutuksen että mielipideasia...
Mua ainakin Mariskan laulut koskettaa tosi syvällä tasolla. Ne menevät suoraan sieluun.
Mariskan laulut (ja sanoitukset) ovat tosi syvältä. Kuka esim. kutsuu miesystäväänsä "muruseksi"?
Vierailija kirjoitti:
Jarista ja Mariskasta tulee hyvä pari ikäerosta huolimatta.
Jariska
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen kun JS. Hän oli ns. hip ja nousussa, menin baariin ja sanoin tarjoilijalle: ollaan saman ikäisiä, tarjoilija kuittais siihen, niin, mut se on paljon paremman näkönen kuin sinä! :)
Mariskan biisiä Liekki kuuntelen joskus, kun tulee mieleen ex - se/meidän suhde paloi niin kuumalla liekillä, et huhhuh. Ja todkin: miten siitä kuumasta suhteesta tuli vain "kädenlämpöinen".
(monesti ... naah, turhaa, aivan turhaa)
Sama jatkaa:
Ikinä en miehenä ymmärrä, sitä et miks joidenkin pitää mennä baarissa svidduillee julkkiksille: JS, Simo Rantalainen, Matti Nykänen....
Pave Maijanen oli intissä ollessani (KaiPr) samassa baarissa - kiitin hyvästä biisistä, laitoin sen SA:n "verikauhan" päähäni ja vedin kättä lippaan! (enkä jäänyt lässyttämään mitään psk...)
Mitä ihmettä nyt taas kirjoitti:
Siis mitä puimista ja kauhisteltavaa tässäkin nyt on.
Vaikka se nyt tuntuu osalle niin suurena yllätyksenä tulevatkin, niin kyllä, aikuinen mies ja nainen voivat olla myös ystäviä, eikä tästä haastattelusta välittynyt kuin ystävyyttä.
Samaa mieltä. Ajattelin ensin että mikähän juttu ... Sitten luin ja nauroin , tavallista kahden ihmisen välistä tosi ystävyyttä. Mutta eihän teinimammat mitään sellaisesta tiedä , ei , kun mies on vain ja ainoastaan sitä yhtä varten. Kasvakaa aikuisiksi!
Minä viestittelen päivittäin miespuolisen ystäväni kanssa, ja olen nainen. Hän on pitkässä parisuhteessa, minä olen sinkku. Juttelemme työasioista, juoruamme yhteisistä tuttavista, politiikasta yms. päivänpolttavasta ja kerromme omia kuulumisia jne. Meillä ei ole mitään suhdetta, emmekä näe livenä kuin sattumoisin pari kertaa vuodessa, vaikka asumme samassa kaupungissa. On kuitenkin tarve salata yhteydenpito, koska se ymmärrettäisiin niin helposti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mariska on onnellisessa parisuhteessa. Tää haastis on annettu ihan muista syistä. Tehkää ite yksikin kokonainen sanoitus edes pöytälaatikkoon niin sit voidaan alkaa kinastelemaan niistä hiteistä. Levy-yhtiöhän halusi väkisin muuttaa "missä muruseni on" -biisiä mut onneks queen piti puolensa. Joidenkin ei tarvitse olla noin epävarmoja suhteistaan, Mariska kuuluu tähän ihmisryhmään kuka elää elämäänsä haluamallaan tavalla eikä häpeän kautta.
Ei mitenkään uskoisi että on onnellisessa suhteessa. Vai tarkoitatko suhteessa Jariin?
Vierailija kirjoitti:
Minä viestittelen päivittäin miespuolisen ystäväni kanssa, ja olen nainen. Hän on pitkässä parisuhteessa, minä olen sinkku. Juttelemme työasioista, juoruamme yhteisistä tuttavista, politiikasta yms. päivänpolttavasta ja kerromme omia kuulumisia jne. Meillä ei ole mitään suhdetta, emmekä näe livenä kuin sattumoisin pari kertaa vuodessa, vaikka asumme samassa kaupungissa. On kuitenkin tarve salata yhteydenpito, koska se ymmärrettäisiin niin helposti väärin.
Jos mun mies olisi ja saisin selville, niin olisin kyllä ymmärränyt ihan oikein ja kenkää tulisi. Mitä sä tykkäisit vaikka tuoreesta koiranpaskasta eteisen matolla? :)
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää salailla, niin jotain on pielessä. Mitä teet, kun salaisuus paljastuu? Mikään salaisuus ei loputtomasti pysy salassa, vaan kaikki paljastuu ennen pitkää tavalla tai toisella.
Virpillä ei oikein ole aseita puuttua tuohon, koska on itse pelannut samaa peliä aikanaan. Muu olisi tekopyhää. Hän otti riskin ja se saattaa nyt konkretisoitua. Nämä älyköt tai sellaista larppaavat pelaavat omaa peliään, jossa maalitolppia siirrellään. Saavat siitä varmasti jonkinlaista nautintoa ja samalla mainostavat yritystoimintaansa. Nöyryys puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Virpillä ei oikein ole aseita puuttua tuohon, koska on itse pelannut samaa peliä aikanaan. Muu olisi tekopyhää. Hän otti riskin ja se saattaa nyt konkretisoitua. Nämä älyköt tai sellaista larppaavat pelaavat omaa peliään, jossa maalitolppia siirrellään. Saavat siitä varmasti jonkinlaista nautintoa ja samalla mainostavat yritystoimintaansa. Nöyryys puuttuu.
Jarilla ja Mariskalla on paljon yhteistä. Esimerkiksi se, että molemmat ovat lähes kouluttamattomia.
" Hän (JS) tuli tunnetuksi useita kohuja aiheuttaneesta Hyvät, pahat ja rumat -keskusteluohjelmasta.
Tuolloin hän alkoi nopeasti saavuttaa myös asemaa Suomen julkkispiireissä.
Sen myötä hän oppi paljon julkkisten keskinäisistä ihmissuhteista.
- Kaikki jotka olivat jotakin, halusivat moikata mua.
Julkkiksethan muodostavat tällaisia pseudoläheisiä ihmissuhteita.
Kun tapaat julkisuuden henkilön ensimmäistä kertaa, niin se käyttäytyy kuin hän olisi sun perhettä.
Ja se käyttäytymiskoodi on, etä sä olet vähän kuin yli-intiimisuhteessa siihen ihmissuhdehistoriaan, Sarasvuo sanoo podcastissa.
-Hyvien, pahojen ja rumien aikaan kiinnitin huomiota siihen, että rikkailla - tai siis suosituilla , kuuluisilla ja vahvassa asemassa olevilla ihmisillä- oli tällainen pakkomielle koeajaa toisiaan.
Piti panna. Ei sen takia että himottaisi.
- Eikä ollut edes tällaista kiss and telliä. Kukaan niistä ei ikinä vasikoinut missään.
Ja moni tälläkin hetkellä puhtoisessa maineessa oleva ihminen , voi hyvä jumala, kun ihmiset ja yleisö tietäisi, mitä kaikkea ne on tehnyt.
Mutta se on tällainen siirtymäriitti että nussitaan.
( Jari Sarasvuo paljastaa podcastissa)
LÄHDE mistä lainaus, linkki tässä alla
https://www.seiska.fi/kotimaa/jari-sarasvuo-paljastaa-podcastissa-julkk…;
Itse olen kanssa Jarin tapaan 100%:n luotettava menestyvä yrittäjä ja minulla on paljon salaista päiväkahviseuraa useissa kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariska on onnellisessa parisuhteessa. Tää haastis on annettu ihan muista syistä. Tehkää ite yksikin kokonainen sanoitus edes pöytälaatikkoon niin sit voidaan alkaa kinastelemaan niistä hiteistä. Levy-yhtiöhän halusi väkisin muuttaa "missä muruseni on" -biisiä mut onneks queen piti puolensa. Joidenkin ei tarvitse olla noin epävarmoja suhteistaan, Mariska kuuluu tähän ihmisryhmään kuka elää elämäänsä haluamallaan tavalla eikä häpeän kautta.
Ei mitenkään uskoisi että on onnellisessa suhteessa. Vai tarkoitatko suhteessa Jariin?
Lue se edellinen seiska kans niin tajuat miten näitä mielikuvia luodaan.
" Nämä älyköt tai sellaista larppaavat pelaavat omaa peliään, jossa maalitolppia siirrellään. Saavat siitä varmasti jonkinlaista nautintoa ja samalla mainostavat yritystoimintaansa. Nöyryys puuttuu."
Nöyryys on todellisen viisauden pettämätön tunnusmerkki.
Aitoutta ei voi teeskennellä, koska ihmiset tunnistaa vilpittömyyden.
Kuulostaa erittäin vammaiselta renkutukselta. Räppi saa minkä ja kenet tahansa vaikuttamaan lahjattomalta, tyhmältä, halvalta ja alaluokkaiselta.