Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
201/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä taas googlettaan, että kuka ihmeen Mariska. 

En tiedä asiasta mitään, mutta mulla on ainakin miehiä kavereina, vaikka olenkin nainen ja oli myös silloin kun seurustelin. Eihän ystävyys katso sukupuolta.

Vierailija
202/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, täähän vaikuttaa mielenkiintoiselta tämä Mariska. Kiitos vinkistä, pitää käydä kuunteleen musiikkiaan ja perehtyä tekemisiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen stabiloseksuaali. Tykkään työntää kyniä hanuriin.

Vierailija
204/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuollainen täydellisen tyydyttävän henkisen yhteyden hehkuttaminen johonkin muuhun kuin omaan puolisoon on todella paljon enemmän pettämistä kuin joku fyysinen seksisuhde. Todella.

Vierailija
205/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Virpiä voi jopa inspiroida Jarin ja Mariskan ystävyys, mitä se sitten onkin. Ovathan he jo vanha aviopari. Virpi ei vaikuta tyypiltä joka pienistä hätkähtää.

Pidän Mariskan biiseistä, muuten en häntä tunne.

Vierailija
206/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko mennä taas googlettaan, että kuka ihmeen Mariska. 

En tiedä asiasta mitään, mutta mulla on ainakin miehiä kavereina, vaikka olenkin nainen ja oli myös silloin kun seurustelin. Eihän ystävyys katso sukupuolta.

Av-mammat pistää äijän luiskaan ja koirankakkaa eteisen matolle jos käy ilmi, että miehellä onkin joku naispuolenenkin kaveri :D

Vierailija
207/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän he tässä nyt yrittävät vakuutella että ystävyyttä vain. Ehkä itseään, mutta onpa kummallista antaa tästä aiheesta yhteinen haastattelu iltapäivälehteen. No ehkä se pohjustaa sitä, kuinka ystävyys syveni rakkaudeksi myöhemmin. Kyllä tuosta saa sen kuvan, että syvällä ollaan jo.

Vierailija
208/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa nuorempaan, Sarasvuo on aika härski pelimies. Ja Sarasvuolaiset virnistelyt päälle.

Vierailija
209/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sarasvuo mariskan lapsen isä, minä liityin sinuun hän lauloi mtv3-ohjelmassa. Oliko mariskalla päihdeongelma, saiko jari kuiville?

Vierailija
210/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliintulo viittais katkaisuhoitoon ohjaamiseen.

Vierailija
211/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua etoo juuri tämän tyylinen ystävyys ja sen hehkuttaminen. Samanlaisia juttuja on mm. Vesa-Matti Loirilla ja Samuli Edelmannilla. Sellaista ylenpalttista sielujen sympatiaa, kaksoisliekkiä ja mitä näitä nyt on. Jotkut ihmiset ovat yrittäneet tuota samaa minuun, olen heti kavahtanut ja jättänyt elämästäni nämä ihmiset, jotka menevät mielestäni liikaa ihon alle. En halua ihan noin läheisiä suhteita.

Vierailija
212/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas heillä syvällinen yhteys. Yhtyminen fyysisesti vain puuttuu. Virpinä olisin todella huolissani.

Ei hajuakaan, mistä tässä on kyse, mutta jos EPO-Virpi saa maistaa omaa lääkettään, niin ei kyllä sääliä heru pätkääkään naiselle, joka nimenomaan itse on kunnostautunut ukkomiesten vikittelijänä.

Mariskaan meni taas maku totaalisesti, jos hällä on jotain sutinaa maailman ylimielisimmän ja vastenmielisimmän idioottikokkarin kanssa.

Vierailija
213/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä viestittelen päivittäin miespuolisen ystäväni kanssa, ja olen nainen. Hän on pitkässä parisuhteessa, minä olen sinkku. Juttelemme työasioista, juoruamme yhteisistä tuttavista, politiikasta yms. päivänpolttavasta ja kerromme omia kuulumisia jne. Meillä ei ole mitään suhdetta, emmekä näe livenä kuin sattumoisin pari kertaa vuodessa, vaikka asumme samassa kaupungissa. On kuitenkin tarve salata yhteydenpito, koska se ymmärrettäisiin niin helposti väärin.

Jos mun mies olisi ja saisin selville, niin olisin kyllä ymmärränyt ihan oikein ja kenkää tulisi. Mitä sä tykkäisit vaikka tuoreesta koiranpaskasta eteisen matolla? :)

En ymmärrä, että miksi emme saisi olla ystäviä? Tai miksi mies ja nainen ei saisi olla ystäviä? Mies on tukenut minua aiemmin todella vaikeassa elämäntilanteessa, hän on ymmärtäväinen ja herkkä. Meidän välillämme ei ole mitään seksuaalista.

Vierailija
214/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.

Vierailija
215/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari on outo ja ylimielinen. Mariska taas lahjakas mutta vähän lapsellinen jonka ei toivoisi menevän Jarin ansaan. Jari haluaa vain julkisuutta naisten kustannuksella

Vierailija
216/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari antaa parisuhdehaastattelun hääpäivän kunniaksi . Muija ei oo vaan vaimo

Vierailija
217/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.

Tuntuiko sinusta yhtään pahalta niiden vaimojen puolesta, joiden miesten kanssa Virpi aikoinaan paneskeli?

Vierailija
218/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sinänsä mitään uutta ja ihmeellistä ole, ihmiset saattavat löytää elämää suuremman rakkauden vaikka olisivat naimisissa. Sitten erotaan ja perustetaan uudet kuviot. Mutta että ei tajuta, ettei tällaista haastattelua ole ihan sopivaa antaa juorulehteen. Sääliksi käy vaimoa.

Ystävyyttä my ass.

Vierailija
219/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hehän ovat jutun mukaan olleet ystäviä jo 10 vuotta, eikä ole muuttunut parisuhteeksi. Eli on ystävyyttä.

Vierailija
220/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hehän ovat jutun mukaan olleet ystäviä jo 10 vuotta, eikä ole muuttunut parisuhteeksi. Eli on ystävyyttä.

Kuinka kauan Virpi ja Jari on olleet yhdessä? Oliko ystävyys M:n kanssa alkanut jo ennen Virpiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi