Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viestittelen päivittäin miespuolisen ystäväni kanssa, ja olen nainen. Hän on pitkässä parisuhteessa, minä olen sinkku. Juttelemme työasioista, juoruamme yhteisistä tuttavista, politiikasta yms. päivänpolttavasta ja kerromme omia kuulumisia jne. Meillä ei ole mitään suhdetta, emmekä näe livenä kuin sattumoisin pari kertaa vuodessa, vaikka asumme samassa kaupungissa. On kuitenkin tarve salata yhteydenpito, koska se ymmärrettäisiin niin helposti väärin.
Jos mun mies olisi ja saisin selville, niin olisin kyllä ymmärränyt ihan oikein ja kenkää tulisi. Mitä sä tykkäisit vaikka tuoreesta koiranpaskasta eteisen matolla? :)
Ei hellllvetti mitä porukkaa täällä 😂
Et varmaan ihan tosissasi kuitenkaan ole, vaan trollaat huumorilla tuollaista kEnKäÄ tUlIsI jA kOiRaNpAsKaA sUn mAtOlLe sEnKiN vIkItTeLiJä-tason pikkurikollismaailman uhittelusettiä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viestittelen päivittäin miespuolisen ystäväni kanssa, ja olen nainen. Hän on pitkässä parisuhteessa, minä olen sinkku. Juttelemme työasioista, juoruamme yhteisistä tuttavista, politiikasta yms. päivänpolttavasta ja kerromme omia kuulumisia jne. Meillä ei ole mitään suhdetta, emmekä näe livenä kuin sattumoisin pari kertaa vuodessa, vaikka asumme samassa kaupungissa. On kuitenkin tarve salata yhteydenpito, koska se ymmärrettäisiin niin helposti väärin.
Jos pitää salailla, niin jotain on pielessä. Mitä teet, kun salaisuus paljastuu? Mikään salaisuus ei loputtomasti pysy salassa, vaan kaikki paljastuu ennen pitkää tavalla tai toisella.
Pielessä voi olla ihan vaan tuon miehen naisystävän itsetunto ja mielenterveys, kun ei kestä miehen ystäviä ja mies joutuu salaamaan yhteydenpidon.
Sarasvuo on kyllä niin lapsellinen tyyppi, että mitenköhän se vaimokaan edes kestää sitä? Ja täys narsisti tietysti myöskin.
Olin aikoinani Sarasvuon "koulutustilaisuudessa" firman kautta ja hyi s**tana mitä pa*kaa oli tuokin "koulutus". En tiedä kuinka paljon Sarasvuo nettosi yhdestä illasta, mutta epäilemättä paljon.
Ihan niin kuin joku lahkojohtaja olisi pitänyt jotain hurmahenkistä saarnaa lavalla. Kuvottavaa menoa. Ja Sarasvuolla ei firman varsinaisesta liiketoiminnasta kyllä ollut minkäänlaista ymmärrystä, sekin tässä nyt vielä todettakoon.
Jaria varmaan kiehtoo se boheemisuus Mariskassa. Vähän rääsyinen, vähä kuin hu umeessa. Virpi on tiukka ent.urheilija ja voi ehkä hassutella, mut mariskassa on mystisyyttä ja vaaraa joka jaria ehkä kiehtoo.
Ylioppilaat Heinonen ja Rahikainen.
Boheemin parrankin kasvattanna. Satavuotiaalta gubbelta näyttää.
Onhan se ihan mahtavaa, että on tuollainen elämää suurempi ystävyys. Jos olisin kuitenkin jomman kumman kumppani, niin mulle tulisi tunne, että mulla taidetaan pyyhkiä nyt pöytää...
Ei ole säväyttänyt Mariskan musiikki eikä esitystyyli eikä olemus. Mutta ihmissuhteiden tie on tutkimaton.
"Minun muistaakseni Jari bongasi Virpin telkkarista, repimässä hiihtokilpailussa jotain legendaarista nousua tms. Ja vaikuttui, otti yhteyttä ja pyysi sparraamaan itseään tms. Alussa oli lehtijuttuja, että treenaavat yhdessä ja tekevät yhteistyötä.[/quote]
Missäs lukikaan että Renny bongasi treffiseuraa jostain playboylehdestä kuvausreissullaan, vaikuttui naisen avuista?
Renny myös bongasi lehdestä kuvia vuoden 1993 Miss Suomi finalisteista ja iski silmänsä Tarja Smuraan josta vaikuttui. Toki Renny pyysi vaikututtuaan suoraan treffeille.
Seuratkaapa vähän aikaa Sarasvuota Twitterissä. Kertoo aika paljon henkilöstä. Sillä ei ilmeisesti ole nykyään juurikaan mitään oikeita hommia, koska jaksaa "viisastella" somessa aamusta iltaan. Ei tuo kyllä ihan henkisesti aikuisen ihmisen hommaa ole.
Vierailija kirjoitti:
"Minun muistaakseni Jari bongasi Virpin telkkarista, repimässä hiihtokilpailussa jotain legendaarista nousua tms. Ja vaikuttui, otti yhteyttä ja pyysi sparraamaan itseään tms. Alussa oli lehtijuttuja, että treenaavat yhdessä ja tekevät yhteistyötä.
Missäs lukikaan että Renny bongasi treffiseuraa jostain playboylehdestä kuvausreissullaan, vaikuttui naisen avuista?
Renny myös bongasi lehdestä kuvia vuoden 1993 Miss Suomi finalisteista ja iski silmänsä Tarja Smuraan josta vaikuttui. Toki Renny pyysi vaikututtuaan suoraan treffeille.
Molemmat narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan mahtavaa, että on tuollainen elämää suurempi ystävyys. Jos olisin kuitenkin jomman kumman kumppani, niin mulle tulisi tunne, että mulla taidetaan pyyhkiä nyt pöytää...
No tota.. jos joku julkisesti määkisi mun siipalleni tyyliin : minä liityin sinuun, häämme pidetään jeejee, voin odottaa sinua vaikka seuraavaan elämään, uuu-uu",
niin ilmestyisin sekunnin murto-osassa luutani kanssa paikalle kuin kiukkuisin noita-akka ja sitten joku muu ruuminosani voisi liittyä moisia ukolleni lurittelevan takapuoleen aika mojovasti. . . .ei ristus en kattelisi, mutta jokainen tekee niin kuin parhaaksi kokee.
Sarasvuo tulee jostain todella vaatimattomista oloista. Hänelle lienee tullut jokin vamma sieluun silloin ja nyt jotenkin kompensoi tuo kompleksiaan eri tavoin.
Maailmassa on niin paljon murheita. On ilojakin. Ehkä tuo heidän juttu ei ole kenenkään murhe. Ja heidän molempien ilo, kuvista päätellen. En lukenut juttua, koska kumpikin henkilö erikseen tai he yhdessä ovat ihan yhdentekeviä. Parisuhdeasiat kiinnostavat volyymilla 0.
Voin kirjoittaa jo seuraavan kommentinkin: ''Ja tulit sitten tänne kuitenkin kommentoimaan. '' Niinpä!
Mun mielestä se oli hauskaa että sen piti haastatella Youtubessa Anna Kontulaa, joka on itse asiassa aika pitkälti samanlainen huomiohakuinen ja lapsellinen julkisuustyrkky kuin Sarasvuo itsekin. Ja hyvinhän ne tuntuivat juttuunkin keskenään tulevan.
Vierailija kirjoitti:
Sarasvuo tulee jostain todella vaatimattomista oloista. Hänelle lienee tullut jokin vamma sieluun silloin ja nyt jotenkin kompensoi tuo kompleksiaan eri tavoin.
Vaatimattomat olothan ne juurikin suurimmat vammat aiheuttaa ihmissieluun?
Voihan nyt veddu sendään.
Kyllähän se on siitä yksilöllisestä ihmisluonteesta kysymys.
Henkilöiden nimet, kuten myös muut erisnimet, kirjoitetaan yhä isolla alkukirjaimella, vaikka älypuhelin kaikki viestit kirjoittaakin oman kielioppinsa mukaan (=väärin). Vai puhutaanko nyt yleisellä tasolla mariskoista ja sarasvuoista?
Mä luulin, että Ylppö oli Sarasvuon kaveri ja esitteli Mariskan. Mutta se taisikin olla toisinpäin. Siis Vain elämää ohjelman aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi tuota omalta mieheltä. Noloa kaikille :(
Mitä et hyväksyisi? Että miehelläsi on ystäviä? No, onhan se nyt hirmuisen noloa!
Jos M on mennyt rakastumaan, laittoi sen takia hampaansa kondikseen ja uudisti tukkatyylinsä :)