Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
221/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpe mä luulen et "se" lukee palstaa itsekin!!!!!!

Vierailija
222/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarasvuo tulee jostain todella vaatimattomista oloista. Hänelle lienee tullut jokin vamma sieluun silloin ja nyt jotenkin kompensoi tuo kompleksiaan eri tavoin.

Niinhän Mariskakin. Ilmankos noilla synkkaa. Mariskan tulot eivät ole kovin hyvät ja Sarasvuo puolestaan todella varakas. Eikö tuossa ollut jokin turvapilari ja henkinen avartaja suhde kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttamansa menestyksen ja julkisen näkyvyyden takia jotkut ihmiset ajattelevat, että heillä on oikeus saada ja pitää kaikki haluamansa myös ihmissuhteissa. 

Vierailija
224/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen juttu. Mielestäni Mariskan taiteellista uskottavuutta vähentää joku syvällinen yhteys Jari Sarasvuon kanssa. Herää kysymys, että onko sekin nainen todella joku piinkova kapitalisti vai mitä häh?

Vierailija
225/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.

Tuntuiko sinusta yhtään pahalta niiden vaimojen puolesta, joiden miesten kanssa Virpi aikoinaan paneskeli?

Monikossa siis ihan?

Vierailija
226/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskaa en pidä minään, Jariakaan en enää tämän jälkeen.

Vierailija
227/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas, jos jotkut ihan tuntemattomat tavikset menisivät Laulu rakkaudelle -tyyliseen ohjelmaan. Toinen laulaisi toiselle ja selittäisi tällaisia sapioseksuaaliystävyysjuttuja. Olishan se aika typerän kuuloista kun niillä ihmisillä ei olisi mitään menestyksen ja kuuluisuuden tuomaa uskottavuutta. Jari Sarasvuo ilmeisesti uskoo suuressa itsevarmuudessaan, että kansa lakoaa ja ostaa hänen juttunsa ja pitää häntä esikuvanaan, vaikka ne hänen juttunsa olisivat kuinka typeriä.

Vierailija
228/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuo kehui jossakin haastattelussa kovasti vaimoaan VIrpiä, joka on niin äärettömän työteliäs ihminen. Mitä jos puoliso sairastuu ja menettää liikunnallisuutensa ja kykynsä kaikkeen fyysiseen ahkerointiin? Tai jos älykköpuoliso sairastuu alzheimeriin tai vastaavaan ja menettää henkiset, verbaaliset ja kirjalliset kykynsä? Eikö siinä ihmisessä ole sitten enää mitään rakastamisen arvoista?

Vierailija
229/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen stabiloseksuaali. Tykkään työntää kyniä hanuriin.

Ne vois tehä Syke-sarjaan susta yhen episodin. 

Vierailija
230/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuollainen täydellisen tyydyttävän henkisen yhteyden hehkuttaminen johonkin muuhun kuin omaan puolisoon on todella paljon enemmän pettämistä kuin joku fyysinen seksisuhde. Todella.

No, kai se Jarilla henkisen puolen kaipuu voitti, kun se Kuitunen vaan punnertaa jossain nurkassa tai juoksee räkä poskella mäellä. Normaali ihminen haluaa keskusteluseuraa eikä vaan jotain Turkkalaista möyrintää suolla urheilun varjolla.

Vierailija
231/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika on tainnut porvarillistua rajusti niistä takavuosista, jolloin hengaili samoissa porukoissa kuin Paleface.

Vierailija
232/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Äh, Mariskassa on sellaista vetoa, mitä identiteetiltään mammoista puuttuu.

Olen kuullut kahdelta hänet tuntevalta, että "hyvä jätkä" muiden joukossa, ei sen kummempaa. Av mammoilla ei ole tarvetta olla mikään hyvä jätkä.

Sivumennen sanoen, on kovin loukkaavaa kutsua naista "hyväksi jätkäksi".

No, tämä tuntemani mies noita sanoja käytti. Ja miten niin "loukkaavaa"? Onpa ihan hirveää ja katastrofaalista tulla kutsutuksi hyväksi jätkäksi. Ihmeellistä haurautta. Jos mua sanoisi joku hyväksi jätkäksi, sanoisin rauhallisesti, että olen kylläkin nainen ja that's it.

Tämä menee nyt sivuun alkuperäisestä aiheesta, pahoittelut.

Olen 50+ nainen. Nuorena olisin varmasti ollut riemuissani, jos minua olisi sanottu hyväksi jätkäksi. Ajat ovat muuttuneet ja ymmärrän, että tällainen sukupuolittaminen ja miessukupuolen arvioiminen naissukupuolta paremmaksi on ihan p***eestä. Arvioitakoon ihmisiä ihmisinä. Olen paljon mieluummin hyvä ihminen kuin hyvä jätkä tai hyvä likka.

"Hyvä ihminen" tarkoittaa ihan toista kuin "hyvä jätkä".

Vierailija
233/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jari saanut puolisoltaan luvan johdattaa Mariskan rakkauden salojen äärelle?

Vierailija
234/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
235/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntaposeeraus

Vierailija
236/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Virpi ollut tietoinen,että tällainen lehtijuttu tulee..mitkähän on tunnelmat perheessä tänään

Vierailija
237/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Kyllä. Naiiveja, ennalta-arvattavia ja sellaisia tästä lauseesta saan teinitytöiltä (ja sen ajatuksillisilta) liikkishuomiota. Nerous on kaukana.

Vierailija
238/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.

Tuntuiko sinusta yhtään pahalta niiden vaimojen puolesta, joiden miesten kanssa Virpi aikoinaan paneskeli?

Monikossa siis ihan?

No Sarasvuon lisäksi ainakin toinen hyvin tunnettu tapaus: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lehti-kuitusen-kolmiodraama-iski-va…

Vierailija
239/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, mikä on ollut motiivina antaa tällainen haastattelu,josta selvästi käy ilmi,että onhan se enemmän ja syvempää kuin ystävyys. Kyllähän tässä häpäistään molempien puolisot.

Vierailija
240/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi tuollaista omalta mieheltä. Haiskahtaa pettämiseltä. Saattaa olla, että Seiskalla on jutun juurta ja siksi tämä haastattelu. Samoin kävi aikoinaan Virpin kanssa. Ja sitten Jarin entinen vaimo sai jäädä.