Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
241/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Sarasvuo kehui jossakin haastattelussa kovasti vaimoaan VIrpiä, joka on niin äärettömän työteliäs ihminen. Mitä jos puoliso sairastuu ja menettää liikunnallisuutensa ja kykynsä kaikkeen fyysiseen ahkerointiin? Tai jos älykköpuoliso sairastuu alzheimeriin tai vastaavaan ja menettää henkiset, verbaaliset ja kirjalliset kykynsä? Eikö siinä ihmisessä ole sitten enää mitään rakastamisen arvoista?

Koska itse ei ole. Just tollaseen laiskimuskakkanjauhkan laskelmoitua "kehua". Kunhan joku muu rehkii kunhan itse ei tarvitse. Tyhmät lankeaa kehuihin. Kuka ol kyseenalaistanut tän tyypin puheita ikinä?

Vierailija
242/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän piakkoin saada lukea avioerouutisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena, mutta olin vähän yllättynyt:

Wikipediasta:

Oikeuspsykiatri Hannu Lauerma on kuvannut huijauksia käsittelevässä kirjassaan Sarasvuota huijariksi ja kritisoi häntä erityisesti psykiatriaa koskevista lausunnoista, joita hän pitää vahingollisina.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jari_Sarasvuo

Lisäksi Jari Sarasvuo on vaihtanut nimensä Heinosesta Sarasvuoksi ja koulutukseltaan hän on ylioppilas. Luulin hänen olevan KTM. No, ihmiset seuraavat mielellään itsevarmoja puhujia. 

Vierailija
244/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan et iltapvälehdet haastattelee virpiä. Seiska voi ehtiä ekaks paparazzailemaan.

Vierailija
245/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohiksena, mutta olin vähän yllättynyt:

Wikipediasta:

Oikeuspsykiatri Hannu Lauerma on kuvannut huijauksia käsittelevässä kirjassaan Sarasvuota huijariksi ja kritisoi häntä erityisesti psykiatriaa koskevista lausunnoista, joita hän pitää vahingollisina.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jari_Sarasvuo

Lisäksi Jari Sarasvuo on vaihtanut nimensä Heinosesta Sarasvuoksi ja koulutukseltaan hän on ylioppilas. Luulin hänen olevan KTM. No, ihmiset seuraavat mielellään itsevarmoja puhujia. 

Narsissi kukkii

Vierailija
246/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset yltiöpäiseen sielunkumppanuuteen ytms. perustuvat ystävyydet ovat kyllä aika yleisiä julkkisten ja vaikutusvaltaisten ihmisten piireissä. 

Vierailija
247/725 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jarin ja Mariskan platoninen ystävyys syvenee romanttiseksi, niin Virpillä tuskin on varaa heitä tuomita. Ainakaan, jos vuosien takaiset lehtijutut hänen omista säpinöistään varatun miehen kanssa pitävät paikkansa. 

Vierailija
248/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kerrassaan outo juttu ja todella outo parikin vielä. Ei siinä, on Virpi ja Jarikin outo pari.

Vierailija
249/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä silti ottaisin Virpin Mariskan yli.

Mikä sun äidinkieli oikein on? Tuo lause ei ole suomea. Paitsi jos siis kirjaimellisesti tarkoitat esim. kaappaavasi Virpin syliisi ja nostat hänet Mariskan yli.

En  ole tuon lauseen kirjoittaja, mutta minusta somessa kilpailee kaksi kirjoitustyyliä. Kirjakieli ja puheenomainen transskriptio. Esitin ajatukseni 25 vuotta takaperin koulussa, mutta kielenopettajat eivät  ymmärtäneet ollenkaan. Puritanistien näkemyksen mukaan kaiken kirjoittamisen on noudatettava yleiskielen sääntöjä. Mitenkäköhän puritanistit selittävät nuoriso- ja lyhennekielen olemassaolon ja yleisyyden somealustoilla? Väärin kommunikoitu?

Vierailija
250/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on fiksu ja upea nainen, mutta ihme idioottimagneetti. Aina on joutunut vääränlaiseen miesseuraan.

Vierailija
251/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli tullut joku miedompi haastattelu il. Vanha, tai tää eilinen löytyi Googlella mutta en löytänyt enää Il etusivulta vaikka siellä oli muuten samoja otsikoita kuin eilen. Tulin vaan ihmettelemään.

Vierailija
252/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska on fiksu ja upea nainen, mutta ihme idioottimagneetti. Aina on joutunut vääränlaiseen miesseuraan.

Väärin. Typeryys vetää puoleensa typeryyttä. Minusta Mariska on aina ollut vähän hönö. En lainkaan ihmettele hänen ^ystävyyksiään^.

Vierailija
253/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo on omaperäinen ja todella fiksu ja asioita monelta kantilta pohtiva, ettenkö sanoisi jopa suuri ajattelija.

Olisin todella iloinen jos saisin kanssaan keskustella oikein ajan kanssa ilman kiirettä. Ajatusten virtaa mitenkään kiireen ja ajan loppumisen kautta rajoittamatta.

Keskuslla voisi mistä tahansa, mihin suuntaan tahansa aiheet polveilisikaan. 

Keskustella tykkäisin kanssaan, koska ei takuulla aiheet puuttuisi ja mielipiteissä olisi sitä monitahoisuutta jota itse arvostan. 

Asioita voi tarkastella niin monelta eri suunnalta, vaikka oma mielipide jostain olisikin naulattu.

Rakastan kuunnella ohjelmiaan puheradiosta ja tuntuu aina, että aika loppuu kesken, niinkuin tekeekin, koska se on rajallinen.

Vierailija
254/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä teitä.Olen onnellisesti naimisissa oleva muusikko, ja just tossa haastattelussa kuvatun kaltainen ystävyyssuhde on elämän, herkkyyden ja luomisen kipinän ylläpitäviä voimia. On intohimoa ja on intohimoa, kaikki ei aina liity seksiin tai pettämiseen. En näe tossa mitään pahaa tai epäilyttävää. Ja ei, ei näe miehenikään.Jari Sarasvuo ois ihan mieletön keskustelukaveri, en epäile hetkeäkään.

Mitäköhän Jari ja Virpi sitten keskenään puhuvat, jos hengen ravinto pitää hankkia muualta?

Vierailija
255/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä teitä.Olen onnellisesti naimisissa oleva muusikko, ja just tossa haastattelussa kuvatun kaltainen ystävyyssuhde on elämän, herkkyyden ja luomisen kipinän ylläpitäviä voimia. On intohimoa ja on intohimoa, kaikki ei aina liity seksiin tai pettämiseen. En näe tossa mitään pahaa tai epäilyttävää. Ja ei, ei näe miehenikään.Jari Sarasvuo ois ihan mieletön keskustelukaveri, en epäile hetkeäkään.

Mitäköhän Jari ja Virpi sitten keskenään puhuvat, jos hengen ravinto pitää hankkia muualta?

HYVÄT HYSSYKÄT TAAS.... KAI SITÄ YSTÄVIÄ SAA OLLA MOLEMMISSA SUKUPUOLISSA, VAI LOPPUUKO SUN YSTÄVYYTES KAIKKIEN KANSSA KUN PARISUHTEESEEN MENET/OLET....

Vierailija
256/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damage control, eilinen juttu piilotettu ja tehty uusi juttu.

Vierailija
257/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodinhoidosta ja lapsista tappelevat. Onhan se sekin.

Vierailija
258/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapioseksuaali ja Tapio seksuaali! Päivän naurut :D

Vierailija
259/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin artikkelin ja kiinnitin huomion pariin kohtaan.

- sana hyväksikäyttää, vaikka asiayhteydessä onkin tietyllä tapaa -sanat

- jättää vastaamatta viesteihin toisinaan

Vierailija
260/725 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.

Tuntuiko sinusta yhtään pahalta niiden vaimojen puolesta, joiden miesten kanssa Virpi aikoinaan paneskeli?

Monikossa siis ihan?

No Sarasvuon lisäksi ainakin toinen hyvin tunnettu tapaus: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lehti-kuitusen-kolmiodraama-iski-va…

Oliko Sarasvuo jo eronnut kun tämä Virpi astui kuvioihin?