Maksoin jälleen elatusta lapsesta joka todistettavasti ei ole minun.
Väärää isyyttä ylläpidetään lapsen edun vastaisesti, koska äiti kieltäytyy isyyden korjaamisesta.
Viranomaiset, oikeusasteet ja jopa oikeusministeriö pyrkivät säilyttämään nykytilan.
Hyvä meininki?
Kommentit (774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä jonkun nais**oran järjestämä oikeustm**rha
Ns. oikeutta on käyty isän ja lapsen välillä juridisesta isyydestä. Isä on ollut tässä aloitteellinen. Nainen ei ole ollut osapuoli.
Kyllä tilanteen aiheuttaja on aikamoinen osapuoli asiassa.
Isä itse vetkutteli paperitöiden kanssa. Siinä sen oikeusmurhan syvyys. Pttthhh.
Jokaiselle lapselle pitäisi tehdä isyystesti heti, niin loppuisi tällainen pelleily. Tuttavapiirissä on kolme isää, jotka maksavat muiden lapsista. Tosin eivät tiedä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle lapselle pitäisi tehdä isyystesti heti, niin loppuisi tällainen pelleily. Tuttavapiirissä on kolme isää, jotka maksavat muiden lapsista. Tosin eivät tiedä sitä itse.
Isyystestinhän saa kyllä pyytämällä jokainen. Eihän ketään nyt aleta vastentahtoisesti testailemaan, kuulostaa ihan järjettömältä. Miksi tällaiselle olisi edes tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyystestinhän saa kyllä pyytämällä jokainen. Eihän ketään nyt aleta vastentahtoisesti testailemaan, kuulostaa ihan järjettömältä. Miksi tällaiselle olisi edes tarvetta?
Juuri sen takia on tarvetta, että ei tarvitsisi maksaa oikean isän puolesta mitään. Ja jos se tehtäisiin automaattisesti jokaiselle lapselle, niin ei olisi mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sen takia on tarvetta, että ei tarvitsisi maksaa oikean isän puolesta mitään. Ja jos se tehtäisiin automaattisesti jokaiselle lapselle, niin ei olisi mitään ongelmaa.
Mutta sinä siis haluat jostain syystä maksaa koko syntyvän ikäluokan testaamisen verorahoillasi? Voi hyvänen aika.
Siis valtio selvittäisi jokaisen lapsen isyyden jopa vastoin vanhempien toivetta? Aikamoista visiointia.
Edelleen mä olen sitä mieltä, että lapsesta pitäisi tehdä automaattisesti isyystesti jo synnärillä. Silloin mies ei joutuisi sitä vaatimaan ja näin loukkaamaan lapsen äitiä, mutta tällaisilta tilanteilta vältyttäisiin ja naiset joutuisivat vastaamaan omista huonoista valinnoistaan. Tämä olisi ainoa oikeudenmukainen, ketään loukkaamaton keino heti alusta saakka.
Otsikosta voisi päätellä, että ap on aiemminkin ollut tilanteessa, jossa hän on maksanut elareita toisen miehen lapsesta.
Mietippä mamma sitä jos tuollainen sattuu sun oman poikasi kohdalle.
Vieläkö tuollaista puolustelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä siis haluat jostain syystä maksaa koko syntyvän ikäluokan testaamisen verorahoillasi? Voi hyvänen aika.
Mun nähdäkseni oikeuden toteutuminen on kaiken sen rahan arvoista. Mutta mulle onkin tärkeintä elämässä oikeudenmukaisuus, vaikka se maksaisi. Yhden avioliiton se on jo mulle maksanut, kun soittelin aina poliisit mieheni perään kun humalassa lähti autolla jonnekin. Enkä kadu. Jotkin asiat on vaan yksiselitteisesti väärin, eikä mikään hinta ole liian kova niiden korjaamiseksi.
Naiset ovat moraalittomia rahanahneita paskoja, siksi tuollaista tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni hinta. Verorahoja käytetään täysin turhiin kohteisiin miljoonia vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen EI loukkaannu, kun mies teettää isyystestin? Tälle on tarvetta, koska naiset eivät osaa suhtautua asiaan järkevästi.
Sairasta, ja todella väärin tää yhteiskunta kohtelee miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mä olen sitä mieltä, että lapsesta pitäisi tehdä automaattisesti isyystesti jo synnärillä. Silloin mies ei joutuisi sitä vaatimaan ja näin loukkaamaan lapsen äitiä, mutta tällaisilta tilanteilta vältyttäisiin ja naiset joutuisivat vastaamaan omista huonoista valinnoistaan. Tämä olisi ainoa oikeudenmukainen, ketään loukkaamaton keino heti alusta saakka.
Taitaisi monen synnyttävän ädin poskia vielä lisää kuumottaa jos noin tehtäisiin :D
Hyvä idea.
Christiiina kirjoitti:
Otsikosta voisi päätellä, että ap on aiemminkin ollut tilanteessa, jossa hän on maksanut elareita toisen miehen lapsesta.
Tämä on se case, jossa mies sai tietää, että vaimo petti ja 2v lapsi ei olekaan hänen. Isyystesti sen todisti. Isyyden kumoaminen ei onnistunut, koska aikaraja meni 2 kk yli. Nyt maksaa elatusta ad 18 v ja lapsi perii hänet.
Av-mammojen enemmistön mielestä tämä on oikein. Minusta ei. Av-mammojen mielestä isän olisi pitänyt myös jatkaa isyyttään tälle vieraan miehen lapselle ja ilmeisesti mahdollistaa lapsivapaat tuolle pettäjä-äidille ja lapsen oikealle isälle..
Christiiina kirjoitti:
Niitä maksellaan joka kuukausi.
Näitä "toisen miehen" siittämiä lapsia on tuhansia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta rahoittaa kenenkään rlämänhallinta- ja parisuhdeluottamuspulaa. Saatte ihan itse selvitä niistä. Rajansa verorahojen tuhlaamisellakin. Olen omien lasteni isyydestäni ollut täysin varma kuten kaikki tietämäni miehet, ja olisin nauranut pakolliselle isyystestille.
Asia voidaan riitauttaa, jos siinä on jotakin epäselvää. Silloin tehdään isyystesti. Ihan perusjuttuja, älä levitä valheellista tietoa.