Maksoin jälleen elatusta lapsesta joka todistettavasti ei ole minun.
Väärää isyyttä ylläpidetään lapsen edun vastaisesti, koska äiti kieltäytyy isyyden korjaamisesta.
Viranomaiset, oikeusasteet ja jopa oikeusministeriö pyrkivät säilyttämään nykytilan.
Hyvä meininki?
Kommentit (774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lait on hyviä ja kerralla oikein tehtyjä, muuttumattomia!
Kuten varmasti tiedät, lakeja muutetaan koko ajan. Mutta harvoin siksi, että yksi paperihommien tekemiseen kykenemätön mies itkee osaansa pitkin somea vuodesta toiseen. Isyyden kumoamisella on takaraja syystä. Useimmille ihmisille se sopii hyvin ja käy oikeustajuun. Kerätkää nyt vaan kolehtia sille marttyyrillenne. Se hoitaa asian helpoimmin.
Ja aivan oikein on tilanne, jossa nainen paukauttaa itsensä paksuksi jollekin toiselle miehelle, ja vasta tuon jumalallisen takarajan jälkeen kertoo tuon miehelleen, jolta kätevästi saadaan lisärahaa uuteen perheeseen?
Menkääpä nyt vähän itseenne, loiset ja kuppaajat.
Kysyn, kuka pakottaa Sinua tai muita kaltaisia miehiä olemaan näiden loisien ja kuppaajien kanssa? Ja mikä huvittavinta ja naurettavaa, harrastatte vielä naisen kanssa seksiä. Äly hoi, missä järki? Täältä huutonaurut. Höpsis.
Kuka pakottaa?
Lakiko? Vai tulevatko luvaatta kotiisi. Eikö silloin kannattaisi soittaa jo poliisit paikalle. Vai raiskaavatko naiset näitä avuttomua miehiä?Normaali miehillä ei tätä ongelmaa
ole, en edes ole kuullut omassa tuttava- ja ystäväpiirissä vastaavia ongelmia, vaan parisuhde kukoistaa ja miehet haluavat lisää lapsia ja nauttivat elämästään onnellisena puolisona ja isänä.Katsos kun joukossanne on näitä psykoja, jotka ovat hyvää pataa kunnes uhri on koukussa kiduksia myöten ja vasta sitten rupeavat kelaamaan. Myös taitavaa psykopaattistasoista manipuloijaa löytyy. Jos ei ole kokemusta - kuten viestisi perusteella sinulla ei ole - niin ei kauheasti asiasta kannata viisastella eikä lakaista ongelmaa maton alle. Sillä tavalla vain tuetaan tuollaista patologista toimintaa.
Ja pointtihan on tietenkin, että koska äitiys on pyhää niin yhteiskuntamme tukee äitejä, ihan riippumatta siitä millaiset rattaat korvien välissä raksuttavat.Hehheh...sekö on muiden syy. Eikö itsellä ole mitään vastuuta valinnoista?
Ja jos joku psykopaatti sattuu kohdalle, viisas ihminen eroaa parisuhteesta, eikä jää suhteeseen uhriutumaan ja itkemään, vaan menee elämässä eteenpäin ja ottaa vääristä valinnoista oppia. Ja voi kysyä vaikka äidiltään neuvoa, jos nyt satu olemaan yhtä naishirviö, mitä on ollut kohtaamasi naiset.
Mahtaa äitisi olla ylpeä pojastaan ja kuinka käyttäydyt naisia ja lapsia kohtaan. Äitisi nyt sattuu olemaan myös nainen.
Vielä kerran: taitava psyko näyttää iloista naamaa kunnes on liian myöhäistä. Eihän noi muuten saisikaan ketään vieteltyä.
Ja sitä oppia tässä juuri jaan muille: älkää miehet tehkö lapsia! Koskaan et tiedä minkälainen hirvitys kuoren alta paljastuu, ja oikeutesi ovat nolla - ja naisten mielestä näin tulee ollakin, minkä tämän palstan kirjoittelu on hyvin todistanut.
Itse olen ottanut opikseni ja piuhat on poikki, ei tule elareita enää, siitäs saitte. :)Hyvä että sinulla on piuhat poikki, oikein hyvä.
Mutta en voi olla ihmettelemättä... Ihanko tosiaan useampikin mies ajattelee noin? Että jos pari vuotta sen jälkeen kun on lapsi tehty niin sen äiti paljastuu ääliöksi niin koko lasta ei olisi kannattanut tehdä? Että se lapsi itsessään ei ole minkään arvoinen? Oli se sitten biologisesti oma tai ei, mutta sille saa olla isä kuitenkin, sillä ei ole mitään itseisarvoa miehille? Tosi hämmentävää, en mitenkään saa tuosta kiinni.
Haluatko sitten itse maksaa pari-kolmesataa euroa kuussa jonkun muun kuin oman lapsesi vanhemmille? Et varmaankaan??
Siis jos olisin kasvattanut mitä tahansa lasta omanani 2 vuotta niin taistelisin kynsin ja hampain että saisin pitää vanhemman oikeudet vaikka paljastuisikin ettei lapsi olisi oma! Ja sen mukana tulee tietysti myös elatusvelvollisuus. Joskin itse olisin tavoitellut vähintään vuoroviikko-systeemiä jossa elatuksen määräkin lasketaan eri tavalla kuin jos lapsi on huomattavasti enemmän jommallakummalla.
Anteeksi, mutta elämänkokemukseeni perustuen minun on hyvin vaikea uskoa moiseen pyytettömyyteen. Viimeistään silloin, kun huomaat, että tapaamisoikeutesi = käytännössä nolla, hiipuu viimeistään se ainut jäljelle jäänyt eli maksamisen ilo.
Oletko itse Jani? Rakastitko lasta missään vaiheessa oikeasti? Jos rakastit, en voi ymmärtää käytöstäsi.
Plus, tämä ei ole yhteiskunnallinen ongelma. Tämä on nyt vain sinun showsi. Joskus on aika lopettaa ainakin julkisuus sen ympärillä.
En ole Jani - ja tämä ON yhteiskunnallinen ongelma, jota ei tule hyssytellä tai vähätellä.
Kuinka montaa ihmistä vuodessa tämä koskettaa?
Riittävän montaa suoraan, ja välillisesti vielä useampaa. Ja jos koskettaisikin vain yhtä niin olisiko se syy hyväksyä vääryys?
Eli kuinka montaa suunnilleen ja perustuen mihin? Jos yhtä, niin se on hänen ihan henkilökohtainen ongelmansa, johon avaimet (paperit) olivat omissa käsissä (takakontissa). Ikävää, mutta lopettakaa jo meuhkaaminen. Lapsi kärsinee tästäkin showsta eniten. Asiat voi hoitaa vähemmälläbjulkisella porulla oikeusteitse, ja jos se ei etene niin se on voi voi.
Asia sovittu. Jatkossa sovellan logiikkaanne myös toisinpäin, eli myötätuntoni psykopaattien hyväksikäyttämille naisille = 0. Samoin jos vaikkapa seks. hyväks. k. uhri ilmoittaa hommistaan liian myöhään niin se on voi voi.
Adieu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lait on hyviä ja kerralla oikein tehtyjä, muuttumattomia!
Kuten varmasti tiedät, lakeja muutetaan koko ajan. Mutta harvoin siksi, että yksi paperihommien tekemiseen kykenemätön mies itkee osaansa pitkin somea vuodesta toiseen. Isyyden kumoamisella on takaraja syystä. Useimmille ihmisille se sopii hyvin ja käy oikeustajuun. Kerätkää nyt vaan kolehtia sille marttyyrillenne. Se hoitaa asian helpoimmin.
Ja aivan oikein on tilanne, jossa nainen paukauttaa itsensä paksuksi jollekin toiselle miehelle, ja vasta tuon jumalallisen takarajan jälkeen kertoo tuon miehelleen, jolta kätevästi saadaan lisärahaa uuteen perheeseen?
Menkääpä nyt vähän itseenne, loiset ja kuppaajat.
Kysyn, kuka pakottaa Sinua tai muita kaltaisia miehiä olemaan näiden loisien ja kuppaajien kanssa? Ja mikä huvittavinta ja naurettavaa, harrastatte vielä naisen kanssa seksiä. Äly hoi, missä järki? Täältä huutonaurut. Höpsis.
Kuka pakottaa?
Lakiko? Vai tulevatko luvaatta kotiisi. Eikö silloin kannattaisi soittaa jo poliisit paikalle. Vai raiskaavatko naiset näitä avuttomua miehiä?Normaali miehillä ei tätä ongelmaa
ole, en edes ole kuullut omassa tuttava- ja ystäväpiirissä vastaavia ongelmia, vaan parisuhde kukoistaa ja miehet haluavat lisää lapsia ja nauttivat elämästään onnellisena puolisona ja isänä.Katsos kun joukossanne on näitä psykoja, jotka ovat hyvää pataa kunnes uhri on koukussa kiduksia myöten ja vasta sitten rupeavat kelaamaan. Myös taitavaa psykopaattistasoista manipuloijaa löytyy. Jos ei ole kokemusta - kuten viestisi perusteella sinulla ei ole - niin ei kauheasti asiasta kannata viisastella eikä lakaista ongelmaa maton alle. Sillä tavalla vain tuetaan tuollaista patologista toimintaa.
Ja pointtihan on tietenkin, että koska äitiys on pyhää niin yhteiskuntamme tukee äitejä, ihan riippumatta siitä millaiset rattaat korvien välissä raksuttavat.Hehheh...sekö on muiden syy. Eikö itsellä ole mitään vastuuta valinnoista?
Ja jos joku psykopaatti sattuu kohdalle, viisas ihminen eroaa parisuhteesta, eikä jää suhteeseen uhriutumaan ja itkemään, vaan menee elämässä eteenpäin ja ottaa vääristä valinnoista oppia. Ja voi kysyä vaikka äidiltään neuvoa, jos nyt satu olemaan yhtä naishirviö, mitä on ollut kohtaamasi naiset.
Mahtaa äitisi olla ylpeä pojastaan ja kuinka käyttäydyt naisia ja lapsia kohtaan. Äitisi nyt sattuu olemaan myös nainen.
Vielä kerran: taitava psyko näyttää iloista naamaa kunnes on liian myöhäistä. Eihän noi muuten saisikaan ketään vieteltyä.
Ja sitä oppia tässä juuri jaan muille: älkää miehet tehkö lapsia! Koskaan et tiedä minkälainen hirvitys kuoren alta paljastuu, ja oikeutesi ovat nolla - ja naisten mielestä näin tulee ollakin, minkä tämän palstan kirjoittelu on hyvin todistanut.
Itse olen ottanut opikseni ja piuhat on poikki, ei tule elareita enää, siitäs saitte. :)Hyvä että sinulla on piuhat poikki, oikein hyvä.
Mutta en voi olla ihmettelemättä... Ihanko tosiaan useampikin mies ajattelee noin? Että jos pari vuotta sen jälkeen kun on lapsi tehty niin sen äiti paljastuu ääliöksi niin koko lasta ei olisi kannattanut tehdä? Että se lapsi itsessään ei ole minkään arvoinen? Oli se sitten biologisesti oma tai ei, mutta sille saa olla isä kuitenkin, sillä ei ole mitään itseisarvoa miehille? Tosi hämmentävää, en mitenkään saa tuosta kiinni.
Haluatko sitten itse maksaa pari-kolmesataa euroa kuussa jonkun muun kuin oman lapsesi vanhemmille? Et varmaankaan??
Siis jos olisin kasvattanut mitä tahansa lasta omanani 2 vuotta niin taistelisin kynsin ja hampain että saisin pitää vanhemman oikeudet vaikka paljastuisikin ettei lapsi olisi oma! Ja sen mukana tulee tietysti myös elatusvelvollisuus. Joskin itse olisin tavoitellut vähintään vuoroviikko-systeemiä jossa elatuksen määräkin lasketaan eri tavalla kuin jos lapsi on huomattavasti enemmän jommallakummalla.
Anteeksi, mutta elämänkokemukseeni perustuen minun on hyvin vaikea uskoa moiseen pyytettömyyteen. Viimeistään silloin, kun huomaat, että tapaamisoikeutesi = käytännössä nolla, hiipuu viimeistään se ainut jäljelle jäänyt eli maksamisen ilo.
Oletko itse Jani? Rakastitko lasta missään vaiheessa oikeasti? Jos rakastit, en voi ymmärtää käytöstäsi.
Plus, tämä ei ole yhteiskunnallinen ongelma. Tämä on nyt vain sinun showsi. Joskus on aika lopettaa ainakin julkisuus sen ympärillä.
En ole Jani - ja tämä ON yhteiskunnallinen ongelma, jota ei tule hyssytellä tai vähätellä.
Kuinka montaa ihmistä vuodessa tämä koskettaa?
Riittävän montaa suoraan, ja välillisesti vielä useampaa. Ja jos koskettaisikin vain yhtä niin olisiko se syy hyväksyä vääryys?
Eli kuinka montaa suunnilleen ja perustuen mihin? Jos yhtä, niin se on hänen ihan henkilökohtainen ongelmansa, johon avaimet (paperit) olivat omissa käsissä (takakontissa). Ikävää, mutta lopettakaa jo meuhkaaminen. Lapsi kärsinee tästäkin showsta eniten. Asiat voi hoitaa vähemmälläbjulkisella porulla oikeusteitse, ja jos se ei etene niin se on voi voi.
Asia sovittu. Jatkossa sovellan logiikkaanne myös toisinpäin, eli myötätuntoni psykopaattien hyväksikäyttämille naisille = 0. Samoin jos vaikkapa seks. hyväks. k. uhri ilmoittaa hommistaan liian myöhään niin se on voi voi.
Adieu.
sulta mitään myötätuntoa liiennyt kellekään ennenkään
Jos isän ja lapsen DNA-tulos ei täsmää miksi maksat elatusrahaa äidille?
[/quote] .. Mun nähdäkseni oikeuden toteutuminen on kaiken sen rahan arvoista. Mutta mulle onkin tärkeintä elämässä oikeudenmukaisuus, vaikka se maksaisi. Yhden avioliiton se on jo mulle maksanut, kun soittelin aina poliisit mieheni perään kun humalassa lähti autolla jonnekin. Enkä kadu. Jotkin asiat on vaan yksiselitteisesti väärin, eikä mikään hinta ole liian kova niiden korjaamiseksi.[/quote]
Todella hienosti ja kunnioitettavasti olet toiminut (vaikket ehkä ainakaan ihan kaikkien rattijuoppokännikalojen mielestä - vaikka heistäkin joku saattaa olla hengissä vain siksi että olet toiminut ihailtavan vastuullisesti).
Vierailija kirjoitti:
Minun exä olisi halunnut teettää isyystestin. Lapsi näyttää täysin isältään. Sanoin että saa teettää testin jos haluaa, mutta minä en osallistu kuluihin. Oltiin naimisissa, niin sen olisi joutunut itse maksamaan n. 700e. Ei sitten teettänyt testiä ja nyt vuosia eron jälkeen vielä laulaa kylillä, että minä olen testin kieltänyt ja ei ole oikea isä/maksaa elareita turhaan (nekin pyörii kelan ulosoton kautta). Antaisin vieläkin teettää sen isyystestin, mutta ei olla oltu tekemisissä vuosiin. Ihme pelle, ei voi isäksi sanoa.
Vain ääliön suomilehmän mielestä tuollaiselle pellelle antaminen vaikuttaa hyvältä idealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin lapsen edun vastaisesti?
päinvastoin. onhan se lapsenkin edun mukaista, että yh mamma saa jonkun random miehen maksajaksi
Lapsen elatusta siinä maksetaan, joka on lapsen etu.
mammalle ne rahat menee, mutta olet sen verran oikeassa, että, hyvä kun saadaan joku maksamaan, koska mamma ei itse viitsi itseään elättää
Kyläharakan tapauksessa mamma taitaa olla ihan työssäkäyvä keskiluokkainen ihminen.
Mitä nyt on ehdollinen vankeustuomio kavalluksesta. Mutta kenelläpä työssäkäyvällä keskiluokkaisella ei sellaisia olisi.
Minä odotan, kun se nainen tekee tutkitapyynnön kunnianloukkauksesta ja tämä typerys tuomitaan, ja taas se saa maksaa. Tyhmyydestä kun sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin jälleen elatusta lapsesta joka todistettavasti ei ole minun.
Miksi et tee asialle mitään?
Ihan itse se typerys päätti olla hakematta isyyden purkua, kun sen olisi helposti saanut. Ja sitten itkee julkisuudessa. Voiko olla tyhmempää, mä olisin ihan hiljaa jos noin tyhmän päätöksen olisin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan, kun se nainen tekee tutkitapyynnön kunnianloukkauksesta ja tämä typerys tuomitaan, ja taas se saa maksaa. Tyhmyydestä kun sakotetaan.
No oikeastiko luulet, että tämä aloitus on hänen, jonka kaikki tietävät? Tämä ketju on täynnä kunnianloukkauksia tätä juridista isään kohtaan, jolla ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa.
Sitä vain toivon, että silloin kun tämä lapsi on vanhempi ei hän ymmärrä, että hänestä tämä kaikki puhe on. Toivon, että päättyy ennen sitä. Näiden avausten tekeminen asiasta ei vie asiaa mihinkään suuntaan, oikeus tämän on jo päättänyt.
Muistelen lukeneeni todennäköisesti juuri tästä tapauksesta ja tässäkin asianomistajalla olisi ollut aikaa toimia, mutta ei toiminut. Sillon se on... voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla naisen kunniaa on loukattu?
[/quote]... Lapsia teet vasta sitten kun pystyt kumppanisi kanssa puhumaan kaikista asioista. Eikö tämä olekaan ihan selviö kaikille?[/quote]
Sinulle siis selviö. Ja ajattelet että siis muillekin?
Runsaissa viinapromilleissa ajo ei sallittua, oletan että sinulle selviö. Vaikka selviö niin miksiköhän tuon tuostakin humalaiset ajavat autolla kännipäissään ihmisiä kuoliaiksi? - Eiköhän tuo riitä selviöistä.
Christiiina kirjoitti:
Mun miespuolinen serkku sai lapsen 21-vuotiaana silloisen naisystävänsä kanssa. Se meni niin, että naisystävä ehdotti serkulleni, että voisiko tämä siittää hänelle lapsen, mutta serkkuni ei tarvitse ikinä huolehtia lapsesta eikä osallistua elatukseen, vaan äiti haluaa hoitaa lapsen kokonaan itse. Sitten kun lapsi oli vasta taapero, he erosivat ja silloin tehtiin lastenvalvojalla elatussopimus, että serkkuni pitäisi maksaa elareita. Serkkuni sitten kysyi lapsen äidiltä, että onko hänen pakko maksaa elareita, kun ei hän haluaisi, kun sopimus alunperin oli, ettei hänen tarvitse maksaa mitään. Tähän lapsen äiti totesi, että ei sitten tarvitse maksaa. Kuitenkin 10v myöhemmin lapsen äiti otti yhteyttä lastenvalvojaan ja valitti, ettei lapsen isä ole maksanut elareita ja nyt hän haluaa ne 10v elarit takautuvasti ja että lapsen isä alkaa maksaa elareita kuukausittain.
Näin ollen serkulleni tuli aika iso lasku tästä, vaikka hän alunperin oli sydämellinen ihminen, kun hän suostui siittämään lapsen silloiselle tyttöystävälleen. Jos hän olisi kieltäytynyt, olisi tämä nainen joutunut hakeutumaan hedelmöityshoitoihin yksityiselle klinikalle ja se vasta kalliiksi olisi tullut.
Ne paperit, ne paperit.
Eli tekivätkö serkkusi ja hänen naisystävänsä paperilla oikeaksi todistetun sopimuksen asiasta (vai olisiko tuollaisella sopimuksella ollut mitään juridista arvoa ja merkitystä; esim. huoneenvuokraukseen liittyen voidaan yrittää tehdä sopimuksia, jotka laki ilmoittaa pätemättömiksi).