Tapailemani mies ei kertonut vastustavansa/vihaavansa tatuointeja ja suuttui kun saunoessa sai selville että minulla on tatuointi vaatteiden alla piilossa
Huoh, olisi vaan suoraan laittanut että "tatuoidut ei kiitos"
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt menee tapailumiehen kanssa saunaan. Voi hyvät pölvästit taas.
No, miks ei? Seksiäkin harrastetaan, vaikkei edes tapailla.
Kun ei ole kiire seurustella vakavasti, sitä ehtii saunaankin välissä.
En silti ensitreffeillä ketään saunaan korvista taluttaisi, mutta muutaman kuukauden sisällä hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
No emme tietenkään ensi treffeillä menneet! Mutta kolmansilla. Jotka olivat sitten viimeiset.. A.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emme tietenkään ensi treffeillä menneet! Mutta kolmansilla. Jotka olivat sitten viimeiset.. A.p
No, ne lihakarjan leimat nyt vain eivät ole kuin joidenkin miesten mieleen.
Miksi niitä pitää ottaa? Näyttää suttuiselta, jos ei heti niin 30 vuoden päästä kuitenkin.
Pukeudun ns klassisesti ja meikkaan hillitysti joten liekö mies sitten kuvitteli,ettei tämän tyylisellä voi tatuointeja olla... lantiossani on kuitenkin pieni sudenkorento eikä mikään nuoruudenhairahdus vaan kolme vuotta sitten pitkän harkinnan jälkeen otettu. Halusin pienen siron kuvan jonka saa piiloon. En aina edes muista sitä.
A.p
Huono,tosi huono.
Ehkä päivän huonoin.
Aivan sama mitä jotkut dildohenkarit ajattelevat yhtään mistään. Hyvä vaan jos vihaavat tatskoja niin pysyvät käskemättä kauempana. Tsemppiä ap, tuollainen tyyppi on takuulla ongelmallinen ja vallanhaluinen muutenkin. Itse olen tatuoitu nainen enkä minäkään tykkää suurimman osan tatskoista, mutta en myöskään ilmaise sitä millään lailla. Aivan sama mulle.
Kuka edes laittaa tänä päivänä tatuointeja.
Vain idiootit.
Vierailija kirjoitti:
pimeässä pannaan, että saa edes elatusmaksut, ennen kuin mies huomaa ällöttävät töhryt