Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas täti ei suostu maksamaan lasten syntymäpäivämatkaa ja autoa

Vierailija
13.07.2022 |

Vanhin lapseni täyttää syksyllä 18 ja nuoremmat 10 vuotta. Vanhin lapsi toivoo lahjaksi autoa, käytetty riittää, ei tarvitse olla mitenkään hieno tai uusi, kunhan auto toimii. Nuoremmat taas haluaisivat New Yorkiin, se on ollut jo pitkään unelmana, poika on kova NHL-fani ja haluaisi pelin nähdä paikan päällä. Itse olen pienituloinen yh ja en tietenkään noin kalliita lahjoja pysty hankkimaan. Täti ja/tai tädin aikuinen tytär voisi lähteä lasten kanssa matkalle, itselleni en siis tietenkään edes odota matkaa.

Täti (eli sisareni) on korkeasti koulutettu, ollut aina hyvätuloisessa työssä. Ulkomailla oli vuosia ja palkat sai verottomana eli rahaa siis riittää. Myös miehensä on hyvätuloinen. Heillä on velaton talo, hieno kesämökki, sijoitusasuntoja, hienot autot jne.

Tuntuu niin väärältä että täti ei halua tarjota lapsille asioita, joista ovat unelmoineet jo niin pitkään. Jos itselläni olisi rahaa noin paljon niin kyllä mieluusti käyttäisin sitä ja tarjoaisin lähipiirilleni asioita joita he haluaisivat. Hautaanko aikoo rahat viedä mukanaan?

Ymmärrän kyllä että itse olen syyllinen siihen että minulla ei ole asiat noin hyvin. En ole hankkinut rahakasta ammattia, käynyt kouluja niin pitkälle jne. Mutta miksi siitä pitää rangaista myös lapsiani?

Kommentit (382)

Vierailija
381/382 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä nyt sitten kävikään?

Vierailija
382/382 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä nyt sitten kävikään?

Täti porskuttaa iloisena elämässään ja ap syö verenpainelääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä