Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas täti ei suostu maksamaan lasten syntymäpäivämatkaa ja autoa

Vierailija
13.07.2022 |

Vanhin lapseni täyttää syksyllä 18 ja nuoremmat 10 vuotta. Vanhin lapsi toivoo lahjaksi autoa, käytetty riittää, ei tarvitse olla mitenkään hieno tai uusi, kunhan auto toimii. Nuoremmat taas haluaisivat New Yorkiin, se on ollut jo pitkään unelmana, poika on kova NHL-fani ja haluaisi pelin nähdä paikan päällä. Itse olen pienituloinen yh ja en tietenkään noin kalliita lahjoja pysty hankkimaan. Täti ja/tai tädin aikuinen tytär voisi lähteä lasten kanssa matkalle, itselleni en siis tietenkään edes odota matkaa.

Täti (eli sisareni) on korkeasti koulutettu, ollut aina hyvätuloisessa työssä. Ulkomailla oli vuosia ja palkat sai verottomana eli rahaa siis riittää. Myös miehensä on hyvätuloinen. Heillä on velaton talo, hieno kesämökki, sijoitusasuntoja, hienot autot jne.

Tuntuu niin väärältä että täti ei halua tarjota lapsille asioita, joista ovat unelmoineet jo niin pitkään. Jos itselläni olisi rahaa noin paljon niin kyllä mieluusti käyttäisin sitä ja tarjoaisin lähipiirilleni asioita joita he haluaisivat. Hautaanko aikoo rahat viedä mukanaan?

Ymmärrän kyllä että itse olen syyllinen siihen että minulla ei ole asiat noin hyvin. En ole hankkinut rahakasta ammattia, käynyt kouluja niin pitkälle jne. Mutta miksi siitä pitää rangaista myös lapsiani?

Kommentit (382)

1/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo ja trolli

Vierailija
2/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla ihan tosissasi nyt kuitenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rahaa viikkoon, ilmeisesti olet varakkaampi kuin minä. Voisitko pistää tulemaan?

Vierailija
4/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin silmitöntä törkeyttä ollakaan? Pakko olla provo.

Vierailija
5/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo,niin enpä.voi muuta sanoa,kuin että ap on hyväksikäyttäjä.

Vierailija
6/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot laiska lokki. Vastenmielinen paska jos et oo trolli.

Vierailija
7/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaresi on ihan yhtä velvollinen maksamaan lastesi lahjoja kuin naapurin Pena. Penan kanssa tosin saattaisit jopa saada diilin aikaiseksi....

Vierailija
8/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meni tuon väkertämiseen?

Vierailija
9/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttymättömät halut eivät vanhingoita. Oppii arvostamaan asioita jos ne joskus saavuttaa

Vierailija
10/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo enkä mitenkään törkeä. Täti on todella varakas, nämä lahjatoiveet vastaa hänen kohdallaan sitä jos minä antaisin jollekin lahjaksi parinkymmenen euron arvoisen lahjan. Minä olen myös aikoinaan paljon tädin lasta hoitanut kun he loivat uraa ja työpäivät oli pitkiä. Jonkinlaista kiitollisuutta voisi tästäkin osoittaa. Olin aina valmis tulemaan hoitajaksi vaikka lyhyellä varoitusajalla tuli tieto että nyt tarvittaisiin hoitajaa yms.

ap

Että kehtaat vielä sanoa mitään! Suu saippualla pese ja sitten suu kiinni ja näppis jorpakkoon. Hyi!

Vierailija
11/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla oli vuosia ja palkat sai verottomana eli rahaa siis riittää. 

Missä "ulkomailla" saa palkan verottomana?

Vierailija
12/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provo tai muuten vaan saakelin typerä trolli, niin kaltaisiasi röyhkimyksiä on valitettavasti olemassa, jotka pitävät suorastaan itsestäänselvänä, että paremmin toimeentulevat sukulaiset kustantaisivat myös heille ja/tai heidän kakaroilleen kaiken mahdollisen, mitä kehtaavat pyytää ja kun ei mene pyyntöjen kans putkeen, niin alkaa räkytys, ulina ja uhriutuminen.

Vierailija
13/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabimaassa

ap

Vierailija
14/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täti on aina kehunut kuinka kivoja lapsia ovat ja että olisi ihana lähteä yhdessä joskus vaikka reissuun. No sitä reissua ei ole vielä tullut, mielestäni ei ole mitenkään kohtuutonta jos lasten lahjapyyntönä on New Yorkin matka.

ap

Älä viitsi jatkaa.

Vierailija
15/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut varakkaan äijän. Mitäs menit persaukisen miehen kanssa lisääntymään.

Vierailija
16/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabimaassa

ap

Ja mikähän sellainen maa on?

Vierailija
17/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41985 kirjoitti:

Pakko olla provo ja trolli

Ja vielä harvinaisen huono.

Vierailija
18/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täti on aina kehunut kuinka kivoja lapsia ovat ja että olisi ihana lähteä yhdessä joskus vaikka reissuun. No sitä reissua ei ole vielä tullut, mielestäni ei ole mitenkään kohtuutonta jos lasten lahjapyyntönä on New Yorkin matka.

ap

Sä oot uskomaton todellisuudesta vieraantunut possu

Vierailija
19/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on nyt kalliita lahjatoiveita tädille.

Vierailija
20/382 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabimaassa

ap

Ja mikähän sellainen maa on?

Arabiemiirikunnat

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän