Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinun kumppanisi reagoi omiin menoihisi?

Vierailija
09.05.2023 |

Jos sinulla on omia menoja menet vaikka tapaamaan ystävääsi kahvin merkeissä tai menet vaikka mökille yöksi ystävä porukan kanssa tai jos menet johonkin paikkaan tapaamaan ystäviä ja siellä on vastakkaista sukupuolta edustavia ihmisiä.
Miten teidän kumppanit reagoi mitä mieltä he ovat?
Minun mieheni ei tykkää jos minulla on omia menoja. Epäilee kovasti petänkö häntä tai teenkö jotain väärää siellä.
Hänen täytyy myös tietää paikka mihin menen, keitä siellä on ja miten kauan viivyn ja koska tulen takaisin kotiin.
Mieheni ei tykkää jos olen yötä pois kotoa tai jos kuvioissa on alkoholia.
Haluaisin kuulla miten muissa suhteissa toimitaan.
Minua surettaa todella paljon mieheni reaktiot ja olen sen takia perunut monia menojani.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy koska tulen takaisin ja sitten kun tulen takaisin, kysyy oliko kivaa.

Vierailija
2/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvetta heilua yli öiden jossain juopporemmeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyytyväinen, että hänkin saa välillä omaa aikaa 😂 ja keittiö kiiltää puhtauttaan, kun tulen takaisin.

Vierailija
4/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
5/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustavasti. Viihdyn kotona ja pitäisi välillä useamminkin saada aikaiseksi lähteä jonnekin. Mies tukee ja auttaa järjestämään asiat niin, että kaikki hoituu.

Vierailija
6/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovinkaan paljoa omia menoja ja erityisesti kumpikaan ei käytä alkoholia. Molemminpuolinen luottamus on täydellinen.

Vierailija
7/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rajoita eikä epäile. Ei ole edes mustasukkainen, vaikka kerran hälle kännissä tunnustin, nimeä taikka muuta yksilöivää kuitenkaan mainitsematta,  että olen  ihastunut toiseen. Tarkensin toki että yksipuolinen juttu

Vierailija
8/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suhtautui huonosti ja kehitti aina jotain draamaa, siksi eksä. Nykyinen suhtautuu normaalisti.

Vierailija
9/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on iloinen että mulla on jotain hauskaa tiedossa. Kysyy normaalit speksin ja toivottaa kivaa iltaa/reissua jne.

Ap sun mies on sairas ja ahdistava

Vierailija
10/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kielletty koskaan enkä sellaista hyväksyisi.

Vierailija
11/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kannustaa minua menemään ja tarjoutuu oma-aloitteisesti hoitamaan koiraa sen aikaa. Viimeksi vappuna, kun juteltiin kesäsuunnitelmista, hän totesi ettei itse raski tänä kesänä laittaa kovin paljon rahaa lomareissuun (teemme toukokuussa yhden reissun ja kesäkuussa toisen yhdessä), mutta hoitaa koiran mielellään jos haluan itse vielä heinäkuussa käydä jossain.

En olisi jäänyt suhteeseen, jossa toinen pyrkisi kahlitsemaan kotiin.

Vierailija
12/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reagoi mitenkään, kunhan kerron ajoissa.

Oli minullakin mies, joka ei tykännyt menoistani. Kerran taas ilmoitti kotiintuloajan, kun olin menossa työkavereitten kanssa illan viettoon. Siitä minä en välittänyt vaan myöhästyin. Mies siitä suuttuneena meni nukkumaan sohvalle. Minä kovasti harmittelin, kun kotiin tulin. Juhlapaikalla olisin ehkä saanut nukkua jonkun miehen vieressä. On ollut monesta muustakin syystä pitkään entinen.

Vierailija
13/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Itsestäänselvää että kumpikin voi mennä omissa menoissaan. Ilmoitetaan jos ei tulla yöksi kotiin.

Vierailija
14/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaa tietenkin.

Hänestä on vain hyvä että on omaa tekemistä ja omia ystäviä. Just olin 4,5 vkoa reissussa mistä puolet yksin. Viimeviikolla kahvilla yhden kaverin kanssa ja just sovin tapaamisen toisen kanssa huomisrmelle

Vierailija
15/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy vain mihin menen ja kenen kanssa ja milloin tulen kotiin. Tykkää välillä olla kotona yksin. En kyllä ikinä jää yöksi mihinkään niin en osaa sanoa miten reagoisi tuohon.

Vierailija
16/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia ei olekaan varmaan useimmalla, ellei kumppani sattumoisin viihdy enimmäkseen vastakkaisen sukupuolen edustajien seurassa.

Vierailija
17/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on pitemmän aikaa sanonut minulle että suhteeni vaikuttaa pahalta. Mieheni kuulemma kontrolloi liikaa minua ja olen itse muuttunut ihmisenä hiljaisemmaksi ja minua on vaikea saada enää pois kotoa. Näin sanoi ystäväni ja minä tyhmä olen nyt ruvennut vasta itse huomaamaan että minun ei ole oikeasti hyvä olla ja miehen sanat ja teot satuttavat minua ja saa oloni epävarmaksi ja kurjaksi. Että mua hävettää!

Nyt kun luen teidän vastauksia silmäni avautuivat vielä enemmän ja tajuan todellakin että mieheni toimii minua kohtaan väärin. Olisinpa tajunnut jo aikaisemmin mutta olen kokoajan antanut miehelleni anteeksi, yrittänyt miellyttää häntä ja ajatellut että kai tää on ihan normaalia kyllä mä tän kestän.

Ap

Vierailija
18/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ystäväni on pitemmän aikaa sanonut minulle että suhteeni vaikuttaa pahalta. Mieheni kuulemma kontrolloi liikaa minua ja olen itse muuttunut ihmisenä hiljaisemmaksi ja minua on vaikea saada enää pois kotoa. Näin sanoi ystäväni ja minä tyhmä olen nyt ruvennut vasta itse huomaamaan että minun ei ole oikeasti hyvä olla ja miehen sanat ja teot satuttavat minua ja saa oloni epävarmaksi ja kurjaksi. Että mua hävettää!

Nyt kun luen teidän vastauksia silmäni avautuivat vielä enemmän ja tajuan todellakin että mieheni toimii minua kohtaan väärin. Olisinpa tajunnut jo aikaisemmin mutta olen kokoajan antanut miehelleni anteeksi, yrittänyt miellyttää häntä ja ajatellut että kai tää on ihan normaalia kyllä mä tän kestän.

Ap

Ei ole liian myöhäistä muuttaa asioita. Ja jos mies ei halua muuttua, on parempi erota. Jos jäät tuollaiseen suhteeseen, sinusta tulee katkeroitunut marttyyri.

Vierailija
19/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No petitkö?

Vierailija
20/39 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskushan sitä pakostikin tulee menoista kiistaa, kun ei kerran joka asiasta olla molemmat kiinnostuneita ja aina yhdessä mennä joka paikkaan. Liian isot eroavaisuudet ja erilliset menot aiheuttaa erojakin.

Omassa suhteessa hengelliset asiat oli sellaisia. Kun halusin ruveta katsomaan kristillistä kanavaa, lukemaan raamattua ja käydä seurakunnassa, se aiheutti kaikenlaista ensi alkuun. Vasta kun toinenkin kiinnostui, asia muuttui.