Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakas täti ei suostu maksamaan lasten syntymäpäivämatkaa ja autoa

Vierailija
13.07.2022 |

Vanhin lapseni täyttää syksyllä 18 ja nuoremmat 10 vuotta. Vanhin lapsi toivoo lahjaksi autoa, käytetty riittää, ei tarvitse olla mitenkään hieno tai uusi, kunhan auto toimii. Nuoremmat taas haluaisivat New Yorkiin, se on ollut jo pitkään unelmana, poika on kova NHL-fani ja haluaisi pelin nähdä paikan päällä. Itse olen pienituloinen yh ja en tietenkään noin kalliita lahjoja pysty hankkimaan. Täti ja/tai tädin aikuinen tytär voisi lähteä lasten kanssa matkalle, itselleni en siis tietenkään edes odota matkaa.

Täti (eli sisareni) on korkeasti koulutettu, ollut aina hyvätuloisessa työssä. Ulkomailla oli vuosia ja palkat sai verottomana eli rahaa siis riittää. Myös miehensä on hyvätuloinen. Heillä on velaton talo, hieno kesämökki, sijoitusasuntoja, hienot autot jne.

Tuntuu niin väärältä että täti ei halua tarjota lapsille asioita, joista ovat unelmoineet jo niin pitkään. Jos itselläni olisi rahaa noin paljon niin kyllä mieluusti käyttäisin sitä ja tarjoaisin lähipiirilleni asioita joita he haluaisivat. Hautaanko aikoo rahat viedä mukanaan?

Ymmärrän kyllä että itse olen syyllinen siihen että minulla ei ole asiat noin hyvin. En ole hankkinut rahakasta ammattia, käynyt kouluja niin pitkälle jne. Mutta miksi siitä pitää rangaista myös lapsiani?

Kommentit (382)

Vierailija
341/382 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää ap tulla kertomaan kuinka kävi, sääli.

Vierailija
342/382 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos fyrkkasisko vaikka eroaisi ja/tai muuten kohtaisi jonkun tragedian ja menettäisi kaikki rahansa?

Voisi toisaalta olla helpottava ja vapauttavakin kokemus, koska ap lokkilaumaperheet vihdoin häipyisivät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/382 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
344/382 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
345/382 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap linjolla? Miten tässä kävi, pääsettekö reissuun siskosi piikkiin?

Vierailija
346/382 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu maksaa

Vierailija
347/382 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä tilanne lastesi eduksi. Voit näyttää heille, mikä ero on sillä, että kouluttautuu ja hankkii hyvän työpaikan sen sijaan, että joutuu turvautumaan toisten rahoihin.

Ehkä he tekevät samanlaisia valintoja, kuin heidän tätinsä.

Tässä olisi ap:n lasten ainoa tilaisuus (menestyä) (kerjurimutsiaan paremmin), mutta se ei ole todennäköistä.

Vierailija
348/382 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lentoliput on varattu?

Vierailija
349/382 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuon kaltaiset umpinuppiummikot edes missään ulkomailla keskenään pärjäisivät ilman holhoojaa.

Vierailija
350/382 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap seli seli, piti mennä myös siskoki ja sinä ja 3 lasta, nyt jäiki yksi pois. Missäs tässä nyt mennä tarinassa

Lue viestini tarkemmin! Aluksi sisko ja 2 lasta (mahdollisesti ja/tai siskontytär myös), sitten uusi suunnitelma minä ja 3 lasta. Missään vaiheessa ei 5 hengen pitänyt lähteä. Ja tämä suunnitelmanmuutos lähti siitä kun täällä moni kirjoitti että ei haluaisi toisten lasten kanssa yksin lähteä. Niin ajattelin että olisi helpompaa ja minä lähden lasteni kanssa. Auton kuluja mietittiin niin se jäi sen takia pois ja vanhimman toiveeksi tuli myös tämä matka.

ap

"Kun täällä moni kirjoitti"

"niin ajattelin"

"mietittiin niin"

"toiveeksi tuli"

Vierailija
351/382 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Uppista

Vierailija
352/382 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin rikas ja sukulaiseni olisi tuolaisia paskiaisia ja siivellä eläjiä, niin antaisin lahjarahat mieluummin vaikka kodittomille kissoille kuin tuollaisille lokkeilijoille.

Onneksi en ole rikas eikä ole muutenkaan sukulaisia, niin saan pitää rahani ihan itse.

Vierailija
353/382 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyessään vailla tarvittavia resursseja (taloudellisiakin!) on velvollinen selittämään pilteilleen tilanteen.

Vierailija
354/382 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on totta, että porvaritäti puhui lesoillen pa-ap:lle: "En tiedä mihin laittaisin rahani", tahditonta sekin?

Vierailija
355/382 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli on totta, että porvaritäti puhui lesoillen pa-ap:lle: "En tiedä mihin laittaisin rahani", tahditonta sekin?

Jokseenkin tahditonta ja turhaa, mutta tahdittomampi silti almu-ap, joka tästä suotta provosoitui ja aktivoitui. 

Vierailija
356/382 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täti sponsoroikaan ap:ta ja äpäröitään, vaikka ap tuikitarkasti ja röyhkeästi suunnitteli (lasten) utopiat?

Vierailija
357/382 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku harvoista hyysärihymistelijöistä selittää, mikä olisi sydämettömässä/sydämensivistymättömässä, itsekkäässä, väkisin useita lapsia niukkuudessa kärsimään rangaistuksena tehtailleessa ap:ssa "sydämellistä"?

Vierailija
358/382 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"itselleni en siis tietenkään edes odota matkaa." -> Ei mennyt kauaa kun tuulen suunta 'yllättäen' kääntyi.

Vierailija
359/382 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan aloitus on megaluokan trollaus. Jos ei ole niin kyllä myötähävettäis seurata sivusta aloittajan elämää. Ettäs kehtaa.

Vierailija
360/382 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi tehdään lapsia jos ei ole vara elättää niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän