Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ttu että ärsyttää tinkaajat kun myy jotain

Vierailija
12.07.2022 |

Kerrot hinnan, sitten tulee jotain "oon maksanut puolet vähemmän samanlaisesta..." Liittyy minuun miten? Ota tai jätä, en ole tullut väittelemään varsinkaan jos tiedän että hinta on valmiiksi keskitasoa, ei korkea.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään kaupantekoa jos ei saa tinkiä ja vääntää kauppaa!

Vierailija
2/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ärsytä niin paljon jos tekee vastatarjouksen tyyliin "miten olisi 170" kuin jos alkaa arvostella, että olisi hinnoiteltu väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyy kaupanpäälle jotakin.

Vierailija
4/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne oman elämänsä huutokauppakeisarit luovat uraansa

Vierailija
5/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään kaupantekoa jos ei saa tinkiä ja vääntää kauppaa!

Vieköön tinkimisensä muualle sitten niin minä myyn niille joilla on rahaa :) olen itsekin ostanut tinkaamatta silloin, kun olen todella halunnut jotain. Ap

Vierailija
6/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tavaran ostaja sopi kaupat ja alkoi hakiessa tinkamaan vielä. Pyysin poistumaan. Aikansa jänkkäsi, että ei voi maksaa yms. Sitten oli valmis maksamaan kuitenkin hinnan. Tympäsi niin paljon, että en myynyt enää kyseiselle henkilölle.

Vierailija
7/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkaaminen on normaalia Torissa. Lähes kaikista on pyydetty alennusta ja myyn tosiaan halvalla verrattuna mitä muut.

Antavat tarjouksen ja joko hyväksyn tai en.

Vierailija
8/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne oman elämänsä huutokauppakeisarit luovat uraansa

Kauppa se on mikä kannattaa

Ap

Vierailija
9/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ilmoituksessa mainittu  "valmiiksi tingitty hinta"?  En edes vastaa tinkaajille, jos eivät osaa lukea. 

Vierailija
10/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tavaran ostaja sopi kaupat ja alkoi hakiessa tinkamaan vielä. Pyysin poistumaan. Aikansa jänkkäsi, että ei voi maksaa yms. Sitten oli valmis maksamaan kuitenkin hinnan. Tympäsi niin paljon, että en myynyt enää kyseiselle henkilölle.

Entä sitten. Itse annoin paikanpäällä50 euroa alennusta. Osasin kyllä lukea ettei kauppoja tule muuten. Kaikille tuotteille ei ole niin kovaa kysyntää.

Vierailija
11/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ilmoituksessa mainittu  "valmiiksi tingitty hinta"?  En edes vastaa tinkaajille, jos eivät osaa lukea. 

Jos pyytää vain vähän alennusta tai pyytää kohteliaasti ja hyvässä hengessä niin voin joustaakin. Noita inhoan jotka tulee asenteella että pitäisi olla puolet vähemmän ja olettavat että asiasta voidaan vääntää viestikaupalla. Ap

Vierailija
12/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten. Itse annoin paikanpäällä50 euroa alennusta. Osasin kyllä lukea ettei kauppoja tule muuten. Kaikille tuotteille ei ole niin kovaa kysyntää.

Kyllä se hyviin tapoihin kuuluu, että hinta neuvoteltaisiin ensin, mutta eri asia tietty esim auto josta kunnon ja kokonaisuuden pystyy kunnolla hahmottamaan vasta paikan päällä. Tai muutenkin jos ostotilanteessa tulee ilmi jotain, mitä ei ollut ilmoituksessa kerrottu. Se on sitten taas myyjän vika jos oli puutteelliset tiedot. Ap

Vierailija
13/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikin kertaa todennut tavaran hakijalle, että kiitos käynnistä ja mukavaa päivänjatkoa. On sitten saanut lähteä autoineen ja peräkärryineen takaisin, kun maksu ei sitten millään onnistunut sovitusti. Yksi vaati minua maksamaan peräkärryn vuokran ja vastasin, että eihän kanssani edes ole saatu kauppoja tehtyä.

Vierailija
14/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joa Torin tavaralla on hintana 60e ja joku tarjoaa 50e, niin on ihme, jos sillä, ei kauppaa tee. Kymppi sinne tai tänne. Ihan sama.

Vierailija
15/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan myy mitään. Heitän tavaran mieluummin roskiin koska se on helpompaa niin.

Vierailija
16/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinkaaminen on normaalia Torissa. Lähes kaikista on pyydetty alennusta ja myyn tosiaan halvalla verrattuna mitä muut.

Antavat tarjouksen ja joko hyväksyn tai en.

Tinkiminen on ok mutta se on vidduilya että tarjotaan joku 20 satasen tuotteesta aikomatta edes ostaa. Kerran sanoin että ok tehdään kaupat niin eipä kelvanneet. Eli tullaan vaan elvistelemään tarjouksillaan kohteisiin jotka eivät edes kiinnosta.

Vierailija
17/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jopa laittanut toimivan ja leimassa olevan auton paaliin kun hirtti kiinni tinkaajien ja vaihdokkien kanssa. Mikä ois tiukka hinta jos vaihdossa antaisin kahvinkeittimen ja ruohonleikkurin, joo-o autoa kummiskin myymässä... 

Vierailija
18/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöljin tietämäni tapaus:

Tuli kymmenien kilometrien päästä noutamaan antiikkimoottoripyörää, hinta oli jo sovittu, hinta oli hyvinkin kohtuullinen.

Sitten ostaja ilmoitti, että maksaa vain puolet, vetosi siihen, että sulla on ostaja, saat rahat heti ja pyörä lähtee nyt heti.

Ja kun tulimme niin kaukaakin...

Ei lähtenyt pyörä siihen kyytiin.

Vierailija
19/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se on joka maksaa käytetystä tuotteesta pyynti hinnan kun myyjä pitää aina myymäänsä tuotetta arvokkaampana kun se oikeasti on

Vierailija
20/90 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii "se ei hullu joka pyytää,vaan se joka maksaa".Minä en mitään ylihintaista periaatteesta jaan osta.Ostanko mitään muutenkaan ees ,mitä en tartte .