Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin puskista, mies haluaa erota

Vierailija
05.07.2022 |

Äitini mua aikoinaan varoitti, ettei kannata sokeasti luottaa yhteenkään mieheen ja suvussanikin on varoittavia esimerkkejä, mutta silti näin sitten kävi minullekin. Yhteinen lapsi, yhteinen koti, 13v yhdessä ja eräänä iltana mies puskista töräytti, että haluaa eron. Ei ole suostunut edes puhumaan kunnolla asiasta, hän on vaan kuulemma läpeensä kyllästynyt meidän elämään ja haluaa sekä minut että muksun pois. Ei oltu edes naimisissa, joten jään tyhjin käsin. Käytös on eroilmoituksen jälkeen muuttunut kalseaksi ja hellyydenosoitukset loppui kuin seinään. Jäljellä on äärettömän tyhmä olo, miksi luotin ja miksi en ole tajunnut mitään. Rakentanut koko turvallisuuden tunteeni miehen ympärille. Luotin niin paljon kuin luottaa voi ja olin varma, että vaikka mikä olisi niin mulla on aina hänet. Ja nyt hän käyttäytyy, kuin ei haluaisi enää olla edes tekemisissä ja ajaa meitä kauemmas. Miten tästä shokista voi edes selvitä?

Kommentit (516)

Vierailija
301/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut jäädä aika monta aamusuikkaria väliin?

Vierailija
302/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaan mieheen ei kannata luottaa. Sun miehellä on jo uusi nainen sata varmasti. Kelpuuta seuraavalla kerralla ruma mies jota kukaan muu nainen ei huoli koskaan niin mies pysyy rinnallasi elämäsi loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee. 

Näinhän se oli meilläkin. Yhtäkkiä mies halusi eron eikä asiasta voinut keskustella eikä varsinkaan edes miettiä parisuhdeterapiaa. Kolme lasta ja 25 vuotta yhdessä. Ei koskaan riitoja, ei mitään riippuvuuksia (päihde, peli tms), raha-ja työasiat aina kunnossa. Olihan mies ollut todella tiuskiva minulle jo pidempään , mutta ei kertonut syytä vaikka kyselin.

Ja paljastuihan sieltä salasuhde ja toinen nainen. Uusi nainen muutti perheemme kotiin entiseen kotiin viikko sen jälkeen kyn minä olin muuttanut pois.

Ex-mies luuli että kolme teiniämne ovat onnellisia isänsä uudesta suhteesta. Väärin. Lapset ovat noin täysi-ikäisiä ja laittoivat välit poikki isäänsä ja muuttivat minun luo.

Ei mennyt kuin syrömsössä.

Jos toinen on päässyt ajatuksissaan tarpeeksi pitkälle ja tehnyt rauhan itse eron kanssa niin mitäpä siitä keskustelemaan ja terapiassa käymään? Itse olen jo vuoden miettinyt eroa ja ajattelin, että varmaankin syksyllä/talvella olisi hyvä asiasta vaimolle ilmoittaa. Itse olen asian jo päässäni käsitellyt eikä siinä omalta kohdaltani ole mitään epäselvää enää. Ei ole yhtä tai kahta syytä vaan kyse on kokonaisuudesta enkä näe tässä suhteessa enää järkeä/toivoa. Olen kyllä yrittänyt puhua ja tuoda ongelmia omalta kannaltani esille, mutta toista ei kiinnosta kuunnella niin pakko sitten tehdä kuten itse parhaaksi näen.

Toki vaimolle se tulee yllätyksenä ja järkytyksenä. Luultavasti olen taas maailman suurin sika. Itselläni ehkä enemmän haikeutta, koska 20 vuotta saman ihmisen kanssa on pitkä aika. Miksi roikkua väkisin parisuhteessa jossa ei itse ole onnellinen? Ei tässä elämässä kannata muita miellyttää vaan tehdä kuten itse parhaaksi kokee. Itse en ajatellut enää tuhlata elämääni...

Täysi sika sinä oletkin, mikäli vielä syksyyn tai talveen asti tuhlaat vaimosi ainutkertaista elämää.

Sinä olet päätöksesi tehnyt ja kerrot sen vaimollesi, tänään.

Juuri näitä omahyväisiä, narsistisia äijiä Suomi täynnä. Ensin ei puhuta, salaillaan ja roikotetaan löyhässä hirressä toista ihmistä. Sairasta.

Tälle äijälle: Miksi roikotat vaimoasi edelleen, kun olet jo salaa miettinyt eroa? Sinähän varsinainen hyväk si käyttäjä olet!!! Häpeä, jos osaat.

Itse naiset roikuttavat miestä löyhässä hirressä pihtaamalla ja sitten ihmettelevät miksi ero tuli puskista

Valtava määräalapeukkuja tarkoittaa sitä, että naiset eivät edes halua ajatella olevansa itse syyllisiä siihen, että mies lähtee, kun pihtaavat. Ero on vain luonnollinen seuraus pihtaamisesta

Vierailija
304/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa jos aloittaja jää tyhjän päälle niin on sitten elellyt miehen rahoilla. Eli komea varakas mies kelpasi aikoinaan ja oletit että se kestää elämäsi loppuun asti. Eikä ole omaa rahaa aloittaa uusi elämä voi voi. No sossusta saa tukiasunnon ja kelasta toimeentulotukea. Monet naiset tekee saman virheen niin se vaan on. Aikoinaan minä en ole kelvannut naisille juuri rumuuteni takia. No ei naiset tienneet että olenkin varakas. Asun omakotitalossa ja kun muutama nainen sai tietää niin olivat kiinnostuneita aloittamaan suhdetta mutta minua ei enää kiinnostanut.

No viisaana miehenä voin kertoa että et voi jäädä tyhjän päälle. Teillä on yhteinen lapsi. Mies on elatusvelvollinen. Jos olet rakentanut yhteistä kotia niin sinulla on oikeus rahalliseen hyvitykseen varsinkin jos olet kasvattanut lasta enemmän kuin miehesi. Ei mies voi heittää sinua pois noin vaan  kodistasi.

Vierailija
305/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Ai jaa jos aloittaja jää tyhjän päälle niin on sitten elellyt miehen rahoilla. Eli komea varakas mies kelpasi aikoinaan ja oletit että se kestää elämäsi loppuun asti. Eikä ole omaa rahaa aloittaa uusi elämä voi voi. No sossusta saa tukiasunnon ja kelasta toimeentulotukea. Monet naiset tekee saman virheen niin se vaan on. Aikoinaan minä en ole kelvannut naisille juuri rumuuteni takia. No ei naiset tienneet että olenkin varakas. Asun omakotitalossa ja kun muutama nainen sai tietää niin olivat kiinnostuneita aloittamaan suhdetta mutta minua ei enää kiinnostanut.

No viisaana miehenä voin kertoa että et voi jäädä tyhjän päälle. Teillä on yhteinen lapsi. Mies on elatusvelvollinen. Jos olet rakentanut yhteistä kotia niin sinulla on oikeus rahalliseen hyvitykseen varsinkin jos olet kasvattanut lasta enemmän kuin miehesi. Ei mies voi heittää sinua pois noin vaan  kodistasi.

Joku muukin juttu saattanut olla kohdallasi ongelmana.

Vierailija
306/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteinen lapsi niin juridisesti sama kuin avuoliitto. Vaadit ositusta.

Tässä se nähdään :D  Toiset vaan on rahan takia

Vierailija
307/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteinen lapsi niin juridisesti sama kuin avuoliitto. Vaadit ositusta.

Tässä se nähdään :D  Toiset vaan on rahan takia

Ja luulevat, että avoliitto on sama asia kuin avioliitto. Täysin eritavalla menee erossa

Vierailija
308/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet lihonut?

Vierailija
309/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnut jäädä aika monta aamusuikkaria väliin?

Ap ei sitä kuitenkaan myönnä eikä tajua

Vierailija
310/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta tulee ongelma vain koska mies löysi nuoremman ja kauniimman.

Vierailija
311/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa kuussa olet antanut?

Vierailija
312/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu läpirehellisenä, luotettavana miehenä, kurjalta lukea näitä. Minut on jätetty useita kertoja täysin yllättäen tai on vihjailtu korkeintaan paria päivää aiemmin, että kaikki ei olekaan niin hyvin mitä minulle on uskoteltu. Minulla on siis kokemuksia vain naisista, jotka toimivat ketjussa esitettyjen väitteiden mukaan moraalisesti arveluttavalla tavalla.

Älkää rikkoko toisianne!

Vierailija
313/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies päivittää uudempaan käyttöjärjestelmään. Valitettavasti vaikka naiset hakevat jotain muuta syytä ja piilomerkityksiä, aika moni juttu miehellä riippuu aika alkukantaisista jutuista kuten seksi.

Naisetkin vois tehdä helposti noin kun ukon erektiokyky alkaa hiipua ja kivespussit riippua. Mutta naiset useimmin tässäkin fiksumpia. Ja omaavat syviä tunteita miestä kohtaan.

Käyttämäsi käyttöjärjestelmä- sana on muuten törkeää naisen esineellistämistä. Kuvannee hyvin ajatusmaailmaasi, jossa naiset ovat vain käytön kohteita eivät rakastettuja kumppaneita.

Vierailija
314/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa kuukaudessa toi ukko on antanut hyvää rakkautta?

Vierailija
315/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin hölmö olo ja petetty.. Vuorotellen vihainen ja surullinen. Lapsesta en onneksi joudu tappelemaan, hänet saan kuulemma pitää hyvänäni. Olen vain 13v kuvitellut löytäneeni elämäni kumppanin ja ollaan oltu käytännössä koko ajan kuin paita ja peppu. Muut ympäriltä on eronnut ja ajattelin, että ei koskaan me, me ollaan niin kasvettu yhteen. Mies on saanut mennä kavereiden kanssa, en oo koskaan ollut mustasukkainen, koska oon luottanut häneen 100% ja nyt.. Tä oli tässä, voitte painua httiin, haluan olla yksin. Tästä kai sitten keräämään sirpaleita ja etsimään itseään. Ei olisi pitänyt rakentaa identiteettiään osaksi toista.. Huhhuh. Kiitos kaikille tuesta, ei ole ikinä ollut näin raskasta.

Kannattiko alkaa nalkuttaa? (Saatat olla nalkuttaja/ valittaja ehkä tietämättäsi)

Olisi kannattanut sheivata ja pitää paikat timmissä kunnossa pitkässäkin liitossa.

Vierailija
316/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että toinen nainen oli raskaana aviomiehelle.

En tiedä mitä hän oli aamumuroissa naiselle syöttänyt, mutta keskenmeno oli tullut aika isoilla viikoilla.

Ihan köykäisesti mies ei aja lastaan pois kodistaan. Kuulostaa umpihullulta äijältä. Siellä on jotain taustalla ja ajan kanssa se selviää.

Juttele sukulaisten ja ystävien kanssa asiasta. Pihalle hän ei voi lasta ajaa asumaan. Minä soittaisin aluksi lastenvalvojalle, lapsi tarvitsee tukea ja sinä taloudellisen selvityksen siitä, mitä nyt. Sen takia me veroja maksetaan että näissä tilanteissa saadaan apua. Itsekin tein eron aikaan niin ja kaikki järjestyi.

Nyt minulla on maailman ihanin mies ja olen niin kiitollinen että pääsin eroon kauheasta aviomiehestä. Ex-aviomies asuu edelleen yksin, erosta on melkein 20v.

Kyllähän se niin on, että monet miehet suostuu lapsenhankintaan ainoastaan vaimon painostuksesta. Ja jos asiaa ihan objektiivisesti katsotaan, niin pikkulasten kanssa eläminen on poikkeuksetta todella v*ttumaista. Joten en yhtään ihmettele, että mies toivoo pääsevänsä eroon kitisevästä sinappikoneesta, jota ei alunperinkään halunnut.

Vierailija
317/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee. 

Näinhän se oli meilläkin. Yhtäkkiä mies halusi eron eikä asiasta voinut keskustella eikä varsinkaan edes miettiä parisuhdeterapiaa. Kolme lasta ja 25 vuotta yhdessä. Ei koskaan riitoja, ei mitään riippuvuuksia (päihde, peli tms), raha-ja työasiat aina kunnossa. Olihan mies ollut todella tiuskiva minulle jo pidempään , mutta ei kertonut syytä vaikka kyselin.

Ja paljastuihan sieltä salasuhde ja toinen nainen. Uusi nainen muutti perheemme kotiin entiseen kotiin viikko sen jälkeen kyn minä olin muuttanut pois.

Ex-mies luuli että kolme teiniämne ovat onnellisia isänsä uudesta suhteesta. Väärin. Lapset ovat noin täysi-ikäisiä ja laittoivat välit poikki isäänsä ja muuttivat minun luo.

Ei mennyt kuin syrömsössä.

Jos toinen on päässyt ajatuksissaan tarpeeksi pitkälle ja tehnyt rauhan itse eron kanssa niin mitäpä siitä keskustelemaan ja terapiassa käymään? Itse olen jo vuoden miettinyt eroa ja ajattelin, että varmaankin syksyllä/talvella olisi hyvä asiasta vaimolle ilmoittaa. Itse olen asian jo päässäni käsitellyt eikä siinä omalta kohdaltani ole mitään epäselvää enää. Ei ole yhtä tai kahta syytä vaan kyse on kokonaisuudesta enkä näe tässä suhteessa enää järkeä/toivoa. Olen kyllä yrittänyt puhua ja tuoda ongelmia omalta kannaltani esille, mutta toista ei kiinnosta kuunnella niin pakko sitten tehdä kuten itse parhaaksi näen.

Toki vaimolle se tulee yllätyksenä ja järkytyksenä. Luultavasti olen taas maailman suurin sika. Itselläni ehkä enemmän haikeutta, koska 20 vuotta saman ihmisen kanssa on pitkä aika. Miksi roikkua väkisin parisuhteessa jossa ei itse ole onnellinen? Ei tässä elämässä kannata muita miellyttää vaan tehdä kuten itse parhaaksi kokee. Itse en ajatellut enää tuhlata elämääni...

Täysi sika sinä oletkin, mikäli vielä syksyyn tai talveen asti tuhlaat vaimosi ainutkertaista elämää.

Sinä olet päätöksesi tehnyt ja kerrot sen vaimollesi, tänään.

Juuri näitä omahyväisiä, narsistisia äijiä Suomi täynnä. Ensin ei puhuta, salaillaan ja roikotetaan löyhässä hirressä toista ihmistä. Sairasta.

Tälle äijälle: Miksi roikotat vaimoasi edelleen, kun olet jo salaa miettinyt eroa? Sinähän varsinainen hyväk si käyttäjä olet!!! Häpeä, jos osaat.

Itse naiset roikuttavat miestä löyhässä hirressä pihtaamalla ja sitten ihmettelevät miksi ero tuli puskista

Valtava määräalapeukkuja tarkoittaa sitä, että naiset eivät edes halua ajatella olevansa itse syyllisiä siihen, että mies lähtee, kun pihtaavat. Ero on vain luonnollinen seuraus pihtaamisesta

Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin harrastan pakkoseksiä. Parisuhde ei ole minulle mikään itseisarvo, seksuaalinen ja kehollinen itsemääräysoikeus on.

Vierailija
318/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle, että saa erossa lapsen luokseen. Siinähän hemmon hymy hyytyy...

Vierailija
319/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa kuukaudessa toi ukko on antanut hyvää rakkautta?

Ai saat.. toi onkin muuten hyvä termi tuo hyvää rakkautta. sen voi venyttää aina niin laveaksi, ettei kukaan sitä pysty täyttämään. Älä unohda tuota.

Vierailija
320/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Komeaan mieheen ei kannata luottaa. Sun miehellä on jo uusi nainen sata varmasti. Kelpuuta seuraavalla kerralla ruma mies jota kukaan muu nainen ei huoli koskaan niin mies pysyy rinnallasi elämäsi loppuun asti.

Hyi helv etti!!