Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin puskista, mies haluaa erota

Vierailija
05.07.2022 |

Äitini mua aikoinaan varoitti, ettei kannata sokeasti luottaa yhteenkään mieheen ja suvussanikin on varoittavia esimerkkejä, mutta silti näin sitten kävi minullekin. Yhteinen lapsi, yhteinen koti, 13v yhdessä ja eräänä iltana mies puskista töräytti, että haluaa eron. Ei ole suostunut edes puhumaan kunnolla asiasta, hän on vaan kuulemma läpeensä kyllästynyt meidän elämään ja haluaa sekä minut että muksun pois. Ei oltu edes naimisissa, joten jään tyhjin käsin. Käytös on eroilmoituksen jälkeen muuttunut kalseaksi ja hellyydenosoitukset loppui kuin seinään. Jäljellä on äärettömän tyhmä olo, miksi luotin ja miksi en ole tajunnut mitään. Rakentanut koko turvallisuuden tunteeni miehen ympärille. Luotin niin paljon kuin luottaa voi ja olin varma, että vaikka mikä olisi niin mulla on aina hänet. Ja nyt hän käyttäytyy, kuin ei haluaisi enää olla edes tekemisissä ja ajaa meitä kauemmas. Miten tästä shokista voi edes selvitä?

Kommentit (516)

Vierailija
321/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee. 

Näinhän se oli meilläkin. Yhtäkkiä mies halusi eron eikä asiasta voinut keskustella eikä varsinkaan edes miettiä parisuhdeterapiaa. Kolme lasta ja 25 vuotta yhdessä. Ei koskaan riitoja, ei mitään riippuvuuksia (päihde, peli tms), raha-ja työasiat aina kunnossa. Olihan mies ollut todella tiuskiva minulle jo pidempään , mutta ei kertonut syytä vaikka kyselin.

Ja paljastuihan sieltä salasuhde ja toinen nainen. Uusi nainen muutti perheemme kotiin entiseen kotiin viikko sen jälkeen kyn minä olin muuttanut pois.

Ex-mies luuli että kolme teiniämne ovat onnellisia isänsä uudesta suhteesta. Väärin. Lapset ovat noin täysi-ikäisiä ja laittoivat välit poikki isäänsä ja muuttivat minun luo.

Ei mennyt kuin syrömsössä.

Jos toinen on päässyt ajatuksissaan tarpeeksi pitkälle ja tehnyt rauhan itse eron kanssa niin mitäpä siitä keskustelemaan ja terapiassa käymään? Itse olen jo vuoden miettinyt eroa ja ajattelin, että varmaankin syksyllä/talvella olisi hyvä asiasta vaimolle ilmoittaa. Itse olen asian jo päässäni käsitellyt eikä siinä omalta kohdaltani ole mitään epäselvää enää. Ei ole yhtä tai kahta syytä vaan kyse on kokonaisuudesta enkä näe tässä suhteessa enää järkeä/toivoa. Olen kyllä yrittänyt puhua ja tuoda ongelmia omalta kannaltani esille, mutta toista ei kiinnosta kuunnella niin pakko sitten tehdä kuten itse parhaaksi näen.

Toki vaimolle se tulee yllätyksenä ja järkytyksenä. Luultavasti olen taas maailman suurin sika. Itselläni ehkä enemmän haikeutta, koska 20 vuotta saman ihmisen kanssa on pitkä aika. Miksi roikkua väkisin parisuhteessa jossa ei itse ole onnellinen? Ei tässä elämässä kannata muita miellyttää vaan tehdä kuten itse parhaaksi kokee. Itse en ajatellut enää tuhlata elämääni...

Täysi sika sinä oletkin, mikäli vielä syksyyn tai talveen asti tuhlaat vaimosi ainutkertaista elämää.

Sinä olet päätöksesi tehnyt ja kerrot sen vaimollesi, tänään.

Juuri näitä omahyväisiä, narsistisia äijiä Suomi täynnä. Ensin ei puhuta, salaillaan ja roikotetaan löyhässä hirressä toista ihmistä. Sairasta.

Tälle äijälle: Miksi roikotat vaimoasi edelleen, kun olet jo salaa miettinyt eroa? Sinähän varsinainen hyväk si käyttäjä olet!!! Häpeä, jos osaat.

Itse naiset roikuttavat miestä löyhässä hirressä pihtaamalla ja sitten ihmettelevät miksi ero tuli puskista

Valtava määräalapeukkuja tarkoittaa sitä, että naiset eivät edes halua ajatella olevansa itse syyllisiä siihen, että mies lähtee, kun pihtaavat. Ero on vain luonnollinen seuraus pihtaamisesta

Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin harrastan pakkoseksiä. Parisuhde ei ole minulle mikään itseisarvo, seksuaalinen ja kehollinen itsemääräysoikeus on.

Jos on ok, että,mies lähtee yllättäen, niin voi ajatella noin. Jos haluaa miehen pitää, niin pihtaaminen ei siihen kuvioon sovi

Vierailija
322/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluesimerkki, miksi naisella pitää olla omaa omaisuutta, ammatti ja kyky elättää itseään sitem kun haluaa elää. Ei koskaan miehen rahojen varassa, eikä lapsia ilman avioliittoa. 

Mä niin toivon, että naiset alkaisivat näin toimimaan, eivätkä eläisi miehen lompakolla.

Älä huoli, ei sinun työttömyystukeasi ja toimeentulotukeasi kukaan ole hamuamassakaan. Harva mies elättää naista tai perheettään nykyisin, hyvä kun itse elätätte itsenne.

Ja kuinka moni mies esim. työnsä menetettyään, eron jälkeen painelee äitinsä nurkkiin lihapatojen ääreen. Tiedän tapauksia, joissa elareiden välttämiseksi on irtisanouduttu. Siinä sitten yritetään jotain pimeitä hommia tehdä ja mamman talossa ilmaiseksi lusmuilla. Yksi tutun tuttu väitti, ettei voi tavata enää lapsia, kun ei ole asuntoa, eikä rahaa. Otti kai jonkun poste restanten.

Tiedän yhden eroisän, joka irtisanoutui, ettei tarvitse maksaa elareita. Tunnen toisen, joka periaatteessa ei mennyt töihin, koska "ei ala maksamaan muijan ryyppäämistä ja taksiajeluita".

Nämä molemmat äidit kävivät töissä ja maksoivat yksin asuntolainansa.

Tiedän myös eronneen isukin, joka ei voi tavata lapsiaan, kun yhteiskunta ei osoita hänelle isompaa asuntoa. Elareita ei myöskään tämä herra maksa, eikä koskaan osta lapsilleen yhtään mitään.

Ihan kunnon pers uja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies haluaa eron, hänellä on jo uusi pyykinpesijä valmiina. Vaikka kuinka kieltää asian, niin hän valehtelee. 

Näinhän se oli meilläkin. Yhtäkkiä mies halusi eron eikä asiasta voinut keskustella eikä varsinkaan edes miettiä parisuhdeterapiaa. Kolme lasta ja 25 vuotta yhdessä. Ei koskaan riitoja, ei mitään riippuvuuksia (päihde, peli tms), raha-ja työasiat aina kunnossa. Olihan mies ollut todella tiuskiva minulle jo pidempään , mutta ei kertonut syytä vaikka kyselin.

Ja paljastuihan sieltä salasuhde ja toinen nainen. Uusi nainen muutti perheemme kotiin entiseen kotiin viikko sen jälkeen kyn minä olin muuttanut pois.

Ex-mies luuli että kolme teiniämne ovat onnellisia isänsä uudesta suhteesta. Väärin. Lapset ovat noin täysi-ikäisiä ja laittoivat välit poikki isäänsä ja muuttivat minun luo.

Jos toinen on päässyt ajatuksissaan tarpeeksi pitkälle ja tehnyt rauhan itse eron kanssa niin mitäpä siitä keskustelemaan ja terapiassa käymään? Itse olen jo vuoden miettinyt eroa ja ajattelin, että varmaankin syksyllä/talvella olisi hyvä asiasta vaimolle ilmoittaa. Itse olen asian jo päässäni käsitellyt eikä siinä omalta kohdaltani ole mitään epäselvää enää. Ei ole yhtä tai kahta syytä vaan kyse on kokonaisuudesta enkä näe tässä suhteessa enää järkeä/toivoa. Olen kyllä yrittänyt puhua ja tuoda ongelmia omalta kannaltani esille, mutta toista ei kiinnosta kuunnella niin pakko sitten tehdä kuten itse parhaaksi näen.

Toki vaimolle se tulee yllätyksenä ja järkytyksenä. Luultavasti olen taas maailman suurin sika. Itselläni ehkä enemmän haikeutta, koska 20 vuotta saman ihmisen kanssa on pitkä aika. Miksi roikkua väkisin parisuhteessa jossa ei itse ole onnellinen? Ei tässä elämässä kannata muita miellyttää vaan tehdä kuten itse parhaaksi kokee. Itse en ajatellut enää tuhlata elämääni...

Täysi sika sinä oletkin, mikäli vielä syksyyn tai talveen asti tuhlaat vaimosi ainutkertaista elämää.

Juuri näitä omahyväisiä, narsistisia äijiä Suomi täynnä. Ensin ei puhuta, salaillaan ja roikotetaan löyhässä hirressä toista ihmistä. Sairasta.

Tälle äijälle: Miksi roikotat vaimoasi edelleen, kun olet jo salaa miettinyt eroa? Sinähän varsinainen hyväk si käyttäjä olet!!! Häpeä, jos osaat.

Itse naiset roikuttavat miestä löyhässä hirressä pihtaamalla ja sitten ihmettelevät miksi ero tuli puskista

Valtava määräalapeukkuja tarkoittaa sitä, että naiset eivät edes halua ajatella olevansa itse syyllisiä siihen, että mies lähtee, kun pihtaavat. Ero on vain luonnollinen seuraus pihtaamisesta

Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin harrastan pakkoseksiä. Parisuhde ei ole minulle mikään itseisarvo, seksuaalinen ja kehollinen itsemääräysoikeus on.

Jos on ok, että,mies lähtee yllättäen, niin voi ajatella noin. Jos haluaa miehen pitää, niin pihtaaminen ei siihen kuvioon sovi

Jos seksin saanti on miehelle tärkeämpää kuin vaimon hyvinvointi ja seksuaalinen itsemääräysoikeus, niin sellainen sika saakin lähteä mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
324/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkopp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluesimerkki, miksi naisella pitää olla omaa omaisuutta, ammatti ja kyky elättää itseään sitem kun haluaa elää. Ei koskaan miehen rahojen varassa, eikä lapsia ilman avioliittoa. 

Mä niin toivon, että naiset alkaisivat näin toimimaan, eivätkä eläisi miehen lompakolla.

Älä huoli, ei sinun työttömyystukeasi ja toimeentulotukeasi kukaan ole hamuamassakaan. Harva mies elättää naista tai perheettään nykyisin, hyvä kun itse elätätte itsenne.

Ja kuinka moni mies esim. työnsä menetettyään, eron jälkeen painelee äitinsä nurkkiin lihapatojen ääreen. Tiedän tapauksia, joissa elareiden välttämiseksi on irtisanouduttu. Siinä sitten yritetään jotain pimeitä hommia tehdä ja mamman talossa ilmaiseksi lusmuilla. Yksi tutun tuttu väitti, ettei voi tavata enää lapsia, kun ei ole asuntoa, eikä rahaa. Otti kai jonkun poste restanten.

Tiedän yhden eroisän, joka irtisanoutui, ettei tarvitse maksaa elareita. Tunnen toisen, joka periaatteessa ei mennyt töihin, koska "ei ala maksamaan muijan ryyppäämistä ja taksiajeluita".

Nämä molemmat äidit kävivät töissä ja maksoivat yksin asuntolainansa.

Tiedän myös eronneen isukin, joka ei voi tavata lapsiaan, kun yhteiskunta ei osoita hänelle isompaa asuntoa. Elareita ei myöskään tämä herra maksa, eikä koskaan osta lapsilleen yhtään mitään.

Ihan kunnon pers uja!

Tuollaisia miehiä on Suomi pullollaan. Hyi.

Vierailija
325/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksin saanti on miehelle tärkeämpää kuin vaimon hyvinvointi ja seksuaalinen itsemääräysoikeus, niin sellainen sika saakin lähteä mahdollisimman nopeasti.

Ja sitten tulet tänne kirjoittamaan, että ihan puskista tuli 😳

Vierailija
326/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että sinun ei tarvitse muuttaa pois ennen kuin olet löytänyt uuden asunnon. Vaikka mies omistaisi asunnon, hän ei voi ilman käräjäoikeuden päätöstä häätää sinua pois.

Jos katsoo vaikka valtakunnan eliitin touhuja niin hyvin voi kansanedustaja Rydmankin näköjään häätää, sanoi laki asiasta mitä hyvänsä. Eikä poliisi tee mitään. 

A Rydman "hääti" tyttöystävänsä, kun he olivat molemmat parikymppisiä eli kauan sitten.

B Rydmanin tyttöystävällä oli koko ajan ihan oma asunto, jonne hän silloin siirtyi asumaan. Se ei ollut poliisijuttu poliisinkaan mielestä, joka tutki asian.

Vierailija
327/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita miehelle, että saa erossa lapsen luokseen. Siinähän hemmon hymy hyytyy...

Tää on paras!

Kultsi, löysin itselleni uuden asunnon ja muutan ensi viikonloppuna uuteen sinkkuboksiini ja aloitan riehakkaan elämän eli en ole yhtään katkera kun halusit eron.

Otan lapsen joka toinen keskiviikko-torstai hoitoon, viikonloppuisin en ehdi hoitamaan lasta . Pärjäilkää!

Vierailija
328/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin hölmö olo ja petetty.. Vuorotellen vihainen ja surullinen. Lapsesta en onneksi joudu tappelemaan, hänet saan kuulemma pitää hyvänäni. Olen vain 13v kuvitellut löytäneeni elämäni kumppanin ja ollaan oltu käytännössä koko ajan kuin paita ja peppu. Muut ympäriltä on eronnut ja ajattelin, että ei koskaan me, me ollaan niin kasvettu yhteen. Mies on saanut mennä kavereiden kanssa, en oo koskaan ollut mustasukkainen, koska oon luottanut häneen 100% ja nyt.. Tä oli tässä, voitte painua httiin, haluan olla yksin. Tästä kai sitten keräämään sirpaleita ja etsimään itseään. Ei olisi pitänyt rakentaa identiteettiään osaksi toista.. Huhhuh. Kiitos kaikille tuesta, ei ole ikinä ollut näin raskasta.

Kannattiko alkaa nalkuttaa? (Saatat olla nalkuttaja/ valittaja ehkä tietämättäsi)

Olisi kannattanut sheivata ja pitää paikat timmissä kunnossa pitkässäkin liitossa.

Jaa, tuo oli elämänohjeesi avovaimolle? Miten lapsen sitten olisi pitänyt toimia, jotta mies/isä olisi rakastanut häntä?

Vierailija
329/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa kuussa olet antanut?

Montako kertaa kuukaudessa toi ukko on antanut hyvää rakkautta?

Ai saat.. toi onkin muuten hyvä termi tuo hyvää rakkautta. sen voi venyttää aina niin laveaksi, ettei kukaan sitä pysty täyttämään. Älä unohda tuota.

Sivusta kommentti, että hälyttävän harva ymmärtää seksin ja rakastelun eroa. Itse inhoan seksiä, mutta nautin rakastelusta.

Vierailija
330/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta en onneksi joudu tappelemaan, hänet saan kuulemma pitää hyvänäni.

Kuka vanhempi pystyy luopumaan lapsestaan noin vain 😢 oliko tästä merkkejä jo suhteen aikana, oliko hän jotenkin erityisen kylmä lasta kohtaan?

Vierailija
331/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätin eukkoni puun takaa ja otin eron. Akka huusi kuin hyeena, vaikka ei tajunnut syytä: häneen ei voinut yhtään enää luottaa. Liikaa yllätyksiä, ikäviä.

Vierailija
332/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies päivittää uudempaan käyttöjärjestelmään. Valitettavasti vaikka naiset hakevat jotain muuta syytä ja piilomerkityksiä, aika moni juttu miehellä riippuu aika alkukantaisista jutuista kuten seksi.

Naisetkin vois tehdä helposti noin kun ukon erektiokyky alkaa hiipua ja kivespussit riippua. Mutta naiset useimmin tässäkin fiksumpia. Ja omaavat syviä tunteita miestä kohtaan.

Käyttämäsi käyttöjärjestelmä- sana on muuten törkeää naisen esineellistämistä. Kuvannee hyvin ajatusmaailmaasi, jossa naiset ovat vain käytön kohteita eivät rakastettuja kumppaneita.

Naisten syvemmät tunteet :-D Niiden taakse on näppärää paeta milloin mitäkin paskaa käytöstä oikeuttaakseen ja loppujen lopuksi se tunteiden syvyys on historian sivu ollut melko suoraan verrannollinen miehen lompakon syvyyden tai muun välinearvon kanssa joten joo, enpä lähtisi naisena ihan kauheasti esineellistämisestä kitisemään.

Vierailija
333/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sitä kyllästyy elättämään nalkuttavaa akkaa

Vierailija
334/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on hyvinvoinnin ja seksuaalisen itsemääräämisoikeuden sortamista jos ihan itse hankkii apua kun vaikkapa hormonaalisista syistä halut yhtäkkiä katoaakin? Tai lähtee vaikka seksuaaliterapeutin pakeille yhdessä tai erikseen? Kyllä sitä haluttomuutta voi hoitaa muutenkin kuin vastentahtoisesti jalkansa levittämällä, tiesitkös? Sekin varmaan yllätys että suurimmalle osalle täyspäisistä miehistä se kerran viikossa velvollisuudesta pyllistäminen ei ole mikään unelmian täyttymys vaan ihan yhtä paska vaihtoehto kuin seksittömyyskin ja nuo muut vaihtoehdot tilanteen korjaamiseen ovat paljon parempia? Häkellyttävän pihalla olette kyllä miesten aivoituksista.

Vierailija
335/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ero on se rumin. Otan todella osaa että olet ollut tietämättäsi kusipään kanssa. Siitä on vaikea toipua ennalleen, shokista kyllä toipuu, mutta itse en enää ole pystynyt olemaan kenenkään kanssa eron jälkeen. Jotain minussa meni niin perusteellisen rikki.

Vierailija
336/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lakkaa antamasta tai päästävät itsensä rupsahtamaan ja lihomaan niin ettei miestäkään enää kiinnosta. Sitten valitetaan joka asiasta. Sitten haavi auki ihmetellään kun mies lähti.

Vierailija
337/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lakkaa antamasta tai päästävät itsensä rupsahtamaan ja lihomaan niin ettei miestäkään enää kiinnosta. Sitten valitetaan joka asiasta. Sitten haavi auki ihmetellään kun mies lähti.

Juuri näin. Miehen "rakkaus" on kiinni pelkästä ulkonäöstä. Muistakaa se naiset, kun suunnittelette elämäänne ja mietitte alkaako suhteeseen miehen kanssa. 

Vierailija
338/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 52 v kaveri jätti vaimonsa. Kertoi että seksin vähyys oli syynä. Nyt seurustelee uuden kanssa.

Paljon on liikkeellä tiettyä syyllistämistä miehen seksuaalisuudesta. Että se on jotain likaista tai lapsellista. Useimmat ihmiset on aktiivisia 20-vuotiaina. Kukaan ei enää sano 20 v naiselle, että elä elämäsi ilman seksiä tai olet huono ihminen. Jos parisuhteessa naisella vaan loppuu hormonitoiminta ja haluja ei ole, niin lienee kuitenkin oikeutettua että mies etsii suhteen jossa voi olla onnellinen. Miehillä tuo kyvykkyys nyt vaan säilyy vanhemmaksi ja aktiivinen seksielämä on miehen terveydelle monella tapaa hyödyllinen.

Tiedoksi pojanklopille, että

-naisilla halukkuus lisääntyy iän ja vaihdevuosien myötä. Jos oma mies on huono seksissä tai muuten epäviehättävä taiparisuhde on huono, se halu vaan kohdistuu muihin miehiin.

-naisilla fyysinen kyvykkyys seksiin säilyy pidempään kuin miehillä. Nainen ei tarvitse seisokkia, vaan aina onnistuu.

Tyypillinen tytöntyllerö jonka mielestä naisen haluttomuus on aina miehen vika. Haukotus.

Olin teini-ikäisestä lähtien 20 vuotta exäni kanssa. Koskaan en seksistä saanut nautintoa, eikä se sitten kiinnostanut. Eron jälkeen tapasin nykyisen puolisoni ja kyllä nyt kiinnostaa. Ei tulisi mieleenkään kieltäytyä. Tosiaan en tiennyt millaista seksi voi olla. Mutta tämä tietysti vain yksi kokemus.

Vierailija
339/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Omalla kohdalla kävi ihan päinvastoin, mies lakkasi antamasta, lihoi ja jätti.

Vierailija
340/516 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha naaras vaihdetaan nuorempaan. Ihan normaalia.  Moni parisuhde menee pilalle lapsia hankkimalla.

Joo moni huono suhde muuttuu kyllä huonommaksi tai ainakin on enää vaikea salailla kuinka huono suhde on.