Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin puskista, mies haluaa erota

Vierailija
05.07.2022 |

Äitini mua aikoinaan varoitti, ettei kannata sokeasti luottaa yhteenkään mieheen ja suvussanikin on varoittavia esimerkkejä, mutta silti näin sitten kävi minullekin. Yhteinen lapsi, yhteinen koti, 13v yhdessä ja eräänä iltana mies puskista töräytti, että haluaa eron. Ei ole suostunut edes puhumaan kunnolla asiasta, hän on vaan kuulemma läpeensä kyllästynyt meidän elämään ja haluaa sekä minut että muksun pois. Ei oltu edes naimisissa, joten jään tyhjin käsin. Käytös on eroilmoituksen jälkeen muuttunut kalseaksi ja hellyydenosoitukset loppui kuin seinään. Jäljellä on äärettömän tyhmä olo, miksi luotin ja miksi en ole tajunnut mitään. Rakentanut koko turvallisuuden tunteeni miehen ympärille. Luotin niin paljon kuin luottaa voi ja olin varma, että vaikka mikä olisi niin mulla on aina hänet. Ja nyt hän käyttäytyy, kuin ei haluaisi enää olla edes tekemisissä ja ajaa meitä kauemmas. Miten tästä shokista voi edes selvitä?

Kommentit (516)

Vierailija
501/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rakastaa toista hukkaatte molemmat aikaanne turhaan. Parempi rakkaussuhteessa kuin järki liitossa, joka ei anna läheskään tarpeeksi.

502/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huomannut merkkejä, ei kukaan ykskaks päätä että n y t tämä suhde tuli tiensä päähän,sorry vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies rakastaa toista hukkaatte molemmat aikaanne turhaan. Parempi rakkaussuhteessa kuin järki liitossa, joka ei anna läheskään tarpeeksi.

Totta, rakkaus on tärkeintä. Mukavuusliitot ei tarjoa syytä elää. Rakkaus tarjoaa

Vierailija
504/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä naiseen liioin

Vierailija
505/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olen käytännössä ollut lapsemme yksinhuolehtija jo pitkään, samoin jos olen ollut muutaman päivän poissa, on kotona ollut pommi odottamassa. Miehellä ei töiden jälkeen, ehkä nyt ajatellen viime kuukausina, ole ollut yhtään paukkuja enää kotona. Lapselle ärisee ja valittaa minulle, ettei jaksa enää tällaista. Ehdotin kyllä parisuhdeterapiaa ja perheterapeuttia, mutta ei ole halukas. Sanoi kyllä kerran, että menojalka vipattaa ja nyt onkin joka vkloppu ollut kavereiden kanssa jossain. Kun olen kysellyt, on vastaus, että hänen menemisensä ei enää mulle kuulu.

Tätähän se. Miehiä ei todellisuudessa kiinnosta oma lapsi kuin sen siittämisen hetken ajan, kun pitää "saada omat geenit jatkoon".

Naiset: vaikka kuinka vauvakuumeilisitte, niin ajatelkaa järkevästi. Ei kannata tehdä lapsia kuin vain siinä tapauksessa, että tiedätte varmasti pystyvänne hoitamaan ne yksinhuoltajanakin. Miesten sitoutumiseen ei koskaan pidä luottaa.

Mitä tämä nyt taas? Minä en tunne käytännössä kuin sellaisia isiä, jotka ovat erinomaisen kiinnostuneita lapsistaa, myös eron jälkeen. Ml oman poikani isä. Monesta asiasta voisin moittia, onhan eroon syynsä, mutta huonoksi isäksi en viitsisi alkaa haukkumaan. Tiedän kyllä valitettavasti vanhempia, jotka riitelevät keskenään ja jotka kilpailevat lasten suosiosta, eivätkä tällä omalla käytöksellään varsin helpota yhteistä vanhemmuutta.. Sanotaan näin, että painottuu sinne tupakkaa, viinaa ja tatuointeja osastolle nämä rettelöt kun lapsia on ristiin useampaan suuntaan ja riitaisat erot..

Monesti uusi vaimo haluaa miehen katkaisevan välit lapsiinsa edellisestä liitosta. Moni mies suostuu tähän. 1/3 eronneista isistä ei tapaa lapsiaan ollenkaan. Tunnen näitä perheitä ja ovat muuten ihan tavallista keskiluokkaista porukkaa, ei tatuointeja eikä kovin paljoa alkoholinkäyttöä.

Vierailija
506/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on toinen nainen. Satavarmasti.

Mulla taas tuli mieleen, että miehellä voi olla myös toinen mies tai löytänyt/ymmärtänyt yleisesti nyt tämän kiinnostuksensa (viitaten mm. useisiin kylppärin kosmetiikkaputiloihin) . Jos näin on, voi miehellä itselläänkin olla aika shokki päällä ja selittäis myös täydellistä puhumattomuutta. Yhdelle frendille kävi näin.

Vierailija
507/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kieli pitkällä vosujen puskista ja totesi ne paremmiksi.

Vierailija
508/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko AP tutkit miehen housujen ja takkien taskut, lompakon kuitit, auton sisäpuolen lokerot, miehen treenirepun ja läppärikassin?

Löytyykö outoja kuitteja? Outoa pikkutavaraa joka ei ole teidän (huulirasva tms)? Hampparin käärepaperit vaikka ette koskaan käy hamppariravintolassa?

Sanoit että mies vahtii tiukasti puhelintaan. Pyydä ex tempore että haluat lainata miehen puhelinta pikaisesti ja soitat miehen äidille. Mitä reagoi?

Tsekkaa auton päivän aikana ajetut kilometrit. Jos mies sanoo menevänsä huomenna töihin, katso matkamittarin tämän ja huomisen päivän lukemien erotus ja vastaako se työmatkan pituutta .

Vierailija
509/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olen käytännössä ollut lapsemme yksinhuolehtija jo pitkään, samoin jos olen ollut muutaman päivän poissa, on kotona ollut pommi odottamassa. Miehellä ei töiden jälkeen, ehkä nyt ajatellen viime kuukausina, ole ollut yhtään paukkuja enää kotona. Lapselle ärisee ja valittaa minulle, ettei jaksa enää tällaista. Ehdotin kyllä parisuhdeterapiaa ja perheterapeuttia, mutta ei ole halukas. Sanoi kyllä kerran, että menojalka vipattaa ja nyt onkin joka vkloppu ollut kavereiden kanssa jossain. Kun olen kysellyt, on vastaus, että hänen menemisensä ei enää mulle kuulu.

Tätähän se. Miehiä ei todellisuudessa kiinnosta oma lapsi kuin sen siittämisen hetken ajan, kun pitää "saada omat geenit jatkoon".

Naiset: vaikka kuinka vauvakuumeilisitte, niin ajatelkaa järkevästi. Ei kannata tehdä lapsia kuin vain siinä tapauksessa, että tiedätte varmasti pystyvänne hoitamaan ne yksinhuoltajanakin. Miesten sitoutumiseen ei koskaan pidä luottaa.

Mitä tämä nyt taas? Minä en tunne käytännössä kuin sellaisia isiä, jotka ovat erinomaisen kiinnostuneita lapsistaa, myös eron jälkeen. Ml oman poikani isä. Monesta asiasta voisin moittia, onhan eroon syynsä, mutta huonoksi isäksi en viitsisi alkaa haukkumaan. Tiedän kyllä valitettavasti vanhempia, jotka riitelevät keskenään ja jotka kilpailevat lasten suosiosta, eivätkä tällä omalla käytöksellään varsin helpota yhteistä vanhemmuutta.. Sanotaan näin, että painottuu sinne tupakkaa, viinaa ja tatuointeja osastolle nämä rettelöt kun lapsia on ristiin useampaan suuntaan ja riitaisat erot..

Monesti uusi vaimo haluaa miehen katkaisevan välit lapsiinsa edellisestä liitosta. Moni mies suostuu tähän. 1/3 eronneista isistä ei tapaa lapsiaan ollenkaan. Tunnen näitä perheitä ja ovat muuten ihan tavallista keskiluokkaista porukkaa, ei tatuointeja eikä kovin paljoa alkoholinkäyttöä.

Jopa on muuten tavallisia ja kivoja isiä jotka eivät juurikaan tapaa ekan kierroksen lapsiaan, vaikka se sopisikin toiselle vaimolle hyvin. Voi johtua riitaisasta erosta ensimmäisen vaimon kanssa.

Vierailija
510/516 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertonut perheen omakotitalon olevan yhteinen? Elkää viitsikö näillä tiedon jankuttaa, kuin mies yksinään omistaisi kaiken.

Ei kertonut, vaan sanoi jäävänsä puille paljaille.

Vierailija
511/516 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, yhteenkään mieheen ei ikinä kannata täysin luottaa.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, miten tämän aloittajan nykyisen tilanteen olisi estänyt se, että hän ei olisi luottanut yhteenkään mieheen? Tai ylipäätään yleisellä tasolla, mitä hyötyä kyseisestä elämänasenteesta on?

Se, että olisi se oma ammatti ja ura ja omaisuutta, niin ei eronkaan sattuessa tarvitsisi muuttaa mihinkään kerrostaloon.  Omaa elatusta ei vaan kannata ulkoistaa muille.

Oma ura voi olla ja kannattaakin olla, vaikka luottaa täysillä puolisoon. Ei ne ole toisensa poissulkevia asioita.

Vierailija
512/516 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies oo ikinä ollut puhujakaveri, vaan mutkaton ja perustyytyväinen. Siltä hän vaikuttikin, eikä meidän elämässä mun mielestäni ollut mitään suuresti vialla. Tavallista arkea, perheen yhteisiä juttuja ja menemisiä. Enää en edes pysty nukkumaan miehen vieressä, vaan nukun olohuoneessa ja etsin koomassa kerrostalokämppää, johon nyt joudun pojan kanssa näiden ok-vuosien jälkeen sopeutumaan.

Miks mies ei lähde talosta, jos kerran haluaa erota? Vai oletko, ap, rakentanut myös taloutesi miehen varaan?

Voimia sinulle ja lapselle, kaikesta selviää.

Ap on kertonut, että mies on saanut talon perintönä. Oliskohan siinä ymmärrettävä syy?

Vierailija
513/516 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, rakkaus on tärkeintä. Mukavuusliitot ei tarjoa syytä elää. Rakkaus tarjoaa

Tämähän on angloamerikkalaisen kulttuurin ideaa. Eli Suomeen rantautunut Disney-leffoissa ja Hollywood-kaman kautta. Ikuisen rakkauden idea. Tieteellinen fakta on, että rakkauden tunteen aiheuttamat hormonit lakkaavat toimimasta viimeistään muutaman vuoden jälkeen suhteessa kun suhteessa. Sen jälkeen mennään mukavuusliitossa tai erotaan.

Ja mitenkähän sattuukin että juuri Euroopassa ja Yhdysvalloissa liitot kestää kaikkein huonoiten aikaa ja samasta syystä lapset elää kaikkein eniten rikkinäisissä perheissä. Ikuisen rakkauden parisuhde on pelkkä typerä tieteenvastainen ideologia. Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa omat lapset huomioon.

Vierailija
514/516 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa on muuten tavallisia ja kivoja isiä jotka eivät juurikaan tapaa ekan kierroksen lapsiaan, vaikka se sopisikin toiselle vaimolle hyvin. Voi johtua riitaisasta erosta ensimmäisen vaimon kanssa.

Sukulaismies otti eron persoonallisuushäiriöisestä naisesta. Hän oli henkisesti aivan pohjalla tilanteessa, jossa sai kuulla olevansa läpipaska ihminen joka ikinen ilta hirveän huudon säestämänä. Mies ja lapset kävelee munankuorilla joka ikinen ilta. Pienikin väärä liike ja koko kämppä on taistelutanner. Nainen mm. lukitsi miehen pihalle ilman mitään vaatteita, avaimia tai lompakkoa (kun mies oli käynyt tupakalla). Heitti miehen ulos omasta kodistaan vähintään kerran viikossa tilanteessa, jossa miehellä ei ollut mitään muuta paikkaa minne mennä (ei sukulaisia samassa kaupungissa).

Lopulta mies sai tarpeeksi meidän sukulaisten tukemana voimia lähteä suhteesta. Hän haluaa tavata lasta ja tapaileekin säännöllisesti, mutta nainen pelaa lapsella jatkuvasti. Jos et tee näin ja noin, niin et saa nähdä lasta. Hän opettaa lapselle, että isä vihaa lastaan (vieraannuttaminen). Yhtäkkiä sovitut tapaamiset perutaan tekosyystä että... Naisella jokainen lapsi eri miehen kanssa (yhteensä 4). 

Mun pointti on, että joskus miehet on niin paskana noissa tilanteissa, ettei omat voimat riitä masentuneena enää pelaamaan loputtomia pelejä persoonallisuushäiriöisen kanssa. Oman mielenterveyden kannalta voi olla ainoa vaihtoehto lähteä uuteen suhteeseen. Eihän se tietenkään reilua ole sen erolapsen kannalta.

Vierailija
515/516 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluesimerkki, miksi naisella pitää olla omaa omaisuutta, ammatti ja kyky elättää itseään sitem kun haluaa elää. Ei koskaan miehen rahojen varassa, eikä lapsia ilman avioliittoa. 

Eikä avioliittoa ilman avioehtoa, jos on eroa varallisuudessa, tuloissa, tulevassa perinnössä tai omistus yrityksestä. Ilman avioehtoa tulee kyseeseen käytännössä vain, jos kumpikin on varattomia ja matalapalkkatöissä ilman tulevaa perintöä

Me ollaan molemmat hyvätuloisissa töissä eikä perintöä odotettavissa, ei nähty avioehtoa tarpeelliseksi. 

Vierailija
516/516 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mies kertoa, miksi toimitte noin? On tyytymättömyyttä suhteessa, niin alatte etsiä uutta muijaa ja sitten vaan ero puolisosta, kun uusi on kainalossa. Ette puhu, ette putkahda. Ratkaisu on sivusuhde, pettäminen tai uuden muijan etsiminen. Siis oikeasti, MIKSI toimitte noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi