Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako

Vierailija
29.06.2022 |

10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.

Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.

Kommentit (378)

Vierailija
261/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ihminen on aina ruma. Ne on kuin niillä olisi aina samat vaatteet päällään, tatuoidut  näyttävät aina likaiselle. Tatuoinnit eivät ketään kaunista.

Ei yksikään tatuointi ketään kaunista.  Tatuoinnit ovat maailman turhin ja typerin keksintö.

Oman kauniin syntyessään saadun  ihonsa pilaamista,  tatuointeja  suurin osa ihmisistä myöhemmin katuu. 

Itselläni ei ole yhtään tatuointeja, enkä ottaisi, vaikka saisin ilmaiseksi.

Veikkaan että oletkin tarpeeksi ruma ihan ilmankin

Siis yritetäänkö niillä kaunistua? No se selittääkin miksi rumilla ja köyhillä ihmisillä on eniten tatuointeja.

Vierailija
262/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean kärkkäitä ainakin loukkaantumaan ovat tatuoidut. Tulee just mieleen sellaset datuhääihmiset, joilla lentää veetä suusta ja draamaillaan kun joku toinen taukki on tehnyt tai sanonut jotain, josta kannattaa laittaa kädet puuskaan ja huutaa veetä.

Ja nämä kuvittelevat olevansa aina jotain älykköjä joita ilman ei mikään toimi. 😂

Itellä ei ole tatuointia mutta enempi nää kärkkäät ovat just heitä jotka pitää ihteänsä parempina kun ei ole tatuointia mutta aika vajaita he päästään ovat. Miltä tuntuu olla mitätön vajaa 🤣

Kyllä sä kuulostat juuri sellaselta tyypillisektä tastkatulta satuhäärouvalta tai - herralta.

Ihminen on ihan luonnostaan tatuoimaton, et sinä voi ihmiskuntaa niputtaa tatuoimattomuuden takia miksikään, hölmö. 😂

Tatuoidut voi niputtaa, koska tatuointi kertoo jotain luonteesta.

Minulla ei ole tatuointeja enkä aio ottaa, mutta kyllä pidän näitä tämänkin ketjun fanaattisia tatuointivihaajia jokseenkin päästään vajaina.

Kukaan fiksu ihminen  ei hanki tatuointeja, oli jonkun mielestä muotia tai ei.

Tatuointi on yhä paikallaan viiden kymmenen vuoden päästä, haalistuneena.

Onko tatuointi enää muotia, ajat ja ihmiset muuttuu.

Pian tatuoinnit ovat vanhan aikaisia

ja kukaan niitä ei enää halua.

No se on sun mielipide. Jollain muulla voi olla toisenlainen mielipide. Toki voit olla sitä mieltä, että vain sinun tavallasi ajattelevat voivat olla fiksuja, se on itseasiassa aika yleistä että ihmiset pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ja moni muuki on päästään vähä vajaa. Mun mielestä tatuoinnit varsinki naisella on pirun seksikkäitä m31

RUMIA, RUOMIA, RUMIA.

Vierailija
264/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Entisen työpaikan huipputaitava päivystyksen lääkäri oli tatuoitu.

Oliko Porvoon terveyskeskuksessa?

Lääkärikin voi olla W T, ei ne kaikki enää tule vain ns. hyvistä perheistä vaan myös huonommista lähtökohdista.

Vierailija
265/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on classy.

Minä otin muistoksi, kun pääsin osastolta pois. Toisen otin kuolleiden kissani ja koirani muistolle. Kolmannen, kun ostin unelmieni auton. Ja neljäs tuli otettua matkamuistona pienessä hönössä 🤪 sain samalla c-hepatiitin, mutta ei haittaa, kun hyvät lääkkeet siihen on.

Vierailija
266/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ja moni muuki on päästään vähä vajaa. Mun mielestä tatuoinnit varsinki naisella on pirun seksikkäitä m31

RUMIA, RUOMIA, RUMIA.

Sinä olet ruma

Vierailija
267/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ottaa tänä vuonna ekan tatuointini. Olen 34-vuotias ja ihan tyytyväinen että odotin tähän ikään asti, kun oma maku on kehittynyt ja ymmärrys siitä, mitä haluaa nähdä iholla loppuelämän. Ei paljoa haittaa jos joku palstan setämies ei ota minua vaimoksi sen jälkeen tai joku pitää minua alaluokkaisena.

No tuota. Jos olisin ottanut tatskan 34-vuotiaana se just olisi ollut joku tribaali, ne kun oli siihen aikaan niin uniikkia ja mahtavaa.

Sama homma.

Tribaali tai joku piikkilanka ois nyt käden ympärillä. 😂

Tummanhailea suhru.

Onneksi ei ole.

51v

Vierailija
268/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tuntuu mieltävän, että tatuoitu ihminen = päästä varpaisiin tatuoitu ihminen. Suurin osa tatuoinneista on kuitenkin tosiasiassa sellaisia, jotka ei vaatteiden alta edes näy. En itsekään ymmärrä miksi kukaan haluaa tatuoida kasvonsa ja kaulansa, vaikka eihän se tietysti minulle kuulukaan. Mut sitten taas jotkut pienehköt tatuoinnit selässä tai jaloissa ymmärrän ihan hyvin, eikä sellaiset herätä minkäänlaisia mielikuvia mihinkään suuntaan. Itselläni ei ole tatuointeja enkä sellaista aio ottakaan.

Yleensä, jos ottaa yhdenkin tatuoinnin, se vie ihmisen jonkinmoiseen hurmostilaan,

se saa siitä sellaisen kimmokkeen, että koko ajan tatuointeja on saatava lisää ja pian naamakin on kuin hirviön naama ja ei erota edes, kuka tuon kamalan väriläjän takana edes on. Ja hän kauttaaltaan tatuoitu on muuttunut pelottavan näköiseksi.

Tätäkö hän on itse halunnut. 

Vierailija
269/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Lääkärikin voi olla W T, ei ne kaikki enää tule vain ns. hyvistä perheistä vaan myös huonommista lähtökohdista.

Lääkäri ei ole koskaan niin roskainen wt kuin urpo jonka ajankäyttö koostuu tatuoinneista ulisemisesta internetissä

Vierailija
270/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ottaa tänä vuonna ekan tatuointini. Olen 34-vuotias ja ihan tyytyväinen että odotin tähän ikään asti, kun oma maku on kehittynyt ja ymmärrys siitä, mitä haluaa nähdä iholla loppuelämän. Ei paljoa haittaa jos joku palstan setämies ei ota minua vaimoksi sen jälkeen tai joku pitää minua alaluokkaisena.

No tuota. Jos olisin ottanut tatskan 34-vuotiaana se just olisi ollut joku tribaali, ne kun oli siihen aikaan niin uniikkia ja mahtavaa.

Sama homma.

Tribaali tai joku piikkilanka ois nyt käden ympärillä. 😂

Tummanhailea suhru.

Onneksi ei ole.

51v

Miten te olitte tuossa iässä vielä noin trendien vietävissä? Vieläkö edelleen teette osto- ja tyylivalintoja trendien perusteella?

Vierailija
271/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko on tohtori, samoin kuin isäni, äiti taas kahden alan maisteri. Mut kai sen kansainvälistä tutkijanuraa tekevän siskon täytyy sit olla jollain tapaa wt, kun hänellä kerran on tatuointi...

Vierailija
272/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ei ole koskaan niin roskainen wt kuin urpo jonka ajankäyttö koostuu tatuoinneista ulisemisesta internetissä

Mistä tiedät? On paljon lääkäreitä jotka haukkuvat ratuoituja ja pitävät niitä urpoina.

Vierailija
273/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät? On paljon lääkäreitä jotka haukkuvat ratuoituja ja pitävät niitä urpoina.

Ainakin se on saavuttanut elämässään jotain pitkäjänteistä vaativaa. Kuka tahansa voi mennä nettiin ulisemaan milloin vain.

Vierailija
274/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tuntuu mieltävän, että tatuoitu ihminen = päästä varpaisiin tatuoitu ihminen. Suurin osa tatuoinneista on kuitenkin tosiasiassa sellaisia, jotka ei vaatteiden alta edes näy. En itsekään ymmärrä miksi kukaan haluaa tatuoida kasvonsa ja kaulansa, vaikka eihän se tietysti minulle kuulukaan. Mut sitten taas jotkut pienehköt tatuoinnit selässä tai jaloissa ymmärrän ihan hyvin, eikä sellaiset herätä minkäänlaisia mielikuvia mihinkään suuntaan. Itselläni ei ole tatuointeja enkä sellaista aio ottakaan.

Yleensä, jos ottaa yhdenkin tatuoinnin, se vie ihmisen jonkinmoiseen hurmostilaan,

se saa siitä sellaisen kimmokkeen, että koko ajan tatuointeja on saatava lisää ja pian naamakin on kuin hirviön naama ja ei erota edes, kuka tuon kamalan väriläjän takana edes on. Ja hän kauttaaltaan tatuoitu on muuttunut pelottavan näköiseksi.

En kyllä tunne ketään jolle ois käynyt noin... Tatuointeja on joillain tutuilla, mut useimmilla vaan yksi ja sekin pienehkö ja jää vaatteiden alle.

Vierailija
275/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko on tohtori, samoin kuin isäni, äiti taas kahden alan maisteri. Mut kai sen kansainvälistä tutkijanuraa tekevän siskon täytyy sit olla jollain tapaa wt, kun hänellä kerran on tatuointi...

Älä jaksa satuilla naurettavuuksia.

Weeteys on elämäntapa, ei liity aina koulutukseen.

Ja poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
276/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvat tukkoon, tatuoinnit on hot

Vierailija
277/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvat tukkoon, tatuoinnit on hot

Ei ole. Hyi. Sopii rikollisille ja mt-tapauksille, eikö niistä kumpikaan ole hot.

Vierailija
278/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa satuilla naurettavuuksia.

Weeteys on elämäntapa, ei liity aina koulutukseen.

Ja poikkeus vahvistaa säännön.

Nykypäivänä näitä "poikkeuksia" vaan alkaa olla aika paljon... Mutta pidä vaan kiinni omista naurettavista ennakkoluuloistasi.

Vierailija
279/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikä?? No wow

Vierailija
280/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama ilmeisesti kuin kauneusleikkausten ja fillereiden kanssa. Mikään ei riitä, kun makuun pääsee. Riippuvuus, kehonkuvan häiriö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi