Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako

Vierailija
29.06.2022 |

10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.

Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.

Kommentit (378)

Vierailija
281/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Entisen työpaikan huipputaitava päivystyksen lääkäri oli tatuoitu.

Oliko Porvoon terveyskeskuksessa?

Lääkärikin voi olla W T, ei ne kaikki enää tule vain ns. hyvistä perheistä vaan myös huonommista lähtökohdista.

Mun sisko on tohtori, samoin kuin isäni, äiti taas kahden alan maisteri. Mut kai sen kansainvälistä tutkijanuraa tekevän siskon täytyy sit olla jollain tapaa wt, kun hänellä kerran on tatuointi...

Älä jaksa satuilla naurettavuuksia.

Weeteys on elämäntapa, ei liity aina koulutukseen.

Ja poikkeus vahvistaa säännön.

Nykypäivänä näitä "poikkeuksia" vaan alkaa olla aika paljon... Mutta pidä vaan kiinni omista naurettavista ennakkoluuloistasi.

Kyllä, tutkimusten mukaa äo on laskussa ja mielenterveydenhäiriöt nousussa. Siitä se johtuu.

Vierailija
282/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyhä jumala teitä katkeroituneita eukkoja. "Ei miehet kyllä tatuoitua naista halua!" ihan todella surullista, miten teidän sukupolvenne itsetunto pyörii miesten hyväksynnän ympärillä. Hirvittävän surullista. N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modella paljon tatskoja?

Vierailija
284/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean kärkkäitä ainakin loukkaantumaan ovat tatuoidut. Tulee just mieleen sellaset datuhääihmiset, joilla lentää veetä suusta ja draamaillaan kun joku toinen taukki on tehnyt tai sanonut jotain, josta kannattaa laittaa kädet puuskaan ja huutaa veetä.

Ja nämä kuvittelevat olevansa aina jotain älykköjä joita ilman ei mikään toimi. 😂

Itellä ei ole tatuointia mutta enempi nää kärkkäät ovat just heitä jotka pitää ihteänsä parempina kun ei ole tatuointia mutta aika vajaita he päästään ovat. Miltä tuntuu olla mitätön vajaa 🤣

Kyllä sä kuulostat juuri sellaselta tyypillisektä tastkatulta satuhäärouvalta tai - herralta.

Ihminen on ihan luonnostaan tatuoimaton, et sinä voi ihmiskuntaa niputtaa tatuoimattomuuden takia miksikään, hölmö. 😂

Tatuoidut voi niputtaa, koska tatuointi kertoo jotain luonteesta.

Minulla ei ole tatuointeja enkä aio ottaa, mutta kyllä pidän näitä tämänkin ketjun fanaattisia tatuointivihaajia jokseenkin päästään vajaina.

No, sulla on oikeus pitää tatuoituja arvostelevia vajaina, ei se ainakaan minua haittaa. En ole itseäni väittänyt missään täyspäiseksi.

Sun kannattaisi ehkä kuitenkin harkita tatuointia itsellesi, sopisi aika hyvin.

Vierailija
285/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten tykkään tuosta Behmin lausunnosta: hauskasti sanottu ja niin totta. 

Vierailija
286/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvat tukkoon, tatuoinnit on hot

Ei ole. Hyi. Sopii rikollisille ja mt-tapauksille, eikö niistä kumpikaan ole hot.

Turpa kiinni, sulla ei oo selvästikkään tyylitajua.

Vierailija
287/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl huvittavaa ku ihmisiä häirittee nii paljon tatuoinnit. Säälittävää tää ininä siitä että joku saa tehdä mitä haluaa omalla kehollaan. Toki ymmärrän, että tarttee olla ahdasmielinen, mutta keitä me ollaan puuttumaan toisten elämään? Jos ne on ilosia nii antaa heidän olla.

Vierailija
288/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6x laser(330e per kerta) ja lähti pois, ei se sen vaikeempaa ole .

Ennemmin pitäs sanoa että köyhien ei kannata ottaa tatuointeja.

Kuulostaa melko vaivalloiselta, eikä lopputuloskaan liene usein täydellinen. Varmaan järkevämpää jättää se wt-kuva kokonaan ottamatta.

Ainakin terveellisempää kuin ensin värjätä ja sitten käryttää ihoa laserilla. Oikeastaan Yakuza-tyylinen tatuointitaide on ainoa tatuointityyli, mikä onnistuessaan näyttää hyvältä. Järkyttävimpänä tyylisuntana ns. "varpusparvi" eli erillisiä suttuja siellä täällä. Yleensä vielä teemoiltaan melkoisia hirvityksiä tribaaleista, eksistä, ulvovista susista meemihuumoriin ja muutamiin kiinalaisiin mietelauseisiin. Jokainen toki tekee itselleen mitä haluaa ja tyylikin on vapaa.

Vierailija
289/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen isossa yrityksessä suunnittelutehtävissä. Minulla on laaja asiakaskunta, jolla on mahdollisuus antaa avointa palautetta saamastaan palvelusta. Koska olen vuosittain listan kärjessä, ei nähtävästi näkyvät tatuointini häiritse ihania asiakkaitani. 

-Jo keski-iän ylittänyt nainen

Ei tietenkään häiritse, olette samanlaisia trendikkäitä milleniaaleja, sekä sinä että ne asiakkaat. Teidänhän kontolla tää maailma nyt pyörii, ja jälki on sen mukaista.

Vierailija
290/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Taas tää stereotypia 😀 kyllä niitä on ihan kaikissa sosiaaliluokissa nykyään. Kaikki tatuoinnit ei vaan ole näkyvällä paikalla eli niistä ei kaikki tiedä.

Eiköhän tuolla tarkoitettu henkistä sosiaaliluokkaa. Sillä on yhteyttä taloudelliseen sosiaaliluokkaan, mutta ei tietenkään ole sama asia.

Vierailija
291/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ottaa tänä vuonna ekan tatuointini. Olen 34-vuotias ja ihan tyytyväinen että odotin tähän ikään asti, kun oma maku on kehittynyt ja ymmärrys siitä, mitä haluaa nähdä iholla loppuelämän. Ei paljoa haittaa jos joku palstan setämies ei ota minua vaimoksi sen jälkeen tai joku pitää minua alaluokkaisena.

No tuota. Jos olisin ottanut tatskan 34-vuotiaana se just olisi ollut joku tribaali, ne kun oli siihen aikaan niin uniikkia ja mahtavaa.

Ihmeellistä että olit 34-vuotiaanakin vielä noin pahasti muiden vietävissä. Itse olin joku teini-ikäinen siihen aikaan ja tribaalit näyttivät mielestäni todella typeriltä jo silloin. Sulla on tekstissäsi selkeä premissi että itsensä ja makunsa tunteminen tarkoittaa trendien seuraamista. Kun meitä on sellaisiakin jotka eivät ole niistä kiinnostuneet.

Uniikki lumihiutalekin pääsi ketjuun uniikkeine tyyleineen.

(Sininen tukka ja hihatatuointi) .

Vierailija
292/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tuntuu mieltävän, että tatuoitu ihminen = päästä varpaisiin tatuoitu ihminen. Suurin osa tatuoinneista on kuitenkin tosiasiassa sellaisia, jotka ei vaatteiden alta edes näy. En itsekään ymmärrä miksi kukaan haluaa tatuoida kasvonsa ja kaulansa, vaikka eihän se tietysti minulle kuulukaan. Mut sitten taas jotkut pienehköt tatuoinnit selässä tai jaloissa ymmärrän ihan hyvin, eikä sellaiset herätä minkäänlaisia mielikuvia mihinkään suuntaan. Itselläni ei ole tatuointeja enkä sellaista aio ottakaan.

Yleensä, jos ottaa yhdenkin tatuoinnin, se vie ihmisen jonkinmoiseen hurmostilaan,

se saa siitä sellaisen kimmokkeen, että koko ajan tatuointeja on saatava lisää ja pian naamakin on kuin hirviön naama ja ei erota edes, kuka tuon kamalan väriläjän takana edes on. Ja hän kauttaaltaan tatuoitu on muuttunut pelottavan näköiseksi.

Tätäkö hän on itse halunnut. 

Vähän sama ilmeisesti kuin kauneusleikkausten ja fillereiden kanssa. Mikään ei riitä, kun makuun pääsee. Riippuvuus, kehonkuvan häiriö.

Vain yksi tatuointi jossain on kuin kotona olisi tasan yksi taulu seinällä. Kun makuun pääsee, alkaa kiinnostaa kokonaisuus.

Vierailija
293/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ihminen on aina ruma. Ne on kuin niillä olisi aina samat vaatteet päällään, tatuoidut  näyttävät aina likaiselle. Tatuoinnit eivät ketään kaunista.

Ei yksikään tatuointi ketään kaunista.  Tatuoinnit ovat maailman turhin ja typerin keksintö.

Oman kauniin syntyessään saadun  ihonsa pilaamista,  tatuointeja  suurin osa ihmisistä myöhemmin katuu. 

Itselläni ei ole yhtään tatuointeja, enkä ottaisi, vaikka saisin ilmaiseksi.

Suurin osa ei kyllä kadu. Ei merimiehet eivätkä muutkaan. Ne ehkä katuu jotka ovat ottaneet näitä trenditatuointeja kuten alaselkätripaaleja ja kuvastojenmateriaaleja vailla merkitystä.

Vierailija
294/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paljon tatuoidut näyttää ralliautoilta, joissa kaikenlaista sekavaa tarraa ympäriinsä.

Vierailija
295/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ihminen on aina ruma. Ne on kuin niillä olisi aina samat vaatteet päällään, tatuoidut  näyttävät aina likaiselle. Tatuoinnit eivät ketään kaunista.

Ei yksikään tatuointi ketään kaunista.  Tatuoinnit ovat maailman turhin ja typerin keksintö.

Oman kauniin syntyessään saadun  ihonsa pilaamista,  tatuointeja  suurin osa ihmisistä myöhemmin katuu. 

Suurin osa ei kyllä kadu. Ei merimiehet eivätkä muutkaan. Ne ehkä katuu jotka ovat ottaneet näitä trenditatuointeja kuten alaselkätripaaleja ja kuvastojenmateriaaleja vailla merkitystä.

En minä ainakaan haluaisi 24/7 pitää lempipaitaani, oli sillä mikä "merkitys" hyvänsä.

Kaikki +20 vuoden sisään tehdyt tatskat on trenditatuointeja.

Eri

Vierailija
296/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan haluaisi 24/7 pitää lempipaitaani, oli sillä mikä "merkitys" hyvänsä.

Eri

No minä haluan pitää kaikki tatuointini, onko se sinulta pois? Ensimmäinen yli kahdenkymmenen vuoden takaa.

Vierailija
297/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.

Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.

Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.

Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.

-eri

Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.

Tunnistaisitko kadulla kuka tähän ketjuun osallistui.

Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.

Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.

Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.

Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.

Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.

Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.

Tämä palsta on lähinnä kouluttamattomien sosialistien elämäntapakanava. Palstan paskasakilla ei vain ole tietoa muunlaisesta elämästä. Silloin ei vain voi tietää miten paremmissa piireissä eletään.

Jep, ketjun perusteella "paremmissa piireissä" otetaan hiha- ja punttitatuointeja, koska nämä kertovat suuresta älykkyydestä, jalosukuisuuden ja korkean koulutuksen lisäksi.

Kuka lie mitäkin sitten pitää "parempina piireinä".

Tällaiset kommentit vie kyllä uskoa ihmisten lukutaitoon ja luetun ymmärtämisen kykyyn. Tai no, en toki koskaan ole pitänytkään palstailijoita mitenkään erityisen fiksuna väkenä keskimäärin, joten ei liene ihme jos ei lukemaansa ymmärrä.

Mallulla meni taas tunteisiin.

Vierailija
298/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Itse ajattelen, että vain kuvastotatskat on trenditatuointeja.

Vierailija
299/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen työpaikan huipputaitava päivystyksen lääkäri oli tatuoitu.

Mitä sitten. Ei se sitä poista että on weetee. Ammatti ei kerro mitään siitä onko ihminen järjissään vai ei, kyllä tatuointi lääkärillä kertoo ihan samaa, kuin tatuointi satuhäämorsiamella. Ei ole kaikki muumit laaksossa, ei ole henkisesti kovin fiksu.

Vierailija
300/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Paita on eri asia kuin tatuointi 🤦🏻.

Ja sinä et ole yhtä kuin kaikki muut.

Ja sinä et edes tiedä, mitä sana trendi tarkoittaa.

Tuossa nyt muutama fakta sinulle.

Ja ennen kaikkea, miksi edes puutut tähän koko asiaan/aiheeseen, kun käsittääkseni sulla ei mitään tatuointeja edes ole?

Minulla on tatuointi ja haluan sen pitääkin. Samoja vaatteita sen sijaan en halua jatkuvasti pitää. Yritetään siis pitää ne vellit ja puurot eri kisoissa, jokos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi