Miten joku voi olla kotonaan yli viikon kuolleena,ennen kuin löydetään?
Kommentit (24)
Helposti. Kaikilla ei ole ketään läheistä ja vaikka olisikin, niin ei kaikki ole jatkuvasti yhteyksissä.
Helposti. Ehkä joskus suku soittelee keskenään ja joskus ei viikkoon pariin. Jollakin voi olla loma tai ei ole työssäkäyvä. Sattumia.
Miten niin miten. Olemalla kuollut. Erakon elämiset taikka kuolemiset eivät kiinnosta kuin vuokranantajaa (ja muita verenimijöitä) ja sekin vasta sitten kun on useamman kuukauden rahulit saamatta.
Onhan niitä mitkä on ollut vuosia kuolleena. Jos kaikki laskut on suoraveloituksella ja tulee eläke tilille. Ei ole ketään sukulaisia ketä kiinnostaisi ja jos on sopivat olosuhteet että se ruumis ei ala haisemaan niin kuka sen huomaisi. Satunnaiset tutut tai naapurit voi huomata että ei henkilöä näy, mutta ei ne ehkä sen kummemin mieti minne se on mennyt.
Itselleni voisi helpostikin käydä noin. Omasta valinnastani en ole juuri yhteydessä perheeseen tai sukulaisiin, ja kavereidenkin kanssa saattaa helposti mennä viikkoja ilman yhteyksiä. Yksinäisyys on oma valintani, en kaipaa mitenkään sääliä.
No jos minä nyt kuolisin,niin en tiiä millo joku tulis sisään katteleen jotaki.
Laskut menee suoravelotuksella,eläke tulee automaattisesti.
Remontteja ei ole tiedossa tässä talossa nyt lähivuosina .
Postiakaan ei tuu oikeestaan yhtään .
Puhelin on monesti ollu kiinni akun loputtua ties kuinka kauan ennenku oon huomannu asian. Ei siihen soita kukaan muutenkaan .
Meillä päin oli eräs nainen ollut kuolleena kaksi vuotta, ennenkuin huoltomies meni kämppään tekemään jotain tarkistusta. Ruumis oli muumioitunut, niin edes haju ei kiinnittänyt huomiota naapurustossa.
Ei minua kukaan kaipaisi, ei ole omaisia, ei miesystävää, ei työpaikkaa missä kaivattaisiin. Tämä on surullista mutta totta. N61v
Mää voisin olla. Äidin kanssa soitellaan kerran viikossa, veljen kanssa useammin mutta jos ei ehi vastaan niin ei huolestuta. Ehkä täysi postilaatikko saisi taloyhtiön asukkaat huolestumaan?
Miten joku voi kysyä jotain näin typerää?
Mielipiteitä?
Kyllä mä voisin ja ihan hyvät välit o läheisiin. Viikonloppuisin soitellaan, muuten vain jos on tärkeää asiaa.
Kun palstan mt-ongelmaisista autistimuijista aika jättää maaseudulla, miten joku ikinä löytää niitä??
Viime vuonna eräs R-kioskin hoitaja soitti poliisille kun tuttu vakioasiakas ei ollut kahteen päivään käyny. Löytyi sitten kolmantena päivänä kotoa kuollena.
On minulla ollut vaiheita, kun ei kukaan ei olisi ihmetellyt kuukauteen-pariin. Aina viihtynyt hyvin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi kysyä jotain näin typerää?
Mielipiteitä?
Eipä yllätä ollenkaan kun eivät kaikki erota tai halua erottaa sitäkään mitä on olla ja elää yksin vs. mitä on olla ja elää yksinäisenä. Tai kuinka kaikki eivät ymmärrä, että parisuhdekumppani ei ole lupaus säännölliestä seksistä.
Sinkkumies
Minullekin tulee noin käymään. Ei ihan heti huomattaisi, että olen kuollut, kun minulla ei ole omaisia, eikä ystäviä. Monet laskut menevät suoraveloituksena.
Tulen haisemaan pahalta, sori siitä naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miten. Olemalla kuollut. Erakon elämiset taikka kuolemiset eivät kiinnosta kuin vuokranantajaa (ja muita verenimijöitä) ja sekin vasta sitten kun on useamman kuukauden rahulit saamatta.
Miten niin vuokranantaja on verenimijä?
mut löydettäis EHKÄ 8kk kuluttua.
Ketään ei kiinnosta
Jos en kävisi töissä, noin voisi käydä helposti. En soittele joka viikko sukulaisten ja kavereiden kanssa jos ei ole asiaa. Lisäksi jos en vastaisi yhteen puhelinsoittoon, soittaja tuskin ihmettelisi vaan ajattelisi että olen kiireinen.
Voi olla pidempänkin jos yksinäinen ihminen ja maksut menee suoraveloituksella.