Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla kotonaan yli viikon kuolleena,ennen kuin löydetään?

Vierailija
05.04.2025 |

Mielipiteitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pidempänkin jos yksinäinen ihminen ja maksut menee suoraveloituksella.

Vierailija
2/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kaikilla ei ole ketään läheistä ja vaikka olisikin, niin ei kaikki ole jatkuvasti yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ehkä joskus suku soittelee keskenään ja joskus ei viikkoon pariin. Jollakin voi olla loma tai ei ole työssäkäyvä. Sattumia.

Vierailija
4/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miten. Olemalla kuollut. Erakon elämiset taikka kuolemiset eivät kiinnosta kuin vuokranantajaa (ja muita verenimijöitä) ja sekin vasta sitten kun on useamman kuukauden rahulit saamatta.

Vierailija
5/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mitkä on ollut vuosia kuolleena. Jos kaikki laskut on suoraveloituksella ja tulee eläke tilille. Ei ole ketään sukulaisia ketä kiinnostaisi ja jos on sopivat olosuhteet että se ruumis ei ala haisemaan niin kuka sen huomaisi. Satunnaiset tutut tai naapurit voi huomata että ei henkilöä näy, mutta ei ne ehkä sen kummemin mieti minne se on mennyt.

Vierailija
6/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni voisi helpostikin käydä noin. Omasta valinnastani en ole juuri yhteydessä perheeseen tai sukulaisiin, ja kavereidenkin kanssa saattaa helposti mennä viikkoja ilman yhteyksiä. Yksinäisyys on oma valintani, en kaipaa mitenkään sääliä. 

Vierailija
7/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä nyt kuolisin,niin en tiiä millo joku tulis sisään katteleen jotaki. 

Laskut menee suoravelotuksella,eläke tulee automaattisesti. 

Remontteja ei ole tiedossa tässä talossa nyt lähivuosina . 

Postiakaan ei tuu oikeestaan yhtään .

Puhelin on monesti ollu kiinni akun loputtua ties kuinka kauan ennenku oon huomannu asian. Ei siihen soita kukaan muutenkaan . 

Vierailija
8/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin oli eräs nainen ollut kuolleena kaksi vuotta, ennenkuin huoltomies meni kämppään tekemään jotain tarkistusta. Ruumis oli muumioitunut, niin edes haju ei kiinnittänyt huomiota naapurustossa. 

Vierailija
9/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukaan kaipaisi, ei ole omaisia, ei miesystävää, ei työpaikkaa missä kaivattaisiin. Tämä on surullista mutta totta. N61v

Vierailija
10/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voisin olla. Äidin kanssa soitellaan kerran viikossa, veljen kanssa useammin mutta jos ei ehi vastaan niin ei huolestuta. Ehkä täysi postilaatikko saisi taloyhtiön asukkaat huolestumaan?

Vierailija
11/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kysyä jotain näin typerää?

Mielipiteitä?

Vierailija
12/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin ja ihan hyvät välit o läheisiin. Viikonloppuisin soitellaan, muuten vain jos on tärkeää asiaa. 

Vierailija
13/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palstan mt-ongelmaisista autistimuijista aika jättää maaseudulla, miten joku ikinä löytää niitä??

Vierailija
14/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna eräs R-kioskin hoitaja soitti poliisille kun tuttu vakioasiakas ei ollut kahteen päivään käyny. Löytyi sitten kolmantena päivänä kotoa kuollena.

Vierailija
15/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ollut vaiheita, kun ei kukaan ei olisi ihmetellyt kuukauteen-pariin. Aina viihtynyt hyvin yksin.

Vierailija
16/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi kysyä jotain näin typerää?

Mielipiteitä?

Eipä yllätä ollenkaan kun eivät kaikki erota tai halua erottaa sitäkään mitä on olla ja elää yksin vs. mitä on olla ja elää yksinäisenä. Tai kuinka kaikki eivät ymmärrä, että parisuhdekumppani ei ole lupaus säännölliestä seksistä.

Sinkkumies

Vierailija
17/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee noin käymään. Ei ihan heti huomattaisi, että olen kuollut, kun minulla ei ole omaisia, eikä ystäviä. Monet laskut menevät suoraveloituksena. 

Tulen haisemaan pahalta, sori siitä naapurit.

Vierailija
18/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miten. Olemalla kuollut. Erakon elämiset taikka kuolemiset eivät kiinnosta kuin vuokranantajaa (ja muita verenimijöitä) ja sekin vasta sitten kun on useamman kuukauden rahulit saamatta.

Miten niin vuokranantaja on verenimijä?

Vierailija
19/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut löydettäis EHKÄ 8kk kuluttua.

Ketään ei kiinnosta

Vierailija
20/24 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kävisi töissä, noin voisi käydä helposti. En soittele joka viikko sukulaisten ja kavereiden kanssa jos ei ole asiaa. Lisäksi jos en vastaisi yhteen puhelinsoittoon, soittaja tuskin ihmettelisi vaan ajattelisi että olen kiireinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän