Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti Ozempic alkaa vaikuttamaan?

Vierailija
18.04.2023 |

Jouduitteko odottamaan pitkään että ozempic vaikutti alentavasti ruokahaluun? Päiviä? Tunteja? Viikkoja?

Kommentit (24)

1/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla vkolla oli mennyt 500g ja siitä tasaisesti laski 16kg.

Vierailija
2/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä toki. Mulla tuli heti 1-2 päivinä outo "lääkepäänsärky", joka vei samalla mennessään ruokahalun. Eli alkoi vaikuttaa heti.

Vierailija
4/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti viikossa 18 kg

Vierailija
5/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti samalla viikolla 7 kiloa kun maanantaina pistin eka annoksen. Seuraavallakin viikolla lähti 5 kiloa.

Vierailija
6/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että vaikutus alkaa heti.

Ap

Vierailija
7/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sitä nyt jossakin?

Vierailija
8/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sitä nyt jossakin?

0,5 Mg kynää löytyy sieltä täältä.

Vierailija
9/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos et pistä sitä seuraavalla viikolla niin paino nousee samantien jopa 5kg viikossa. Ozembicin saatavuus on huonoa koko vuoden. Pyytäkää toista insuliinia tai tabletteja...

Vierailija
10/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain ko lääkkeen aloitettavaksi, olen käyttänyt 2 päivää enkä vielä koe vaikutusta. Mahtaako tulla ajan kanssa?

Vierailija
11/24 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeisitte läskit että käytätte toisten lääkkeet.

Hävetkää te läskit jotka saitte läskien lisäksi vielä diabeteksen jonka hoidon kansa maksaa. Jotkut täällä estää tuota tapahtumasta!

Vierailija
12/24 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 0.25 annoksella ja heti eka piston jälkeen noin puolessa tunnissa hävisi nälkä . Sen jälkeen kun tulee nälkä niin ihan pieni annos ruokaa vie nälän mennessään. Esim. vain yksi kinkku leipä eikä enempää mahdu. Koska on täysi olo. On kyllä melkoinen tuo vaikutus tapa. Ja minulla tuo 0.25 annos toimii siis useita kuukausia kun ottaa kerran viikossa . Ei tarvetta nostaa heti 4 viikon jälkeen 0.5 vahvuuteen vaan riittää koko ajan tuo 0.25. vinkki, jos se toimii sinulla tuo 0.25 vahvuus niin älä nosta 0.5. Käytä niin kauan kuin toimii ja vasta sitten kun ei toimi niin sitten nosta 0.5 jne. 

Vierailija
13/24 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei alkanut koskaan. 3 kk päästä lääkäri päätti ettei kannata jatkaa.

Vierailija
14/24 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kasvattaisitte selkärangan? Tulee halvemmaksikin.

Mitä jos et puuttuisi asioihin, joista et mitään ymmärrä? 

Vierailija
15/24 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt naiset vaan vetää lääkkeitä.  Kun päässä pörisee lääkkeet, kun läski lääkkeet.  Sellasta se etuoikeutettuna eläminen on. Koskaan ei voi katsoa peiliin

Vierailija
16/24 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic on ennenkaikkea hyvä lääke diabeetikoille.  Laihdutukseen on nykyään jo muitakin valmisteita.

Vierailija
17/24 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei alkanut koskaan. 3 kk päästä lääkäri päätti ettei kannata jatkaa.

Eli ahmit edelleen muttei paino laskenut yhtään ?

Vierailija
18/24 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozea saa jo taas ihan hyvin eikä ole loppu kuten tuossa taannoin. Uskomattoman hyvä lääke, itselläni saanut painoa tippumaan vajaassa vuodessa 35 kg. Onneksi nahka on vetäytynyt mukana hyvin.

Vierailija
19/24 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nostin 4 viikon jälkeen siihen 0,5 mg annokseen eli tuplat entiseen verrattuna. Tätä ennen olen käyttänyt 4 viikkoa 0.25 mg annosta kerran viikossa kuten kuuluukin ohjeen mukaan. Ainakaan itselläni tuo 0.25 mg annos ei vienyt nälkää mutta paransi verensokeriarvoja jotka entisestään oli jo ihan ok hallussa metforminin ansioista mutta kera ozempicin verensokeriarvot oli ihan huikean hyvät, kuin nuorella tytöllä konsanaan. Toivottavasti sokrut nyt ei tipahda liikaa 0,5 mg annoksella! Toivottavasti nälkä nyt lähtis! 

Vierailija
20/24 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trajenta kirjoitti:

MUTTA jos et pistä sitä seuraavalla viikolla niin paino nousee samantien jopa 5kg viikossa. Ozembicin saatavuus on huonoa koko vuoden. Pyytäkää toista insuliinia tai tabletteja...

Ei ole totta. Viime viikolla loppui lääkkeet, ei ole täksi viikoksi. Painoa on edelleen alentunut 500g.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan