Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako
10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.
Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tahtoisi ruiskuttaa myrkkyä ihoonsa?
Onko monia tatuointeja ottaneilla enemmän jonkinlaisia syöpiä?
Miksi kukaan haluaisi elää jatkuvasti myrkyille altistuen? Eikun hetkinen, mehän tehdään jo niin.
Auttaako asiaa se, että vielä ihan vapaaehtoisesti tatuoi itseensä lisää myrkkyjä? Kuulostaa tosi järkevältä hei.
Kuuluisko sen auttaa? Siihen voi suhtautua ihan vaan myrkkynä muiden joukossa, eikä välttämättä ottaa niin vakavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi toisia ihmisiä noin hirveesti kiinnostaa toisten tatuoinnit? Eikö teillä ole mitään omaa elämää?
Ei näy olevan sullakaan.
Nyt meni huti. Ei minulla ole sairaalloista kiinnostusta toisten ihoon ja tatuointeihin, kuten teillä näkyy olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi elää jatkuvasti myrkyille altistuen? Eikun hetkinen, mehän tehdään jo niin.
Auttaako asiaa se, että vielä ihan vapaaehtoisesti tatuoi itseensä lisää myrkkyjä? Kuulostaa tosi järkevältä hei.
Kuuluisko sen auttaa? Siihen voi suhtautua ihan vaan myrkkynä muiden joukossa, eikä välttämättä ottaa niin vakavasti
Niin, joillekin oma terveys on tärkeää ja toisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joillekin oma terveys on tärkeää ja toisille ei.
Niin, voi olla noin mustavalkoista. Tai sitten voi kiinnostua terveydestä ja kemikaaliminimalismista vasta tatuointien ottamisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Behm on Behm, minä oon minä. En ole hetkeäkään katunut 20v vanhoja tatuointejani, ja taidanpa hommata niitä lisääkin kun löydän sopivan taiteilijan.
"taiteilijan" *huutonaurua* ne kaikki on vähänkään kauempaa tai jonkin ajan päästä harmaanvihreää levinnyttä mössöä, josta ei näe mitä ne ovat joskus esittäneet. Ei hätää, sähän olet uniikki ja nää sutut on sulle tärkeitä elämän merkkipaaluja ja vain itse tiedät sen mitä ne tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo suuresta älystä, että niitä haluaa ruiskuttaa itseensä lisää oikein tarkoituksella lisää.
Ympöristömyrkyille ei mitään voi, mutta kaikenmaailman tatskoille, botoxeille ja muille voi.
Sinähän et sitten myöskään varmaan käytä meikkiä koskaan, et ole värjännyt hiuksiasi tai et muutenkaan laita hiuksiasi muotoilutuotteilla, et ole suihkutellut hajuvettä jne. eikö niin? Ja käytät pyykinpesussakin vaan etikkaa etkä pesuaineita. Koska noitakin voi välttää, joten jos itseäsi noille altistat niin olet tekopyhä. Vai onko niin että sulla on vaan halu vihata tietynnäköisiä ihmisiä ja joku pakkomielle muiden tatuointeihin ja yrität keksiä sille jonkin "oikeutuksen" ja olet muka huolissasi muiden terveydestä? Menetkö paasaamaan terveydestä myös kaikille jotka tupakoivat?
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä koskaan kuullu miehen kehuvan kenenkään tatuointeja.
Kyllä ne rumia ovatkin. Naisen puhdas, valkoinen iho on paljon luonnollisempaa ja viehättävämpää.
T: Herra 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ottaa jos rupean rikolliseksi ja/tai narkkariksi.
En kyllä taida ruveta
Onko Sannalla tatskoja? Missä ja millaisia?
Pieni triba trampstamp alaselässä, arvaan? Kassatytöillä on yleensä semmoisia.
Jos joku haluaa pilata ihonsa,niin mitä sitten?On ihmisen oma asia vaikka paskoa housuihinsa,jos tuntuu oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne rumia ovatkin. Naisen puhdas, valkoinen iho on paljon luonnollisempaa ja viehättävämpää.
Et sinä osaisi arvostaa minkäänlaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behm on Behm, minä oon minä. En ole hetkeäkään katunut 20v vanhoja tatuointejani, ja taidanpa hommata niitä lisääkin kun löydän sopivan taiteilijan.
"taiteilijan" *huutonaurua* ne kaikki on vähänkään kauempaa tai jonkin ajan päästä harmaanvihreää levinnyttä mössöä, josta ei näe mitä ne ovat joskus esittäneet. Ei hätää, sähän olet uniikki ja nää sutut on sulle tärkeitä elämän merkkipaaluja ja vain itse tiedät sen mitä ne tarkoittaa.
Tatuoijat ovat taiteilijoita, artisteiksikin sanottu heitä. Et varmasti noin vähä-älyisenä ymmärrä mutta oikaisinpahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä osaisi arvostaa minkäänlaista naista.
Ei todellakaan osaisikaan.
Tatuoinnit ovat joillekin rakkaita. Poistaminen ei käy edes mielessä.
Musta pieni siro tatuointi hyvässä paikassa voi olla kaunis. Täyteentatuoidut eivät näytä hyviltä mielestäni.
Itse olen harkinnut arpien peittämistä jollain kauniilla kuvalla. Nyt on turvallisempaakin, kun tatuointivärien turvallisuutta valvotaan tiukemmin. Imusolmukkeiden läheisyyteen ei kannata siltikään ottaa tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ottaa jos rupean rikolliseksi ja/tai narkkariksi.
En kyllä taida ruveta
Tatuoinnit eivät liity näihin.
Otsikosta ilmeisesti puuttuu osa. "jos otatte, niin älkää ottako"?? Miten lause jatkuu?
Tatuoinnit kertoo huonosta itsetunnosta, ja laumakäytöksestä.
" Täll on mulle syvällinen merkitys"..Ja joku koirankuva kädessä...Heh.
Kertoo suuresta älystä, että niitä haluaa ruiskuttaa itseensä lisää oikein tarkoituksella lisää.
Ympöristömyrkyille ei mitään voi, mutta kaikenmaailman tatskoille, botoxeille ja muille voi.