Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako

Vierailija
29.06.2022 |

10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.

Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.

Kommentit (378)

Vierailija
241/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

No huh huh!😂😂😂 Uskomattoman yleistävä ja uskomattoman typerä kommentti.

T: tatuoimaton nainen

Kommentti on joka tapauksessa totta. Esim. 50-60 -luvulla syntyneille tatuoinnit kertovat ensimmäisenä mielleyhtymänä, että tatuoitu on ollut vankilassa tai on merimies.

Juu niin kertoo, jos on jäänyt henkisesti sinne 50- ja 60-luvulle, eikä päivittänyt asenteitaan nykypäivään. Onhan tuossa ikäluokassa niitäkin jotka edelleen pitää homoutta sairautena tai vähintäänkin pelottavana. Suurin osa ei onneksi ole sellaisia, ainakaan minun tuttavapiirissä.

Onko homouskin muotiasia kuten tatskat? Onko heterot heittäytyneet homoiksi muodin vuoksi? Enpä usko, joten vertaus ja uhriutumisyritys (vai syyllistämis-) ontuu.

Eri

Sinun luetunymmärtäminen ainakin tuntuisi ontuvan.

Vierailija
242/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.

Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.

Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.

Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.

-eri

Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.

Tunnistaisitko kadulla kuka tähän ketjuun osallistui.

Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.

Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.

Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.

Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.

Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.

Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.

Tämä palsta on lähinnä kouluttamattomien sosialistien elämäntapakanava. Palstan paskasakilla ei vain ole tietoa muunlaisesta elämästä. Silloin ei vain voi tietää miten paremmissa piireissä eletään.

Jep, ketjun perusteella "paremmissa piireissä" otetaan hiha- ja punttitatuointeja, koska nämä kertovat suuresta älykkyydestä, jalosukuisuuden ja korkean koulutuksen lisäksi.

Kuka lie mitäkin sitten pitää "parempina piireinä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on muotia ja siihen pitää sopeutua. Toisille on niin tärkeää näyttää kuuluvansa joukkoon.

Vierailija
244/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit korreloivat hyvin vahvasti mielenhäiriöiden kanssa. Ja minkä tahansa ammatin edustajalla voi kumpiakin olla.

Juuri näin.

Vierailija
245/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tatuointia, joista toisinaan en tykkää ihan älyttömästi ja yksi jota rakastan. Tatuointia ei kuitenkaan itse oikeastaan edes huomaa arjessa, joten itse en koe niistä olevan haittaa :D Ei siis tarvetta poistaa, korjailla tai katua niitä.

Vierailija
246/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen isossa yrityksessä suunnittelutehtävissä. Minulla on laaja asiakaskunta, jolla on mahdollisuus antaa avointa palautetta saamastaan palvelusta. Koska olen vuosittain listan kärjessä, ei nähtävästi näkyvät tatuointini häiritse ihania asiakkaitani. 

-Jo keski-iän ylittänyt nainen

Vierailija
247/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ottaa tänä vuonna ekan tatuointini. Olen 34-vuotias ja ihan tyytyväinen että odotin tähän ikään asti, kun oma maku on kehittynyt ja ymmärrys siitä, mitä haluaa nähdä iholla loppuelämän. Ei paljoa haittaa jos joku palstan setämies ei ota minua vaimoksi sen jälkeen tai joku pitää minua alaluokkaisena.

No tuota. Jos olisin ottanut tatskan 34-vuotiaana se just olisi ollut joku tribaali, ne kun oli siihen aikaan niin uniikkia ja mahtavaa.

Ihmeellistä että olit 34-vuotiaanakin vielä noin pahasti muiden vietävissä. Itse olin joku teini-ikäinen siihen aikaan ja tribaalit näyttivät mielestäni todella typeriltä jo silloin. Sulla on tekstissäsi selkeä premissi että itsensä ja makunsa tunteminen tarkoittaa trendien seuraamista. Kun meitä on sellaisiakin jotka eivät ole niistä kiinnostuneet.

Vierailija
248/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viisi ideaa vielä tatuoitavaksi. En aio koko kehoa tatuoida, mutta kuvat on minulle tärkeitä. Yksikään tatuoinneista I ei näy jos on pitkähihainen paita jossa pieni kaula-aukko ja pitkät housut. En ota tatuointeja siksi, että muut näkisivät ne vaan siksi, että ihotaiteella on minulle henkilökohtainen merkitys. Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat tatuoinneista I vain sillä on merkitystä, että itse pidän niistä. Ei ole mieli muuttunut tatuointien suhteen vuosikymmenissä. Kuvastosta en suosittele kenenkään ottavan vaan miettivän jokaiselle tatuoinnille jokin henkilökohtainen merkitys niin eivät ala kaduttamaan. Trendinä tätä tatuointia en kyllä ymmärrä sillä ne kuvat ovat melko lopullisia ja poistattaminen maksaa ihan maltaita.

Vierailija
249/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu ihminen on aina ruma. Ne on kuin niillä olisi aina samat vaatteet päällään, tatuoidut  näyttävät aina likaiselle. Tatuoinnit eivät ketään kaunista.

Ei yksikään tatuointi ketään kaunista.  Tatuoinnit ovat maailman turhin ja typerin keksintö.

Oman kauniin syntyessään saadun  ihonsa pilaamista,  tatuointeja  suurin osa ihmisistä myöhemmin katuu. 

Itselläni ei ole yhtään tatuointeja, enkä ottaisi, vaikka saisin ilmaiseksi.

Vierailija
250/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on minusta rumia kyllä ihan miehilläkin.

Vierailija
251/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viisi ideaa vielä tatuoitavaksi. En aio koko kehoa tatuoida, mutta kuvat on minulle tärkeitä. Yksikään tatuoinneista I ei näy jos on pitkähihainen paita jossa pieni kaula-aukko ja pitkät housut. En ota tatuointeja siksi, että muut näkisivät ne vaan siksi, että ihotaiteella on minulle henkilökohtainen merkitys. Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat tatuoinneista I vain sillä on merkitystä, että itse pidän niistä. Ei ole mieli muuttunut tatuointien suhteen vuosikymmenissä. Kuvastosta en suosittele kenenkään ottavan vaan miettivän jokaiselle tatuoinnille jokin henkilökohtainen merkitys niin eivät ala kaduttamaan. Trendinä tätä tatuointia en kyllä ymmärrä sillä ne kuvat ovat melko lopullisia ja poistattaminen maksaa ihan maltaita.

Ei pitäisi antaa pahalle pikkusormea, se vie koko käden. 

Vierailija
252/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ns *hiha*. Olen seurannut erään nelikymppisen fanitädin hihaprojektia, ja tuskin koskaan nähnyt mitään niin säälittävää.

Toinen saa tehdä itselleen, mitä haluaa. Hän kuitenkin toteuttaa itseään ja saa ehkä hyvän mielenkin siitä.

Sitten olet sä. Työnnät nokkas toisen asioihin ja vielä seuraat. Sähän se tässä huomattavasti säälittävämpi olet.

Ottakoot kuka tahtoo. Hyvä vain, että erottaa ilman keskustelua toisen sivistyksen tason.

-eri

Sivistyksen tasosta kertoo kyllä karua kieltään tämä keskustelu ja ihmisten lokerointi niinkin merkityksettömän asian takia kuin joku tatuointi. Ei voi kovin sivistynyt olla, jos sellaisesta viitsii järkyttyä tai paheksua nykypäivänä.

Tunnistaisitko kadulla kuka tähän ketjuun osallistui.

Tuskin, mutta useimmiten tuon luokan tyhmyys ilmenee kyllä viimeistään kun ihminen avaa suunsa.

Tatuoinnit on siitä hyvä, että ne kertoo tyhmyydestä ulospäin. Ei tarvitse pettyä kun tämmöinen ihminen avaa suunsa, tietää jo valmiiksi että ei ole kovin älykäs.

Suurinta osaa tatuoinneista et kyllä näe kadulla kulkiessasi. Monella voi olla isojakin tatuointeja jaloissa tai keskivartalossa, niin ettei ne näy kaikille, etkä voi tietää oliko sillä fiksulla asiantuntevalla lääkärillä, juristilla tai millä tahansa tosiasiassa tatuointeja vai ei.

Jos et olisi tatuoitu pässi, olisit heti ymmärtänyt, että puhuttiin siitä mikä näkyy ulospäin.

Huom. Ei mikään ammatti tee ihmisestä fiksua. Lääkäri voi olla täysin järjetön moukka, samoin juristi. Jopa Amerikan presidentti voi olla täysi huurupää moukka.

Ei minulla ole yhtään tatuointia. En vaan ole sivistymätön moukka joka arvostelee toisia jonkun ulkonäköseikan perusteella.

Tämä palsta on lähinnä kouluttamattomien sosialistien elämäntapakanava. Palstan paskasakilla ei vain ole tietoa muunlaisesta elämästä. Silloin ei vain voi tietää miten paremmissa piireissä eletään.

Jep, ketjun perusteella "paremmissa piireissä" otetaan hiha- ja punttitatuointeja, koska nämä kertovat suuresta älykkyydestä, jalosukuisuuden ja korkean koulutuksen lisäksi.

Kuka lie mitäkin sitten pitää "parempina piireinä".

Tällaiset kommentit vie kyllä uskoa ihmisten lukutaitoon ja luetun ymmärtämisen kykyyn. Tai no, en toki koskaan ole pitänytkään palstailijoita mitenkään erityisen fiksuna väkenä keskimäärin, joten ei liene ihme jos ei lukemaansa ymmärrä.

Vierailija
253/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu ihminen on aina ruma. Ne on kuin niillä olisi aina samat vaatteet päällään, tatuoidut  näyttävät aina likaiselle. Tatuoinnit eivät ketään kaunista.

Ei yksikään tatuointi ketään kaunista.  Tatuoinnit ovat maailman turhin ja typerin keksintö.

Oman kauniin syntyessään saadun  ihonsa pilaamista,  tatuointeja  suurin osa ihmisistä myöhemmin katuu. 

Itselläni ei ole yhtään tatuointeja, enkä ottaisi, vaikka saisin ilmaiseksi.

Veikkaan että oletkin tarpeeksi ruma ihan ilmankin

Vierailija
254/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean kärkkäitä ainakin loukkaantumaan ovat tatuoidut. Tulee just mieleen sellaset datuhääihmiset, joilla lentää veetä suusta ja draamaillaan kun joku toinen taukki on tehnyt tai sanonut jotain, josta kannattaa laittaa kädet puuskaan ja huutaa veetä.

Ja nämä kuvittelevat olevansa aina jotain älykköjä joita ilman ei mikään toimi. 😂

Itellä ei ole tatuointia mutta enempi nää kärkkäät ovat just heitä jotka pitää ihteänsä parempina kun ei ole tatuointia mutta aika vajaita he päästään ovat. Miltä tuntuu olla mitätön vajaa 🤣

Kyllä sä kuulostat juuri sellaselta tyypillisektä tastkatulta satuhäärouvalta tai - herralta.

Ihminen on ihan luonnostaan tatuoimaton, et sinä voi ihmiskuntaa niputtaa tatuoimattomuuden takia miksikään, hölmö. 😂

Tatuoidut voi niputtaa, koska tatuointi kertoo jotain luonteesta.

Minulla ei ole tatuointeja enkä aio ottaa, mutta kyllä pidän näitä tämänkin ketjun fanaattisia tatuointivihaajia jokseenkin päästään vajaina.

Kukaan fiksu ihminen  ei hanki tatuointeja, oli jonkun mielestä muotia tai ei.

Tatuointi on yhä paikallaan viiden kymmenen vuoden päästä, haalistuneena.

Onko tatuointi enää muotia, ajat ja ihmiset muuttuu.

Pian tatuoinnit ovat vanhan aikaisia

ja kukaan niitä ei enää halua.

Vierailija
255/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean kärkkäitä ainakin loukkaantumaan ovat tatuoidut. Tulee just mieleen sellaset datuhääihmiset, joilla lentää veetä suusta ja draamaillaan kun joku toinen taukki on tehnyt tai sanonut jotain, josta kannattaa laittaa kädet puuskaan ja huutaa veetä.

Ja nämä kuvittelevat olevansa aina jotain älykköjä joita ilman ei mikään toimi. 😂

Itellä ei ole tatuointia mutta enempi nää kärkkäät ovat just heitä jotka pitää ihteänsä parempina kun ei ole tatuointia mutta aika vajaita he päästään ovat. Miltä tuntuu olla mitätön vajaa 🤣

Kyllä sä kuulostat juuri sellaselta tyypillisektä tastkatulta satuhäärouvalta tai - herralta.

Ihminen on ihan luonnostaan tatuoimaton, et sinä voi ihmiskuntaa niputtaa tatuoimattomuuden takia miksikään, hölmö. 😂

Tatuoidut voi niputtaa, koska tatuointi kertoo jotain luonteesta.

Miten ihmeessä joku voi kertoa luonteesta jos on tatuointi. Ja kuka on ihmiskunnasta puhunu puhuin näistä itseään parempina pitävistä. Ja kertoohan se sunki mielenterveydestä että ei oo kaikki ihan pääsä kunnossa jos näin osaat niputtaa ihmisiä ihon perusteella🤣

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
256/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit = päihteet + rikollisuus + MT-ongelmat + köyhyys

Ota riski ja rakastu tatuoituun.

Nämä kuuluu kaikki samaan kastiin. Olen jättänyt pojan, kun en sietänyt sitä, että sillä oli tatuointeja.

Vierailija
257/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on rumia ja terveydelle haitaksi.

En käsitä, miksi joku tahtoo pilata ihonsa sellaisilla.

Vierailija
258/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu = W T

Vierailija
259/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.

Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.

Entisen työpaikan huipputaitava päivystyksen lääkäri oli tatuoitu.

Vierailija
260/378 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaluuserit eivät tajua että paremmissa piireissä tatuoidut ihmiset ovat kuraa.

Sitähän ne on. Tatuoitu ihminen näyttää aina likaiselle.

Ei auta vaikka kuinka pesee itseään pas kan väri säilyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi