Behm: Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako
10 vuotta sitten Rita Behm otti nuorena tatuoinnin, jota katuu nyt raskaasti.
Tässäpä hyvä neuvo kaikille. En keksi mitään rumempaa kuin tatuoinnit naisella.
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Tatuointien värit ovat rumia ja sameita. Ne näyttävät tahroilta iholla. Rikkovat eheän kehon kokonaisuuden.
Eheän kokonaisuuden 🙄. Oletko sä oikeasti niin idiootti, että kuvittelet kaikkien kehojen olevan koskemattomia "eheitä kokonaisuuksia" ilman tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kärkkäitä ainakin loukkaantumaan ovat tatuoidut. Tulee just mieleen sellaset datuhääihmiset, joilla lentää veetä suusta ja draamaillaan kun joku toinen taukki on tehnyt tai sanonut jotain, josta kannattaa laittaa kädet puuskaan ja huutaa veetä.
Ja nämä kuvittelevat olevansa aina jotain älykköjä joita ilman ei mikään toimi. 😂Itellä ei ole tatuointia mutta enempi nää kärkkäät ovat just heitä jotka pitää ihteänsä parempina kun ei ole tatuointia mutta aika vajaita he päästään ovat. Miltä tuntuu olla mitätön vajaa 🤣
Kyllä sä kuulostat juuri sellaselta tyypillisektä tastkatulta satuhäärouvalta tai - herralta.
Ihminen on ihan luonnostaan tatuoimaton, et sinä voi ihmiskuntaa niputtaa tatuoimattomuuden takia miksikään, hölmö. 😂
Tatuoidut voi niputtaa, koska tatuointi kertoo jotain luonteesta.
Miten ihmeessä joku voi kertoa luonteesta jos on tatuointi. Ja kuka on ihmiskunnasta puhunu puhuin näistä itseään parempina pitävistä. Ja kertoohan se sunki mielenterveydestä että ei oo kaikki ihan pääsä kunnossa jos näin osaat niputtaa ihmisiä ihon perusteella🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näkyvissä tatskoissa on ärsyttävää se huomionhakuisuus ja ehdottomuuden, uskaltamisen viestittäminen. "Mä oon niin jämäkkä, että uskalsin ottaa tän loppuiäkseni. Katsokaa, olen rajoja rikkova." Ei kerro älykkyydestä ja hyvästä asenteesta.
Joku muistokirjoitus tms. kyljessä on yksityinen ja voi olla ihan symppis.
Mutta kyllä siinä tulee heti ehdoton ja typerä vaikutelma, kun joltain paljastuu esim. valtava ornamentti rintakehästä.
Sitten se kehokeskeisyys ja -muokkaus on halventavaa. Ei kerro henkiseen keskittymisestä.
Taiteilijoilla ym. kertoo erikoisuudesta ja ehdottomuudesta. Hankalasta luonteesta. Ei tyhmyydestä kuitenkaan.
Lääkäreillä ym. kertoo suuresta erosta työ- ja vapaa-ajan minän välillä. Ja heilläkin ehdottomuudesta, kehokeskeisyydestä. Vähän lapsellisuudesta.
Kuulostaa oudolta että ärsyynnyt, kun näet tietyn näköisiä ihmisiä. Eikö toi ole raskasta antaa toisten ulkonäöille noin paljon valtaa että sua alkaa ärsyttää?
Olisi kiinnostavaa nähdä miltä sinä näytät niin voisin koittaa vetää yhtä sekopäisiä päätelmiä siitä millainen olet luonteeltasi. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näkyvissä tatskoissa on ärsyttävää se huomionhakuisuus ja ehdottomuuden, uskaltamisen viestittäminen. "Mä oon niin jämäkkä, että uskalsin ottaa tän loppuiäkseni. Katsokaa, olen rajoja rikkova." Ei kerro älykkyydestä ja hyvästä asenteesta.
Joku muistokirjoitus tms. kyljessä on yksityinen ja voi olla ihan symppis.
Mutta kyllä siinä tulee heti ehdoton ja typerä vaikutelma, kun joltain paljastuu esim. valtava ornamentti rintakehästä.
Sitten se kehokeskeisyys ja -muokkaus on halventavaa. Ei kerro henkiseen keskittymisestä.
Taiteilijoilla ym. kertoo erikoisuudesta ja ehdottomuudesta. Hankalasta luonteesta. Ei tyhmyydestä kuitenkaan.
Lääkäreillä ym. kertoo suuresta erosta työ- ja vapaa-ajan minän välillä. Ja heilläkin ehdottomuudesta, kehokeskeisyydestä. Vähän lapsellisuudesta.
Sä et kyllä yhtään tunne muita ihmisiä. 😒
Mikä siinä muuten on että läskit naiset ottavat niitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.
Kyllä niilläkin on, mutta niitä ei näytetä työelämässä. Minä tunnen parikin isossa firmassa päällikkö-nimikkeellä työskentelevää, joilla on lasten nimet ja syntymäajat tatuoitu. Toisella pohkeeseen, toisella olkavarteen. Kumpikaan ei tietenkään näy töissä, koska herrasmies ei pidä töissä lyhytlahkeisia housuja tai lyhythihaista paitaa.
Sinänsä pidän väsyneisyyden multihuipentumana tatuoida jotain lapsistaan. Vissiin eivät muista syntymäpäiviä muuten?
Itse en kyllä huolisi miestä, jolla on tatuointi. Tarve itsensä koristeluun on jotenkin niin perin juurin naismaista, ei sovi miehiselle miehelle ja on siten täydellinen turn off. Ja joo, tiedän että Aurinkokuningas epäilemättä kähersi tukkaansa, toppasi pohkeitaan ja käytti kauneuspilkkuja. En olisi tykännyt siitäkään, mulkku mies kaikin puolin oli se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päällikkötason ihmisistä en tiedä, mutta lääkäreillä, juristeilla tms on edelleen tosi vähän. Luulen että liittyy tavallaan itsearvostukseen ja siihen ettei oma identiteetti ole niin sidoksissa kehoon. Ei ole tarvetta piirtää ihoon kuvia jolla ilmentää omaa persoonallisuutta.
Mun lääkäriserkulla on tatuointeja useampi. Yhteiskuntaluokasta sen verran, että olemme pankinjohtajan lapsenlapsia ja kaikki sukulaiset ovat vähintään maistereita, osa tohtoriksi väitelleitä, joista yhdellä on useampi tatuointi. Ihme käsityksiä ihmisillä vielä 2020-luvulla.
Logiikkaa ei sinulle ole suotu, vaikka suvussa on ihan tohtoreita?
Se, että lääkäreillä ja juristeilla on tosi vähän tautointeja, ei tarkoita, etteikö niitä voisi olla jollakulla. Edelleen, 2020-luvulla, noissa ammattiryhmissä taitaa olla tatuointeja vähemmän kuin uskovaisilla (jotka ovat alkaneet ottaa ristejä ja Raamatunlauseita).
Nykyään, kun yli puolella porukasta alkaa olla tatuointi, jos lääkäreistä 10% on, se menee kyllä kategoriaan tosi vähän.
Lääkärit käyttää huumeitakin vähemmän kuin väestö keskimäärin, ja silti niistä aina joku narahtaa reseptien kirjoittelusta itselle tai lääkevarastolla käymisestä.
-eri-
Sehän on minulle pelkkää plussaa, jos miehet eivät halua kanssani naimisiin, kun en ensinnäkään edes ole kiinnostunut miehistä, enkä myöskään halua naimisiin. Tuolla perusteella ei ainakaan minun mieltäni onnistu pahoittamaan. t. tatuointeja omistava nainen
Jännä juttu, että olen tatuoitu alempiluokkainen ylipainoinen ja jopa pari tatuointiakin löytyy. Silti minut huoli korkeakoulutettu, kiltti ja kunnollinen mies. Eihän tämän av-palstan luonnonlakien mukaan pitänyt olla mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ottaa jos rupean rikolliseksi ja/tai narkkariksi.
En kyllä taida ruveta
Onko Sannalla tatskoja? Missä ja millaisia?
Se että hän katuu omaa tatuointiaan ei suinkaan tarkoita, että kaikkien muidenkin pitäisi tai jättää ottamatta jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on taas suositumpia, täytyypä suunnitella taas kaverin kanssa uusia. Aivan yksi ja sama pidättekö muut.
Stupido.
Typerä naisennäköinen ihminen tuo Rita Behm.
Päinvastoin, tuntuu olevan erittäin fiksu ihminen, eihän se tuossa ketään arvostele tatskojen takia vaan kehottaa miettimään ettei kävisi niinkuin itselle että katuu jälkeenpäin.
Sivusta seuranneena noita tatuointeja tehdään aivan liian heppoisin perustein, ja nuorena, varsinkin nuo "hiha" tatuoinnit on aivan kaamean näköisiä kyllä.
Eihän hän mitään kehota vaan käskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on taas suositumpia, täytyypä suunnitella taas kaverin kanssa uusia. Aivan yksi ja sama pidättekö muut.
Stupido.
Typerä naisennäköinen ihminen tuo Rita Behm.
Päinvastoin, tuntuu olevan erittäin fiksu ihminen, eihän se tuossa ketään arvostele tatskojen takia vaan kehottaa miettimään ettei kävisi niinkuin itselle että katuu jälkeenpäin.
Sivusta seuranneena noita tatuointeja tehdään aivan liian heppoisin perustein, ja nuorena, varsinkin nuo "hiha" tatuoinnit on aivan kaamean näköisiä kyllä.
Eihän hän mitään kehota vaan käskee.
Ja aloituksessa lukee "Behm : lämmin SUOSITUS kaikille"
Oi tuo luetun ymmärtämisen jalo taito...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat ihmisen kuuluvan alempaan sosiaaliluokkaan. Jos siihen haluaa leimautua niin ok sitten.
No huh huh!😂😂😂 Uskomattoman yleistävä ja uskomattoman typerä kommentti.
T: tatuoimaton nainen
Kommentti on joka tapauksessa totta. Esim. 50-60 -luvulla syntyneille tatuoinnit kertovat ensimmäisenä mielleyhtymänä, että tatuoitu on ollut vankilassa tai on merimies.
Juu niin kertoo, jos on jäänyt henkisesti sinne 50- ja 60-luvulle, eikä päivittänyt asenteitaan nykypäivään. Onhan tuossa ikäluokassa niitäkin jotka edelleen pitää homoutta sairautena tai vähintäänkin pelottavana. Suurin osa ei onneksi ole sellaisia, ainakaan minun tuttavapiirissä.
Onko homouskin muotiasia kuten tatskat? Onko heterot heittäytyneet homoiksi muodin vuoksi? Enpä usko, joten vertaus ja uhriutumisyritys (vai syyllistämis-) ontuu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, harvemmin niitä näkee päällikkötason ihmisillä, yritysjohtajilla tai muilla hyvin menestyvillä.
Selvästikään et ole saunonut herraseurassa. Ei ne nyt naamaan ekana ota.
En tapaa saunoa Bandidosien kerhotalolla, kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä koskaan kuullu miehen kehuvan kenenkään tatuointeja.
Ja mitä hevon v väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva nähdä, millainen perunanenäinen, lyhyt ja leuaton säkki ap on.
Tää on oikeaa haukkumista, että haukutaan piirteitä joille ihminen ei mitään voi.
Tatuoidut suttaavat ihan omaa tyhmyyttään itseään. Kyllä sen tason typeryyttä voi ihmetellä, ei se ole ulkonäön haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa tänä vuonna ekan tatuointini. Olen 34-vuotias ja ihan tyytyväinen että odotin tähän ikään asti, kun oma maku on kehittynyt ja ymmärrys siitä, mitä haluaa nähdä iholla loppuelämän. Ei paljoa haittaa jos joku palstan setämies ei ota minua vaimoksi sen jälkeen tai joku pitää minua alaluokkaisena.
No tuota. Jos olisin ottanut tatskan 34-vuotiaana se just olisi ollut joku tribaali, ne kun oli siihen aikaan niin uniikkia ja mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kärkkäitä ainakin loukkaantumaan ovat tatuoidut. Tulee just mieleen sellaset datuhääihmiset, joilla lentää veetä suusta ja draamaillaan kun joku toinen taukki on tehnyt tai sanonut jotain, josta kannattaa laittaa kädet puuskaan ja huutaa veetä.
Ja nämä kuvittelevat olevansa aina jotain älykköjä joita ilman ei mikään toimi. 😂Itellä ei ole tatuointia mutta enempi nää kärkkäät ovat just heitä jotka pitää ihteänsä parempina kun ei ole tatuointia mutta aika vajaita he päästään ovat. Miltä tuntuu olla mitätön vajaa 🤣
Kyllä sä kuulostat juuri sellaselta tyypillisektä tastkatulta satuhäärouvalta tai - herralta.
Ihminen on ihan luonnostaan tatuoimaton, et sinä voi ihmiskuntaa niputtaa tatuoimattomuuden takia miksikään, hölmö. 😂
Tatuoidut voi niputtaa, koska tatuointi kertoo jotain luonteesta.
Minulla ei ole tatuointeja enkä aio ottaa, mutta kyllä pidän näitä tämänkin ketjun fanaattisia tatuointivihaajia jokseenkin päästään vajaina.
Tatoimattomuuden perusteella ei voi niputtaa, mutta käytöksen ja kommenttien perusteella voi 😉.
Ohis