Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html
Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.
Kommentit (351)
Nämä suomalaisten tyttöjen bikineissä rannalla paljastamat tatskat eivät nykyään ole todellakaan mallia "Michelangelo maalaa Sikstiiniläiskappelia" vaan lähinnä "Jani-Petteri piirtää kuulakärkikynällä pippeliä ja pimpppiä huussin seinään"
Ilmeisesti määrä on laatua tärkeämpää kun mahdollisimman paljon pintaa pitää saada sotattua siperialaisen vankilatatuoinnin tasoisilla tuherruksulla kun "se ilmentää mun kapinallista luonnetta ja järkyttää boomereita"
Lähinnä säälii noita pikkutyttöjä kun tietää miten nopeasti ne itsekin alkavat tuntea kuvotusta nähdessään peilistä nämä pentuna tosi rohkeilta ja tyylikkäiltä näyttäneet tatskat
Kaksi kuvaa poistattanut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Behm ottaa hetken mielijohteesta tietyn tatskan niin miksi kuvittelee että muut tekisi yhtä typeriä päätöksiä? Aliarvoiko hän muita ihmisiä ja pitää itseään parempana, tietoisempana ja viisaampana nyt ja jutusta huokuu läpi myös se että miten hänellä on varaa poistattaa omansa.
Todella moni katuu tatuointejaan kun ikää tulee lisää. Ihan normaalia. Ajatusmaailma muuttuu eikä tatuointi enää edusta nykyisiä arvoja.
Rakastin lapsesta asti erästä sarjakuvahahmoa ja minulla on se pienenä kuvana, ja olen yli viiskymppinen, enkä luopuisi siitä ikinä :) Kuva on sellaisessa kohdassa vartaloa joka ei "rupsahda" kovin helposti eli nilkan sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ihan vıtusti mitä joku nevöhööd harakka on tatuoinneista mieltä.
Ja siellä kalikka kalahti tilkkutäkkiin.
Ei ole kauan kun tatuointia hävettiin oikeasti, koska ne merkitsivät että oli ollut vankilassa- vankina.
Toinen ns parempi selitys oli että on ollut merillä.
Ja tatuointeja nähtiin vain miehillä.
Muutama harkittu tatuointi on ok, mutta ihonsa " värjääminen ja kuvittaminen pikemmin sairasta.
Kun tiedetään ettei tatuointeja saa helposti pois saa elää niiden kanssa hautaan saakka. Haalistuvat vuoskymmenien aikana, mutta eivät häviä.
Vierailija kirjoitti:
Oiva neuvo av mammoille.
Ihan tekee kipeetä kun huomaa ostarilla jotain hyvännäköistä teinityttöä ja sitten näkee että sillä on jotain rumia tatskoja. Ja kaikki tatskathan ovat pelkäästään rumia. Hyvännäköistä tatskaa ei ole olemassa.
Miksi kyyläät hyvännäköisiä teinejä, pervo?
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi poistaa hetken huumassa! Gunnareiden logohan on vintage-estetiikka pyssyineen ja ruusuineen. Ei lapsiakaan viedä poistoon kun ne alkaa ottaa päähän, vaan kärsitään ja rakastetaan. 50-vuotiaana muistelee että olisipa nyt cool se tatska.
Pelkästään Seinäjoen kokoisessa hikipitäjässä poistetaan satoja tatuointeja vuosittain. Eli todella moni katuu tatuointiaan.
https://ilkkapohjalainen.fi/pohjalaisen-arkisto/seinajoella-poistetaan-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.
Kukaan normaali mies ei haaveile tatuoidusta naisesta, ei kukaan.
Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.
Itse on omaa tatuontia, mutta en edes haluaisi miestä jonka mielestä olen arvoton jos esim joskus vuosien päästä saan päähäni ottaa pari tatuontia. Jos minun arvoton on sen takia sitten mennyt niin pysyn sinkkuna mieluummin. Toki en hyväksyisi varmaan ystäväksi edes sellaista joka ainakaan ääneen valittaa toisten tatuoinneista. Rasittavaa seuraa sellainen. No olen itse jo valmiiksi työtönkin joten arvoni alenee jo siinä. Hauska ketju toisaalta.
Siinä tapauksessa et halua minua. Tatuoinnit, tupakointi ja naamalävistykset ovat isoin turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Jos Behm ottaa hetken mielijohteesta tietyn tatskan niin miksi kuvittelee että muut tekisi yhtä typeriä päätöksiä? Aliarvoiko hän muita ihmisiä ja pitää itseään parempana, tietoisempana ja viisaampana nyt ja jutusta huokuu läpi myös se että miten hänellä on varaa poistattaa omansa.
Tietysti aliarvioi. Jos olet yhtään haastattelujaan katsonut, tiedät. Itseään täynnä ja kuvittelee itsestään liikoja, tosin yrittää kömpelösti peittää sen.
Tatuoinnit on taas nousussa, jos se puoli kiinnostaa! Eivät kyllä ehkä nykynuorille sovi, kun kyllästyvät niin nopeasti.
Olen vm -86 ja todella monilla kavereilla on tatuointeja. Mulla ei ole, koska ei koskaan ollut mitään mitä haluaisin tatuoida ihooni. Eikä varmaan tulekaan. Mutta ei haittaisi vaikka olisi, eikä haittaisi tatuoinnin herättämä inho muissa tai trendikkyys. Ihme ajatus, että valtaosa orjailisi jotain paskamuotia.
Jo vuosia sitten aletttiin huomaamaan ettei tatuoinnit enää kiinnosta.
https://www.theguardian.com/fashion/2019/feb/13/at-arms-length-are-tatt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.
Kukaan normaali mies ei haaveile tatuoidusta naisesta, ei kukaan.
Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.
Itse on omaa tatuontia, mutta en edes haluaisi miestä jonka mielestä olen arvoton jos esim joskus vuosien päästä saan päähäni ottaa pari tatuontia. Jos minun arvoton on sen takia sitten mennyt niin pysyn sinkkuna mieluummin. Toki en hyväksyisi varmaan ystäväksi edes sellaista joka ainakaan ääneen valittaa toisten tatuoinneista. Rasittavaa seuraa sellainen. No olen itse jo valmiiksi työtönkin joten arvoni alenee jo siinä. Hauska ketju toisaalta.
Siinä tapauksessa et halua minua. Tatuoinnit, tupakointi ja naamalävistykset ovat isoin turn-off.
No jos luulet minun näyttävän siltä (lävistykset, tatuoinnit yms) niin olet väärässä, koska olen ihan tavis ulkonäöltäni. Lähinnä vaan se asenne häiritsee, että jollekin on niin tärkeää korostaa sitä ettei jollakin ole arvoa jos on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on taas nousussa, jos se puoli kiinnostaa! Eivät kyllä ehkä nykynuorille sovi, kun kyllästyvät niin nopeasti.
Olen vm -86 ja todella monilla kavereilla on tatuointeja. Mulla ei ole, koska ei koskaan ollut mitään mitä haluaisin tatuoida ihooni. Eikä varmaan tulekaan. Mutta ei haittaisi vaikka olisi, eikä haittaisi tatuoinnin herättämä inho muissa tai trendikkyys. Ihme ajatus, että valtaosa orjailisi jotain paskamuotia.
Sä olet vanha. Sun ikäluokka vielä otti tatuointeja, nuoret ei.
Olen nähnyt joitakin todella tyylikkäitä tatuointeja, mutta harvoin. Parhaat ovat mustavalkoisia.
Luojan kiitos, en ottanut nuorena jotain tribaalitatuointia, vaikka se kävikin mielessä. Näyttäisi nyt todella kammottavalta, 52-vuotiaalla naisella. Jos jotain ottaisin, ehkä muotokuvat edesmenneistä kissoistani. Niitä ei tarvitsisi katua. Mutta tekijän pitäisi olla todella taitava, ja kuva maksaisi siten maltaita.
Olen kyllä useasti miettinyt, mitähän kasvotatuointeja ottaneiden päässä on mahtanut liikkua.
Mutta meitä on joka lähtöön. Jokainen tekee, kuten parhaaksi katsoo.
Pitää vielä kirjoittaa se, että itselle olisi tärkeintä, että tatuointi olisi onnistunut ja sellainen mitä toivoin. Jos olisi vähänkään epäilystä osaako henkilö tehdä sellaista mitä haluan niin en uskaltaisi kokeilla. Jos kampaaja mokaa niin sekin väri haalistuu ja on värin poistoja. Tai hiukset kasvavat jos leikataan liikaa. Pilalle mennyt tatuointi on sitten vähän eri juttu ja vaikeaa korjata. Tämä nousee omissa ajatuksissa yhdeksi esteeksi. Oikeastaan tuo tuttuni ( josta yhdessä viestissä kirjoitin) olisi varmaan ainoa johon luottaisin.
Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Kardashian.. jne.. ei ole tatuointeja. Ovat kadonneet ainakin naisilta täysin muutamassa vuodessa.
Minusta tatuoinnit voivat olla hienoja. Kamalakin kuva voi olla hieno, kunhan se on hyvin tehty.
Olen seurannut tätimäisen huolestuneesti erästä sukulaispoikaani, joka on parin vuoden mittaisen täysi-ikäisyytensä kuluessa ehtinyt ottaa monta kymmentä läiskämäistä ja "läpällä vaan" -tatuointia. Hän on somejulkkis, joten hän saa niitä joko ilmaiseksi tai pikkurahalla, kun toimii tatuoijan mainostelineenä.
Ongelma on se, että kyseinen tatuoija on huono. Hänen piirustustaitonsa ei ole erityisen hyvä, tatuointiviivansa on epätasaista ja varjostukset säälittäviä. Huonoimmista kuvista ei voi edes sanoa, mitä ne esittävät. Tatuoija on ihan liikkeessä töissä ja omaan työhönsä selvästi tyytyväinen, vaikka juuri hänen työnsä sopisivat Kamalin tatuointi -ohjelmien ennen-kuviksi.
En tietenkään sano mitään tai osoita ilmeilläni, että lopeta ajoissa, sukulaispoika, ja hanki lisää kuvia sitten, kun sinulla on varaa maksaa kunnon työstä. Veikkaan kuitenkin, että tila loppuu ennen kuin järki pääsee käyttöön. Sitten hieman vanhempana sattuu, kun poistetaan tuherruksia kunnon tatuointien tieltä.
Olen niiiin kiitollinen piikkikammostani, koska se suojeli minua tatuoinneilta nuorena. Nyt nelikymppisenä arkisen harmaana opettajana hävettäisi ihan hirveästi tribaali tramp stamp alaselässä tai piikkilankatatuointi käsivarren ympärillä. Molempia nuorena harkitsin samoin kuin koirani tassunkuvista rintakehällä 😁
Kaksi kuvaa poistattanut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni katuu tatuointejaan kun ikää tulee lisää. Ihan normaalia. Ajatusmaailma muuttuu eikä tatuointi enää edusta nykyisiä arvoja.
Höpsis. Minulla on runsaasti 25 vuotta sitten otettuja tatuointeja. Olen nyt 60+. Paljonkohan tässä vielä pitäisi tulla ikää lisää ja millaisia arvoja minulla tulisi juuri nyt olla, jotta kelpaisin jollekin idiootille jonka mielestä naisilla ei saa olla tatuointeja?
No mistä sä sitten tiedät että mistä miehet haaveilee? Kuvittelet että ne haluaa sut mutta ne naikin sun selän takana tatuoitua naista? :D Siksikö noin katkera tatuoiduille?