Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"

Vierailija
29.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html

Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.

Kommentit (351)

Vierailija
101/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja kännibailaaminen on boomereiden juttuja.

Buumereiden nuoruudessa oli alkoholin ostokortit. Gen-X:t olivat kännibailaajia. Kummatkaan eivät harrastaneet tatuointeja, vaan niihin haksahtivat milleniaaöit.

Ellet tiedä mitä nuo sukupolviternit tarkoittavat, älä käytä niitä. Vaikutat vaan typerältä.

Vierailija
102/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermakahvi kirjoitti:

Olen 45 vuotias ja minua huvittaa tämä ölinä muodista. Kun otin ensimmäisen kuvani 16vuotiaana, tatuoinnit eivät todellakaan olleet valtavirtaa etenkään  teinitytöillä.  Nyt kuvia on jo  17 enkä kadu niistä yhtään, en edes  mustavalkoisia old school  liekkejä  toisessa olkapäässä.. Ah niitä aikoja kun  liikkeeseen käveltiin ja osoitettiin kansiosta että "tommonen" :D  

En ole koskaan seurannut muotia enkä piitannut mitä muut miettivät. Tatuointien lisäksi myös hiukseni närästävät monia, minulla on omaa hiusta olevat rastat peppuun asti ja ne ovat kulkeneet mukanani 18 vuotta minä aikana olen saanut kuulla kysymyksiä siitä mitä uskontoa edustan, käytänkö  huu meita, asunko kadulla, .. suosikkini on viime talvena bussissa kuultu "etkö sä vanha ak ka häpeä" XD

Ai  jumalauta, ne isot mustat kansiot ja kaikki tatuoijat jotain h""in enkeleiltä näyttäviä äijiä .D Mitään nettisivuja ei ollut ja liike toimi yleensä syrjäkadulla. Ihmiset poistuvat samanlaisen liskon tai ruusun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy tatuointeja enää nuorilla Helsingissä. Tatuoinneista näkee hyvin mitä ikäluokkaa ihminen on. Nuorille tatuoinnit ovat niitä vanhempien noloja juttuja.

Todellakin näkyy :D

Mutta ne ovatkin junan tuomia, helsinkiläisillä ei tatuointeja enää ole kuin boomereilla.

Viimeiset buumerit syntyivät siinä 60-luvun alkupuolella. Ei se ikäluokka harrastanut tatskoja.

Vierailija
104/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tautuoinnin ovat maaseudun juttuja.

Päin vastoin, Kallion vihervasemmiston juttu jotka ovat white trash kategoriassa.

Vierailija
105/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni 26 vuotta vanha  leijonatribaali nilkassa, se on mun ainut kuva. Mun tyttö nyt 20vee otti ekaksi kuvakseen  timantin poskipäähän vaikka anelin, ettei naamaan. Ja sen teki vielä joku kotitatuoija kun kahdessa eri liikeessä olivat sanoneet etteivät tee kuvia naamaan/ ekaksi tatskaksi. 

Tyhmä tyttö sinulla. WT-luokkaan putosi silöä sekunnilla.

Vierailija
106/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan jokaisen oma asia onko hänellä tatuointi vai ei. Jos alettaisiin miettiä mikä on noloa niin sitten jokainen ihminen voisi luetella ne omat sata noloa asiaa ja toinen taas omansa. En ainakaan itse edes haluasi olla tekemättä jotain vaan sen vuoksi kuinka noloa joku toisen mielestä on. Näin ihminen taantuu itse yläkoulu asteelle jos ajattelee kaikesta miten noloa se ja se on. Kaikilla on ihan oma elämänsä ja jokainen valitsee ne asiat missä pitää (toki lain puitteissa). Mikä minä olen tuomitsemaan tai jopa pilkkaamaan muita. Itse en ryhtyisi siihen.

En omaa kuitenkaan tatuointia ja siihen monia syitä. Varmasti pelko neuloja kohtaan ja se kuinka ainakin kuvittelen tatuoimisen sattuvan ovat yksi. Toinen on ehkä raha ja itsellä on parempaa käyttöä sille. Lisäksi en koe itseäni niin kauniiksi, että tavallaan haluaisin "korostaa" ihoani tai saada kenenkään katsomaan minua enempää. Ehkä joku siisti tatuointi on paremman näköinen ihmisellä joka on kauniimpi. Minun hyvin tavallista ulkonäköäni se ei pelastaisi. Silti eräs ulkomailla asuva tuttuni tekee niin hienoja tatuointeja, että tiedän kuinka hän osaisi tehdä varmaan mieleiseni. Ne ovat oikeasti kauniita ja taidolla tehtyjä. En tiedä sitten kun olemassa on ehkä sellaisia tatuointi kyniä yms joiden muste kestää vain vähän aikaa. Sellaisella olisi kiva saada väliaikainen kuva, mutta siinäkin piirtäjän pitäisi olla hyvä. Tosin en ole perehtynyt tarkemmin asiaan.

Piti tähän kirjoittaa, että itse tykkäisin perhosista. Olisi mukavaa saada pari lempiperhostaan tatuoinneiksi itselleni. Haluaisin ne kuvat hyvin realistisina. Esim Amiraali ja metsänokiperhonen. Lapsesta asti perhoset tärkeitä ja seurailin niiden puuhia. En näe siinä mitään pahaa jos minulla pari perhosenkuvaa olisi. Maailmassa tapahtuu niin paljon kaikkea pahaa, että jos jotain järkyttää tatuoinnit niin elämässä on liian paljon aikaa miettiä turhia juttuja tai jos joku pilkkaa toista rumaksi (en itsekään tosin mikään kaunotar ole) niin sitten ihminen haluaa vaan olla ilkeä. Tuttua sekin, mutta aikuisen pitäisi ymmärtää erilaisuutta.

Värjään varmaan hiukseni violetiksi kesän ajaksi pitkästä aikaa, kun ne ovat omanväriset nyt. Lempivärini. Toki väri vaan suoraväri joten haalistuu pois. Jos joku haluaa sitäkin kauhistella niin ihan vapaasti. Itsellä olisi varmaan lävistyksiä, paljon korvakoruja yms mutta pelkään liikaa piikkejä ja neuloja sekä mietin liikaa miten joku inhottava arvostelija näkee minut (kiitos kiusaamisen), että haluan mieluummin olla hyvin tavallinen ja näkymätön. Ehkä vielä joskus olen enemmän oma itseni. Terveisin alle 30 v nainen.

Vierailija
107/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.

Kukaan normaali mies ei haaveile tatuoidusta naisesta, ei kukaan.

Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.

Miehelläni ei ole yhtään kuvaa, ei edes korvista. Hän ei ole kalju. Päällä yleensä  maalintahraiset verkkarit ja lenkkarit. Viettää suurimman osan ajasta maalaten  tai nikkaroiden.  

Ja minä? 8 tatuointia, huulilävistys ja pinkit hiukset. 

Vierailija
108/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.

Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.

Itse on omaa tatuontia, mutta en edes haluaisi miestä jonka mielestä olen arvoton jos esim joskus vuosien päästä saan päähäni ottaa pari tatuontia. Jos minun arvoton on sen takia sitten mennyt niin pysyn sinkkuna mieluummin. Toki en hyväksyisi varmaan ystäväksi edes sellaista joka ainakaan ääneen valittaa toisten tatuoinneista. Rasittavaa seuraa sellainen. No olen itse jo valmiiksi työtönkin joten arvoni alenee jo siinä. Hauska ketju toisaalta.

Vierailija
109/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni 26 vuotta vanha  leijonatribaali nilkassa, se on mun ainut kuva. Mun tyttö nyt 20vee otti ekaksi kuvakseen  timantin poskipäähän vaikka anelin, ettei naamaan. Ja sen teki vielä joku kotitatuoija kun kahdessa eri liikeessä olivat sanoneet etteivät tee kuvia naamaan/ ekaksi tatskaksi. 

Tyhmä tyttö sinulla. WT-luokkaan putosi silöä sekunnilla.

Ei todellakaan pudonnut. Taisi olla jo siellä, ja nyt tuo selvemmin esiin. Toivottavasti ei kadu.

Vierailija
110/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit näyttää hyvältä silloin kun ne on selkeesti se ns. oma juttu.

Jos taas on pari perhosta ja lasten nimet jossain olkavarressa niin hyi kuvotus....

Itselläni ei ole yhtään, enkä usko että hankinkaan.

Vierailija
111/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse on omaa tatuontia, mutta en edes haluaisi miestä jonka mielestä olen arvoton jos esim joskus vuosien päästä saan päähäni ottaa pari tatuontia. Jos minun arvoton on sen takia sitten mennyt niin pysyn sinkkuna mieluummin. Toki en hyväksyisi varmaan ystäväksi edes sellaista joka ainakaan ääneen valittaa toisten tatuoinneista. Rasittavaa seuraa sellainen. No olen itse jo valmiiksi työtönkin joten arvoni alenee jo siinä. Hauska ketju toisaalta.

Eihän siitä arvottomaksi tule, vaikka tatuoinnit itsetuhoisuutta viestivätkin monelle. Niin tekee tupakointikin sekä ylensyöminenkin. Onhan niitä jotka arvostaa itsetuhoisuutta.

Vierailija
112/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan jokaisen oma asia onko hänellä tatuointi vai ei. Jos alettaisiin miettiä mikä on noloa niin sitten jokainen ihminen voisi luetella ne omat sata noloa asiaa ja toinen taas omansa. En ainakaan itse edes haluasi olla tekemättä jotain vaan sen vuoksi kuinka noloa joku toisen mielestä on. Näin ihminen taantuu itse yläkoulu asteelle jos ajattelee kaikesta miten noloa se ja se on. Kaikilla on ihan oma elämänsä ja jokainen valitsee ne asiat missä pitää (toki lain puitteissa). Mikä minä olen tuomitsemaan tai jopa pilkkaamaan muita. Itse en ryhtyisi siihen.

En omaa kuitenkaan tatuointia ja siihen monia syitä. Varmasti pelko neuloja kohtaan ja se kuinka ainakin kuvittelen tatuoimisen sattuvan ovat yksi. Toinen on ehkä raha ja itsellä on parempaa käyttöä sille. Lisäksi en koe itseäni niin kauniiksi, että tavallaan haluaisin "korostaa" ihoani tai saada kenenkään katsomaan minua enempää. Ehkä joku siisti tatuointi on paremman näköinen ihmisellä joka on kauniimpi. Minun hyvin tavallista ulkonäköäni se ei pelastaisi. Silti eräs ulkomailla asuva tuttuni tekee niin hienoja tatuointeja, että tiedän kuinka hän osaisi tehdä varmaan mieleiseni. Ne ovat oikeasti kauniita ja taidolla tehtyjä. En tiedä sitten kun olemassa on ehkä sellaisia tatuointi kyniä yms joiden muste kestää vain vähän aikaa. Sellaisella olisi kiva saada väliaikainen kuva, mutta siinäkin piirtäjän pitäisi olla hyvä. Tosin en ole perehtynyt tarkemmin asiaan.

Piti tähän kirjoittaa, että itse tykkäisin perhosista. Olisi mukavaa saada pari lempiperhostaan tatuoinneiksi itselleni. Haluaisin ne kuvat hyvin realistisina. Esim Amiraali ja metsänokiperhonen. Lapsesta asti perhoset tärkeitä ja seurailin niiden puuhia. En näe siinä mitään pahaa jos minulla pari perhosenkuvaa olisi. Maailmassa tapahtuu niin paljon kaikkea pahaa, että jos jotain järkyttää tatuoinnit niin elämässä on liian paljon aikaa miettiä turhia juttuja tai jos joku pilkkaa toista rumaksi (en itsekään tosin mikään kaunotar ole) niin sitten ihminen haluaa vaan olla ilkeä. Tuttua sekin, mutta aikuisen pitäisi ymmärtää erilaisuutta.

Värjään varmaan hiukseni violetiksi kesän ajaksi pitkästä aikaa, kun ne ovat omanväriset nyt. Lempivärini. Toki väri vaan suoraväri joten haalistuu pois. Jos joku haluaa sitäkin kauhistella niin ihan vapaasti. Itsellä olisi varmaan lävistyksiä, paljon korvakoruja yms mutta pelkään liikaa piikkejä ja neuloja sekä mietin liikaa miten joku inhottava arvostelija näkee minut (kiitos kiusaamisen), että haluan mieluummin olla hyvin tavallinen ja näkymätön. Ehkä vielä joskus olen enemmän oma itseni. Terveisin alle 30 v nainen.

Alle 30 v tavallinen nainen ilman tatuointeja ei todellakaan ole näkymätön.

Vierailija
113/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pienet kauniit tatuoinnit on kauniita, joista näkee että ne on harkittuja ja ajatuksen kanssa otettu, mutta se että otetaan vaan siitä ottamisen ilosta ja hetken mielijohteesta että saadaan kerjättyä niillä huomiota ja lopputuloksena on iho täynnä kaikkea yhteensopimatonta teemakuvaa sekaisin kuin alaluokkalainen olisi tussilla piirrellyt.

Miksi ei voi ottaa muutamaa pientä tatuointia johonkin hyvään kohtaan jotka voi myös peittää halutessaan?

Vierailija
114/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi poistaa hetken huumassa! Gunnareiden logohan on vintage-estetiikka pyssyineen ja ruusuineen. Ei lapsiakaan viedä poistoon kun ne alkaa ottaa päähän, vaan kärsitään ja rakastetaan. 50-vuotiaana muistelee että olisipa nyt cool se tatska.

Vierailija
115/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermakahvi kirjoitti:

Olen 45 vuotias ja minua huvittaa tämä ölinä muodista. Kun otin ensimmäisen kuvani 16vuotiaana, tatuoinnit eivät todellakaan olleet valtavirtaa etenkään  teinitytöillä.  Nyt kuvia on jo  17 enkä kadu niistä yhtään, en edes  mustavalkoisia old school  liekkejä  toisessa olkapäässä.. Ah niitä aikoja kun  liikkeeseen käveltiin ja osoitettiin kansiosta että "tommonen" :D  

En ole koskaan seurannut muotia enkä piitannut mitä muut miettivät. Tatuointien lisäksi myös hiukseni närästävät monia, minulla on omaa hiusta olevat rastat peppuun asti ja ne ovat kulkeneet mukanani 18 vuotta minä aikana olen saanut kuulla kysymyksiä siitä mitä uskontoa edustan, käytänkö  huu meita, asunko kadulla, .. suosikkini on viime talvena bussissa kuultu "etkö sä vanha ak ka häpeä" XD

Voi tuli tästä viestistä vielä mieleen rastat ja oma kiinnostus niihin. Kahdella tutullani oli noin silloin, kun olin nuori. En vaan jotenkin kokenut miellyttäväksi sitä ettei niitä saa pestä yms ja sitten oma hiuslaatu niin huono ollut, että hylkäsin ajatuksen. Jäänyt silti mieleeni kuinka ihailin tuttujen hiuksia. Tämä joskus vuonna 2010. Rastapäinen poika oli silloin sitten vielä astetta hiemonpi juttu ja muistan kuinka ihaillen katsoin jos muutamilla sellaiset oli. Ei keskisuuressa kaupungissa paljon niitä näkynyt ja tarkoitan nyt vaaleaihoisia. Tästä kun saa nyt miettiä voinko enää lapsuuden haavetta toteuttaa ja pikkulettejäkään laittaa vai onko sekin kiellettyä koska olen ns "väärän värinen" sitten pitäisi vielä miettiä ketä järkyttää tatuointi ja ketä vaatetus. Menisi elämä aika raskaaksi. Sori ohiskin, mutta tuli nämä mieleen.

Vierailija
116/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Behm ottaa hetken mielijohteesta tietyn tatskan niin miksi kuvittelee että muut tekisi yhtä typeriä päätöksiä? Aliarvoiko hän muita ihmisiä ja pitää itseään parempana, tietoisempana ja viisaampana nyt ja jutusta huokuu läpi myös se että miten hänellä on varaa poistattaa omansa.

Vierailija
117/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua tuollaista akkamaisesti jankuttavaa miestä. Oli sitten tatuoitu nainen tai ei.

Vierailija
118/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua tuollaista akkamaisesti jankuttavaa miestä. Oli sitten tatuoitu nainen tai ei.

Sori mutta satun olemaan nainen.

Vierailija
119/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 30 v tavallinen nainen ilman tatuointeja ei todellakaan ole näkymätön.

No sitten olen hyvä poikkeus. Huomiota tosin voin saada, mutta jos se on loukkaa "tuo on ruma" niin ei paljon naurata. Olen siis mieluummin näkymätönkin 😅

Vierailija
120/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Behm ottaa hetken mielijohteesta tietyn tatskan niin miksi kuvittelee että muut tekisi yhtä typeriä päätöksiä? Aliarvoiko hän muita ihmisiä ja pitää itseään parempana, tietoisempana ja viisaampana nyt ja jutusta huokuu läpi myös se että miten hänellä on varaa poistattaa omansa.

Todella moni katuu tatuointejaan kun ikää tulee lisää. Ihan normaalia. Ajatusmaailma muuttuu eikä tatuointi enää edusta nykyisiä arvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän