Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"

Vierailija
29.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html

Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.

Kommentit (351)

Vierailija
141/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneista pääsee kyllä eroon. Ei niitä tribaaleja ole pakko lopun elämää katsella jos siitä ei enää tykkää.

Vierailija
142/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tautuoinnin ovat maaseudun juttuja.

Some tyrkyillä kaikilla on tatuointeja, joillakin jopa päänhahka. Aivan järkyttävän näköisiä jo nyt, puhumattakaan kun ihminen on 80v.

Olen miettinyt onko kokiksi päästäkseen iskettävä taskoja nahka täyteen.

Kuka tämänkin kaameuden Kardashianien lisäksi  lanseerasi, monet lapset itkivät kunka äippä ei anna lupaa, liian moni äippä antoi luvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistettiin baari-illan jälkeen pojille vähän inkkiä hihaan Keijon tatskavehkeillä.

Vierailija
144/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautuoinnin ovat maaseudun juttuja.

Some tyrkyillä kaikilla on tatuointeja, joillakin jopa päänhahka. Aivan järkyttävän näköisiä jo nyt, puhumattakaan kun ihminen on 80v.

Olen miettinyt onko kokiksi päästäkseen iskettävä taskoja nahka täyteen.

Kuka tämänkin kaameuden Kardashianien lisäksi  lanseerasi, monet lapset itkivät kunka äippä ei anna lupaa, liian moni äippä antoi luvan.

Eihän Kardashianeilla ole tatuointeja.

Vierailija
145/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.

Kukaan normaali mies ei haaveile tatuoidusta naisesta, ei kukaan.

Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.

Jos on jo puoliso, mitä hiton väliä mistä muut miehet haaveilee? Tatuointia ei ole itsellä mutten muilla paheksu, ja arvokkaampi kouluttamaton puolisoni on kuin sinä, jonka hupi on arvostella naisten arvoa vaavvipalstalla.

Parhaalla ystävälläni on useita tatuointeja, on myös ammatiltaan lääkäri ja naimisissa juristin kanssa. Hämmentävää varmaan.

Vierailija
146/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.

Vierailija
147/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset tajuatte että tatuointi alentaa teidän arvoa? Ihan yhtä lailla kun kouluttamaton ja työtön aviopuoliso.

Itse olen ylpeä siitä etten todellakaan ole mennyt töhrimään varataloani millään tuherruksilla.

Itse on omaa tatuontia, mutta en edes haluaisi miestä jonka mielestä olen arvoton jos esim joskus vuosien päästä saan päähäni ottaa pari tatuontia. Jos minun arvoton on sen takia sitten mennyt niin pysyn sinkkuna mieluummin. Toki en hyväksyisi varmaan ystäväksi edes sellaista joka ainakaan ääneen valittaa toisten tatuoinneista. Rasittavaa seuraa sellainen. No olen itse jo valmiiksi työtönkin joten arvoni alenee jo siinä. Hauska ketju toisaalta.

Siinä tapauksessa et halua minua. Tatuoinnit, tupakointi ja naamalävistykset ovat isoin turn-off.

No jos luulet minun näyttävän siltä (lävistykset, tatuoinnit yms) niin olet väärässä, koska olen ihan tavis ulkonäöltäni. Lähinnä vaan se asenne häiritsee, että jollekin on niin tärkeää korostaa sitä ettei jollakin ole arvoa jos on erilainen.

Jokainen on erilainen, koska kukaan ei ole samanlainen. Tatuoidut ovat vähemmän erilaisia kuin muut, koska kulkevat muotiaallon mukana toisiltaan vaikutteita ottaen.

Tupakoitsija siis olet. Turn-off sekin.

Vierailija
148/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua tuollaista akkamaisesti jankuttavaa miestä. Oli sitten tatuoitu nainen tai ei.

Sori mutta satun olemaan nainen.

Ok. Akkamaisesti jankuttavaa naista sit.

Vierailija
149/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo puoliso, mitä hiton väliä mistä muut miehet haaveilee? Tatuointia ei ole itsellä mutten muilla paheksu, ja arvokkaampi kouluttamaton puolisoni on kuin sinä, jonka hupi on arvostella naisten arvoa vaavvipalstalla.

Parhaalla ystävälläni on useita tatuointeja, on myös ammatiltaan lääkäri ja naimisissa juristin kanssa. Hämmentävää varmaan.

Aina tuo sama tatuoitu lääkäri pullahtaa esiin näissä keskusteluissa. Hänestä on jo kehittynyt myyttinen hahmo.

Vierailija
150/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiva neuvo av mammoille.

Ihan tekee kipeetä kun huomaa ostarilla jotain hyvännäköistä teinityttöä ja sitten näkee että sillä on jotain rumia tatskoja. Ja kaikki tatskathan ovat pelkäästään rumia. Hyvännäköistä tatskaa ei ole olemassa.

Miksi kyyläät hyvännäköisiä teinejä, pervo?

Oudompaa olisi kyylätä rumia.

Vierailija
151/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi poistaa hetken huumassa! Gunnareiden logohan on vintage-estetiikka pyssyineen ja ruusuineen. Ei lapsiakaan viedä poistoon kun ne alkaa ottaa päähän, vaan kärsitään ja rakastetaan. 50-vuotiaana muistelee että olisipa nyt cool se tatska.

Tai voisi poistaa ensin aseet, bändin nimen ja mitä muita osia onkaan. Myöhäistä ehkä Behmille, mutta muut voivat harkita tuollaistakin. Ylipäänsä aseet kyllä järjettömiä tatuoinnissa.

Vierailija
152/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tuo sama tatuoitu lääkäri pullahtaa esiin näissä keskusteluissa. Hänestä on jo kehittynyt myyttinen hahmo.

Varmaan siksi pidät myyttisenä, että tatuointien kova kritiikkisi on lähinnä erottautumisen tarvetta omasta luokasta ja pyrkyryyttä ylemmäs. Jos taas tuntisit riittävästi niitä kuuluttamiasi "parempia piirejä", tietäisit että monella sielläkin on tatuointi (toki useilla piilotettavissa oleva).

Vierailija
153/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se poljä suomalainen on joka tatuoi Putinin kuvan itseensä? Kas kun eii aatun kuvaa..

Vierailija
154/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm, tämä kaikesta kaiken tietävä. Hänestä leivotaan nyt kovasti tämmöistä suorasuuta..

Vierailija
155/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa voikun ihmiset lopettas itsensä pilaamisen

Vierailija
156/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella eduskunnassa on tatuointi?

Vierailija
157/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet ylpeä jostakin asiasta jota _et_ ole tehnyt, syyksi ilmoitat että jotkut miehet voisi paheksua, kehotat kaikkia muitakin naisia tekemään päätöksensä miesten arvoihin ja arvioihin perustuen ja pidät tätä asiana jota kannattaa ääneen mainostaa?

Jep jep. Saavutushan se on sekin.

Vierailija
158/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikästä tatuointia ei vaan ole,jokainen töherrys rumentaa

Vierailija
159/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävältä näyttävät tatuoinnit miltei poikkeuksetta. Aivan älytöntä sotkea ihoaan, kun ei sitä saa enää puhtaaksi. Ulkonäköä voi muokata monin muin tavoin mielin määrin.

Miten voi olla aikuiselle ihmiselle noin vaikeaa tajuta toisen ihmisen oikeus omaan kehoonsa? Tatuoinnit ovat sinun mielestäsi rumia, joten sinä voit aivan vapaasti olla ottamatta yhtään tatuointia. Jonkun toisen mielestä tatuoinnit ovat hienoja ja tällä ihmisellä on oikeus ottaa niin monta tatuointia kuin hän haluaa. Yksikään teistä tatuointien haukkujista ei ole mikään universaali tyylipoliisi tai tyylin ylivaltias, joka päättää mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Te puhutte ainoastaan omasta puolestanne.

Vierailija
160/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella eduskunnassa on tatuointi?

Hallituksen ministereillä on sirppi ja vasara olkapäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän