Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"
https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html
Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.
Kommentit (351)
Guns N' Roses -logo voi kyllä sopia Behmille, mutta mitä haluaakaan.
Tietysti hankalaa jos haluaisi tuoda esiin omaa musiikkia, kuten Ville Valo aikoinaan heartagram-tatuoinnilla. Muutenkin heartagram on hieno.
Nyt aloin fanittaa Ville Valoa tuostakin syystä. Bongaamani jutun mukaan Ville on itse suunnitellut heartagramin:
"- Olen tavannut tyyppejä, jotka ovat ottaneet heartagram-tatuoinnin, vaikka eivät ole edes tienneet, että se liittyy meidän bändiin. Siitä olen ehkä ylpein, että olen vahingossa saanut sellaisen tuherruksen aikaiseksi, joka on lähtenyt elämään niin hyvin. Nuo ovat sellaisia juttuja, joita ei voi matemaattisesti kelata etukäteen. Se on pelkkää munkkia, Valo sanoo."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/05/02/him-joillain-tyypeilla-on-hear…
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuvaa poistattanut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Behm ottaa hetken mielijohteesta tietyn tatskan niin miksi kuvittelee että muut tekisi yhtä typeriä päätöksiä? Aliarvoiko hän muita ihmisiä ja pitää itseään parempana, tietoisempana ja viisaampana nyt ja jutusta huokuu läpi myös se että miten hänellä on varaa poistattaa omansa.
Todella moni katuu tatuointejaan kun ikää tulee lisää. Ihan normaalia. Ajatusmaailma muuttuu eikä tatuointi enää edusta nykyisiä arvoja.
Höpsis. Minulla on runsaasti 25 vuotta sitten otettuja tatuointeja. Olen nyt 60+. Paljonkohan tässä vielä pitäisi tulla ikää lisää ja millaisia arvoja minulla tulisi juuri nyt olla, jotta kelpaisin jollekin idiootille jonka mielestä naisilla ei saa olla tatuointeja?
Jos sinä olet edelleen tyytyväinen tatuointinsa, good for You. Olet yksittäistapaus.
Todella moni nimittäin katuu tatuoinnin ottamista, Seinäjoella yksistään niitä poistatetaan satoja vuosittain:
https://ilkkapohjalainen.fi/pohjalaisen-arkisto/seinajoella-poistetaan-…
Itse olen poistattanut kaksi tatuointia, olen ottanut ne kun olin nuori ja tyhmä ja kuvittelin ne ottaessani että on hienoa näyttää mahdollisimman miehekkäältä ja rumalta.
Sittemmin tulin järkiini.
Niin rumaa ihmistä ei olekaan jota tatuointi kaunistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tautuoinnin ovat maaseudun juttuja.
Some tyrkyillä kaikilla on tatuointeja, joillakin jopa päänhahka. Aivan järkyttävän näköisiä jo nyt, puhumattakaan kun ihminen on 80v.
Olen miettinyt onko kokiksi päästäkseen iskettävä taskoja nahka täyteen.
Kuka tämänkin kaameuden Kardashianien lisäksi lanseerasi, monet lapset itkivät kunka äippä ei anna lupaa, liian moni äippä antoi luvan.
Eihän Kardashianeilla ole tatuointeja.
Ei olekaan. Kim sanoikin aiheesta osuvasti että sama kun laittaisi tarran Bentleyhin.
Juuri näin asia on.
Miki pakottanut valitsemaan hänet tai tatuoinnin?
Alkaa se määräilevä äijä löytyä sieltä kun vähän rapsuttaa..
Mun puolestani jokainen saa tehdä mitä tykkää. Mutta mä olen tyytyväinen että en ottanut tatuointia silloin kun kaikki muut ottivat, ja itselläkin oli kiusaus ottaa. Onneksi olen niin nirso etten keksinyt sopivaa kuvaa. Ja sit kun kaikilla muilla oli tatuointi niin huomasin, että ei niitä muiden tatuointeja erota toisistaan. Parin metrin päästä katsottuna kaikki ovat samaa suhrua.
Mut kuten sanottu, jos joku tykkää niin siinäpähän ottaa. On se hyvä että tatuoijatkin saavat elantonsa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä jutussa sanottiin.
"Vaikka Behm katsookin, että tatuoinnin poistaminen on lopulta täysin hänen oma päätöksensä, on puoliso Miki Liukkosella, 32, asiaan myös näkemys.
- Mielestäni se tatuointi oli ruma ja pelottava. Ne bändin tyypit olivat pahoja poikia enkä pitänyt siitä.
Behmiä tämä huvittaa ja hän pörröttää puolisonsa hiuksia.
- Miki on tuollainen suorasanainen karhu, ei siitä pidä loukkaantua. Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu avoin keskustelu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaikka Behm katsookin, että tatuoinnin poistaminen on lopulta täysin hänen oma päätöksensä, on puoliso Miki Liukkosella, 32, asiaan myös näkemys.
- Mielestäni se tatuointi oli ruma ja pelottava. Ne bändin tyypit olivat pahoja poikia enkä pitänyt siitä.
- Miki on tuollainen suorasanainen karhu, ei siitä pidä loukkaantua. Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu avoin keskustelu"
Voi jessus 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus 🤢
Vaikuttaa että Rita on löytänyt todellisen helmen.
Tatuointivärit kertyvät imusolukkeisiin.
Jos sairastut esim melanoomaan, niin mikrometastaasien erotusdiagnostiikka vaikeutuu.
Voidaan joutua tekemään laajempia leikkauksia, mitä ilman tatuointia olisi tarvinnut.
T.tutkija
Vierailija kirjoitti:
Guns N' Roses -logo voi kyllä sopia Behmille, mutta mitä haluaakaan.
Tietysti hankalaa jos haluaisi tuoda esiin omaa musiikkia, kuten Ville Valo aikoinaan heartagram-tatuoinnilla. Muutenkin heartagram on hieno.
Nyt aloin fanittaa Ville Valoa tuostakin syystä. Bongaamani jutun mukaan Ville on itse suunnitellut heartagramin:
"- Olen tavannut tyyppejä, jotka ovat ottaneet heartagram-tatuoinnin, vaikka eivät ole edes tienneet, että se liittyy meidän bändiin. Siitä olen ehkä ylpein, että olen vahingossa saanut sellaisen tuherruksen aikaiseksi, joka on lähtenyt elämään niin hyvin. Nuo ovat sellaisia juttuja, joita ei voi matemaattisesti kelata etukäteen. Se on pelkkää munkkia, Valo sanoo."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/05/02/him-joillain-tyypeilla-on-hear…
Tuli tähän liittyen mieleen, että katsoin joskus yhden melko tuntemattoman muistaakseni usalaisen elokuvan. Siinä yhdellä tyypillä juuri tuollainen huppari päällä missä tuo kuvio. Uskon etteivät elokuvan tekijät välttämättä tienneet edes tuon kuvioin taustaa. Olivat vaan valinneet "rock tyylisen" hupparin ja päätyneet tuohon. Lähinnä mietin miten ovatkin ostaneet juuri sen.
Wau
Behm paljastaa, että hänen yläselkäänsä koristaa Guns N Roses yhtyeen logo. Hän otti tatuoinnin vuonna 2012.
Olin tosi kova gunnarifani, Behm taustoittaa."
Upea leidi!
Vierailija kirjoitti:
Tulee refleksinomainen yökötysreaktio aina kun näen tatuoidun naisen. Varsinkin jos on luonnonkaunis nainen ja sitten on pilannut ihonsa jollain töhryllä. Rumilla naisilla se nyt on yksi ja sama kun ei niitä kukaan katso muutenkaan.
Ehkä sun kantsii sit vaan pysyy kotona ja yökötellä rauhassa. Mä käyn töissä ja maksan veroja, tatuoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virkistävää kakkien näiden voimaantuneiden vahvojen naisten jälkeen lukea perinteisestä nyrkin ja hellan välissä kuiskivasta hissukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit sopii vaan linnakundeille ja merimiehille. Miks naiset ottaa niitä?
Tuokin käytiin jo täällä moneen kertaan läpi. Vastaus: sillä annetaan miehille signaali, että saa panna paljaalla.
Mitä ihme paskaa ihmiset oikein kuvittelee? :D
t: tatuoimaton
Vierailija kirjoitti:
Ei näy tatuointeja enää nuorilla Helsingissä. Tatuoinneista näkee hyvin mitä ikäluokkaa ihminen on. Nuorille tatuoinnit ovat niitä vanhempien noloja juttuja.
Kyllä näkee. Itse olen täällä Tukholmassa helleaikana hämmästellyt nimenomaan nuoria, joilla on tosi paljon tatuointeja. Muina vuodenaikoina niitä ei niin huomaa. Jos Behm on ottanut nolon tatuoinnin, niin kaikki eivät ota yhtä noloja 😆
Kermakahvi kirjoitti:
Olen 45 vuotias ja minua huvittaa tämä ölinä muodista. Kun otin ensimmäisen kuvani 16vuotiaana, tatuoinnit eivät todellakaan olleet valtavirtaa etenkään teinitytöillä. Nyt kuvia on jo 17 enkä kadu niistä yhtään, en edes mustavalkoisia old school liekkejä toisessa olkapäässä.. Ah niitä aikoja kun liikkeeseen käveltiin ja osoitettiin kansiosta että "tommonen" :D
En ole koskaan seurannut muotia enkä piitannut mitä muut miettivät. Tatuointien lisäksi myös hiukseni närästävät monia, minulla on omaa hiusta olevat rastat peppuun asti ja ne ovat kulkeneet mukanani 18 vuotta minä aikana olen saanut kuulla kysymyksiä siitä mitä uskontoa edustan, käytänkö huu meita, asunko kadulla, .. suosikkini on viime talvena bussissa kuultu "etkö sä vanha ak ka häpeä" XD
Hyvä, sama täällä! Minuun ei tehonnut massan paine, että pitää sopia muottiin ja olla tietynlainen, kun olin 13-vuotias, joten ei tasan tänäkään päivänä haittaa, mitä muut ajattelevat ja millainen "pitäisi" olla. Keskityn ihan vaan elämään omaa elämääni, muut eläkööt omaansa miten haluavat - vaikka sitten sen pelon kautta, että mitä ne muut sanoo, kauheen noloa/muoditonta/typerää/lapsellista/jne.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pienet kauniit tatuoinnit on kauniita, joista näkee että ne on harkittuja ja ajatuksen kanssa otettu, mutta se että otetaan vaan siitä ottamisen ilosta ja hetken mielijohteesta että saadaan kerjättyä niillä huomiota ja lopputuloksena on iho täynnä kaikkea yhteensopimatonta teemakuvaa sekaisin kuin alaluokkalainen olisi tussilla piirrellyt.
Miksi ei voi ottaa muutamaa pientä tatuointia johonkin hyvään kohtaan jotka voi myös peittää halutessaan?
Koska kaikki eivät halua samoja asioita. Ja se pienikin, söpö tatuointi, jos se on piirretty laajalle alueelle, vaatii ison peittokuvan, jos mieli muuttuu tulevaisuudessa. Ihmiset eivät aina edes ymmärrä, miten paljon tilaa peittokuva loppuviimein vaatii.
terveisin
tatuointiliikkeessä töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiva neuvo av mammoille.
Ihan tekee kipeetä kun huomaa ostarilla jotain hyvännäköistä teinityttöä ja sitten näkee että sillä on jotain rumia tatskoja. Ja kaikki tatskathan ovat pelkäästään rumia. Hyvännäköistä tatskaa ei ole olemassa.
Miksi kyyläät hyvännäköisiä teinejä, pervo?
Oudompaa olisi kyylätä rumia.
Outoa on jos aikuinen kyylää teinejä.
APUA siis nainen poistattaa tatskansa pääasiassa siksi, että tämän hetkinen kumppani sanoo hyi yäk en tykkää noista pelottavista miehistä tossa bändissä?
Jos minulle seurustelukumppani alkaisi kitistä, että minun pitää muokata kehoani hänelle mieluisaksi, ovi kävisi hyvin äkkiä. Ei tartte olla minun kanssa, herra on hyvä ja menee etsimään sellaisen naisen, jonka haluaa alunperinkin.
Pitää palata tähän ja kertoa, että väärin meni. En ole koskaan tupakoinut. En edes kokeillut.