Yksinäiselle ja mökittömälle juhanus on raskasta aikaa
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Niin sä haluat mökille istumaan sateella
No en halua sinnekään sateella mutta olisihan se vaihtelua.
No ei tämä perheellisenäkään kivaa ole kun ei ole varaa tehdä mitään. Ei ole autoa tai mökkiä, kerrostalokämpässä möllötetääm kuten aina.
Yksinäisiä ja mökittömiä mahtuu suomalaisiin kolmetoista tusinaan.
Että mökille sateeseen siivoomaan ampiaispesiä ja myyränraatoja, ajamaan ruohoa, kantamaan vettä, tiskaamaan käsin ja ruokkimaan juhannuslokkeja? Eiii...
Ei ole yksinäistä eikä raskasta. Nautin kun saan vain olla. Ei tarvii palvella ketään porukoita.
Luulisi olevan raskaampaa, jos sää suosii ja kaikkialla näkyy iloisia ihmisporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Että mökille sateeseen siivoomaan ampiaispesiä ja myyränraatoja, ajamaan ruohoa, kantamaan vettä, tiskaamaan käsin ja ruokkimaan juhannuslokkeja? Eiii...
Katso nyt! Kun mulla ei ole mitään tuommosta, en osaa edes arvostaa tilannettani.
kannattaa viettää kuten mitä tahansa muutakin viikonloppua
Mökitön voi vuokrata mökin.
Voit myös kutsua itse itsesi toisten mökille.
Voit mennä telttailemaan jonnekin
Minulla olisi mökki, mutta en yksinäisenä viitsi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan raskaampaa, jos sää suosii ja kaikkialla näkyy iloisia ihmisporukoita.
Ei ollenkaan kun sitten voi itsekin mennä ulos ja istuskella auringossa varjossa puun alla ja nauttia siitä, että ympärillä on vilinää. Sateella on vain yksin kotona ja masentuu.
Ei ole. Kesä kuluu lukien ja ulkoilusta nauttien. Ei kannata mennä kaupalliseen pakkohömppään mukaan. Ylimainostettuja kaikki "juhlaperinteet".
Sateella siellä mökilläkin tylsää on.
Yksinäisenä päivä on samankaltainen kuin muutkin päivät.
Ei kukaan halua mökille epävarman sään vallitessa. Olen joka vuosi kutsunut vieraita, tarjonnut omaa rauhaisaa saunamökkiä, mutta tosi moni haluaa olla kaupungissa. Meidän mökin ongelma on ulkohuussi, joka on monelle vaikeaa. Joten mieti mikä ois sun juttusi mökillä? Kannattaako kaivata?
Vierailija kirjoitti:
kannattaa viettää kuten mitä tahansa muutakin viikonloppua
Ei pääse kauppakeskuksiin. Ne on kiinni.
Niin sä haluat mökille istumaan sateella