Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"

Vierailija
29.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html

Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.

Kommentit (351)

Vierailija
81/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni 26 vuotta vanha  leijonatribaali nilkassa, se on mun ainut kuva. Mun tyttö nyt 20vee otti ekaksi kuvakseen  timantin poskipäähän vaikka anelin, ettei naamaan. Ja sen teki vielä joku kotitatuoija kun kahdessa eri liikeessä olivat sanoneet etteivät tee kuvia naamaan/ ekaksi tatskaksi. 

Vierailija
82/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Gunnarit tatuointi ei vain sovi yhteen 1950 -luvun pariisittarelta kopioidun tyylin kanssa. Paljastaa kaiken feikiksi ja opetelluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tatuointien paheksujat on just niitä, jotka pariskuntana käyvät sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja hemmottelevat itseään Rosson grillipihvillä. Sitten tunnetaan itsensä niin hienoksi ihmiseksi kun yhdessä päivitellään sitä kun jotkut uskaltaa poiketa muotista.

Mä taas arvelen että yksinäisiä miehiä. Setämiehiä, joilla on harhaluulo siitä että kaikki naiset ovat vain heitä varten olemassa tai että naisten korkein halu on ryhtyä nöyräksi orjaksi.

Prkeleen tunkkaista ölinää joka tapauksessa. Voin kuvitella miten Aqua Velva tai jonne-Axe löyhkää kun sillä peitellään hygieniapuutteita.

Taas tätä paskaa, etkö osaa argumentoida aiheesta? Jos joku paheksuu tatuointeja, sinä alat puhumaan jostain naisista.

Vierailija
84/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta  hitossa joku bändin logo alkaa 100% varmasti kaduttaa! Turha hypätä kalliolta ja sitten sanoa muille että älkää hypätkö kun  minulta katkesi jalat.

Vierailija
85/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guns and roses taska selkään.

Kas kun ei lemppari bernhardinkoiran kuva reiteen....

Ei ristus.

Ja nyt tatska pois kun "siirryttiin vintage-tyyliin".

Ok.

Vierailija
86/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tatuointien paheksujat on just niitä, jotka pariskuntana käyvät sauvakävelyllä samanlaisissa tuulipuvuissa ja hemmottelevat itseään Rosson grillipihvillä. Sitten tunnetaan itsensä niin hienoksi ihmiseksi kun yhdessä päivitellään sitä kun jotkut uskaltaa poiketa muotista.

Miksi se on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että tautoinnit eivät ole enää muodissa? Se nyt on vain fakta. Saat sinä toki ottaa niin monta tatuointia kun haluat, mutta nuorille ne eivät enää kelpaa.

Minulla itsellä on tatuointi, mutta olenkin jo keski-ikäinen. Nuorilla tuo tatuoimattomuus pistää silmään.

Vierailija
87/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnareiden tatska pilaa vintage-imitsin, jou.

Ottakoon ihmiset omaan nahkaansa mitä tykkää jos se tekee heidät onnellisiksi.

Vierailija
88/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni 26 vuotta vanha  leijonatribaali nilkassa, se on mun ainut kuva. Mun tyttö nyt 20vee otti ekaksi kuvakseen  timantin poskipäähän vaikka anelin, ettei naamaan. Ja sen teki vielä joku kotitatuoija kun kahdessa eri liikeessä olivat sanoneet etteivät tee kuvia naamaan/ ekaksi tatskaksi. 

MIssä päin asutte?

Vierailija
89/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIssä päin asutte?

Minä Lappeenrannassa ja tytär Espoossa, miksi?

Vierailija
90/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiva neuvo av mammoille.

Ihan tekee kipeetä kun huomaa ostarilla jotain hyvännäköistä teinityttöä ja sitten näkee että sillä on jotain rumia tatskoja. Ja kaikki tatskathan ovat pelkäästään rumia. Hyvännäköistä tatskaa ei ole olemassa.

Tuijota ostarilla teinityttöjä kuolavaluen ja ja tatuoinnit ovat suurin ongelmasi.

Jaa- a.

Vierailija
91/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaan :( Olen syvästi pahoillani.

Vierailija
92/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hirveesti kiinnosta mitä mieltä muut on mun tatuoinneista. Ite tykkään ja se on pääasia. 

Vierailija
93/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi voi peittää melanooman. Siitä oli juttu jossain, että oli ihme että huomattiin.

Ymmärrän jos joku laittaa yhden kauniin tatuoinnin esim nilkkaan , olkavarteen tai lapaluun seudulle. Nuo paikat hyväksyisin itselleni. Mutta he, joilla alkaa olla kirjava kroppa sieltä sun täältä, näyttävät kammottavilta. Kuvitelkaa vanhusten hoitokodin asukkaat 40 - 50 vuoden päähän. Näyttävät hirviöiltä ja kummituksilta😂😂

Yksittäiset tatuoinnit nyt vielä menee. Moni näyttää hirviöiltä ja kummituksilta jo nuorempinakin ja koko loppuelämänsä niiden kirjavien sotkujensa kanssa.

Toki olemme tottuneet, että vanhainkodeissa asuu herttaisia ja puhtoisia vanhuksia, mutta tulevina vuosikymmeninä maailma on muuttunut ja tatuoinnitkin nähdään yhtenä osana sitä aikaa ja osana vanhuutta. Toivon kuitenkin, että tämä sotkemiskulttuuri menee ohi nopeasti ja arvostetaan enemmän ihmisvartalon kauneutta ilman hirveää määrää töhryjä.

Vierailija
94/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan jokaisen oma asia onko hänellä tatuointi vai ei. Jos alettaisiin miettiä mikä on noloa niin sitten jokainen ihminen voisi luetella ne omat sata noloa asiaa ja toinen taas omansa. En ainakaan itse edes haluasi olla tekemättä jotain vaan sen vuoksi kuinka noloa joku toisen mielestä on. Näin ihminen taantuu itse yläkoulu asteelle jos ajattelee kaikesta miten noloa se ja se on. Kaikilla on ihan oma elämänsä ja jokainen valitsee ne asiat missä pitää (toki lain puitteissa). Mikä minä olen tuomitsemaan tai jopa pilkkaamaan muita. Itse en ryhtyisi siihen.

En omaa kuitenkaan tatuointia ja siihen monia syitä. Varmasti pelko neuloja kohtaan ja se kuinka ainakin kuvittelen tatuoimisen sattuvan ovat yksi. Toinen on ehkä raha ja itsellä on parempaa käyttöä sille. Lisäksi en koe itseäni niin kauniiksi, että tavallaan haluaisin "korostaa" ihoani tai saada kenenkään katsomaan minua enempää. Ehkä joku siisti tatuointi on paremman näköinen ihmisellä joka on kauniimpi. Minun hyvin tavallista ulkonäköäni se ei pelastaisi. Silti eräs ulkomailla asuva tuttuni tekee niin hienoja tatuointeja, että tiedän kuinka hän osaisi tehdä varmaan mieleiseni. Ne ovat oikeasti kauniita ja taidolla tehtyjä. En tiedä sitten kun olemassa on ehkä sellaisia tatuointi kyniä yms joiden muste kestää vain vähän aikaa. Sellaisella olisi kiva saada väliaikainen kuva, mutta siinäkin piirtäjän pitäisi olla hyvä. Tosin en ole perehtynyt tarkemmin asiaan.

Vierailija
95/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias ja minua huvittaa tämä ölinä muodista. Kun otin ensimmäisen kuvani 16vuotiaana, tatuoinnit eivät todellakaan olleet valtavirtaa etenkään  teinitytöillä.  Nyt kuvia on jo  17 enkä kadu niistä yhtään, en edes  mustavalkoisia old school  liekkejä  toisessa olkapäässä.. Ah niitä aikoja kun  liikkeeseen käveltiin ja osoitettiin kansiosta että "tommonen" :D  

En ole koskaan seurannut muotia enkä piitannut mitä muut miettivät. Tatuointien lisäksi myös hiukseni närästävät monia, minulla on omaa hiusta olevat rastat peppuun asti ja ne ovat kulkeneet mukanani 18 vuotta minä aikana olen saanut kuulla kysymyksiä siitä mitä uskontoa edustan, käytänkö  huu meita, asunko kadulla, .. suosikkini on viime talvena bussissa kuultu "etkö sä vanha ak ka häpeä" XD

Vierailija
96/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikää kohti kiitävillä milleniaaleilla on joka toisella tatuointeja, hihoja, kokonaisia selkiä. Alle 25-vuotiailla ovat jo alaluokan juttu. Toki maaseudulla tullaan tässä suhteessa vähän jäljissä.

Tinderissä näkee, että maaseudulla naisilla on todella paljon tatuointeja. Elävät vielä menneisyydessä.

Itsellä ei ole tatuointeja, mutta alkoi huvittaa tuon menneisyydessä eläminen. Olen varmaan elänyt koko elämäni menneisyydessä jos sitä katsotaan. On miellyttävämpää minusta elää vähän kuin mennessä jos katsoo tätä nykyajan elämää kaikkena tapoina ja juttuineen. Tämä ihan esim musiikkinimakunikin puolesta. Olen alle 30.

Vierailija
97/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneista pitäisi jonkun kehitellä sellainen itsestään häviävä, mutta kuitenkin pitkäkestoinen versio. Esim. 2-3 vuoden päästä joutuisi uusimaan, jos haluaisi kuvan vielä säilyvän. Tällä tavoin nuoret pääsisivät eroon niistä, kun moni joka tapauksessa ottaa tyhmyyksissään jotain tatuointeja, joita katuu. Joku toinen taas voisi vasta vuosikymmenen jälkeen tulla päätökseen, että kuva saa lähteä.

Vierailija
98/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 eivät ole enää muodissa?

Ovat enemmän muodissa kuin koskaan.

Vierailija
99/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinneista pitäisi jonkun kehitellä sellainen itsestään häviävä, mutta kuitenkin pitkäkestoinen versio. Esim. 2-3 vuoden päästä joutuisi uusimaan, jos haluaisi kuvan vielä säilyvän. Tällä tavoin nuoret pääsisivät eroon niistä, kun moni joka tapauksessa ottaa tyhmyyksissään jotain tatuointeja, joita katuu. Joku toinen taas voisi vasta vuosikymmenen jälkeen tulla päätökseen, että kuva saa lähteä.

Yhdessä Facen ryhmässä oli keskustelua alaikäisten tatuoinnesta ja kaksi naista näyttu kuvansa joiden oli pitänyt olla mukamas sellaista mustetta että häviävät kahdessa vuodessa eli väliaikainen tatuointi, toinen oli ollut vasta 15 kuvan ottaessaan ja ihan liikkeessä oli tehty!  Vanhemmat olivat ilmeisesti suostuneet tietämättömyyttään.. 

Vierailija
100/351 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm onkin tuiki tärkeä asiantuntija tässä yhteydessä. Miksi hänen näkemyksensä olisi parempi kuin ne miljoonat ihmiset jotka pitävät tatuoinneistaan?

Itse asiassa se on huonompi, koska harvemmin kuulee ihmisten suosittelevan, että hei ota sinäkin tatuointi!

Ihan pelleilyä tuollainen lähteä muille suosittelemaan, koska itse katuu omaa valintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi