Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin suositus: "Lämmin suositus kaikille, että älkää ottako tatuointeja, mutta jos otatte, niin älkää ottako"

Vierailija
29.06.2022 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008914559.html

Eivät ole enää muodissa, kaikki poistattavat vanhoja töhryjään.

Kommentit (351)

Vierailija
341/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on todella normaaleja olleet jo vuosikymmeniä, miksi niitä vieläkin leimataan otsaan huonolla tavalla?

Toiset ei itse pidä niistä ja yrittävät määräillä muiden tapaa elää tätä elämää.

Sepä se. Joillakin on pakko yrittää kieltää esim. tatuointien paheksunta. En ymmärrä ollenkaan. Suomessa on perustuslaillinen mielipiteenvapaus.

Tatuiointi on indikaattori joko harkitsemattomuudesta tai henkisestä traumasta. Kyllähän niitä joillakin piriä vetävillä akateemikoillakin on, mutta todennäköisesti on sukupuolitautikin.

Vierailija
342/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on todella normaaleja olleet jo vuosikymmeniä, miksi niitä vieläkin leimataan otsaan huonolla tavalla?

Neukkulassa tatuointeja oli vain linnakundeilla ja merimiehillä Japanissa nykyisinkin rikollisen tunnus. 

Todellinen luuserin merkki siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan rumaa kun kauniit nuoret naiset on aivan pilalla töhryjä. 

9/10--->6/10

Vierailija
344/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa tatuoidut naiset ovat kamalannäköisiä esim. Sini Ariell.

Martinan myllytatska oli kauhea, sille naurettiin niin paljon, että peitti sen vieläkin

kamalilla nivuslonkeroilla.

Vierailija
345/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H&M:n naisten osasto oli täynnä bändipaitoja. Nykyään ei edes kuunnella näitä bändejä. Muoti on ihmeellistä, typerää. Kuuntelen ulinapoppia, vihaan tatuointeja, mutta laitan nyt kuitenkin Motörhead-paidan päälle.. 

Olen miettinyt ihan samaa. Nirvanaa yms varhaisteineillä ja teineillä. 😀

No, se on nuorison tapa ilmaista dinosauruksille eli yli 30-vuotiaille, ettei teidän juttunne nyt niin ihmeellisiä olleet, kukaan niitä enää kuuntele. Mut noi bändipaidat on silleen kivoja kun niitä voi yhdistää monen jutun kanssa.

Musiikki, bändit ja niiden fanit hiipuu ja kuolee, bändipaidat elävät. Siinä sitä kulttuurista pääomaa, jota rokkisukupolvi jätti historiaan.

(itse en v

Eikös noita ole aika monella, jos muistan oikein jopa Irwin goodmanilla oli kanssa tälläostä.

Vierailija
346/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Behm on kaunis neito ja tämän lausunnon perusteella myös hyvin älykäs!

Ruma 

Vierailija
347/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin suomalaisella naislaulajalla on joku hxlvetin talitintti melko isona tatuoituna. Ei näillä järki päässä pakota, se on sanomattakin selvää.

Vierailija
348/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat taitaa kuulua enää nuorisolla sellaiseen alakulttuuriin. Mun mielestä hyvin tehty ja harkittu tatuointi on hieno, kunhan se on tarpeeksi laaja ja kyseinen henkilö muutenkin pukeutuu ja laittautua kyseisen alakulttuurin tyyliin. 

Ne yksi läntti siellä ja toinen täällä ei ole mun mielestä ollenkaan hienoja. Onneksi en ikinä oo jaksanut istua niin kauaa paikallani että olis tullut mieleen ottaa tatska. Nykyään taidan olla aika harvinainen, täysin tatuoimaton 40-vee nainen. 

Vierailija
349/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ei itse pidä niistä ja yrittävät määräillä muiden tapaa elää tätä elämää.

Olipa heikko johtopäätös. Minä en pidä maksalaatikosta enkä osta sitä ruokapöytään, mutta joku muu voi hyvinkin pitää. Minun mielestäni tatuoinnit ovat rumia enkä halua niitä itse ottaa, mutta eihän tuosta seuraa se, että yrittäisin kieltää muita niitä ottamasta! Jos olet oman valintasi kanssa sinut, niin mitä väliä muiden mielipiteillä edes on?

Se, että jonkun mielipide on eri kuin sinun ei tarkoita siis sitä, että hän yrittäisi määräillä muita. Enemmänkin kertoo sitä, että oma mielipiteesi on hyvin heikolla pohjalla, jos et yhtään kestä jonkun eroavaa näkemystä. Kuulostaa lähinnä hyvin epävarman teinin ajatusmaailmalta.

Vierailija
350/351 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruminta tatuoinneissa on, jos yksittäisiä eri tyylin kuvia on siroteltuna sinne tänne vartaloa. Yksi pohkeessa, yksi reidessä, käsivarressa, rinnassa. Tatuointisekamelska vailla ideaa. Tatuointeja on vaan otettu kun on joku magee taas mieleen.

Tatuoinnit ovat muutenkin rumia, mutta jos pitää olla, niin joku iso ja yhtenäinen mielummin kun siellä täällä läiskiä.

Vierailija
351/351 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on low-IQ-indikaattori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi