Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12340)

Vierailija
12161/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi mitä Hukassa nimimerkille kuuluu. Ei muiden nimimerkillisten maraton keittiöpsykologi keskusteluja. Niille voi tehdä oman ketjun. 

Mikähän olisi Hukassa motiivi sulle kuulumisiaan kertoa? Todella palkitsevaa tyydyttää jonkun palstaränkyttäjän uteliaisuutta! Saamatta takaisin edes mitään järjellisiä mielipiteitä.

No oho, nyt taisi mennä jollakin tunteisiin.

Meni todellakin. Ensin ränkytätte ketjun pilalle huutelemalla kenen että toivo ja minkälaisia viestejä ette toivo kirjoiteltavan ja sitten alatte huudella tänne joitakin kertomaan kuulumisiaan teidän iloksenne. Voitko sä keksiä jonkun motiivin kenenkään nimimerkillisen tänne palata? Miksi Hukassa tämän paskanjauhannan jälkeen tulisi

Rauhoitu vähän. Unohditko muuten tarkoituksella nimimerkkisi näiden viestiesi perästä vai mikä syynä?

Vierailija
12162/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi mitä Hukassa nimimerkille kuuluu. Ei muiden nimimerkillisten maraton keittiöpsykologi keskusteluja. Niille voi tehdä oman ketjun. 

Mikähän olisi Hukassa motiivi sulle kuulumisiaan kertoa? Todella palkitsevaa tyydyttää jonkun palstaränkyttäjän uteliaisuutta! Saamatta takaisin edes mitään järjellisiä mielipiteitä.

No oho, nyt taisi mennä jollakin tunteisiin.

Meni todellakin. Ensin ränkytätte ketjun pilalle huutelemalla kenen että toivo ja minkälaisia viestejä ette toivo kirjoiteltavan ja sitten alatte huudella tänne joitakin kertomaan kuulumisiaan teidän iloksenne. Voitko sä keksiä jonkun motiivin kenenkään nimimerkillisen tänne palata? Mi

Voi kun nerokas keksintö, oliko ihan omaa vaiko opitko muilta ränkyttäjiltä! Tämä ketju on antanut mulle todella paljon ja se on lähes täysin nimimerkillisten ansioita. Muutama hyvä nimimerkitön on kirjoittanut myös, mutta kuten huomaat, hekään eivät kirjoita enää. Vain sinä ja ne kuuluisat monta monta muuta keitä teitä onkaan on enää jäljellä ja minä, jolla todella on mennyt nyt tunteisiin. Sekin oli oikein omaperäinen heitto muuten. Olet sä nero!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12163/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju toimii ja toimi ihan hyvin ilman nimimerkkejäkin. Sehän on pääasiassa tarkoituskin. Ensin nimimerkkejä oli vain muutama ja kirjoittelu maltillisemmin tasapuolisempaa. Sitten kun nimimerkkejä alkoi olla enemmän ketjun tyyli muuttui kyllä jonkinverran tai välillä aika paljonkin. Alkoi tulla pikkuhiljaa kahtiajakoa sen mukaan kuka kommentteja kirjoittaa. Sitten tuli loppuvaiheessa tuota maratonkirjoittelua ristiin rastiin keskenään. Kun siihen otettiin kantaa otettiin nokkiin. 

Mietin ihan yleisesti miten erokorttia suhteissa käytetään. Onko se sellainen, joka vedetään esiin riidan yhteydessä, mutta ei ole tarkoituskaan toteuttaa, on herättelykeino. Samoin jos laittaa eropaperin vireille onko siinäkin vielä ajatus, että toinen herää huomaamaan, että ole nyt tosissani. Kun on tuo mietintäaika ja sen jälkeen päätetään kuitenkin jatkaa niin miten suhdetta sitten jatketaan? Keskustellaanko asiat selviksi, siis niin selviksi kuin pystyy, ja yritetään lähteä puhtaalta pöydältä. Vai jatketaanko niin, että ei oteta menneitä asioita esille vaan ajatellaan miksi repiä haavoja tai kaivella vanhoja. Kumpikin yrittää jatkaa niin, että katsotaan tulevaan, ei entiseen. Oli siellä mitä oli. 

Vierailija
12164/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo paljon mielenkiintoisempaa kuin marotonkirjoittelu on tommoinen yleinen lätinä mietin vaan e hkä jos kuka tietää mitään sanomaton.

Blääh. Toivottavasti otat hyvällä tämän mun eri mielipiteen koska ilman nimimerkkehän kirjoittelemme näin eri mielipiteitä esitteäen ja ne otetaan vastaan hyvin toisin kuin ennen. Tässä siis sulle mun!

Vierailija
12165/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmaan ilman nimimerkkejä voisi toimia ihan hyvin. Mutta se tarkoittaisi, että kerrottaisiin omia tarinoita ja kommentoitaisiin niitä fiksusti. Se voisi taas tarkoittaa, että pitkästi. Ja se taas herättäisi tämän saman marinan, miksi täällä vain jotkut pätee. On tullut selväksi, että on olemassa porukka, joka ei aio antaa tämän ketjun elää.

_ Se jolla meni tunteisiin vai onko tämä nyt hyi hyi nimimerkki

Vierailija
12166/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko siis ollut ihan tyytyväinen jos ne kaikki pitkät kirjoitukset olisi kirjoitettu ilman nimimerkkiä? Vai oliisko sinusta ne pitänyt jättää kirjoittamatta kokonaan?

Vierailija
12167/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooo paljon mielenkiintoisempaa kuin marotonkirjoittelu on tommoinen yleinen lätinä mietin vaan e hkä jos kuka tietää mitään sanomaton.

Blääh. Toivottavasti otat hyvällä tämän mun eri mielipiteen koska ilman nimimerkkehän kirjoittelemme näin eri mielipiteitä esitteäen ja ne otetaan vastaan hyvin toisin kuin ennen. Tässä siis sulle mun!

Voisitko kertoa mitä se nimimerkki olisi tätä aihetta muuttanut? Ja miten nyt sitten ei kelpaa keskustelunaloitus kun sitä pyydettiin? Mitä vikaa on yleisessä pohdiskelussa? Siihenhän voi alkaa lisätä omia kokemuksiaan, kuten ajattelin tapahtuvan. Annoin aiheen mihin kukin voi kertoa oman sanottavansa. Halusin myös olla neutraali, ettei herätä mielipiteitä suuntaan tai toiseen. 

Mielestäni ap ja 28 ovat jo monestikin päivittänyt tilannettaan, että kaikki on hyvin, ei mitään uutta kerrottavaa. Mitä siihen nyt olisi sen erikoisempaa kommentoitavaa. Hukassa nyt ilmeisesti haluaa pysyä taustalla, se hänelle suodaan. Mikä nyt olisi joku muu aihe aktiivinen kuin yleinen pohdiskelu? 

En ottanut hyvällä enkä pahalla mielipidettä. Sama mulle. Mutta tarjosinhan aiheen, joten pulinat pois, ettei kukaan osaa kirjoittaa mitään aloitusta. Eipä näytä niitä muiltakaan sen paremmin tulevan. Jostainhan se on aloitettava jos haluaa pitää ketjua yllä. Pistäkää paremmaksi ken haluaa. 

Vierailija
12168/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin taannoin, että oikeastaan voisin haluta oman hymistelyryhmän ja että palaan asiaan myöhemmin. Tutkin vaihtoehtoja, ja vähiten huonolta vaikutti  viestintäsovelluksista Telegram. Siellä pystyy tekemään keskusteluryhmiä ja toimii Whatsappin tavoin myös selaimessa. Keskustelu onnistuu (semi)anonyymisti, kun valitsee itselleen haluamansa nimimerkin ja käyttäjänimen (username, jonka perusteella käyttäjän voi yksilöidä). Kun täppää vielä asetuksista (Privacy and Security), että puhelinnumeroa ei näe kukaan, ei jäljittämisen pitäisi onnistua normaalikuolevaiselta.

Toinen vaihtoehto olisi ihan perinteinen irkkaaminen (IRC), jota ei kyllä ole tullut harjoitettua yli 20 vuoteen. Kolmas sitten taas Signal, jolla on lukuisia hyviä puolia ja se yksi huono, eli vaatii koneella(kin) käytettäessä sovelluksen asentamisen. Telegramin tavoin on mahdollista operoida nimimerkin suojasta.

En tiedä onnistuisiko tämä, mutta kovasti haluaisin jotenkin säilyttää yhteyden tämän ketjun yhteisöön. Joten olisikohan muilla kiinnostusta? Itselläni on ikävä hyväsiskokerhoa, eli kaikkia rakentavasti keskusteluun osallistuneita kirjoittajia nimimerkistä tai sen puutteesta riippumatta.

Minulle kirjoitusten pituudella tai kaunokirjallisilla taidoilla ei ole väliä. Pääasia on hyvä tahto ja halu ymmärtää kanssakirjoittajia. Oma elämäntilanne on tällä hetkellä sellainen, että mihinkään ylimääräisen länkytyksen kuuntelemiseen ei jaksaminen tai kärsivällisyys riitä.

-Liekki

Vierailija
12169/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijjaksa enää kirjoittaa. Tämä on joko yksityisklubi tai ei mitään. Enkä tule uskomaan kuunapäivänä että random tyypeillä on niin sydäntä lähellä random nimimerkilliset että jaksaisi täällä istua terrierin lailla heitä puolustamassa ja itkemässä etteivät he enää kirjoita. No, ei ole mun asiani jonkun heikko itsetunto.

Vierailija
12170/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko siis ollut ihan tyytyväinen jos ne kaikki pitkät kirjoitukset olisi kirjoitettu ilman nimimerkkiä? Vai oliisko sinusta ne pitänyt jättää kirjoittamatta kokonaan?

Minulle olisi ollut sama reaktio ilman nimimerkkejäkin. Liian pitkät ovat liian pitkiä tänne ja liikaa aikaa vieviä lukea kun poikkean vain hetkittäin. En vietä täällä aikaa pitkiä aikoja. Se  vuoksi skippasin tai harpoin suurimman osa niistä. 

En tiedä keneltä kysyit, vastasin omalta osaltani. 

Vierailija
12171/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko kertoa mitä se nimimerkki olisi tätä aihetta muuttanut? Ja miten nyt sitten ei kelpaa keskustelunaloitus kun sitä pyydettiin? Mitä vikaa on yleisessä pohdiskelussa?" 

Entä tulitko sinä ajatelleeksi, että olisit voinut siirtyä suoraan tuohon pohdiskeluun muistuttelematta, miten juuri nimimerkillä kirjoittelu ja pitkät muutaman nimimerkin kirjoittamat viestit ovat tuoneet keskusteluun sinun mielestäsi negatiivisia elementtejä? Ihan ilman esipuheita siirtyä keskusteluun.

Minä kaipaan MP erikoisesti ja muita lähes yhtä paljon. Sekin kai sallitaan vai sallitaanko?

_Meni tunteisiin_

Vierailija
12172/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: "Mietin ihan yleisesti miten erokorttia suhteissa käytetään. Onko se sellainen, joka vedetään esiin riidan yhteydessä, mutta ei ole tarkoituskaan toteuttaa, on herättelykeino".

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että en voisi elää suhteessa jossa erokorttia käytettäisiin vakiona riitojen yhteydessä. Ensimmäisellä kerralla voisi "pelästyttää", mutta vakiona käytettynä kyllä menettäisi tehonsa.

Ja pakko tunnustaa, minulla ja mökkimiehellä oli ensimmäinen ryppy rakkaudessa = riita, joka sai aikaan parin vuorokauden mykkäkoulun (eri osoitteissa). 2,5 vuotta meni ilman minkäänlaista riitaa. Tämäkin oli hyvä kokea. Näkee ihmisessä ihan uuden puolen, mutta suurimpana oivalluksena oli tajuta kuinka erinlailla ihmiset toimii vaikean tilanteen edessä. Asiasta keskustelu / sopiminen sai tajuamaan toisesta monta asiaa. Mökkimiehelle suurin oppi oli varmaan se, että Hänen ajatusmallin mukainen "annetaan pölyn hieman laskeutua" ei ole järkevä tapa toimia kanssani. Se pöly ei laskeudu vaan se kymmenkertaistuu. Suuttuminen, kiukku ja varsinkin mielikuvitus ottaa vallan. Asia ei ollut iso, mutta otti kierroksia ihan kiitettävästi. Sanotaanko, että tässä tuli vanhan suhteen puhumattomuuden muistot esiin. Asiat on edelleen hyvin ja tavallaan oli ihana tajuta, että suhde kesti ensimmäisen koetuksen.

Niin ja kumpikaan ei viljellyt erokorttia (onneksi).

28 v yhdessä (no, en osaa kirjoittaa ilman nimimerkkiäni, pahoitteluni siitä ja vielä pitkäkin viesti tuli)

Vierailija
12173/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi ollut sama reaktio ilman nimimerkkejäkin. Liian pitkät ovat liian pitkiä tänne ja liikaa aikaa vieviä lukea kun poikkean vain hetkittäin. En vietä täällä aikaa pitkiä aikoja. Se  vuoksi skippasin tai harpoin suurimman osa niistä. 

En tiedä keneltä kysyit, vastasin omalta osaltani. 

Siis katsot että sinulla on paitsi oikeus on myös viisays päätellä mitä tänne kirjoitetaan koska SULLLE liian aikaa vievää? Pitäisi paketoida paremmin SULLE joka poikkeat vain hetkittäin`Ketjun paras provo.

Vierailija
12174/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisitko kertoa mitä se nimimerkki olisi tätä aihetta muuttanut? Ja miten nyt sitten ei kelpaa keskustelunaloitus kun sitä pyydettiin? Mitä vikaa on yleisessä pohdiskelussa?" 

Entä tulitko sinä ajatelleeksi, että olisit voinut siirtyä suoraan tuohon pohdiskeluun muistuttelematta, miten juuri nimimerkillä kirjoittelu ja pitkät muutaman nimimerkin kirjoittamat viestit ovat tuoneet keskusteluun sinun mielestäsi negatiivisia elementtejä? Ihan ilman esipuheita siirtyä keskusteluun.

Minä kaipaan MP erikoisesti ja muita lähes yhtä paljon. Sekin kai sallitaan vai sallitaanko?

_Meni tunteisiin_

Tulitko ajatelleeksi, että ehkäpä kokeilin. Sanoin oman mielipiteeni, se sallittakoon, alussa ja olin miltei satavarma, ettei aloitus kanna ja siitä sanotaan jotain latistavaa. En tehnyt sitä siksi, että en tajunnut ettei niin olisi pitänyt tehdä. 

Ensinnäkin, kuten kylläkin jo yllä todettiin, ei saanut kannatusta juuri siksi, koska en siirtynyt suoraan pohdiskeluun ja aloitin noin kuin aloitin. Toisaalta kun ei ollut nimimerkkiä monet epäilivät, että ei uskalla lähteä mukaan, jospa tämä onkin henkilö, jota jota ei pidä "kannattaa. On tietysti mahdollista, että aihe ei ollut kiinnostava, senkin myönnän. 

Jos olisin aloittanut esimerkiksi pahoittelemalla tilannetta ja siirtynyt suoraan pohdintaan olisi ollut ehkä mahdollisuuksia jutun edetä. Saati kirsikkana kakussa ottanut nimimerkin, vaikkapa "Lounatuuli" käyttöön niin olisi ainakin joitain saanut lähtemään mukaan. Joku olisi jopa toivottanut tervetulleeksi. Jospa olisinkin ollut niin ovela, että olisin käyttänyt jo jonkun käytössä olevaa suosittua nimimerkkiä?  

Vierailija
12175/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, ei ole kielletty nimerkki, mutta ei ole myöskään kielletty nimimerkittömyys. Eikä ollut liian pitkä ja oli selkeästi kirjoitettu. 

Itselläni ei toimi myöskään tuo "antaa pölyn laskeutua". Jos käyn kierroksilla tuntuu ihan kauhealta kun toinen vetäytyy tilanteesta. Voi olla joskus viisasta kyllä, mutta silti tuntuu epäoikeudenmukaiselta jättää toinen yksin tunnekuohussaan. 

Meillä oli ex- avomieheni kanssa muutama kerta erokortin heittoa, lähinnä hänen puoleltaan. Itse en sitä käyttänyt riidoissa, muuten kyllä annoin tulla ulos ehkä liikaakin. En tiedä oliko ex tosissaan miettimässä eroa jo silloin vai oliko pelottelua, mutta kyllä se pahalta tuntui. Kyllä se nakertaa parisuhdetta ja pitäisi mietti ja jutella siitä tavasta vakavasti. 

Vierailija
12176/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_Meni tunteisiin_

Tulitko ajatelleeksi, että ehkäpä kokeilin. Sanoin oman mielipiteeni, se sallittakoon, alussa ja olin miltei satavarma, ettei aloitus kanna ja siitä sanotaan jotain latistavaa. En tehnyt sitä siksi, että en tajunnut ettei niin olisi pitänyt tehdä.&

Teet tosi paljon päätelmiä ja jankkaat uskomuksiasi. Koska niin ethän sitten halunnut kokeilla ns tyhjältä pöydältä vaan halusit säilyttää tölväisyn viestissäsi. Ne metsät ja huudot. Viestisi siis ovat sellaisia että ne saavat juuri ne vastineet jotia odotatkin. Niin olet tehnyt koko ajan.

Hyvä kirjoittaa olet jos pystyt esim MP larppaamaan.

Vierailija
12177/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_Meni tunteisiin_

Tulitko ajatelleeksi, että ehkäpä kokeilin. Sanoin oman mielipiteeni, se sallittakoon, alussa ja olin miltei satavarma, ettei aloitus kanna ja siitä sanotaan jotain latistavaa. En tehnyt sitä siksi, että en tajunnut ettei niin olisi pitänyt tehdä.&

Niin sinä olet täällä testailemassa ja kokeilemassa, miten saisit eniten jotain kummallista kannatusta, jota osa täällä tuntuu kaipaavan. Tai vastaavan pelkäävän, että muut sitä saavat. Kyllä huomaan, että olet Kokeilija. Joka yrittää myös joka käänteessä haastaa ja vängätä nimimerkilliset, etenkin MP johonkin ihme venkuravääntöihin.

_Meni tunteisiin_

Vierailija
12178/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menihän nyt tunteisiin. Miten niin ei pysty MP larppaamaan? Tuo pohdinta-osio ilman tuota muuta tekstiä olisi mennyt täydestä jos olisi siihen laittanut alle nimimerkin. Vaikka MP:n. Ei hänkään aina niitä maratontekstejä kirjoita. Ei mainittu sanaakaan muuten MP:stä, itse nyt vedätte hänet esiin. 

Lopettakaa nyt tuo naurettava, että kannatuksen hakeminen tai pelkääminen, että muut sitä saavat. Kuka miettii tällaisia kannatuksia tai suosioita on ilmeisesti itse hakemassa  jotain ihme kannatusta täältä. Mitä iloa siitä saa jos nyt on joku fanilauma takana, Tämähän on ajankulua jonne tuntemattomat ihmiset kirjoittavat. 

Vierailija
12179/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menihän nyt tunteisiin. Miten niin ei pysty MP larppaamaan? Tuo pohdinta-osio ilman tuota muuta tekstiä olisi mennyt täydestä jos olisi siihen laittanut alle nimimerkin."

Eipä vain olisikaan. Minä tunnistan nimittäin sinut ensimmäisistä lauseistasi. Et mahda mitään sille piilovittuilevalle tyylille, joka sinulla on. Ja koska tämä on sulle viihdettä, näkee, miten haluat haastaa riitaa. On semmoiset aidot mielipiteet poissa et ole oikeasti kiinnostunut ketjun kirjoituksista tai aiheista. Sinä haet täällä jotain ihme voittoa kirjoittelullasi. Haluat todistaa olevasi parempi kirjoittaja kuin nimimerkilliset.

Mutta nyt jätän tämän missiosi sulle, koska siitä niin paljon enemmän kuin minä saat. Minä palaan ketjuun, jos oikeasti hyvät kirjoittajatkin palaa.

_Meni tunteisiin_

Vierailija
12180/12340 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menihän nyt tunteisiin. Miten niin ei pysty MP larppaamaan? Tuo pohdinta-osio ilman tuota muuta tekstiä olisi mennyt täydestä jos olisi siihen laittanut alle nimimerkin."

Eipä vain olisikaan. Minä tunnistan nimittäin sinut ensimmäisistä lauseistasi. Et mahda mitään sille piilovittuilevalle tyylille, joka sinulla on. Ja koska tämä on sulle viihdettä, näkee, miten haluat haastaa riitaa. On semmoiset aidot mielipiteet poissa et ole oikeasti kiinnostunut ketjun kirjoituksista tai aiheista. Sinä haet täällä jotain ihme voittoa kirjoittelullasi. Haluat todistaa olevasi parempi kirjoittaja kuin nimimerkilliset.

Mutta nyt jätän tämän missiosi sulle, koska siitä niin paljon enemmän kuin minä saat. Minä palaan ketjuun, jos oikeasti hyvät kirjoittajatkin palaa.

_Meni tunteisiin_

Sanoin, että jos olisin laittanut tuon pelkän pohdinta-osion. Luepa nyt rauhassa pelkkä se, ilman ensimmäistä kappaletta. Mitä piilovittuilua pohdinnassa oli? Ei niin minkäänlaista ja oli täysin neutraali kommentti. Niin neutraali ja ilman tunnistettavuutta, että olisi nimimerkillä mennyt läpi.