Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
28.06.2022 |

Mies on sanonut, ettei enää rakasta minua. Olemme naimisissa, lapsia on. On tyytymätön suhteeseen, eikä enää rakasta.
Ilmoituksen tuoman alkushokim jälkeen meillä on ollut kuitenkin yhdessä ihan mukavaa. Tiedän kuitenkin, että mies esittää, puree hammasta kestääkseen, ja hakeutuu paljon pois kotoa.

Pakosta asumme yhdessä vielä useita kuukausia.

Itse huomaan ajattelevani, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, ja ollaan matkalla parempaan. Vaikka toisaalta tiedän totuuden miehen puolelta.

Miten ihmeessä pystyn irrottautumaan miehestä, varsinkin kun asumme yhdessä. Ja nukumme samassa sängyssä. Ehdotin, että muutetaan eri huoneisiin, mies ei sitä halunnut.

Pelkään, että todellisuus lyö todella kovaa, sitten kun on konkreettisen eron aika. Vaikka, ehkä tässä tekee tätä ajatustyötä kokoajan asian suhteen. Mutta, silti, minä toivon ett kaikki vielä korjaantuisi.

Todella kuluttavaa. Toisaalta voisi olla helpompi repiä itsensä kerralla kunnolla irti. Ja vajota pohjaan, entä tämmöinen ikävä välitila. Jossa välillä petollisen hyvä olla ja välillä valtava möykky vatsanpohjassa.

Kommentit (12375)

Vierailija
12141/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nimimerkillisistä haluaa tulla tänne pätemään, sitä kun eivät pysty normaalielämässä tekemään, ovat niin hissukoita. Noh, nyt sitten se sama aggressiivinen lähestyminen tähän tekstiini, samoin selityksin tai jos ette muuta keksi, niin poistakaa tekstini. Nämä temput on jo niin nähty.

Vierailija
12142/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleeni tulee se MaratonParkujan kertomus miehestä, joka trollaa ammatikseen eri palstoilla. Hyvin samankaltaista trollaamista taas havaittavissa.

Tiesittekö muuten, että internetin trollit ovat persoonallisuushäiriöisiä, yleensä psykopaatteja tai narsisteja? Kun kohtaat trollin, kohtaat mitä luultavimmin psykopaatin.

Tuomas E trollailee täällä palstalla. Onko hän siis narsisti vai psykopaatti vai molempia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12143/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12143, olethan itsekin sunnuntaina täällä hillumassa? Ja kyttäät muiden tekstejä. Pata kattilaa soimaa. 

Vierailija
12144/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12143, olethan itsekin sunnuntaina täällä hillumassa? Ja kyttäät muiden tekstejä. Pata kattilaa soimaa. 

Niin olenkin enkä olekaan missään erityisen hyvässä paikassa elämässäni nyt. Kyllä mulla on pokkaa se myöntää eikä tartte haukkua muita sen sijaan. Ihan huomiona vaan että MP on kirjoittanut viimeksi kai tiistaina en jaksa tarkemmin selata näitä muiden länkytyksiä eli muut tätä ketjua tuntuu kaipaavan ja hän lienee tekee jotain fiksumpaa. 

Mulle kelpaisi hänen kirjoituksensa lohtua olen saanut ja muuta ajateltavaa kuin tämä oma nyt paska elämä.

Vierailija
12145/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olenkin enkä olekaan missään erityisen hyvässä paikassa elämässäni nyt. Kyllä mulla on pokkaa se myöntää eikä tartte haukkua muita sen sijaan. Ihan huomiona vaan että MP on kirjoittanut viimeksi kai tiistaina en jaksa tarkemmin selata näitä muiden länkytyksiä eli muut tätä ketjua tuntuu kaipaavan ja hän lienee tekee jotain fiksumpaa. 

Mulle kelpaisi hänen kirjoituksensa lohtua olen saanut ja muuta ajateltavaa kuin tämä oma nyt paska elämä.

Ja joskus kun oma elämä on p a s k a a, niin on helpottavaa lukea muidenkin paskasta elämästä (vaikka sitä nyt muille ei toivoisi).

Vierailija
12146/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näiltä haukkujilta mitään omaa tekstiä tule. Ei mitään muuta sanottavaa kuin katkerat haukkumiset.

Vierailija
12147/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän olisi tilaa kirjoitella kun valittavat, että muut kirjoittaa liikaa ja liian pitkästi. Mutta kun ei sitä omaa sanottavaa ole.

Vierailija
12148/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt vain rehellisiä. Tuskin nekään, jotka nyt valittavat ettei sanottavaa ole, lukivat perusteellisesti kaikkia pitkiä viestejä silloin kuin niitä kuumimmillaan puolin ja toisin määrätyt toisilleen pikin päivää kirjoittivat. Kunhan nyt vain haluavat peesata, olla samalla puolella ja yrittävät vaikuttaa viisaammilta kuin ovat. Haloo...yhtä hyvin voitte itse kirjoittaa jos oikeata asiaa löytyy. Miksi odotatte sitä muilta? Sana on vapaa. Vai ratsastatteko vain nimimerkillisten hevosilla? 

Vierailija
12149/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rehellinen miksi valehtelisin. Kyllä luin aivan kaikki viestit, jotkut useampaankin kertaan. En voi ymmärtää keneltä se on pois jos joku haluaa kirjoittaa. Millä tavalla se sun päiväs pilaa? 

Etkö pysty olemaan pois ketjusta ja tulet tänne kuin pakotettuna harmittelemaan että onpas taas pitkiä kirjoituksia? 

Vierailija
12150/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rehellinen miksi valehtelisin. Kyllä luin aivan kaikki viestit, jotkut useampaankin kertaan. En voi ymmärtää keneltä se on pois jos joku haluaa kirjoittaa. Millä tavalla se sun päiväs pilaa? 

Etkö pysty olemaan pois ketjusta ja tulet tänne kuin pakotettuna harmittelemaan että onpas taas pitkiä kirjoituksia? 

Eihän nyt tällä hetkellä ole kukaan valittanut, että on pitkiä kirjoituksia. Ne olivat ja menivät. 

Vierailija
12151/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkyttäjät onnistuivat pilaamaan tämänkin ketjun. Eipä ole ollut mitään kiinnostavaa luettavaa täällä moneen päivään kun vakikirjoittajat ovat häippäisseet. Harmi,kun tämä ketju  on ollut yksi Vauva-foorumin mielenkiintoisimmista ja fiksuimmista ketjuista.  Mutta näinhän tämä maailma makaa, ilkivallan tekijät perustelevat yleensä omia päättömiä ilkivallan tekemisiään sillä että oli niin paha oli. Ihan samanlaista,tahallista  ilkivaltaa on nykyään myös some täynnä, jos jollain vaikuttaa olevan kivaa, niin pitäähän se pilata, jotta kaikilla olisi tasaisesti kurjaa.  Nyt on. Ei mulla muuta.

Vierailija
12152/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länkyttäjät onnistuivat pilaamaan tämänkin ketjun. Eipä ole ollut mitään kiinnostavaa luettavaa täällä moneen päivään kun vakikirjoittajat ovat häippäisseet. Harmi,kun tämä ketju  on ollut yksi Vauva-foorumin mielenkiintoisimmista ja fiksuimmista ketjuista.  Mutta näinhän tämä maailma makaa, ilkivallan tekijät perustelevat yleensä omia päättömiä ilkivallan tekemisiään sillä että oli niin paha oli. Ihan samanlaista,tahallista  ilkivaltaa on nykyään myös some täynnä, jos jollain vaikuttaa olevan kivaa, niin pitäähän se pilata, jotta kaikilla olisi tasaisesti kurjaa.  Nyt on. Ei mulla muuta.

Mikään ei estä esimerkiksi sinua tai ketään muutakaan aloittamasta jotain aihetta tai sanoa jotain jo keskusteluista. Mikä pakko on nyt jäädä itkemään nimimerkillisiä. Tämähän vain todistaa ettei ole todellakaan omia mielipiteitä vaan toimitaan vakkareitten mielipiteiden perässä. 

Vierailija
12153/12375 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä edellinen oli kyllä ihan oma mielipiteeni. Some-ilkivallasta.

Vierailija
12154/12375 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin etelän reissulla ja loman piristys oli altaalla lueskella MP ja Liekki keskustelua. Olen todella pahoillani, jos nämä ilkimykset saavat voittonsa ja ketju hiljenee. Tulee mieleen se rouvashenkilö, joka valitti koko ajan kaikesta. Ja hän olikin asiantuntija, kolmatta kertaa siinä hotellissa! 

Joillakin on tosiaan omituisen kiero mieli. Kenelle lie sitten eniten kiusaa tekevät.

Vierailija
12155/12375 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä esimerkiksi sinua tai ketään muutakaan aloittamasta jotain aihetta tai sanoa jotain jo keskusteluista. Mikä pakko on nyt jäädä itkemään nimimerkillisiä. Tämähän vain todistaa ettei ole todellakaan omia mielipiteitä v

No mua estää se etten ole yhtä hyvä kirjoittaja. En osaa kirjoittaa pitkää mielenkiintoista tekstiä vaikka sitä mielellään luen. Sun syitä en tiedä mutta etpähän ole mitään tosia omia mielipiteitä esittänyt kulkenut vain nimimerkillisten peesissä haukkumassa.

Vierailija
12156/12375 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi mitä Hukassa nimimerkille kuuluu. Ei muiden nimimerkillisten maraton keittiöpsykologi keskusteluja. Niille voi tehdä oman ketjun. 

Vierailija
12157/12375 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi mitä Hukassa nimimerkille kuuluu. Ei muiden nimimerkillisten maraton keittiöpsykologi keskusteluja. Niille voi tehdä oman ketjun. 

Mikähän olisi Hukassa motiivi sulle kuulumisiaan kertoa? Todella palkitsevaa tyydyttää jonkun palstaränkyttäjän uteliaisuutta! Saamatta takaisin edes mitään järjellisiä mielipiteitä.

Vierailija
12158/12375 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sä voisit tehdä oman ketjun jossa huhuilet huu huuu hukassa. Tuskin tulevat nimimerkilliset sinne.

Vierailija
12159/12375 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän olisi Hukassa motiivi sulle kuulumisiaan kertoa? Todella palkitsevaa tyydyttää jonkun palstaränkyttäjän uteliaisuutta! Saamatta takaisin edes mitään järjellisiä mielipiteitä.

No oho, nyt taisi mennä jollakin tunteisiin.

Vierailija
12160/12375 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oho, nyt taisi mennä jollakin tunteisiin.

Meni todellakin. Ensin ränkytätte ketjun pilalle huutelemalla kenen että toivo ja minkälaisia viestejä ette toivo kirjoiteltavan ja sitten alatte huudella tänne joitakin kertomaan kuulumisiaan teidän iloksenne. Voitko sä keksiä jonkun motiivin kenenkään nimimerkillisen tänne palata? Miksi Hukassa tämän paskanjauhannan jälkeen tulisi kertomaan omia henkilökohtaisia asioitaan? Ai siksi joo kun sua kiinnostais lukea! Oisit miettinyt olisko kannattanut pitää ketju kivana, jonne on kiva tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän